Informacje o modyfikacji 18713 41

O temacie

Autor kaczka

Zaczęty 9.01.2014 roku

Wyświetleń 18713

Odpowiedzi 41

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!

kaczka
Moderator działu

Informacje o modyfikacji
2014-01-09, 15:04(Ostatnia zmiana: 2014-01-09, 15:12)
Od  dawna zbierałem się, żeby taki szit napisać. W końcu dziś mi się  to  udało :P Poniżej zamieszczę wszystkie bardziej istotne informacje  na  temat moda i samej gry podczas niego. Zebrałem to co mogłem tak  jakoś w jedną, mniej więcej zgrabną całość i utworzyłem taki oto temat.

Informacje o modyfikacji:

Pełna nazwa modyfikacji: Gothic II - Dziedzictwo
Część gry: j/w Gothic II
Czas rozgrywki: Kilkanaście lat po opuszczeniu przez Bezimiennego wyspy Khorinis
Uniwersum: Khorinis, Górnicza Dolina, Jarkendar, Dwór Irdorath oraz kilka dodatkowych większych i mniejszych lokacji
Wymagania: Aktualnie wiadomo tylko, że będą niewiele większe od tych z dodatku
Dubbing: Tak

Oprócz tego chciałbym dodać, że modyfikacja na dzień dzisiejszy zawiera multum innowacji skryptowych, nowe modele, animacje, tekstury, dźwięki oraz dialogi mówione.



Poniżej ważniejsze informacje dotyczące samej gry:

Gildie
Paladyni - w zasadzie nie można nazwać ich paladynami, bo po prostu zostało ich  już na prawdę niewielu a ci, którzy w dalszym ciągu żyją, są po prostu  niedobitkami z czasów krwawej wojny pomiędzy ludźmi a orkami. W tym  momencie są kimś w rodzaju partyzantów dewastujących wszystkie orkowe i  nie tylko orkowe miasta, wioski, obozy i kopalnie oraz wszystko co do  nich należy. Można ich znaleźć w jaskiniach, obozach buntowniczych czy  orkowych miastach pod przykrywką np. orkowego najemnika.
Żołnierze - to po prostu niedobitki knechtów, strażników miejskich czy rycerzy,  którzy pod wodzą buntowników i paladynów walczą o wolność.
Buntownicy - razem z paladynami, ukryci gdzie się tylko da, planują odbijanie  miast i dewastacje orkowych stacji zaopatrzeniowych, kopalni, farm itd.
Magowie Ognia - ta gildia nie zmieniła się prawie wcale, jeżeli chodzi o wiarę i  miejsce swojego pobytu. Zmieniło się to, że magowie ognia zaczęli  zgłębiać tajniki broni białej a co za tym idzie, przyuczać też w tej  dziedzinie nowicjuszy z klasztoru ognia. Walczą używając magii oraz  kosturów. Większość magów ognia przebywa w klasztorze.
Nowicjusze Ognia - chętni, którzy chcieli zgłębiać tajniki magii ognia zaciągnęli się do  klasztoru, by w ciszy i spokoju oddać się i skupić na nauczaniach  swoich mistrzów. Ci z kolei posługują się drewnianymi laskami, których  używają głównie do treningu bojowego. Nie są wystarczająco gotowi na to,  żeby używać magii i czuć się z nią w pełni bezpiecznie. Wszyscy  nowicjusze przebywają w klasztorze.
Magowie Wody - ludzie  będący wodnymi magami żyją jak zawszę trybem koczowniczym. Są  nieprzewidywalni. Szukają sposobów na całkowite wypędzenie orków z  kontynentu i okolicznych wysp takich jak Khorinis. Można ich spotkać w  niewielu miejscach ale zawsze w większych,  ubezpieczonych przez Najemników grupach. Kilku z nich przesiaduje w klasztorze ognia w Khorinis.
Nowicjusze Wody - (patrz Nowicjusze Ognia) wielu z nowicjuszy wody jest obserwatorami. Magowie Wody  wysyłają ich na misję szpiegowskie tudzież dyplomatyczne oraz na masę  innych, równie trudnych. Ich głównym celem jest zbieranie informacji dla  Magów Wody.
Druidzi - specjaliści w magii przemian,  natury i przyzwań. Sympatyczni, choć niezbyt ufni. Żyją w jaskiniach  ukrytych w gęstych lasach, w całkowitej zgodzie z przyrodą. Nie myślcie,  że nie zabijają zwierząt.. coś muszą jeść :P
(1)Najemnicy  - są dwie grupy najemników - ci, którzy po wielkiej wojnie nie poddali  się i wraz z podziemiem próbują przywrócić jako taki ład a przynajmniej  zasiać chwilowy zamęt w szeregach wroga, a jednocześnie plączą się z Magami Wody  po wszystkich ruinach i innych dziwnych miejscach, i ci, którzy poddali  się woli zielonych oddając im jednocześnie swoją wolną wolę.
(2)Orkowi Najemnicy
  - wyżej wspomniani, którzy oddali się orkowej władzy i posłusznie  wykonują ich rozkazy. Są chciwi i bezlitośni. Wykonają każdy, nawet  najokrutniejszy rozkaz otrzymany przez swoich przełożonych. Dla kilku  monet potrafią zabić swoją rodzinę. Wielu z nich to byli bandyci i  piraci. Urzędują w miastach i okolicach miast przejętych przez orków  oraz niewielkich obozach mieszczących się w niedużej odległości od  miasta, najczęściej znajdujących się na obrzeżach lasów czy jaskiń.
Łowcy  - to gildia typowa dla osób chcących szybko lecz niekoniecznie  bezpiecznie się wzbogacić. Pracują dla partyzanckiej grupy ludzi. Nie  przepadają za orkami co wcale nie oznacza, że dla nich nie pracują. Cechuje ich przebiegłość i spryt ale także odwaga i  honor. Zajmują się kradzieżami, porwaniami, etc. Za drobną opłatą  przyłączą się do twojej wyprawy, by skopać tyłki kilku bydlaków.
Akolici - następcy poszukiwaczy z podstawki. To będzie dla was zaskakująca niespodzianka :)


Każda  z w/w gildii była wymyślona przezemnie (to, że kojarzycie je z trzeciej  części gothic, nie znaczy, że będą działały dokładnie tak samo czy  chociaż podobnie) specjalnie pod fabułę modyfikacji. Może wam się  wydawać, że część z nich łączy się swoimi rolami w pewien sposób ze sobą  ale zapewniam, że wcale tak nie jest a różnorodność zadań w  Dziedzictwie na pewno was przerazi.

System magii
W  Dziedzictwie postanowiłem zrobić coś co może wzbudzić pewne  kontrowersje, zwłaszcza u tej części fanów jedynej słusznej gry, którzy  uwielbiają grać jako magowie.
Ścieżka maga sama w sobie nie będzie  wyglądała jakoś strasznie zmieniona w porównaniu ze ścieżką z oryginału,  poza tym szczegółem, że chcąc dołączyć w szeregi magów, będzie trzeba  dokonać wyboru czy chce się nosić niebieski czy czerwony szlafrok ;d
Oprócz  tego magia została podzielona na żywioły ognia, wody itd., a te zostały  przypisane odpowiednim grupom. W skrócie; jeżeli chcesz używać magii  ognia, idziesz ścieżką maga ognia i analogicznie to samo działa z wodą  czy jakimiś przemianami. Oczywiście chodzi w tym momencie jedynie o  runy. Czary ze zwojów może używać każdy, kto posiada odpowiednią ilość  punktów many. To samo tyczy się paladynów, którzy używają magii typu  Święty Pocisk. Takie runy mogą mieć jedynie paladyni. Z tego co na razie jestem w stanie sobie przypomnieć jest to, że na pewno jako jedyne ostały się runy światła i leczenia dla każdego.

Innowacje w systemie powiadomień
Gdy otrzyma się doświadczenie, pojawi się komunikat  o aktualnym stanie punktów doświadczenia oraz o ilości punktów  doświadczenia, które są potrzebne do osiągnięcia kolejnego poziomu.
W przypadku wielu jednoczesnych wpisów do  dziennika komunikaty nie nachodzą na siebie, lecz są rozmieszczane jeden pod drugim zupełnie tak, jak przy otrzymaniu bądź oddaniu wielu przedmiotów, komunikaty także są rozmieszczane jeden pod drugim.

Na chwilę obecną naskrobałem tyle i wygląda to tak a nie inaczej. Na pewno z biegiem czasu będzie aktualizowane wszystko co powinno być już dawno a informacje, screeny i wreszcie filmiki z gry, wrzucane na forum.
 

xDominik

xDominik

Użytkownicy
posty222
Propsy39
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

xDominik

Informacje o modyfikacji
#1 2014-01-09, 17:58(Ostatnia zmiana: 2014-01-09, 19:19)
No ciekawie ciekawie... W ilu procentach oceniasz ogólną już wykonaną pracę nad modem?



DOWN|
Nie chcesz wiedziesz to SHUT THE FUCK UP :)
 
LET'S ROCK!

chesterking

chesterking

Użytkownicy
posty60
Propsy31
  • Użytkownicy
No nie znowu te procenty... Wszędzie musi ktoś o to zapytać. :/
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Jak dla mnie piszecie nie potrzebnie. Co do moda to zapowiada się ciekawie mimo ssów robionych tylko po to żeby były no i mimo tego, że nie ma jako takiej fabuły. Fajnie, że i również do tego będzie dubbing mam nadzieję na jak najlepszy coś w stylu ZW.  Co do wymagań to prawdopodobnie skoro będą niewiele większe to co tam takiego będzie? :D

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Cytat: xDominik
No ciekawie ciekawie... W ilu procentach oceniasz ogólną już wykonaną pracę nad modem?
Nie mam zielonego pojęcia. Nie jestem kalkulatorem, żebym mógł to jakoś obliczyć. Jesteśmy już prawie na półmetku - to na pewno.

Post połączony: 2014-01-09, 20:31
Cytat: Fabiosek
Co do moda to zapowiada się ciekawie mimo ssów robionych tylko po to żeby były no i mimo tego, że nie ma jako takiej fabuły. Fajnie, że i również do tego będzie dubbing mam nadzieję na jak najlepszy coś w stylu ZW.  Co do wymagań to prawdopodobnie skoro będą niewiele większe to co tam takiego będzie?
Fabuła jest, była i będzie. Inną sprawą jest to, że jej nie znacie i nie poznacie do daty premiery XD
Wymagania? Blah.. szpargały jakieś, ot co. Wiadomo, że przez minimapy, quicksloty czy inne bzdety, gra będzie chodziła troszkę ciężej, ale głównie chodzi właśnie o takie fjuczerki w podwyższonych wymaganiach.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Informacje o modyfikacji
#5 2014-01-09, 21:13(Ostatnia zmiana: 2014-01-09, 21:47)
System gildii będzie podobny do g3 tak ?

@down  Ja tam nie widzę odpowiedzi na moje pytanie , no chyba że to tajemnica
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Cytat: kaczka
Każda  z w/w gildii była wymyślona przezemnie (to, że kojarzycie je z trzeciej  części gothic, nie znaczy, że będą działały dokładnie tak samo czy  chociaż podobnie) specjalnie pod fabułę modyfikacji. Może wam się  wydawać, że część z nich łączy się swoimi rolami w pewien sposób ze sobą  ale zapewniam, że wcale tak nie jest a różnorodność zadań w  Dziedzictwie na pewno was przerazi.
Kolejne bezsensowne pytania będę usuwał.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Mac ty na prawdę powinieneś dostać bana. Przecież wyraźnie zacytował ci treść swojego poprzedniego posta, w którym widać, że to on sam je wymyślił a podobieństwo z g3 to po prostu czysty przypadek i tyle. Pomijając to i wracając do tej fabuły  to wiadomym jest to, że team ją zna i, że jest. Chodziło mi o to, że mimo jej braku, braku ssów to niektórzy ludzie czekają na tego moda tak na ślepo.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Informacje o modyfikacji
#8 2014-01-09, 22:15(Ostatnia zmiana: 2014-01-09, 22:24)
którym widać, że to on sam je wymyślił a podobieństwo z g3 to po prostu czysty przypadek i tyle.

Ja wiem że sam wymyślił ale chciałem poznać szczegóły jak bedzie wygladac system gildii w modzie
Moja wina bo zle sformulowalem pytanie.
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Zacznijmy od tego, że w gothic 3 gildie, to była wyłącznie kwestia umowna. Sądzę, że nawet nie wiesz o czym piszesz używając określenia "system gildii". Jest dokładnie taki sam jak był w pierwszej części sagi.

Cytuj
Pomijając to i wracając do tej fabuły  to wiadomym jest to, że team ją zna i, że
jest. Chodziło mi o to, że mimo jej braku, braku ssów to niektórzy
ludzie czekają na tego moda tak na ślepo.Tak ślepo, jak ślepo większość polskiej masy wierzy w to, że Tusk coś zdziała xD
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Wiem dokladnie jaki byl system gildi ktory byl dla mnie dnem na tle wczesniejszych gothicow , o ile mozna to nazwac systemem gildi Dzieki za odpowiedź.
 

xDominik

xDominik

Użytkownicy
posty222
Propsy39
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Kaczka dałoby radę parę screenów zaprezentować z dotychczasowej pracy. Bo ostatnie zdjęcia było bodajże w 2011 roku?
 
LET'S ROCK!

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Jak tylko Edytka, marKk i jeszcze jedna osoba, której imienia i nicku nie chcę pamiętać, zapoda mi kilka rzeczy - ukaże się porcja screenów, tym razem z Khorinis w łapskach orkowych najeźdźców.
 

Boykaundisputed

Boykaundisputed

Użytkownicy
Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
posty403
Propsy80
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
Jeśli Kaczka nie chce podać nam informacji na temat fabuły można się wszystkiego spodziewać, nawet jeśli główny bohater będzie orkiem xD Kaczka jest nieprzewidywalny pewnie gł. hero to Pyrokar :D
 
Uri Boyka is the most complete fighter in the world...


kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Cytat: Boykaundisputed
Kaczka jest nieprzewidywalny pewnie gł. hero to Pyrokar
Jak większość socjopatów na tym forum xD :lol2:
Akurat Pyrokar dynda na linie całkiem blisko swojego starego domku xD
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Cytat: kaczka
Cytat: BoykaundisputedKaczka jest nieprzewidywalny pewnie gł. hero to Pyrokar Jak większość socjopatów na tym forum xD
Akurat Pyrokar dynda na linie całkiem blisko swojego starego domku xD

Ahh mendo zaspojlerowałeś :D

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3404
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytat: Mac Dun
Ja wiem że sam wymyślił ale chciałem poznać szczegóły jak bedzie wygladac system gildii w modzie
Moja wina bo zle sformulowalem pytanie.
Wiesz, że nie ma czegoś takiego jak "system gildii"? Brzmi to równie idiotycznie jak większość twoich postów :ok:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Cytuj
Pomijając to i wracając do tej fabuły  to wiadomym jest to, że team ją zna
:lol2:
 
makin' bacon

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Cytat: Mac DunJa wiem że sam wymyślił ale chciałem poznać szczegóły jak bedzie wygladac system gildii w modzie
Moja wina bo zle sformulowalem pytanie.Wiesz, że nie ma czegoś takiego jak "system gildii"? Brzmi to równie idiotycznie jak większość twoich postów

Jakby nie patrzec - system gildii jest, i to rozniacy sie miedzy grami :ok: przykladem są chociazby gry z serii Gothic, gdzie tylko do jednej gildii głównej można było dołączyć (a poboczne to szkoda gadac, bo jedyny symbol przynaleznosci to jakis tam pancerz) oraz gry z serii The Elder Scrolls, gdzie system gilldii byl o wiele bardziej rozbudowany, mozna bylo dolaczyc praktycznie do kazdej gildii, kazdej pomagac i korzystac z ich wszystkich usług.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3404
ProfesjaNierób
  • Moderator
To nie jest przecież żaden system... Nie ma czegoś takiego. To tylko zwykłe awansowanie na wyższy stopień.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry