Czas Zapłaty - premiera! 309521 561

O temacie

Autor Adanos

Zaczęty 11.11.2013 roku

Wyświetleń 309521

Odpowiedzi 561

bobo6661

bobo6661

Użytkownicy
posty3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
witam czy brak zadawanych obrazen na poczatku (krokodyl,jaszczurka) to normalne?
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Cytat: bobo6661
witam czy brak zadawanych obrazen na poczatku (krokodyl,jaszczurka) to normalne?
Jesli chodzi Ci o to, że słychać dźwięk, ale nie zadajesz obrażeń, tak, jeśli broń "przepływa" przez przeciwnika, nie i musisz zapisać i wczytać grę.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

bobo6661

bobo6661

Użytkownicy
posty3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
chodzi mi o to jak atakuje jaszczurki albo mlode krokodyle i je tluke to im nie odbiera hp wiec sie zastanawiam czy to bug czy to tylko te potworki
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Cytat: Bogdan Zwei
Jesli chodzi Ci o to, że słychać dźwięk, ale nie zadajesz obrażeń, tak, jeśli broń "przepływa" przez przeciwnika, nie i musisz zapisać i wczytać grę.
Odpowiedz na to pytanie, a nie pisz rzeczy niezgodne z moim pytaniem... Co mi po tym, ze ponowisz to samo pytanie, jak nie odpowiadasz na moje, nie mogę powiedzieć, czy to bug, czy nie, bo nie wiem, czy słyszysz dźwięk jak walniesz potwora czy nie.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Sprobuj przypakowac postac i dopiero zaatakuj, pewnie masz zbyt slaba postac
 

Gogetto333

Gogetto333

Użytkownicy
posty10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam maly problem. W zadaniu z ornamentami gdy mam odnaleźć czwartą część i spotykam w jaskini Węgorza (który zagaduje i mówi że jego pan czeka za drzwiami) to hrabia nie ma dialogu- tylko sam "Koniec". Da się coś z tym zrobic? Czy możliwe, że czegoś nie zrobilem?
 


bobo6661

bobo6661

Użytkownicy
posty3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
ok dzięki za odpowiedz faktycznie bylem za slaby :) i faktycznie pomogło też jak broń "przepływa" w innym przypadku
 

gerard546

gerard546

The Modders
Pisarz Poradników
posty48
Propsy8
ProfesjaGracz
  • The Modders
  • Pisarz Poradników

gerard546
The Modders

Czas Zapłaty - premiera!
#408 2013-12-30, 19:18(Ostatnia zmiana: 2013-12-31, 08:41)
Powiem tak: fabuła jest ciekawa, ale nic poza tym. Aktualnie gra tak mi się zbugowała, że mogę grać tylko 5min~ po czym klient się zamyka.

Edit: W pełni się zgadzam z wypowiedzią JasiuYTPL pode mną.

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
+ciekawe, świetnie napisane dialogi (np. opis członków obozu przez Marka był miodny)
+wciągająca fabuła
+dobrze skomponowany soundtrack, kawałek z Nowego Obozu jest moim zdaniem genialny
+atakowanie kilku przeciwników naraz, tylko denerwuje bug z niemożnością trafienia
+cutscenki, cieszy mnie takie rozwiązania zamiast lipnych szybkich zmian dialogów et cetera
+nowy wygląd menu
+nowe tekstury
+smaczki, np. kompas
+okna z dodawaniem wpisów, itemów i filmowe "paski" podczas dialogów

-brak balansu, od 3 rozdziału gra robi się banalna, bo znajduje się np. taki Wyrok Wojownika, który zadaje 142 obrażeń, te lepsze bronie powinny być tylko na recepty, bo tak to te dodatkowe talenty są bezużyteczne
-brak respawnu potworów
-zadania od 3 rozdziału trzeba robić tak naprawdę tylko na solucji
-tak naprawdę każdy quest zrobiony od czasu końca bety jest zepsuty, np. drugi kawałek ornamentu zjebałem całkowicie zabijając Węgorza i Hrabię (!) po zabraniu kawałka bo Saturas mnie nie teleportował jak miało nastąpić, a quest z rebelią w NO to już totalna porażka pod względem bugów
-nie wiem czy to wina moda, ale nie doświadczyłem tego na innych, więc save od czasu infiltracji SO mają dużą tendencję do psucia się
-to zadanie z informatorem Urta, ale to podchodzi pod punkt 4
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Bezi666444

Bezi666444

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam
Mam taki problem pobrałem moda z jednych z powyższych linków w którcyh jest mod w całości.Chodzi o to że na początku jest jakiś filmik wprowadzający a umnie wyświetla się zwykły film z gothica.Zrobiłem tak jak zawsze czyli wypakowane 3 foldery wkleiłem do głownego katalogu z grą i już.Oprócz tego pobrałem jeszcze tą paczkę tekstur freddy coś tam.Jeśli ktoś wie o co chodzi to błagam o pomoc bo bez obejrzenia tego filmiku nie chce zaczynać gry.
 

Gogetto333

Gogetto333

Użytkownicy
posty10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Adanos
Dziękuję xD drugi raz uratowaleś mi dupę
@bezi
Intro jest w niewlaściwym folderze ale jeżeli chodzi o rozgrywke to na nic nie wplywa
 

Bezi666444

Bezi666444

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Goggeto
Wielkie dzięki za odpowiedź ale mam jeszcze jedno pytanie.Skoro pisałeś że intro jest w innym folderze to znaczy że nikt nie bedzie miał filmiku początkowego?Bo  w sumie intro normlanie jest w (work-data-video)i po wklejeniu  do głównego katalogu powinno normlanie działać. Jeśli wiesz czy da się coś zrobić będę bardzo wdzięczny.I byłoby świetnie(jakbyś widział oczywiście)gdybyś wytłumaczył co zrobić pokolei
 

Suomix

Suomix

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy
Jestem dopiero w 3 rozdziale bo gram z dnia na dzien coraz mniej... no ale zobaczmy:

+fabuła
+kowalstwo
+nowe czary
+nowe pancerze, czary itd
+klimat Gothica utrzymany

No ale niestety w tej wersji wciąż jest więcej minusów:

-w chyba 1 rozdziale jak szukamy nowych ludzi do obozu, gdy na terenie orków Angus nas śledzi, istnieje duze prawdopodobieństwo że Elita Orków go zabije zanim wybiegniemy z jaskini (miałem z tym problem, później trzeba kodów używać, mógłby być ustawiony nieco dalej od tych orków albo być jakiś niesmiertelny czy cos).
-balans jest słaby, znajdziemy w miare dobry miecz to możemy np: nakopać Angusa i zabrac mu "toporek Angusa" mający prawie 200pkt obrażeń... Sugeruje aby niektóre postacie były silniejsze, w tym permanentnie Bezi bo pada na 2 hity w grobowcu orków przez bug atakowania sojuszników. No a to jest przecież IMMORTAL BEZI, powinien być nieco silniejszy...
-Ruda jest "zupełnie nieprzydatna" bo nie wiadomo skąd mamy jej miliony juz w 3 rozdziale. Powinno nam jej ciągle brakować, jest wojna z orkami, wojna o kopalnie, wszystko mają magnaci a reszta to zbieranina oprychów... skad mamy po 10 dniach czasu Gothicowego więcej Rudy niż cały Stary Obóz razem wzięty? Sugeruję aby wymyślić coś z rudą w taki sposób, aby gracz musiał sprzedawac wszystko co znajdzie zeby mu na głupią rune/miecz czy napój starczyło. Byłoby ciekawiej.
-Ceny w sklepach. Miecz warty 4k sprzedajemy za banalne pare bryłek rudy, ale kupujemy juz za 4k... Może to miało zmniejszyć ilość zdobywanej rudy, ale niestety nie działa bo po prostu szkoda czasu na sprzedawanie czegokolwiek bo np: ja jeszcze praktycznie nic nie sprzedałem, mam z milion itemów a rudy itak za duzo.
-Irytujące niewidzialne sciany w lasach
-Zawieszanie sie rozmów (obecnie nie gram, bo po spotkaniu z Jarvisem, pojsciu do Corda i powrocie do Jarvisa, nie mam z nim opcji dialogowej ;( ).
-Zacieła mi sie muzyka od samego początku, tzn: ciągle gra jeden irytujący utwór, czy to w menu czy to w czasie gry i w dodatku niezaleznie gdzie jestem. Wykasowałem pliki muzyczne, ale to nie to samo co biegac z klimatyczną muzyką w tle.
-Częste Acces Volation.
-Częste najzwyczajniejsze wyłączanie sie gry po podejsciu do niektórych miejsc
-Częste "Gothic.exe przestał działać"
-Błąd przed walką z Traumem, gdy po wejsciu do bramy "filmik" sie konczy, nie zawsze zaczyna sie dialog, trzeba wczytywac. Na dłuższą mete to irytuje.
-W obozie łowców trolii gdy w nocy czekamy na złodzieja, żeby w moim przypadku zaczeła sie akcja należy SPECJALNIE zapisac gre w tym miejscu po czym ją wczytywać, aż za którymś razem załączy sie misja.
-niejasne opisy zadań i misji
-czasami wpisy do dziennika mi sie nie wpisują pomimo napisu na śroku ekranu "nowy wpis w dzienniku".
-znalazlem meteoryt dopiero w 3 rozdziale ale nie mam juz opcji dialogowej u Leafa.
-(nie wiem czy to bedzie pozniej w grze bo jestem w 3 rozdziale dopiero) ale nie jest wytlumaczone skąd się wzieli dwaj nowi magowie, mówie o tych w OR. Fani Gothica czyli my, zapewne pamiętają że w oryginalnej wesji było paru magów w koloni, + Xardas o którym mało osób pamiętało. Był klimat, a tu w modzie łączącym fabuły istnieje niejasność bo są dodatkowi magowie, przydałoby sie jakoś wyjaśnić ich pochodzenie. Np że wyszkolił ich Milten jak Gomez zabił reszte, albo coś takiego...
-W 1 rozdziale grając pierwszy raz, pobiegłem do Nowego Obozu i nie wiedziałem o co tam chodzi. Połowa ludzi ma opcje ENDE', połowa nic nie mówi, inni działają i wgl, ale NIE MOŻNA sie dowiedzieć, SKAD tam są ludzie ze Starego Obozu. Przydałoby sie coś z tym zrobić w w moda grają ludzie znający G1 na wylot zapewne, no i jakiś strzępek informacji tłumaczący sytuacje w NO byłby przydatny bo jak wbiegłem do NO przez tą rzeke obok to zupełnie nie wiedziałem o co chodzi...
-Potwory powinny być silniejsze albo...
-Broń powinna być mniej dostępna i odblokowywać sie z rozdziału na rozdział
-Zauważyłem małą liczbę nauczycieli np: siły
-Moge uczyć sie kręgów magii u Miltena jak go zbluzgam w pierwszy dzien : ) A przecież bycie magiem w Gothicowym świecie to przywilej a używanie run to już wgl (odnosze sie tu do epickiej fabularnej sceny składania przysięgi u Corristo w G1). ... Niestety w CZ Milten uczy nas kręgów od tak sobie : D

Zedytuje post jeszcze nie raz, dopisując + i -, jeśli uda mi sie porozmawiać z Jarvisem i wróci mi chęc do gry bo jak narazie to co chwile wyłączam gre ze złości ze coś sie buguje i tracę chęć na gre co jest najwiekszym MINUSEM. Jednak po 5 minutach coś każe mi włączyć gre od nowa i sprawdzić kim ja k**wa wgl jestem w tym modzie i jak sie to skonczy, co jest wielkim PLUSEM :D

 

Neary

Neary

Użytkownicy
posty43
Propsy4
  • Użytkownicy
Z dobrych rzeczy:
*Cieszę się, że w modzie udało się zawrzeć klimat Gothica. Czuć też trochę języka rodem z twórczości Sapkowskiego, postacie rzucają "mięsem" z większym sensem niż w większości polskich modów, choćby w Mrocznych Tajemnicach (również świetnym modem - swoją drogą). No i tekst z podcieraniem się zwojem mnie rozwalił.
*Bardzo fajne zadania i ogólnie fabuła.
*Użycie wielu postaci z gry (np. Cavalorn, Rączka itd.). To dla mnie plus, ma się mocniejsze wrażenie realizmu. Niby taka pierdołka, a cieszy :)
*Atakowanie kilku potworów jednocześnie. Nie trzeba męczyć się z paskudnym celowaniem, jakie jest w G1.
*Uniki! I inne umiejętności.
*Przyjemna dla ucha, nie zaprzątająca niepotrzebnie uwagi muzyka. Choć szkoda, że się często zapętla.
*Ładniejsza grafika, toż to prawie G2 :)
*"Cutscenki" i ekran podczas dialogów.
*No i klimat, klimat oraz klimat. Aha! Zapomniałbym o klimacie. Dobra robota!

Z minusów:
*Atakowanie kilku potworów jednocześnie. Można bezmyślnie machać orężem stojąc w miejscu.
*PRZEDMIOTY I ZWŁOKI PRZESZKADZAJĄCE W NAMIERZANIU POSTACI W WALCE.
*Przydała by się jakaś łatka balansująca - choćby bardziej przypakowane pospolite potwory albo mniej XP za nie, bo po zdobyciu pierwszego pancerza gra staje się niesamowicie łatwa. Można nabić sporo doświadczenia na samym polowaniu na ścierwojady, wilki itp.
*Postacie z którymi chodzimy powinny być bardziej wytrzymałe.
*Potężne bronie dostępne zaraz w 1. rozdziale.
*CHOLERNE DRZEWA BLOKUJĄCE DROGĘ W LESIE SWYMI GAŁĘZIAMI.
*"Głębia" zrobiona na "odwal się".
*Liczne bugi, które można by naprawić. Tak wiem, zrobiliście modyfikację za darmo, ale pytacie o osobiste wrażenia, więc...
*W Nowym Obozie wieje nudą.
*Za słabi kluczowi NPC, przez co mogą zginąć bądź łatwo zostać pobici. Dobrym pomysłem byłoby też zastosowanie rozwiązania z G2, gdzie po pobiciu kupców i innych ważnych postaci przedmioty nie pojawiały się w ich ekwipunku przy przeszukiwaniu. Utrudniło by to grę znacznie.
*Ogólnie kolonia jest pustawa, a trzeba się trochę po niech nachodzić. Może chociaż jakiś system teleportów?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
*PRZEDMIOTY I ZWŁOKI PRZESZKADZAJĄCE W NAMIERZANIU POSTACI W WALCE.
Nie trzeba zaznaczać aby kogoś trafić.
Cytuj
*Przydała by się jakaś łatka balansująca - choćby bardziej przypakowane pospolite potwory albo mniej XP za nie, bo po zdobyciu pierwszego
pancerza gra staje się niesamowicie łatwa. Można nabić sporo
doświadczenia na samym polowaniu na ścierwojady, wilki itp.
Było już to mówione wiele razy, że balans będzie poprawiony :D
Cytuj
*"Głębia" zrobiona na "odwal się".
To mnie zabolało. Nikomu by się nie chciało wywalać wszystkiego i robić wszystko od nowa. Przerobiłem tyle co mogłem. Nie było czasu. Możliwe, że kiedyś jeszcze się za nią wezmę.
Cytuj
*W Nowym Obozie wieje nudą.
Trudno żeby coś miało się dziać, skoro większość najemników przeszło na stronę SO lub nie żyje czy też uciekli. Wszyscy po takiej rzeźni chcą sobie odpocząć i tylko w OG coś się dzieje.
Cytuj
*Ogólnie kolonia jest pustawa, a trzeba się trochę po niech nachodzić. Może chociaż jakiś system teleportów?
Została już zrobiona taka rzecz (nie jest dostępna w obecnej wersji), o której nie będę wspominał, a myślę, że wielu się to spodoba.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Neary

Neary

Użytkownicy
posty43
Propsy4
  • Użytkownicy
Cytat: Splash
Cytuj*PRZEDMIOTY I ZWŁOKI PRZESZKADZAJĄCE W NAMIERZANIU POSTACI W WALCE.Nie trzeba zaznaczać aby kogoś trafić.
Zgadza się, ale sprawdza się to tylko przy zwierzętach. Jeśli walczymy z ludzkim przeciwnikiem, który jest kawałek dalej, ma on gwarantowany pierwszy cios, co często kończy się porażką (i nierzadko śmiercią) w walce.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Według mnie, z minusów w modyfikacji to ścieżka maga. Dlaczego? Otóż żeby nauczyć się kręgów magii potrzeba many - dobry pomysł, ale w porównaniu ze ścieżką wojownika, mag się ma o dużo gorzej, bo musi on wydać sporo pkt. nauki na magię, kręgi, nie wspominając o pobocznych umiejętnościach typu kowalstwo i alchemia. Na pierwszy krąg magii potrzeba 20 many, spoko, dobrze jest, na 2 potrzeba 40 i tu jest problem, zaczynamy z 10 pkt. many, musimy dodać +30 do many, +5 na 1 krąg i +10 na 2 krąg magii, łącznie tracimy 45 pkt., zaś na ścieżce wojownika możemy dodać tylko siłę i też jest dobrze, wliczmy jeszcze do magów siłę, bo z początku nie będziesz w stanie dzierżyć samą magią z nieskończoną ilością many, czyli na 10 poziomie możemy mieć 2 krąg, 60 siły, 45 many, ignorując inne umiejętności, zaś wojownik może mieć 30% walki jedno/dwuręczną bronią i 70 siły, co sprawia, że ścieżka wojownika jest bardziej opłacalna, niż ścieżka maga. Wojownik także może znaleźć różnego rodzaju żelastwo chodząc po koloni, tak samo jak mag, ale mag znajdzie tylko runy na 1 i ewentualnie na 2 krąg magi, co robi z wojownika jeszcze lepszy wybór, bo on znajduje bronie, co mają powyżej 100 obrażeń, a mag ma runy, które biją po 30 - 70, jeszcze wliczmy koszt many, co sprawi, że użyje on czaru około 4 - 6 razy, potem musi brać broń w zwarciu.

Moja propozycja: umieśćcie więcej mikstur many, run, zwojów w koloni oraz zmniejszcie wymogi na kręgi magii (chociaż do 5 - 10 pkt. nauki za każdy krąg magii). Możecie także zrobić miecze na krąg magii, co umożliwiłoby magom na używanie broni bez potrzeby siły
[1 krąg: obrażenia od 10 - 25;
2 krąg: obrażenia od 30 - 45;
3 krąg: obrażenia od 50 - 65;
4 krąg: obrażenia od 70 - 85;
5 krąg: obrażenia od 90 - 105;
6 krąg: obrażenia od 110 - 125;]
albo nawet troszkę więcej obrażeń, bo magowie naprawdę są za słabi.

A zwierzęta powinny być w większych grupach, mocniejsze, bądź i w większych grupach i mocniejsze (wilki, kretoszczury, ścierwojady itp.) Starczy 50 siły, żeby dać rady 2 wilkom, czy 5 ścierwojadom, a można także sprawić, że będzie się nieśmiertelnym, jeśli dobrze będziemy machać mieczem (obrażenia obszarowe), gra się robi za łatwa jeśli mamy 100 siły i 60% walki jednoręcznym mieczem, machamy jak głupcy (na przykład ja w obozie na bagnie), żaden Zombie nie był w stanie mnie zaatakować, nawet 1 vs. 10, tylko machałem jak idiota, a one same się nadziewały na miecz (Wyrok Wojownika (142 obr, 108 siły) czy coś), a doświadczenie wzrosło z (21~23) poziomu do 26... Fakt, Zombie mają po 2600 HP, ale i tak nic to nie daje, jak się macha mieczem jak idiota, pije herbatę i je ciasteczka. Obrażenia obszarowe mogłyby zadawać 50 - 10% obrażeń, a nie 100%, bo gra jest zbyt łatwa, aczkolwiek zmniejszenie obrażeń poprzez obszarowe obrażenia jest trudne do zrobienia.
Z mojej strony to na razie tyle, jeśli przypomną mi się jeszcze jakieś wady, napiszę. Plusów nie opisuję, bo moim zdaniem bez sensu, jeśli wypisze się wady, zalety będą wiadome.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

CichoCiemnyGra

CichoCiemnyGra

Użytkownicy
posty51
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak wlaczam gre to mnie wywala i wyskakuje blad:
U:PAR: Found no matching File ; _INTERN\ENGINECLASSES\*.D ( line 56 )
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry