Błędy w ostatecznej wersji moda 492806 1149

O temacie

Autor Adanos

Zaczęty 11.11.2013 roku

Wyświetleń 492806

Odpowiedzi 1149

OwcaZagady

OwcaZagady

Bractwo Spolszczenia
Co, roz, co
posty153
Propsy24
ProfesjaProducent
  • Bractwo Spolszczenia
  • Co, roz, co
Czy nadal występuje bug z zdawaniem obrażeń?
 
Śmierć jest niczym kawałek szynki. Zawsze u mego boku

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
U mnie nie występuje (w każdym razie nie zauważyłem), ale niektórzy się skarżą, że dalej błąd występuje, więc sam nie wiem. :|

HellVard

HellVard

Użytkownicy
posty520
Propsy91
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Występuje bezustannie i wbrew temu, co nie pamiętam już kto napisał, trenowanie walki wcale w niczym nie pomaga, błąd występuje z taką samą częstotliwością teraz, gdy mam 35% walki, jak występował gdy miałem 5.

gothic1210
  • Gość
U mnie się nie pojawił chyba ani razu a gram już kilka godzin. Szkoda, ze tego mięsa nie smaży, ale sprawdzę jeszcze na innej patelni. 
 

HellVard

HellVard

Użytkownicy
posty520
Propsy91
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jakieś pomysły, co może mieć wpływ na pojawianie się tego błędu?

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Jakieś pomysły, co może mieć wpływ na pojawianie się tego błędu?

Złe zapisanie kodu (aczkolwiek to nie jest wina twórców moda, bo inwestycja w silnik jest na ślepo robiona). Nie da się podczepiania pod silnik zrobić w 100% dobrze, zawsze będą jakieś problemy (czasami mniejsze, czasami większe, a czasami nawet takie, których nikt nie zauważa).

Tak przy okazji: która funkcja odpowiada za zadawanie obrażeń w CZ (podajcie tylko nazwę funkcji)?
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

HellVard

HellVard

Użytkownicy
posty520
Propsy91
Profesjabrak
  • Użytkownicy
U mnie nie występuje (w każdym razie nie zauważyłem), ale niektórzy się skarżą, że dalej błąd występuje, więc sam nie wiem. :|

Jakiego systemu używasz? Masz ustawiony we właściwościach Gothica tryb zgodności?

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
U mnie nie występuje (w każdym razie nie zauważyłem), ale niektórzy się skarżą, że dalej błąd występuje, więc sam nie wiem. :|

Jakiego systemu używasz? Masz ustawiony we właściwościach Gothica tryb zgodności?
Windows 7 64 bit. Nie mam ustawionego trybu zgodności. Nie ma żadnych łatek, nie mam zainstalowanego SystemPacka. Tylko Gothic, GothicStarter i moda CZ.

Tak przy okazji: która funkcja odpowiada za zadawanie obrażeń w CZ (podajcie tylko nazwę funkcji)?
Tu masz wszystko: https://github.com/orcwarrior/Czas_Zaplaty/commit/ecbdfe215132d69756ac8b2be47d7ef7dc15a692 Na zielono ostatnie zmiany.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Niepokojące są te funkcje, które mają return; / return 0; jeśli target = hero. HeroDamage_CanDoHit_CNPCPass moim zdaniem powinno mieć return 1; na samym końcu, ale nie w else, ponieważ czasami jeden warunek nie jest spełniony, a reszta jest spełniona do return 0; i wychodzi return 0;
Wezmę jako przykład:
((Npc_GetAttitude(npc,hero)==ATT_FRIENDLY)||(npc.flags == NPC_FLAG_FRIEND)||(Npc_GetAivar(npc,AIV_PARTYMEMBER)==true))&&(HeroDamage_HostileEnemies!=0)jeśli wszystko w tym ifie jest spełnione, ale np. HeroDamage_HostileEnemies == 0, to czasami ten else na samym końcu zwraca 0. Zauważyłem takie bugi w G2, więc w G1 może być podobnie. Także zamiast
func int HeroDamage_CanDoHit_CNPCPass(var c_npc npc,var int hand)
{
...
   else
   {     
      return 1;     
   };
};
bym dał func int HeroDamage_CanDoHit_CNPCPass(var c_npc npc,var int hand)
{
...
   
      return 1;
};
dla pewności.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
jeśli wszystko w tym ifie jest spełnione, ale np. HeroDamage_HostileEnemies == 0, to czasami ten else na samym końcu zwraca 0. Zauważyłem takie bugi w G2, więc w G1 może być podobnie. Także zamiast
Przecież to dobrze jest.

Także zamiast
func int HeroDamage_CanDoHit_CNPCPass(var c_npc npc,var int hand)
{
...
   else
   {     
      return 1;     
   };
};
bym dał func int HeroDamage_CanDoHit_CNPCPass(var c_npc npc,var int hand)
{
...
   
      return 1;
};
dla pewności.
To jest to samo. Tylko trochę inny zapis.

Bardziej interesujący jest fragment wyżej. :D
//exceptions: Snaf Molerat,...
else if(Npc_GetAivar(npc,AIV_MM_REAL_ID)==ID_SNAF_MOLERAT)
{
return 0;
}
Dlatego te kretoszczury nie można zatłuc.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Powinniście przejrzeć dokładnie te skrypty... :v
Ja nie dociekałem dokładnie, co gdzie jest źle itp., ponieważ nie chciało mi się wszystkiego przeglądać. :P
Niektóre zapisy w całym pliku Damage_Func.d zdawały mi się dziwne i niezrozumiałe dla mnie.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Ogólnie skrypty nie są najlepszej jakości, co sam orcwarrior przyznał. W końcu zaczął tworzyć moda bodajże w gimnazjum.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Ogólnie skrypty nie są najlepszej jakości, co sam orcwarrior przyznał. W końcu zaczął tworzyć moda bodajże w gimnazjum.

A w gimnazjum, jak się jest półmózgiem to się nigdy nie utrzymuje porządku.  :D Coś o tym wiem LOL... Tyle, że mój bałagan da się zdzierżyć, a ten z CZ to w niektórych częściach to... no :D
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
orc na pewno nie był pół_mózgiem.mam zgodę Adanosa na poprawę tego moda. jeżeli starczy czasu to wezmę się za jakiekolwiek poprawki/zmiany.
 

HellVard

HellVard

Użytkownicy
posty520
Propsy91
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mod jest świetny od strony fabularnej, wprowadza wiele nowych rozwiązań, ale po prostu szlag mnie przy nim trafia. Częstotliwość występowania bugu z niezadawaniem obrażeń wcale nie zmalała, ba, mam wrażenie, że wręcz lekko wzrosła, dzisiaj dosłownie co trzy pieprzone minuty musiałem wczytywać poprzedni zapis lub włączać grę od nowa, bo wczytywanie nie zawsze pomaga. Do tego 2 zwiechy w ciągu godziny. Kolejna rzecz, gdy kończę zabierać rzeczy od pokonanych przeciwników i naciskam Escape, by wyłączyć okno ekwipunku, Rick sam wypija miksturę leczniczą, nawet mając full hp. Do tego, gdy gram dłużej niż 20 minut, psują się dialogi, między jedną, a drugą linią dialogową następuje kilka, a często nawet kilkanaście sekund przerwy, nie mogę tego przewinąć. To się robi już cholernie uciążliwe, może coś jest nie tak po mojej stronie? Coś mam przeinstalować, zaktualizować? Proszę o rady.

Psimgoth

Psimgoth

Użytkownicy
posty200
Propsy49
ProfesjaTester
  • Zbanowany
skąd Rick wie o mieczu runicznym w 3 roździale jak jeszcze nie wykonałem zadania na ten miecz ani nie zacząłem zadania marzenia rodneya? Po prostu rozmawiając z LEE rick pyta czy może go nauczyć walki mieczem runicznym.. a najlepsze jest to że Rick nie widział ani nie słyszał wcześniej o takim mieczu XDDDDD Kolejna żenada którą udało mi się dostrzec to Tony walczył na początku ze strażnikami a z tego co mówił Rick, to był jego więźniem (poza tym Tony był szpiegiem - rozmawiał ze strażnikami (słowa Aidana) Kolejna rzecz..  to podczas robienia zadań w obozie łowców trolli za nim zaczałem rozmawiać z typem który nie chce gadać pobiłem orka a Rick  nie rozmawiając wczesniej z tym npc mówi "TY MÓWISZ" coś w tym stylu... XD

Post połączony: 2015-10-25, 11:45
Mógłbym wymieniać masę błędów i niedoróbek spowodowanych sam nie wiem czym XD ta gra ma zajebisty klimat, ciekawą fabułę lecz brak odpowiedniego wykończenia. Błędy za błędami, az się odechciewa grać. Dlaczego droga maga ma mniej zadań? i do tego te zadania sa mało ciekawe. Droga myśliwego jest znacznie ciekawsza.

Post połączony: 2015-10-25, 11:46
kolejna rzecz to po użyciu ognistej kuli na najpotężniejszym stworze i wyciągnięciu miecza potwór umiera... 
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Kolejna żenada którą udało mi się dostrzec to Tony walczył na początku ze strażnikami a z tego co mówił Rick, to był jego więźniem (poza tym Tony był szpiegiem - rozmawiał ze strażnikami (słowa Aidana)
Przecież było w grze wyraźnie powiedziane, że zaatakował tych strażników jak zobaczył nadbiegających Ricka i jego kolegów. Szukasz błędów na siłę :ok:
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

lukis88

lukis88

Użytkownicy
alder24
posty132
Propsy32
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • alder24
kolejna rzecz to po użyciu ognistej kuli na najpotężniejszym stworze i wyciągnięciu miecza potwór umiera...

Witamy w Gothicu... (To jest błąd podstawowej wersji)

I co z tego, że droga maga ma mniej zadań? Wymaga jednak bezustannego latania po Kolonii, więc czasowo się wyrównują. I te zadania jak dla mnie są ciekawe, bo wymagają czegoś innego niż napieprzania w strażników. Do czego ja bym się przyczepił to to, że w drodze myśliwego nie rozwiązujemy później kwestii demona, którego uwolniliśmy, albo że dziennik w orkowej świątyni nie działa :(

Nie ma to jak przyczepić się do błahych problemów dialogowych, które nic nie wnoszą do bardziej realnych problemów, które np. uniemożliwiają przejście misji.
 

Psimgoth

Psimgoth

Użytkownicy
posty200
Propsy49
ProfesjaTester
  • Zbanowany
zadanie z 10 mieczy dla aidana jest niewykonalne. Nigdzie nie mogę znaleźć hartowanej sztabki żelaza
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
zadanie z 10 mieczy dla aidana jest niewykonalne. Nigdzie nie mogę znaleźć hartowanej sztabki żelaza
To jest do kupienia. Miedzy innymi w obozie, jesli dobrze pamietam.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry