Edit[22.12.2013/15:50]:
Jedynie co jest związane z kowadłem to:
/*******************************************
* Schmied benutzt Amboss *
*******************************************/
func void ZS_Smith_Anvil ()
{
PrintDebugNpc (PD_TA_FRAME, "ZS_Smith_Anvil");
B_SetPerception (self);
B_StartUseMob (self, "BSANVIL");
};
func void ZS_Smith_Anvil_Loop ()
{
PrintDebugNpc (PD_TA_LOOP, "ZS_Smith_Anvil_Loop");
var int randomizer;
randomizer = Hlp_Random (20);
if (Npc_GetStateTime ( self ) >= 100 + randomizer)
{
B_InterruptMob ("BSANVIL");
};
AI_Wait(self,1);
};
func void ZS_Smith_Anvil_End ()
{
PrintDebugNpc (PD_TA_FRAME,"ZS_Smith_Anvil_End");
B_StopUseMob (self, "BSANVIL");
};
Ale myślę, że to i tak jest zbędna wiadomość, a mds'y nie mają nic wspólnego bo one odpowiadają tylko za odtwarzanie animacji i nic więcej.