Upadek tradycji, upadek forum 155592 546

O temacie

Autor Żadna Głupia Spółgłoska

Zaczęty 29.01.2014 roku

Wyświetleń 155592

Odpowiedzi 546

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wasz gust jest tak chujowy, jak Wasze pierdolenie. Serio. Te rzeczy są smaczne, ze az wpierdalac mozna nosem, ustami i wszystkim innym. A kasza ma duzo wartosci odzywczych, pierogi juz mniej.
Skoro musisz wpierdalać każdym innym otworem byle tylko ominęło kubki smakowe to już sam sobie odpowiedziałeś na to jak bardzo chujowa jest ta twoja papka dla ubogich polaczków
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chyba zacznę w końcu banować :lol2:
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
A potem znów będą żale, że na forum nic się nie dzieje... Może temat zmienił swój kierunek o 180 stopni, ale przynajmniej coś się dzieje :ok:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
kurwa ludzie pierdolicie, kasza tak samo jak ryż to są nasiona zbóż i chuj. Trzeba sie pogodzic z tym, ze jedno smakuje tak, a drugie inaczej.
 

Boykaundisputed

Boykaundisputed

Użytkownicy
Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
posty403
Propsy80
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
Romek nie filozofuj, bo ci złotego Mickiewicza zaraz dam :D
 
Uri Boyka is the most complete fighter in the world...


Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wiele miesięcy minęło, odkąd na poważnie zajęliśmy się problemem. Dziś w końcu postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce i udało osiągnąć się konkretne rezultaty z pomocą kilku banów. Efekty okazały się powalające.
Udało nam się stworzyć dyskusję na miarę starych dobrych czasów puszczając do nich oczka.

Tak oto Ali uczył się parkować :lol:


Aztek [19:46]: tutaj ZOMO, przejmujemy SB
DzikiBen [19:47]: macie prawo (obowiązek) zachować milczenie
Memorius [19:47]: powaznie?
Aztek [19:47]: wszystko co powiecie, może być użyte do zbanowania was.
Memorius [19:47]: a mileiscie kiedys do czynie z ZOMO?
Aztek [19:47]: WSZYSTKO
Memorius [19:47]: bo ja tak
Fabiosek [19:47]: Halo, policja? Proszę przyjechać na Themodders.
DzikiBen [19:48]: powtarzanie gównianych memów także podchodzi pod paragraf, Fabiosek
DzikiBen [19:48]: to nie kwejk, wypierdalać
Aztek [19:49]: zostawcie SB i idźcie oglądać let's playe ne YT
Werewolf [19:49]: Popieram :|
DzikiBen [19:49]: dzisiaj to my się ritamy i my zamykamy forum
Memorius [19:49]: jutuba to zuo
Aztek [19:49]: ty też, thorusorc
Fabiosek [19:49]: ta
DzikiBen [19:50]: themodders jest dla prawdziwych mężczyzn, nastolatki, które nie starły jeszcze mleka z meszka pod nosem pozostaną w kwarantannie (youtube)
Werewolf [19:50]: Ja nie ogladam lets pleyi. Juz nie. Wyroslem :lol2:
Memorius [19:50]: ale dzieci lubią ruchome obrazki'
DzikiBen [19:50]: żywiąc się ochłapami Roja i Rocka oraz gównianymi letpleyami z minecrafta
Aztek [19:51]: minecrafta, dayz i pochodnych od dayz
Fabiosek [19:51]: Let's playe oglądają typy, którzy nie mogą sobie pograć.. tak się przyjeło.
Fabiosek [19:51]: Akurat to standardowe survivale
Memorius [19:51]: albo nie umieją
Fabiosek [19:51]: niczym nie zachwycające.
Werewolf [19:51]: Albo Ci ktorzy maja z czyms problem. Zawsze latwiej to sobie przewinac do odpowiedniego momentu niz szukac w poradniku lub czekac na odpowiedz.
DzikiBen [19:51]: letsplaye oglądają gimnazjaliści, którzy mają za dużo wolnego czasu
Fabiosek [19:51]: racja.
Memorius [19:51]: a lekcje?
Fabiosek [19:52]: Po co w gimnazjum robić lekcję? :lol2:
Memorius [19:52]: ja odrabiałem
Mac Dun [19:52]: Też tego nie rozumiem :lol:
DzikiBen [19:52]: a teraz żegnamy, idzcie oglądać śmieszne gify
Aztek [19:52]: żeby potem nie robić na frytkownicy, fabiosek
Aztek [19:52]: no, nara.
Aztek [19:53]: no to dziki - ritam :lol:
Fabiosek [19:53]: ta
Aztek [19:53]: ok, mamy pierwszego bana
Fabiosek [19:53]: Uzasadnij
Fabiosek [19:53]: :P
Memorius [19:53]: Ja np rozumiem ,ze Mac Dun nie rozumie
Aztek [19:54]: mamy drugiego
Werewolf [19:54]: Hue hue hue
Werewolf [19:54]: HAHAHA
DzikiBen [19:54]: mamy trzeciego
Werewolf [19:54]: PEWKA.
DzikiBen [19:54]: ritam Aztek :lol:
Werewolf [19:54]: ALBO NJE :D
Werewolf [19:54]: Tu sie nikt nie rita
Werewolf [19:55]: Aztek - czemu Lords of the Fallen czy jak to tam Cie tak fascynuje?
Aztek [19:55]: dobra, dostałeś szansę za prawidłową odpowiedź. możesz odejść w pokoju.
Aztek [19:55]: tu się nikt nie rita, dziki
DzikiBen [19:56]: wiecie, że Aztek na starym forum miał nick Ziom126p? tak tylko mówię, bo śmieszny. :lol:
Werewolf [19:56]: Aztek z Tobą i z duchem Twoim
Aztek [19:56]: nołnejmy już tego nie przeczytają :lol:
Aztek [19:57]: a dzikiben miał dzikiben4, to dopiero kompromitujące
Aztek [19:58]: patrz jak tu cicho i spokojnie - a to tylko dwa bany
Aztek [19:58]: wyobraź sobie ile dobrego mogłoby przynieść 10 banów
Werewolf [19:58]: Wielka Twa moc
Aztek [19:58]: miałeś szansę, werewolf
DzikiBen [19:59]: odrobina totalitarnego ucisku i od razu przyjemniej. powietrze jakieś czystsze.
Mac Dun [19:59]: Zgadzam się :ok:
Ali G [20:00]: no to 4 i 5 ban przyszedł :lol2:
Aztek [20:00]: nom :lol2:
Ali G [20:01]: dla takich akcji warto nawet tego bana na sb wyrwać :F
DzikiBen [20:01]: Aliego nie banuj, ma dobry gust muzyczny
Aztek [20:01]: Ali - miałem Cię banować, ale dziki mówił, że masz predyspozycję
Aztek [20:01]: e*
Aztek [20:03]: o mały włos nie wpuściłem ćmy do pokoju
Aztek [20:03]: mój pokój jest nieskalany owadami
Splash [20:03]: aż tak się ich boisz?
Mac Dun [20:04]: Ten memorius mnie już wkurwia ostro
Aztek [20:04]: jest piątyt
Ali G [20:04]: monitor by to zweryfikował :D
DzikiBen [20:04]: Ali G - zapoznałem się ostatnio z Quantum Fantay i było bardzo fajne
Aztek [20:04]: czemu mac dun jeszcze pisz... a, no tak
Mac Dun [20:04]: Lubie Dark Soul :D
Splash [20:04]: ja też chociaż nie grałem
Ali G [20:04]: ale zapoznałeś się z tym albumem co ja?
Ali G [20:05]: bo jak wróce na chate to zamierzam całą dyske ścią...
Aztek [20:05]: mac duna nie mogę zbanować, bo się go nie da :C
Ali G [20:06]: widzę w tym zespole duży potencjał
Aztek [20:07]: kurde, można teraz nawet zacząć jakąś rzeczową dyskusję
DzikiBen [20:07]: yhym
DzikiBen [20:08]:
https://www.youtube.com/watch?v=A-Opcjc-hBU
szczególnie fajne i stylowe :D
Aztek [20:08]: może nauczymy aliego parkować :lol2:
DzikiBen [20:09]: ja ostatnio nieco zaczytuje się w literaturze poego i rezultatem jest znalezienie tej płytki:
https://www.youtube.com/watch?v=c4sJrz3NNDU

DzikiBen [20:10]: nie jest to może żadne arcydzieło, ale doskonale oddaje klimat jego literatury. solówka Wilsona, Raven, był właśnie oparty na opowieściach o duchach w stylu wiktoriańskim i czerpał garciami z literatury Poe'go :D
Aztek [20:11]: oj, to chyba aż za poważne tematy
DzikiBen [20:11]: tak :lol2:
DzikiBen [20:12]: tak czy inaczej polecam, szczególnie na słuchawkach :ok:
Aztek [20:12]: mi z linków aliego bardziej podobał się ten pierwszy link
Aztek [20:13]: chociaż brzmi trochę jak z japońskiej gry na psx
DzikiBen [20:13]: Aztek, przede wszystkim trzeba nauczyć adeptów smażyć twarde pierogi i rzadziej odchodzić od kompa.
Aztek [20:13]: no to proponowałem niżej, żebyśmy nauczyli aliego parkować
Ali G [20:14]: tu akurat jest po przesłuchaniu całej dyski i mógłbym sypnąć jeszcze kilka linków z asturias
DzikiBen [20:14]: :>
Aztek [20:14]: Wiesz Ali jak się parkuję?
Aztek [20:14]: e*
DzikiBen [20:14]: skoro już o tym mowa, pora na wizytę w sklepie :lol2:
Ali G [20:15]: lol nope
DzikiBen [20:15]: za każdym razem kiedy piszesz 'zw' spływa na Ciebie ulewa podejrzeń.
Aztek [20:15]: to dobrze, nauczymy Cię
Aztek [20:15]: dziki - idziesz do tego sklepu?
DzikiBen [20:15]: nie pisz "zw" i najlepiej w ogóle nie odchodź od kompa. parkuj. naucz się postoju.
Ali G [20:16]: mam się czego obawiać?
DzikiBen [20:16]: tak, bajerować do milfa :lol2:
Aztek [20:17]: poczekaj z tym, nauczymy aliego parkować najpierw.
Aztek [20:17]: póki co sypnąłeś ogólnikami tylko - a trzeba bo nauczyć, żeby był twardym pierogiem
DzikiBen [20:18]: milfy szybko się starzeją. właściwie to zawsze gra na czasm, ale ok - zrobię wyjątek.
Aztek [20:18]: ali - musimy określić poziom. jesteś miękkim pierogiem?
DzikiBen [20:19]: zła lub poprawna odpowiedź na to pytanie zaważy na całej Twojej przyszłości.
DzikiBen [20:19]: poważnie, poważnie się zastanów.
Ali G [20:20]: to ja już chciałbym podać odpowiedź
Ali G [20:20]: ...
Ali G [20:20]: nie?
Aztek [20:20]: dobrze, to znaczy, że czeka Cię w życiu jeszcze długa przeprawa na gorącym oleju
Aztek [20:20]: ale my Ci z tym pomożemy
DzikiBen [20:21]: potrzeba wiele presji żeby wykuć diament.
Aztek [20:21]: po pierwsze - droga do bycia twardym pierogiem nie jest usłana różami.
Aztek [20:22]: możesz być całe życie miękkim pierogiem i codziennie żałować dnia wczorajszego
DzikiBen [20:22]: przede wszystkim musisz zrezygnować z odchodzenia od kompa. bezapelacyjnie. drugim i obowiązkowym krokiem jest rezygnacja z discopolo.
Aztek [20:23]: lub być twardym i nie czekać na cudowne zmiany nie mając do czynienia z patelnią
Ali G [20:23]: no to mam już za sobą
Aztek [20:23]: brak odchodzenia od kompa da Ci więcej pewności siebie w stosunku do swoich celów
Aztek [20:24]: i tu wychodzi kolejna zasada - postaw siebie w środku i dąż do swoich celów
Aztek [20:24]: twarde pierogi są atrakcyjne same w sobie
Aztek [20:25]: miej wyjebane na inne pierogi - to nic Ci nie przyniesie
DzikiBen [20:25]: bierz sprawy w swoje ręcę, ale nie zabijaj smutków rękoczynami. to jedna z zasad, którą powinien żyć pieróg twardy.
Aztek [20:26]: im bardziej to rozumiesz, tym na bardziej apatycznego wyglądasz. a wraz z tym łatwo przychodzą miejsca do parkowania.
DzikiBen [20:27]: Twoje kompleksy pochodzą z wewnątrz, spraw, by Twe wnętrze było dobrze przyprawione i syte. dobry farsz do połowa sukcesu.
Aztek [20:27]: nie zapominaj, że na znalezieniu miejsca twoja rola twardego pieroga się nie kończy
Ali G [20:28]: matko, ile wyrzeczeń to kosztuje :o
DzikiBen [20:28]: pieróg jest jak kolonia bakterii. im więcej patelnianego ciepła otrzymuje, tym silniejszy i twardszy rośnie.
Aztek [20:28]: nie staraj się też zbyt długo przymierzać do swojego miejsca parkingowego. jeżeli będziesz zbyt długo się wahał inny twardy pieróg może zająć twoje miejscie.
DzikiBen [20:29]: wszyscy jesteśmy podróżnikami na drodze ku nieskonczoności.
Aztek [20:30]: jeżeli twoje miejsce parkingowe jest już zarezerwowane - wjeżdżaj pewnie.
DzikiBen [20:31]: gorące noce i zimny tiger - to jedne z zasad, którymi należy żyć.
Aztek [20:31]: może byc zarezerowane, ale nie musi swoją drogą. wystarczy, że będzie wolne.
Ali G [20:31]: no akurat tiger odpada...
Ali G [20:31]: mam nadzieje że to nie jest konieczne
Aztek [20:33]: w każdym razie - podczas parkowania nie musisz się bawić. parkuj tak daleko, jak pozwala Ci na to krawężnik. miejsca przy liniach parkingowych możesz, a nawet musisz zajmować. nie stawiaj się bezsensowanie na samym środku miejsca.
Aztek [20:34]: cofaj się i podjeżdzaj jeszcze raz, by znaleźć najlepsze miejsce na swoim polu.
Aztek [20:35]: nie krępuj się od czasu do czasu robić krótkich przerw, by benzyna wystarczyła na dłużej.
Aztek [20:36]: zrozumiałeś wszystko do tej pory?
Ali G [20:36]: po teorii przydałyby się jakieś ćwiczenia :lol2:
Ali G [20:39]: no ale kontynuuj
Aztek [20:39]: tu nie ma ćwiczeń, jest tylko praktyka z prawdziwego zdarzenia. musisz być po prostu twardym pierogiem - to cały sekret. pozostaje Ci się zabezpieczyć zapinając pasy bezpieczeństwa. wiadomo, że największa brawura jest bez nich, na co też można sobie pozwolić - wystarczy pamiętać, by przed końcem benzyny wyjąć kluczyk ze stacyjki i poprosić o pomoc w zaciągnięciu ręcznego.
Ali G [20:41]: ale czy mogę Ci ufać? czy możesz siebie uznać już za twardego pieroga?
Aztek [20:42]: tak, ale kiedyś byłem miękkim pierogiem, tak jak Ty teraz.
Aztek [20:44]: za moment powinien wrócić dziki, zobaczymy czy będzie miał coś do dodania
Ali G [20:44]: może nie poszedł wcale do sklepu
Ali G [20:45]: if you know...
Aztek [20:45]: poszedł poszedł
Aztek [20:45]: myślę nawet, że już doszedł
Ali G [20:49]: kurcze mam nadzieje, że szybko przyjdzie bo poza domem stawanie sie twardym pirógiem jest cięższe
Aztek [20:53]: prawdę mówiąc to już się nie zmieścił w zadeklarowanym czasie. albo właśnie udało mu się osiągnąć cel twardego pieroga, albo są kolejki. chociaż niezależnie od opcji, zaraz powinien się zjawić.
Ali G [20:54]: zależy ile zatankował
Aztek [20:57]: dziki ma mały bak anyway :lol2:
Aztek [20:58]: tj. może nie mały, ale dużo pali
Ali G [20:58]: wszystkie twarde pierogi zwierzają się z takich rzeczy? :F
Ali G [20:58]: :lol2:
Aztek [21:02]: cóż, niech się spóźnia. lepiej dziki, niż okres.
Ali G [21:04]: no niestety czasem i pasy mogą pęknąć
Aztek [21:05]: tak, ale na ogół spełniają swoje zadanie.
Ali G [21:06]: efekty uboczne mogą przyjść nawet po 9 miesiącach
Aztek [21:06]: najbezpieczniej jest jeździć z pasami, a jak już kończy się benzyna, to po prostu je można je odpiąć, wyciągnąć kluczyk ze stacyjki i zaciągnąć ten ręczny.
Aztek [21:09]: ale zawsze warto uważać - szczególnie jeżeli miejsce parkingowe nie jest zarezerwowane na twoje nazwisko. głupio tak, jakby benzyna się skończyła, gdy stoisz na miejscu parkingowym, które masz zamiar rano zwolnić.
Ali G [21:11]: ale niektórzy czując te ogarniające ciepełko nie zważają na bak :C
Aztek [21:12]: potem w najgorszym wypadku, znając te wszystkie OC/AC, skończyłbyś wypłacając odszkodowanie przez całe życie
Aztek [21:12]: to są tzw. piraci drogowi. twardy pieróg zachowuje stalowe nerwy i wie czym jest bezpieczeństwo.
Aztek [21:13]: jak ważne jest bezpieczeństwo*
Ali G [21:17]: no i Dzikiego nie ma, czyżby złamał pierwszą zasadę?
Aztek [21:18]: jest
DzikiBen [21:19]: czo
DzikiBen [21:19]: nie spotkałem seksownego milfa :(
DzikiBen [21:19]: Aztek, możesz przystąpić do ceremonii i zdradzić sekret. pora na Ostateczną Inicjację.
Ali G [21:20]: mam nadzije, że jestem gotów
Aztek [21:20]: Ali, jesteś gotów by wkroczyć na patelnię życia i stać się prawdziwym, twardym pierogiem.
Ali G [21:21]: odkręcaj kurek
Aztek [21:22]: gratuluję
Volfer [21:23]: Czy na TheModders był choć jeden dzień kiedy panowała zgoda ?
Ali G [21:23]: Dziękuje! Mam nadzieje, że was nie zawiodę!!
DzikiBen [21:24]: odważnych, beztroskich, drwiących, brutalnych i parkujących - takich nas chce mądrość. ona jest niewiastą i zawsze miłuje tylko wojownika.
Ali G [21:27]: pięknie powiedziane ;(
DzikiBen [21:29]: Volfer?
DzikiBen [21:29]: czyżby szykował się kolejny ban? :lol2:
Aztek [21:30]: tak
Aztek [21:32]: nauka parkowania została zapisana. być może wykorzystam to w temacie Kyra o upadku forum.
DzikiBen [21:32]: Aztek, nie obrażaj mego baku tuż za moją rurą wydechową.
DzikiBen [21:33]: mój bak jest pojemny i perfekcyjny, można wręcz powiedzieć, że jest czarną dziurą z nieograniczonymi zasobami.
Ali G [21:34]: Aztek przyznaj się, że sam jeździsz na lpg :lol2:
Aztek [21:34]: nie ma się czym chwalić, jazda jest najprzyjemniejsza, kiedy benzyna się już kończy
DzikiBen [21:34]: Aztek ostatnio nawet pokolorował swoje auto :lol2:
Aztek [21:35]: :lol2: :lol2: :lol2:
Ali G [21:36]: pewnie na czarno :F
DzikiBen [21:37]: oj nie, wręcz przeciwnie. z jakiegoś powodu woli kolorowe auta, chociaż nigdy nie podzielałem jego fetyszowych zapatrywań.
Aztek [21:38]: tak jak ja nigdy nie rozumiałem twojego zamiłowania do amerykańskich produktów
Aztek [21:38]: lub nawet inspirowanymi ameryką
Ali G [21:39]: kiedyś chciałbym się przejechać na japoński parking...
Aztek [21:39]: to całkiem dobry pomysł
Aztek [21:39]: tylko jak się orientuję z filmów dokumentalnych, to tam wszystkie miejsca parkingowe porośnięte krzakami
DzikiBen [21:40]: o tak. japońskie auta są najpiękniejsze.
Ali G [21:40]: no tego własnie nie czaje
Ali G [21:40]: tylko widoczność zawęża
Aztek [21:42]: nom
Ali G [21:43]: ale mi tam to aż tak nie przeszkadza, byle było wolne
Aztek [21:43]: no wiesz, ale jak dbasz o swoje auto (swoją droga prostując, dziki przekręcił, to nie auto pomalowałem), to chcesz go postawić w jak najlepszym miejscu parkingowym
Ali G [21:45]: złapać kapcia przykra rzecz
Aztek [21:46]: :lol2: :lol2:
Aztek [21:46]: no. niemoc zaparkowania swojego wozu przeraża.
Ali G [21:49]: no tu trzeba mieć zapasowe koło, ale sprężarkę :D
Aztek [21:50]: nom, ale wtedy trzeba ostrożnie parkować, a to już nie to samo
Aztek [21:52]: pozostaje jeszcze dopowiedzieć, że najlepsze miejsca parkingowe, to te, które nie były wcześniej zajmowane.
Ali G [21:53]: ale jaką precyzją trzeba się wtedy wykazać
Ali G [21:53]: słyszałem, że takie miejsca są strasznie ciasne
Aztek [21:54]: i mają próg zwalniający, ale jest spora satysfakcja ogółem
Ali G [21:55]: ale imo w tych czasach porywając się na takie miejsca łatwo o prokuratora :C
Ali G [21:55]: bo takie miejsca nie są jeszcze w pełni oddane do użytku
Aztek [21:56]: nie no, wiadomo, że nie parkujesz na miejscach, gdzie asfalt nawet dobrze nie wysechł
Ali G [21:57]: dlatego takie miejsca można uznawać za swojego rodzaju trofeum, krwiste trofeum

 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Efekty? Masz na myśli banowanie wszystkich, którzy chcieli skorzystać z SB i zachowanie go dla siebie. Ten ban mi zwisał, bo i tak nie chciałem korzystać z SB, gdyż oglądałem Simpsonów, ale jeśli w taki sposób chcesz powrócić do "tradycji" to daleko z tym nie zajedziesz. Równie dobrze mogliście pisać na GG, gadać na Skypie itp.
Krótko mówiąc, Aztek to wciąż nie to. A gorzej będzie, jeśli będziesz chciał robić tak samo za każdym razem.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów
 Aztek No i co w związku z tym ?
dumny jesteś? władza ci uderza do głowy?
fakt , mega dyskusja po wyrzuceniu innych nie powiem...
jak widac dla jednych przedłużeniem kutasa jest sportowy samochód a dla innych " żondzenie na sb upadajacego forum"
nara
tyle ode mnie


edit
chyba po raz pierwszy się zgadzam ze Splashem, sorry za atak w Postulatach Splash NO :ok:


 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Widzicie, jako tzw. nołnejmy nie macie pojęcia o czasach, o których gadaliśmy w tym temacie. Atmosfera na SB była czysto towarzyska i jak zauważyłeś - rozmowy, które nadawałby się na prywatne gg, były toczone właśnie tu. To jest DOKŁADNIE to, co kiedyś. 
 

panzpis

panzpis

Użytkownicy
Co palisz w piecu?
posty524
Propsy167
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Co palisz w piecu?
Czyli można bezkarnie pisać o paleniu  w piecu :ok:
 
Ludzie mają swoje cele, mają swoje ambicje, mają swoje ideały i za to walczą i umierają, a pan chce tylko żyć, to niech pan sobie żre i żyje dalej!
                                         Janusz Korwin-Mikke,
                        prezes Kongresu Nowej Prawicy

https://pl-pl.facebook.com/janusz.korwin.mikke

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Cytuj
Widzicie, jako tzw. nołnejmy nie macie pojęcia o czasach,
rób tak dalej , pisz o nołnejmach i niedługo tu sam zostaniesz , bo masa ludzi z forum poszła , mam z częścią z nich kontakt i mają o tobie zwłaszcza wyrobione zdanie.
Tylko potem nie pierdol, że forum upada, bo nie ma kto tu pisać.
Widać ,ze zgnuśniałeś tu do reszty Aztek i masz gówniane pojecie jak się przyciąga ludzi na fora.
Fakt, nie zależy ci na tym to widać.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
To odejdź stad, i najlepiej nie wracaj :ok:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Widzicie, jako tzw. nołnejmy nie macie pojęcia o czasach, o których gadaliśmy w tym temacie. Atmosfera na SB była czysto towarzyska i jak zauważyłeś - rozmowy, które nadawałby się na prywatne gg, były toczone właśnie tu. To jest DOKŁADNIE to, co kiedyś.
Wg. ciebie, przywróciłeś częściowo klimat forum gadając na shoutboxie o takich samych rzeczach jakie mówi się codziennie? Zwyczajne pogawędki? Człowieku, takie rozmowy są cały czas na shoutboxie, tylko boli cię to, że nie ma tam osób, z którymi ty się dogadujesz. Jak chcesz przywrócić dawny klimat, musiałbyś wyjebać wszystkich nowych i zwołać tych starych. Sentyment do tamtych czasów nie pozwala ci zaakceptować nowych i młodszych od ciebie użytkowników. Ale to nie wróci i tyle, a takie przywracanie dawnego klimatu na siłę długo się nie utrzyma.

Nie przypominam sobie aby dawniej ktoś dostawał bana na SB, bo szlachta chciała sobie popisać. Takie osoby po prostu się olewało, a nie banowało. Wtedy znudziłby się mu jego wysiłek i by sobie poszedł.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nie przypominam sobie aby dawniej ktoś dostawał bana na SB, bo szlachta chciała sobie popisać.
Wcześniej, nie było odważnego na shoucie napisać gdy szlachta rozmawiała, bany były niepotrzebne, ewentualnie szybko nagradzane.

Post połączony: 2014-09-09, 00:36
Może nie jestem tutaj tak długo jak wy, ale też jestem tutaj trochę czasu (prawie 3 lata). Zauważyłem też, że po zmianie na SMF forum zmieniło się nie tylko z wyglądu. Dużo ludzi teraz ucichło. A teraz tamci robią burdel na SB jakby to była ich własność. Kyro, masz rację, trzeba coś z tym zrobić :ok:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
No i trzeba coś z tym zrobić, ale nie w taki sposób. Co takiego dała pogawędka na shoutboxie, którą równie dobrze można odbyć gdzie indziej? Nic się zmieniło.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Co takiego zmienił dla zbanowanych ban? Mogą pisać gdzie indziej. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To odejdź stad, i najlepiej nie wracaj :ok:
Tak, a Ty zajmiesz jego miejsce i stare, dobre czasy wreszcie wrócą.

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Tylko, że mi nie chodzi o same bany. Chodzi mi o to :
Cytuj
Wiele miesięcy minęło, odkąd na poważnie zajęliśmy się problemem. Dziś w końcu postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce i udało osiągnąć się
konkretne rezultaty z pomocą kilku banów. Efekty okazały się powalające.
Od kiedy zwyczajna pogawędka, którą każdy z nas może uciąć może powalić? Gdyby zajął się poważnie tym problemem, zaszłyby jakieś zmiany. To forum nie powróci to tradycji urządzając pogawędkę na shoutboxie z czterema osobami.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Jeden kamyczek jest w stanie wywołać lawinę. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry