Zrobiłem nową umiejętność - jubilerstwo.
1. W: Dialog_Mobsis - Jubilerstwo.d (działa mi na 100%, teraz tylko dopiszę warunek, że NPC zna umiejętność).
2. W: AI_Constants.d - const int MOBSI_Jubilerstwo = 17;
3. W: B_GetLearnCostTalent.d -
if (talent == NPC_TALENT_JUBILERSTWO)
{
kosten = (20);
};
4. W: Constants.d - const int NPC_TALENT_JUBILERSTWO = 19;
5. W: Text.d (rzecz jasna wszystko we właściwym miejscu)
"Jubilerstwo", //NPC_TALENT_C = 19;
"-|Uczony", //NPC_TALENT_C = 19;
const string PRINT_LearnJubilerstwo = "Nauka wyrobu artykułów jubilerskich";
Nie ma będów.
Pytanie: Czy pominąłem jakiś pliki niezbędne do tego, aby umiejętność działała w grze? I które pliki muszę edytować, aby w oknie umiejętności w czasie gry pojawiła się nowa profesja? (wiem, że coś trzeba zmienić w pliku Menu_Status.d, i że kiedyś na forum było coś podobnego).