Błędy w ostatecznej wersji moda 490820 1149

O temacie

Autor Adanos

Zaczęty 11.11.2013 roku

Wyświetleń 490820

Odpowiedzi 1149

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Cóż, grasz na niegrywalnej wersji, więc nie masz co się dziwić ; ) Możesz czekać na patcha i zacząć od nowa albo zapomnieć o modzie ; P
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Ikar

Ikar

Użytkownicy
posty7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Na niegrywalnej wersji? To finalny patch jeszcze nie wyszedł? Sądziłem że ta wersja, którą mam to ostateczna. Gdybym wiedział to bym nawet nie zaczynał gry. Rany i teraz wszystko od nowa  :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/
 

qlwik

qlwik

Użytkownicy
posty41
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przy uruchomieniu moda wywala takie coś:
======================================= UNHANDLED EXCEPTION OCCURED ======================================================
======================================= CRASH INFOS: =====================================================================
Startup Options:-game:czaszaplaty.ini
=============================================== CALLSTACK : ==============================================================
0023:005FE776 (0x02B96BA8 0x007B438F 0x02B96BA8 0x00000000) Gothic2.exe, zCVob::InitVobSystem()+150 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_dieter\zVob.cpp, line 448+126 byte(s)
0023:0A93C31A (0x02B96BA8 0x00000000 0x02B34040 0x0082E6F0) SHW32.DLL, shi_free()+10 byte(s)
0023:007B438F (0x02A80010 0x00000004 0x0135FC34 0x00800109) Gothic2.exe, zUlfi_StartUp()+303 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zzUlfi.cpp, line 66+6 byte(s)
0023:0A93C284 (0x00000009 0x00426868 0x0135FCB0 0x00000000) SHW32.DLL, shi_malloc()+20 byte(s)
0023:00800109 (0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000) Gothic2.exe, SetFileAttributesA()+116037 byte(s)

Co to może być? Inne mody chodziły dobrze.


Post połączony: 2015-04-08, 22:14
Ok nie wgrałem GMDK

teraz mam cos takiego:

u:par: class - size not compatible: c_particlefx

co ciekawe jak włącze returninga jest to samo, mimo, że wcześniej grało,
gra przeinstalowana, wersja to złota edycja
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
To jest mod do pierwszej części Gothica, nie do drugiej.

qlwik

qlwik

Użytkownicy
posty41
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Orzesz w migdał, tego się nie spodziewałem :D
 

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Pierwsza część nie została ukończona, zapewne nie zostanie zrobiona w 100%, a tutaj pytanie o drugą część...no proszę :)
 

Grahtnakk

Grahtnakk

Użytkownicy
JA BYĆ BROŃ SZAMAN !!!!
posty140
Propsy16
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • JA BYĆ BROŃ SZAMAN !!!!
Witam, mam pewien problem z przejściem fragmentu z wejściem do Głębi. Kiedy Tony ginie na moich oczach podchodzę do Abla i...gra wywala mnie na pulpit. Co dziwne, nie pojawia się żadna informacja, że został znaleziony jakiś błąd, po prostu wychodzi mi z Gothic'a. Mam zainstalowane dwie modyfikacje: Mroczne Tajemnice oraz Edycję Rozszerzoną. Ściągnąłem także Gothic Mod Development Kit (gmdk). Nie wiem co się stało, poprzednio jak grałem w Czas Zapłaty na tym komputerze to przeszedłem ją bez żadnych problemów. Jaki jest problem?

P.S. A tak, zainstalowałem także player kit 1.08 i Freddy Texture Pack.
 
KRUSHAK KA RUSHTASOK!!!!

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Wywal Freddy'ego, jak nie zadziała to czekaj na następny patch, to już jest naprawione.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Najlepiej by było, gdyby po prostu uruchomiło się zSpy i przesłano dziennik, który zrobi. Bo tak trzeba zgadywać.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
@Adanos ale to przecież kwestia tego co Ty robiłeś przy ostatnim patchu, nie potrzebny Ci zspy, bo to masz naprawione xd.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Różnie z tym może być. ;) Może to być dość rzadki błąd, a który można naprawić.
Albo po prostu mody ze sobą kolidują.

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
A może tak przed wydaniem patcha dacie 3 gameplay z modyfikacji, gdzie pokazujecie jedną rzecz, która jest już poprawiona? :D
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

maridok

maridok

Użytkownicy
posty30
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Problem u mnie polega na tym, że wszystko ładnie się instaluje i włącza, ale gra co chwile (tak co 10, 15 sek) zacina na sekundę lub dwie. Strasznie to irytuje i jest to jedyny problem. Mam windows 7, kartę 512 mega radeona, 3 giga ramu. Grałem na najniższych, średnich i wysokich ustawieniach. Co może być problemem?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Masz włączony kompas? Jeśli tak to wyłącz.

wolvertt

wolvertt

Użytkownicy
Wiedźmin
posty36
Propsy3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Wiedźmin
Gdy właczam nową gre wywala mi do pulpitu z Access violation  z napisem Unknown. Mam windows 7 32bit, właczam w trybie zgodnosci z windows xp i jako administrator. Ktos moze mi cos poradzic ?
 
,, Lepiej być władcą w piekle, niż służyć w niebiosach " - John Milton

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Gdy właczam nową gre wywala mi do pulpitu z Access violation  z napisem Unknown. Mam windows 7 32bit, właczam w trybie zgodnosci z windows xp i jako administrator. Ktos moze mi cos poradzic ?
Dodaj może do wyjątków DEP.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Schmidtek

Schmidtek

Użytkownicy
posty129
Propsy22
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Oto błędy które znalazłem. Nie ukończyłem jeszcze całej modyfikacji, ale nie mam już czasu i chęci (głównie chęci). Do końca 3 rozdziału myślałem, że mod jest już w miarę grywalny, ale nie jest. Niektóre błędy są po prostu niedopuszczalne, błąd z możliwością odzyskania zniszczonego runicznego ostrza, kompletnie mnie rozwalił. Oprócz błędów, jest wiele pustych i niewykorzystanych miejsc; w górskiej fortecy, rola każdego npc sprowadza się do stania w jednym miejscu. Najważniejsze nowości w modzie: miecz runiczny - nie działa jak trzeba, a do duali jest tylko jedna broń.
Gdyby nie historia i dialogi, oraz wpadający w ucho soundtrack to nie wiem czy wytrwałbym chociaż do końca 1 rozdziału, jedyny mod w który przeszedłem nie pomijając żadnego dialogu. 
Mod nie dość, że niedokończony, nieposkładany, to jeszcze pełen błędów.

Spoiler
1. Świstak pytając się nas o skradzioną broń, mówi do nas'hey' zamiast hej'
2.Kilka spasionych kretoszczurów znikło, przez co zadanie jest nie do wykonania.
Wcześniej nie mogłem ich ubić. Edit: Nie trzeba zabijać kretoszczurów snafa,
wystarczy przynieść wątroby od innych kretoszczurów.
3.Zadanie Ruda Gomeza:
   a)Można porozmawiać o pacho ze
scorpionem nawet po wykonaniu zadania.
   b)Lusterko wygląda jak mikstura -
przynajmniej mogłoby wyglądać jak patelnia
   c)Długi czas po wykonaniu zadania,
spotkałem pacho, który opowiadał nam o... (nie pamiętam dokładnie.) Po tym
pojawia się Skorpion który będzie za nami podążał
   d)Czasami nie można wykopać skarbu, a
do tego tracimy kilof, ani razu nie spotkałem tego błędu przy wykopywaniu
skarbów jacka.
4.Bukhart może nam sprzedać skórę trolla nawet po zdobyciu poparcia dla kiry.
Bukhart nie powinien chyba walczyć jak nowicjusz bronią 2h.
5.Nie można usmażyć mięsa na patelni.
6.Nawet po wykonaniu zadania związanego z pozbyciem się patroli strażników,
możemy poprosić piratów o pomoc.
7.Rebelianci  przed starą kopalnią, oraz
rebelianci w głębi wyglądają tak samo.
8.Po wykonaniu zadania odwet możemy wyzwać na pojedynek drugiego gladiatora,
jednak ten nas nie zaatakuje.
9.Koło areny znajduje się kopacz w przepasce nowicjusza.
10. Po zmianie lokacji rick wraca do swojego domyślnego wyglądu.
11. Czasem kasztan nas atakuje po zakończeniu rozmowy.
12. Lewy i Prawy powinni być chyba od początku gry. To samo dotyczy np.
Martina, Bustera.
13. Skoro wieść o upadku NO jest dopiero w 3 rozdziale, to czy strażnik bramy -
Carlos nie powinien być jeszcze jeszcze najemnikiem/szkodnikiem w pierwszych
rozdziałach. Aby zapobiec wchodzeniu do obozu przed odpowiednim czasem, w
miejscu gdzie jest rzeka wstawić mur.
14.W jaskini za areną orków, jest dziennik, którego nie da się przeczytać.
15.Przy rytuale złączenia kamienia katrakanat, rick po modlitwie nie wstaje i
trzeba użyć kodów.
16.Strażnicy północnej bramy zmieniając pozycje blokują się na sobie. Gdy
zagadamy wtedy do któregoś z nich, okno dialogowe się zawiesza.
17.różne komunikaty na górze ekranu.
18.Błąd z atakowaniem potworów.
19.Ścieżka Kiry powinna być poprawiona - blokuje się ona na ścianie i trzeba
ratować kodami.
20.Głównie w starym obozie  bardzo często
pomijane są kwestie dialogowe Npc.
21.Wisielec na polu ryżowym ma tekstury zbroi strażnika
22.Kil - strażnik drugiej bramy w NO nie pozwala nam wejść do obozu, jednak
następnie możemy wejść bez problemu. 3 rozdział.
23,W obozie siedzi sobie wilk jakby nic się nie stało.
24.Można zapłacić Cooperowi nawet po popsuciu zadania.
25.Błędne nazwy 2 kłów: itat_claw_01 i itat_teeth_01. Nie mam pojęcia skąd
pochodzą.
26.Po zamianie np. w chrząszcza na paskiem życia pojawia się srebrna czaszka.
27.Można zapłacić Thorusowi wejściówkę kilka razy
28. (Tak z ciekawości) Czy został naprawiony błąd który blokował możliwość
przejścia po tym jak zagadaliśmy do Guya przed Grimem i Grimesem?
29.Leaf wstaje zanim quentin udzieli mu pomocy.
30.'straszne dźwięki' pojawiają się zanim Jack wspomni o przeklętym skarbie.
31.Nad bezimiennym pojawia się światło zanim, użyje tego czaru.
32.Powinien być przynajmniej jakiś wpis w dzienniku, o tym że potrzebna będzie
nam pomoc na cmentarzysku orków.
33.W wieży mgieł znajduje się nienazwana skrzynia. - pierwsze pomieszczenie pod
ziemią
34.Ostrze zmierzchu nie pojawia się w świecie.
35.Najemnicy, kreci, szkodnicy w kotle - nie powinno ich tam być.
36.Czy zniewoleni najemnicy tacy jak Wilk, Torlof, Cipher nie powinnie mieć
innych stroi? Taki butch nosi zbroję strażnika.
37.Jurgen nie dobija Shera.
38.Homer, Cipher i Butch nie pracują po przekonaniu ich do pracy.
39.Uciekinierzy nie atakują nas, nawet się nie bronią. Nie ma z nimi żadnego
dialogu.
40.Georg nie atakuje niemowy.
41.Ranny człowiek nie korzysta z pieca hutniczego, lecz stoi w nim.
42.Wisielec nie zatrzymuje nas kiedy chcemy wyjść. Dodatkowo gdy za pierwszym
razem wprowadza nas od miejscówki, to rick nie idzie przez bramę tylko wpada do
rowu.
43.Nia powtarza dwukrotnie kwestię gdy Znamię chce ją zaatakować.
44.Jeśli pobijemy Pinto (padł na jednego strzała) po tym jak nas zaatakuje,
mówi następny dialog tak jakby to on nas pobił.
45.Nia idzie na spotkanie zanim zbierzemy świadków.
46.Nia nie ma animacji śmierci. A siódemka jej nie atakuje, umiera sobie sama.
47.Zadanie Orle Gniazdo nadal jest w zadaniach obecnych. Po tym jak siódemka
się przyzna i porozmawiamy z Krisem, zadanie powinno być chyba zaliczone.
48. Fisk umiera po ataku na obóz. Moim zdaniem powinien być nieśmiertelny.
49. W 3 rozdziale, Martin umiera w niewyjaśnionych okolicznościach, przez co
nie mogę wykonać zadania z nim związanego.
50. Pogaduszka z Nikolasem - można ją powtórzyć tylko po wczytaniu gry.
51.Bezimienny biega po całym obozie jak obłąkany nie zważając na przeszkody -
mógłby mieć tylko kilka czynności w obozie - jak np. grzebanie w śmieciach za
chatą rączki.
52.Wszystki książki w siedzibie nekromanty są podpisane opowidania.
53.Rick oddaje miecz runiczny nekromancie, zanim pokaże ostrze.
54.Próba mroku nie działa.
55.Muzyka nie gra po wizycie w siedzibie nekromanty.
56.Niektóre szkielety-magowie atakują wręcz np. ci w drodze do nekromanty.
57.Ciało Paula i kilku innych strażników pojawia się w różnych miejscach w
kolonii.
58.Można się zapytać Jacka Aligatora i innych piratów o pomoc przy patrolach
strażników, nawet po wykonaniu zadania.
59.Gra crashuje się w pomieszczeniu pod wieżą mgieł. Nie było tego od początku
a po jakimś czasie.
60.Polowanie na bestię z bagien jest pobugowane - Baal Tondral umiera dopiero
jak pójdziemy z Lesterem do Komnat, Lester każe nam uciekać przed bestią do
komnat, chociaż ona już tam jest, Dialog o tym, abyśmy ją zabili lester mówi
nam dopiero po jej zabiciu. Baal Tondral gubi się podczas drogi - ma problemy z
pokonaniem przeszkód, dodatkowo podczas walki jego postać zacina się i trzeba
ratować go kodami.
61.Aidan ma inny kształt głowy niż w wersji podstawowej.
62.Nie można zranić kamiennego golema.
63.Stado czarnych wilków respi się wraz ze ścierwojadami po wykonaniu zadania.
64.Pzydałby się jakiś dialog lub wpis o tym, że Jarvis potrzebuje pomocy. A
także wskazówki gdzie może się znajdować.
65.Kąsacz (człowiek Hrabii) atakuje strażników. w dodatku wygląda identycznie
jak Hrabia, również gdy do niego zagadamy, to niby chce coś powiedzieć, ale
dialog nagle się kończy i nas atakuje.
66.Kolejny sługa Hrabii - Węgorz, gdy go znajdujemy strażnik z którym miał
stoczyć bójkę już nie żył. Po zdobyciu ornamentu pojawia się Hrabia i mówi do
nas dialog, jakby nas wogóle nie widział, dopiero po chwili nas zauważył.
67.Saturas mówił, że Cronos będzie mógł nas zaopatrywać - niestety tego nie
robi.
68.Saturas powtarza dwa razy kwestie o teleportacji do Jarkendaru (dialog, gdy
saturas teleportuje nas do siebie.
69.Ten cały rytual to jest jakiś pobugowany:
a) nagle pojawiają się strażnicy, zanim magowie zdążą cokolwiek zrobić.
b) każdy mag stoi w jakimś innym miejscu na tym dziedzińcu
70.Niby Jarvis ma nie żyć po rytuale, a jednak żyje
71.W klasztorze zmiennokształtnych - dokładniej za bramą, stoi strażnik, który
nic robi, nawet nas nie atakuje.
72. Przy rozmowie z merdarionem o zatopionej wieży Xardasa, Rick mówi dialog
jakby nigdy tam nie był i nie chciał być, choć wcześniej musieliśmy wykonać
zadanie z kawałkiem mapy.
73. Rick wypowiada kwestie Lerena podczas Rytuału - nawet robi magiczne
sztuczki zamiast niego.
74.Rozmowa z Myxirem o rytuale - opcja dialogowa 'wszystko już gotowe' powinna
być dostępna dopiero po 'porozmawiajmy o rytuale'
75.Rozmowa z Hesstadem - 'dobry jaszczur to martwy jaszczur' powinno być
dostępne dopiero przy wyborze czy mu pomożemy czy nie.
76.Powinna być dodatkowa opcja, lub tylko jedyna by powiedzieć Hesstadowi, że
spotkamy się na miejscu. Bieganie za nim po bagnach jest bardzo uciążliwe.
77.Podczas ataku na obóz orków, hesstad nas atakuje, gdy niechcący dostanie;
próbuje przebiec przez zamkniętą bramę, prowadzi nas do pokoi orków (nie tego
gdzie jest starszy orków) po czym zatrzymuje i nic nie robi. Zadanie jest chyba
niewykonalne.
78.Lares powinien spowrotem przywdziać zbroję szkodnika po odbiciu obozu.
79.Gorn nie powinien nas wpuszczać do obozu zanim nie ogarniemy sytuacji i nie
porozmawiamy z LEE (V rozdział)
80.Pierwszy konwojant nie pomaga dowódcy w walce.
81.Ranny Kopacz z drugiego konwoju ucieka przed nami.
82.Zadanie Almanach Odrodzenia po wykonaniu nadal jest w zadaniach obecnych.
83.Scorpion i Pacho powinni chyba nosić pancerze rebeliantów po przyprowadzeniu
do obozu
84.Kilku strażników powinno nosić pancerze z pełzacza, skoro była o tym mowa
85.Xardas, Leren i Myxir walczą zwykłymi broniami
86.Po rytuale Leren może sprzedać nam zniszczone runiczne ostrze
87.Po włożeniu runy do miecza runicznego która jest niewłaściwa, pojawiają się
komunikaty na całym ekranie.
88.Rodney po zostaniu magiem sprzedaje z 11 albo więcej run lodowego sopla
89.Bartholo ma do sprzedania 12 lutni
90.Taran może nam sprzedać  podejrzaną
miksturę.
91.Jeśli nie mam wystarczającą ilość rudy, to fox i tak da nam pancerz (ulepszony
pancerzu) darmo.
92. W mieczu runicznym działa tylko 1 włożona runa. Potem nie bedzie już żadna
działać
93. Po co umiejętność zbierania wełny jak i tak żadne stworzenie nie ma tego.
94.Character Helper może nas nauczyć magicznych szponów.
95.Nigdzie nie można zdobyć innych duali niż stare.
96.Santino stoi sobie w pokoju obok Lee
97.Wybrałem zadanie z Fletcherem u Lee, jednak samego Fletchera znalazłem martwego.
 

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
W zad "Przełęcz" od Lee mamy za zadanie znaleźć strażnicę. Problem w tym, że w solucji piszę, że mamy pogadać ze strażnikiem ale... Stern i jego koledzy mnie atakują jak mnie tylko zobaczą. Da się to jakoś skończyć?
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Nie wiem, po co wzmianka o rozmowie. Zabijasz Sterna i idziesz do Lee.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Myo

Myo

Użytkownicy
posty18
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Po obudzeniu się ze snu po wypaleniu ziela od Lestera, obraz się dziwnie rozciągnął. Wie ktoś może, jak to naprawić? Mam System Pack-a
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry