Seria Dark Souls 222898 728

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 31.10.2013 roku

Wyświetleń 222898

Odpowiedzi 728

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Ale zdajesz sobie sprawe, że to całe czytanie w księgach, poznawanie informacji o miejscach i bossach jest związane własnie z fabułą?
Tak zdaje sobie sprawę ... , ale to fabula glowna naklania gracza do grania dalej,lore to tylko dodatek w rpg, gothic, fable, nie maja za duzo lore, a takie TES które maja bogate lore ale fabule maja b. slaba sa zwyczajnie nudne

W sumie aztek mi juz odpowiedział co chciałem wiedzieć :D

P.S To co pisał ali jest bez sensu. Watek główny, oskryptowany, nie można samemu odkrywać, po prostu jest i tyle ...
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
takie TES które maja bogate lore ale fabule maja b. slaba sa zwyczajnie nudne

Kwintesencja waszego oceniania gier. Szukacie w grach tego czego nie mają dostarczać. Skyrim to sandbox, z definicji ma mieć śladową fabułę. Nauczcie się patrzenia na gry przez pryzmat przeznaczenia, a przestanie tak narzekać na każdą produkcję.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Seria Dark Souls
#622 2017-07-02, 00:15(Ostatnia zmiana: 2017-07-02, 00:26)
Cytuj
Skyrim to sandbox
Kurwa Sawik, litości xD

Za przeproszeniem, ale nie ma takiego gatunku gier SANDBOX  Skyrim to RPG Action

Gracze, portale i recenzenci ustalil na podstawie gier 3 pod gatunki gier, H'S dla ludzi lubiących widowiskową walkę, RPG ACTION którzy fabule i walkę cenią sobie, oraz RPG klasyczne którzy lubią tylko fabule i tyle, na tym sie konczy podział RPG

Takie teksty jak twój to po prostu żałosna próba bronienia twórców przed partactwem Bethesdy, dokladnie tak samo jak PB czy twórców two worlds

Są dobre sandboxy jak fallout New Vegas, wiedźmin 3 czy arcanum. Wszystkie te rpg maja swobodę prawie cala, i sa dobre pod każdym względem. TESY nie

Samo pojęcie sandbox to nie gatunek gry, a po prostu określanie wybranego typu rpg

Arma jest nazywana strzelanina realistyczna, ale to kurde wciąż FPS i ocenianie  przy takich produkcji jak Battlefield czy Call of duty jest jak najbardziej na miejscu, kilka gier nie definiuje nowego gatunku -.-
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.

Kazzmir
O.D.A.L.

Seria Dark Souls
#623 2017-07-02, 11:01(Ostatnia zmiana: 2017-07-02, 11:10)
Samo pojęcie sandbox to nie gatunek gry, a po prostu określanie wybranego typu rpg
:lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
I co w tym takiego śmiesznego kazzmirku? No rozwiń swoją myśl, chętnie się spamować emotkami to każdy umię@Kazzmir   P.S Gratulujacje tym osobom co propsują :ok:

sandbox to nie określenie wybranego typu rpg maciusiusiu makduński i nie potrzeba wielkiego nakładu pracy żeby dowiedzieć się czym jest sandbox.
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
MD, Elder Scrollsy i inne gry Beztesty to nie są gry robione z zamysłem na dobrą, wciągającą fabułę i konsekwencje. Ciekawe wątki zadaniowe da się w tych grach policzyć na palcach, nawet Morrowind nie wyróżnia się pod tym względem, ot zwykły schemat "zostałeś wybrany, więc masz rozjebać Pana Bardzo Kurwa Złego bo tak". Jak Pan Sawik powiedział, szukasz w grze tego, czego nigdy miała nie mieć i masz ból odbytu, że ta gra tego nie ma.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
Ale Cię duch opętał, @Maciej. Podejrzewam, że i tak na to nie odpiszesz, bo mnie "ignorujesz" ale będzie dobra zabawa mimo wszystko.

Kurwa Sawik, litości xD

Kurwa Mac, litości.

Za przeproszeniem, ale nie ma takiego gatunku gier SANDBOX  Skyrim to RPG Action

Ty to jesteś kurwa uzdolniony, jeśli nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Sawik nigdzie nie napisał, że to jest gatunek. Co jeszcze dowodzi jakim hipokrytą jesteś, zarzucając każdemu, że nie potrafią czytać ze zrozumieniem Twoich niezrozumiałych dyrdymałów.  :ok:

Gracze, portale i recenzenci ustalil na podstawie gier 3 pod gatunki gier, H'S dla ludzi lubiących widowiskową walkę, RPG ACTION którzy fabule i walkę cenią sobie, oraz RPG klasyczne którzy lubią tylko fabule i tyle, na tym sie konczy podział RPG

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_video_game_genres - yup, only three. Nie zapominaj o sandboxie jako czwartym gatunku.  :lol2:

Takie teksty jak twój to po prostu żałosna próba bronienia twórców przed partactwem Bethesdy, dokladnie tak samo jak PB czy twórców two worlds

Gdzie @Sawik bronił TES? Napisał tylko o oczywistym fakcie, że gry Bethesdy się nadają jedynie do wpakowania gigabajtów modów, by gra zrobiła się od tego lepsza. Fabuła zawsze  była gdzieś w odmętach gówna i nudy.

Są dobre sandboxy jak fallout New Vegas, wiedźmin 3 czy arcanum. Wszystkie te rpg maja swobodę prawie cala, i sa dobre pod każdym względem. TESY nie

Dobrze za to, że w tych grach lepiej zdania mają napisane niż to, co muszę teraz czytać. Wymieniłeś tylko gry rpg, a przypominam Ci, że gatunek sandbox (  :lol2: ) ma więcej takich fajnych perełek.

Cytuj
Samo pojęcie sandbox to nie gatunek gry, a po prostu określanie wybranego typu rpg

 :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:  To GTA też jest określoniem wygranego typu RPG!? No kurwa, stałem się oświecony!

Cytuj
Arma jest nazywana strzelanina realistyczna, ale to kurde wciąż FPS i ocenianie  przy takich produkcji jak Battlefield czy Call of duty jest jak najbardziej na miejscu, kilka gier nie definiuje nowego gatunku -.-

https://en.wikipedia.org/wiki/ARMA_(series) - ArmA and its genres: Military Simulation and tactical shooter. Aż ponownie trzeba użyć tego cytatu.

Cytuj
Ale już rozkładam ręce, naprawdę jesteś taki głupi?
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
sandbox to nie określenie wybranego typu rpg maciusiusiu makduński i nie potrzeba wielkiego nakładu pracy żeby dowiedzieć się czym jest sandbox.
Myślisz że tego nie wiem?  Przecież wiem że to pojęcie nie dotyczy tylko rpg, tylko ogólnie gier, ale sawik pisał tylko o rpg  Nie róbmy kolejnej gównoburzy, o taką pierdołę,  proszę was
jak mam traktować twój poprzedni post w odniesieniu do bredni którą napisałeś w tym poprzedzającym go. zacytowałem tylko kawałek który wydał mi się najjaskrawiej idiotyczny, ale reszta twoich twierdzeń też jest conajmniej wątpliwa. skąd mam wiedzieć kiedy wiesz a kiedy nie wiesz? kiedy piszesz coś głupiego pod przykrywką wiedzy ale co złośliwie?

I co w tym takiego śmiesznego kazzmirku? No rozwiń swoją myśl, chętnie się spamować emotkami to każdy umię@Kazzmir   P.S Gratulujacje tym osobom co propsują :ok:
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Hearthstone

Hearthstone

Użytkownicy
Kto ma odwagę, wygrywa
posty837
Propsy474
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kto ma odwagę, wygrywa
Mam pytanie
Jak to jest z tą pamięciu dusz ponoć na ng++ można wejść do zamku drangleić mając pamięć 3 mln dusz mam ponad 14 mln a i tak pisze komunikat bym szukał silniejszych dusz ?? Czy to trzeba na tym ng++ zdobyć te 3 mln czy scholar coś zmienił ??
 
:D

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Masz zdobyć 3mln dusz od rozpoczęcia NG++.
 

Reżyser kina akcji

Reżyser kina akcji

Użytkownicy
posty5
Propsy4
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Zalecane jest rozpoczęcie gry od pierwszej części DS czy mogę zaczynać od 2? (Promocja na Steamie kusi ;_;)
I czy Scholar of the First Sin jest znacznie lepsze od 2 na PC? Pytam bo nie wiem czy SotFS pójdzie na moim sprzęcie. xD
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Zalecane jest rozpoczęcie gry od pierwszej części DS
Cóż, na pewno jedynka by potrafiła zaczarować paroma aspektami, ale paroma mogłaby też odepchnąć.
Rzecz w tym, że dwójka nie posiada wszystkich fajności serii (super łączący się świat, ma trochę gorsze ale nadal fajne lore), ale pozbyła się też paru toporności, które na pewno utrudniałyby wejście w serię (raczej się nie zgubisz, łatwiejsze ulepszanie oręża, żadnych zgonów od spadania w czarną dziurę, bo nie przeczytałeś opisu przedmiotu, czy łatwiejszy multiplayer).
Jeżeli chodzi o fabułę, to obie części są fabularnie oddzielne - dwójka jest bardziej osobistą historią w świecie Dark Souls. Jednak wiele aspektów lore nabiera więcej sensu po zagraniu w jedynkę (np. Stare Istoty, typu Grzesznica).
Ogółem wyjdź z założenia, że... tak, można zacząć od dwójki, ale pamiętaj, że w jedynce będziesz miał później coś do nadrobienia.

A co do porównania Vanilla DS2 czy Scholar, to bierz Scholara. Ma nieco ulepszeń względem oryginału - a grafika to nie wisienka na torcie. Masz nowych NPC (głównie upiory), nowe sensowniejsze rozłożenie przeciwników i multiplayer mieszczący 6 osób w jednym świecie i wszystkie DLC.

Chyba, że naprawdę masz słaby sprzęt bez DX11 - w takim razie podstawowa wersja jest ratunkiem ostatecznym. Z tym, że będziesz musiał dopłacić do DLC, a multiplayer już umiera na rzecz zremasterowanej wersji. Wczoraj jak grałem na arenie to w grze było niespełna 400 osób wg steama. Dla porównaniu w scholarze siedzi ponad 3,2tys.
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Seria Dark Souls
#632 2017-10-10, 16:34(Ostatnia zmiana: 2017-10-10, 22:35)
Skoro już odświeżyłeś temat...

Ostatnio przeszedłem w końcu DS3 - okiem weterana serii: zajebisty single, chujowy multi.
Nie będę pisał recenzji, bo już głupio półtora roku po premierze, ale parę zdań napiszę.

- Ta gra to w 100% fan serivce. Praktycznie skopiowali mechanikę jedynki i wyrzucili wszystkie pomysły z DS2, nawet te bardzo dobre (pozycje przy namierzaniu celu, inwazje przy byciu pustym, degradacja życia, żary ascezy i długo by jeszcze wymieniać). Trochę irytujące było patrzeć jak zrobili w paru miejscach kroki w tył, na rzecz fanów, którzy prawdopodobnie nigdy nie grali w multi.
W ogóle ciekawe, że w pełni uznają słuszność Demon's Souls* kosztem DS2 (lochy irithyllu to nic innego jak tower of latria - ale to akurat duży plus, bo ta lokacja w DeS miała super ciężki klimat, set xanthousa został zastąpiony nakryciem Old Monka, Eygon i Irina to kopia Vinlanda i Astraeii, Stormruler, a Firelink Shrine to bardziej Nexus niż Firelink Shrine z DS1).
*Demon's Souls nie poleciłbym nikomu. Gra to taka niedopracowana alpha DS1 w skrócie, która ma w nosie balans czy bycie fair.


- Super świat i lore. Znów wszystko się fajnie łączy i do siebie pasuje. Genialnie zaprojektowany i do tego piękny.



- Multi ssie pałę. Za każdym razem kiedy kogoś najedziesz, możesz być pewnym, że ma kilku kolegów ze sobą - dosłownie KAŻDA inwazja to gang bang/gang spank. Dodajmy do tego opcję szybkiego, niemożliwego do ukarania leczenie estusem, dziwne hitboxy przy łapaniu uciekających graczy i mamy przepis na zupełnie nieprzyjemne gry. PvP to akurat coś, co DS2 robiło genialnie, a jak już powiedziałem, w DS3 udają, że tej gry nigdy nie było. Przestało istnieć coś takiego jak zróżnicowane buildy - jeżeli jest powiedzmy 5 katan, to tylko jedna nadaje się do używania, bo reszta jest po prostu gorsza i nie ma żadnych swoich plusów. To byłoby zupełnie nie do pomyślenia w DS2. Szkoda. No ale przynajmniej przywrócili stare parowanie.



- Przyznaję, że DS3 to zdecydowanie najtrudniejsza część serii. Przeciwnicy są bardzo agresywni, szybcy. Trochę narzekając, to niektórzy mają zdecydowanie za dużo HP (mając maksymalnie ulepszoną broń, niektórych adwersarzy trzeba układać dziwnie długo - nie wiem jak miałbym przejść pierwszy raz bez great sworda, którego normalnie nie lubię). Ale przekłada się to na bardzo dobrych bossów - przyjemnie mieć znów wyzwanie od From Software.
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=IO1hoPjAwI8

https://www.youtube.com/watch?v=aSKceX55vVQ

https://www.youtube.com/watch?v=2HoniOoYNs4

https://www.youtube.com/watch?v=a6BMVgkz4Fs

- Oprawa audio/wizualna to pierwsza klasa. Szczególnie styl artystyczny jaki prezentuje gra. A muzyka? Lepszego OST nigdzie nie słyszałem. Na pewno linkowałem w muzyce, ale:
https://www.youtube.com/watch?v=stWae6r7Blw

https://www.youtube.com/watch?v=tFRaZs6ri7s

https://www.youtube.com/watch?v=OJSiaf9m55s

https://www.youtube.com/watch?v=T_mJUwgwhgQ


- Mechanika weapon art to fajna sprawa, niestety movesety często sprawiają, że jest zupełnie nie przydatna w multiplayerze.

- Świetne usprawnienia w mechanice wiadomości/gestów zaczerpnięte z Bloodborne.

- Praise the sun!
 

Hearthstone

Hearthstone

Użytkownicy
Kto ma odwagę, wygrywa
posty837
Propsy474
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kto ma odwagę, wygrywa
Aztek
Bossowie z podstawki to nic zagraj w dodatki :) W Ashes of Ariandel jeste jeden genialny boss bardzo trudny za to w The Ringed city masz trójkę chyba najtrudniejszych i najbardziej epickich bossów w całym Dark souls 3 :)
 
:D

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Krótki filmik nagrany z free camerą, przedstawiający level design DS3. Warto rzucić okiem i sprawdzić nad czym się tak zachwycam:
https://www.youtube.com/watch?v=3DpDlyYYHCQ
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Seria Dark Souls
#636 2017-11-28, 17:47(Ostatnia zmiana: 2017-11-28, 18:01)
Wreszcie koniec tego raka:
https://www.youtube.com/watch?v=Da2DbvPS37Y


Co ciekawe, ze względu na system 'World Tendency*' niektóre drogi w grze zostaną zamknięte na zawsze :F
No i w sumie jak ktoś byłby ciekawy, to emulator PS3 odpala już Demon's Souls na zadowalającym poziomie.

*gówno

 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
https://www.youtube.com/watch?v=TRvq_nAJRMI

Bloodborne 2 or not, I'm tuning in.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Podobno nowe tenchu, na zwiastunie w tej szpilu jest nóż używany przez ninja. Not excited.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
I fragment o cieniach, które umierają dwa razy. Ninja (cienie) umierali dwa razy, raz dla rodziny aby zostać ninją i raz to śmierć ostateczna. No i muzyczka jakaś taka azjatycka. :P
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry