Risen 3: Titan Lords 262707 674

O temacie

Autor Baggio

Zaczęty 22.02.2014 roku

Wyświetleń 262707

Odpowiedzi 674

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard

Simon Said
Moderator

Risen 3: Titan Lords
#500 2014-08-24, 19:32(Ostatnia zmiana: 2014-08-24, 19:41)
Ja, prawdopodobnie druga/trzecia najlepsza broń w grze
EDIT: Przeszedłem całość Strażnikiem i powiem, że grało mi się zajebiście. Gra nie była trudna, czasem coś wymagała, ale z pewnością trudna nie była. PB zawsze miało słabe walki z bossami, ale tutaj się to poprawiło i chociaż nie ma zbytnich zajebistości jest ok :ok:.
Bitwy morskie dla mnie mogą być (właśnie to jest coś co powinnoi już być w Risen 2 i zjebali tym sprawę strasznie). Jest też parę nieoczekiwanych zwrotów akcji jak np. Rytuał Ducha. Szkoda, że nie dodali wszystkich lokacji z Risen 2, bo wydłużyliby świat o kilkanaście godzin i z pewnością byłby większy od tego z Gothica 3, ale czy teraz jest? Sam nie wiem, twórcy twierdzą, że tak, a ja szczerze powątpiewam.
Poprawiono też towarzyszy: są rozmowni, mają większy udział w grze, częściej wtrącają się do rozmów i komentują wydarzenia. Niestety ich inteligencja w walce jest dość niska.
Dodano masę różnych potworów, usunięto to zjebane slow motion, a zamiast nich umieszczono parę całkiem fajnych finisherów... niestety tylko dla ludzi. Rozwinięto i dodano nowe umiejętności, a także małpka okazała się o wiele bardziej przydatne (choć niestety nie tak bardzo jak powinna być za te 1000 sztuk złota).
Zakończenie otwarte, możliwe że pojawi się kontynuacja. Mam przeczucia, że twórcy zdecydują się dać dwóch głównych bohaterów (dialog z Bezim z R1 i R2), którymi by się grało naprzemiennie, ale kto wie.
Udostępniono masę różnych zadań, ale w większości przynieś/podaj, ale mi to nie przeszkadza, bo tego się spodziewałem. DLC to porażka jakaś i nie dziwię się, że wszystkie edycje gry je miały wbudowane w sobie (Wyspa Mgieł jeszcze ujdzie, ale Powstanie Karzełków to DLC na przysłowiowe 15 minut).
Moim zdaniem najlepszy Risen z serii :D
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Kto z was przekuł miecz koronacyjny Caladoru ?
Ja, ale po jakims czasie i tak znalazlem lepszy.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

DzikiBen

DzikiBen

Użytkownicy
Niewielki Mistrz Gothica
posty638
Propsy602
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Niewielki Mistrz Gothica
Gra ma strasznie chujowy system walki, najśmieszniejsze są chyba odskoki mobów na odległość dwóch metrów. Ponadto sam rozwój walki wręcz pozostawia wiele do życzenia - w pierwszym Risenie było naprawdę nieźle. System był złożony i rozbudowany, inwestowanie w walkę mieczem i awansowanie miało sens i naprawdę dawało frajdę. W drugiej części zrobili szmirę, w Risenie 3 delikatnie go usprawnili, dodając silne ciosy i "efektowne" finishery, ale wciąż jest gówniany. 
 

KalimTSP

KalimTSP

Użytkownicy
posty3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam ja mam problem z Wyrocznią otóż jak wchodzę do świątyni to nic sie nie dzieje .
A z tego co oglądałem GamePlay to powinna zapaść się podłoga.
Proszę o pomoc z góry dziękuje.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Ale to nie od razu :D Musisz kawałek przejść w świątyni i wtedy spadnie :D
https://www.youtube.com/watch?v=m0xxOfG7OSM

Widzisz? Ja tu mam za sobą już kawałek świątyni zanim podłoga zawaliła się.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



KalimTSP

KalimTSP

Użytkownicy
posty3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Hmmm własnie w tym sęk że całą zwiedziłem.
także mam problem z Przymierzem z Inkwizycją pokazuje mi że misja jest pod kilą a pod nią nie ma żadnej wyspy.
 

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mam pytanie. Orientuje się ktoś, czy jest jakieś spolszczenie (Choćby same napisy zrobione przez samego amatora) w wersji na xbox 360?
 

KalimTSP

KalimTSP

Użytkownicy
posty3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dobrze ja już sobie poradziłem
.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
I? Co zrobiłeś?
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Mam pytanie. Orientuje się ktoś, czy jest jakieś spolszczenie (Choćby same napisy zrobione przez samego amatora) w wersji na xbox 360?

Na razie nie ma niczego takiego, aczkolwiek wymagane jest na pewno RGH do tego. Jak będzie to znajdziesz :)

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mam pytanie. Orientuje się ktoś, czy jest jakieś spolszczenie (Choćby same napisy zrobione przez samego amatora) w wersji na xbox 360?

Na razie nie ma niczego takiego, aczkolwiek wymagane jest na pewno RGH do tego. Jak będzie to znajdziesz :)

Jak będzie spolszczenie, to zainwestuje w RGH (W razie potrzeby, bo jest mi to zbędne. Mam Lt 3.0, ale zbieram na wasabi)
 

Szaromrok

Szaromrok

Użytkownicy
posty71
Propsy65
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Taka ot ciekawostka:
Wbrew temu, co niegdyś deklarował pracownik PB przy okazji zapowiedzi Risen 1... Wygląda na to, że używany przez PB toolkit nadal nosi nazwę Genome, przynajmniej wewnątrz samego studia (sugerują to nazwy screenów na dole).

Na niektórych z nich wciąż używany jest model bezimiennego z R2 dla głównej postaci.
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nic w tym dziwnego, jeszcze w samym pierwszym Risenie można było znaleźć wzmianki o Genome i Gothic 3 w plikach gry. Zresztą w obecnych czasach rzadko kto robi nowy silnik dla każdej gry, Crystal Dynamics przykładowo ciągle działa na bazie silnika z lat 90tych.
 

Szaromrok

Szaromrok

Użytkownicy
posty71
Propsy65
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nic w tym dziwnego, jeszcze w samym pierwszym Risenie można było znaleźć wzmianki o Genome i Gothic 3 w plikach gry. Zresztą w obecnych czasach rzadko kto robi nowy silnik dla każdej gry, Crystal Dynamics przykładowo działa na jednym silniku od lat 90tych.
Masz na myśli fork silnika Tomb Raidera autorstwa Core Design, użyty przez Crystala przy okazji Gexa i pierwszego Soul Reavera?
Zdawało mi się, że od LOK Defiance do TR Underworld CD używało już zupełnie innej technologii. O nowym Tomb Raiderze nie wspominając.

W sumie przypomniało mi się aż, że kiedyś natrafiłem na wczesne screeny z Risena 2 z interfejsem z R1 i wieloma elementami z tegoż. Trochę szkoda, że nie przyszło mi do głowy zrzucać wszystkiego na dropboxa, jak teraz.
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Silnik Tomb Raidera nigdy nie był użyty przez Crystal Dynamics, chyba że co innego miałeś na myśli. Crystal Dynamics ma swój własny silnik, oryginalnie nazwany "Crystal Engine".
Silnik Tomb Raidera, który chyba nie ma nazwy(edytor nazywa się jedynie Room Editor), był zrobiony przez Core Design w latach 90tych(1994 to pierwsza wersja, ale w 1995 gra została przepisana) i używany aż do 1999, kiedy zaczęli tworzyć nowy silnik na potrzeby Tomb Raider: the Next Generation(aka The Lost Dominion, aka the Angel of Darkness). Był wprawdzie potomek silnika TR użyty w Project Eden, czyli innej produkcji Core Design, ale poza tym nie był on używany przez żadną inną grę, a tym bardziej studio. Silnik TR Next Generation był użyty tylko raz.
 

Szaromrok

Szaromrok

Użytkownicy
posty71
Propsy65
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Szaromrok

Risen 3: Titan Lords
#515 2014-08-29, 22:01(Ostatnia zmiana: 2014-08-29, 22:10)
Silnik Tomb Raidera nigdy nie był użyty przez Crystal Dynamics, chyba że co innego miałeś na myśli. Crystal Dynamics ma swój własny silnik, oryginalnie nazwany "Crystal Engine".
Silnik Tomb Raidera, który chyba nie ma nazwy(edytor nazywa się jedynie Room Editor), był zrobiony przez Core Design w latach 90tych(1994 to pierwsza wersja, ale w 1995 gra została przepisana) i używany aż do 1999, kiedy zaczęli tworzyć nowy silnik na potrzeby Tomb Raider: the Next Generation(aka The Lost Dominion, aka the Angel of Darkness). Był wprawdzie potomek silnika TR użyty w Project Eden, czyli innej produkcji Core Design, ale poza tym nie był on używany przez żadną inną grę, a tym bardziej studio. Silnik TR Next Generation był użyty tylko raz.

Zazwyczaj sugerowałem się tym, że:
Cytuj
Gex: Enter The Gecko was built upon the same engine that was originally used for the first Tomb Raider game, and the combined efforts of Crystal Dynamics and Eidos Interactive (...)
A Gex Engine został ponownie użyty przy okazji pierwszego i (po części) drugiego Soul Reavera.
http://www.thelostworlds.net/TechDocs/Soul_Reavers_Gex_Engine.html
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wikipedia? Wg stron internetowych Shadowman też działa na tym samym silniku co Tomb Raider, co jest jawnym kłamstwem(silnik nazywa się Vista i nie ma związku z Core). Wątpię, żeby silnik Gex faktycznie był silnikiem TR, choć oczywiście mogę się mylić. Silnik Tomb Raidera był archaiczny nawet jak na '96, nie obsługiwał UVW map, jego levele tworzone były na bazie prostokątów(trochę jak minecraft). Nie natknąłem się też nigdzie na jakąkolwiek wzmiankę o tym, by Core użyczyło jakiś swój silnik innemu studio.

Poza tym wystarczy spojrzeć chociażby na strukturę folderów gier z serii TR i jakiekolwiek gry Crystal Dynamics.

Gdyby ktoś mi dał screen z edytora leveli, jakieś making of gier Crystal Dynamics, wtedy byłoby wszystko jasne.
 

DzikiBen

DzikiBen

Użytkownicy
Niewielki Mistrz Gothica
posty638
Propsy602
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Niewielki Mistrz Gothica
Wiecie może kto uczy trzeciego poziomu walki mieczem i czy w ogóle znajdę kogokolwiek takiego w 1 rozdziale?
 

Szaromrok

Szaromrok

Użytkownicy
posty71
Propsy65
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Gdyby ktoś z Was kiedyś śnił koszmary o shooterze na Genome Engine... Spieszę poinformować, że taki wypalający oczy HDRem obraz wydarzył się pewien czas temu, w formie dema technologicznego.
- LINK -
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Nie opłaca się tego robić. Zbyt przestarzały silnik na strzelanki plus nikt tego nie kupi.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry