Poszukuje grafika 3D 3172 9

O temacie

Autor Mchuable

Zaczęty 21.08.2013 roku

Wyświetleń 3172

Odpowiedzi 9

Mchuable

Mchuable

Użytkownicy
posty19
Propsy2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Mchuable

Poszukuje grafika 3D
2013-08-21, 22:35(Ostatnia zmiana: 2013-08-21, 23:23)
Poszukuje dobrego grafika 3D do całkiem sporego moda do gothica 2
tutaj kilka rzeczy które udało mi się samemu zrobi ale i tak potrzebuje kogoś kto to zrobi lepiej
http://imageshack.us/photo/my-images/855/2m6e.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/29/7tzx.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/23/s31f.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/96/a5nb.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/694/wpa8.png/
Więcej informacji na priv i gg.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Huhuhu. Będzie wysyp ofert na benk. Jeżeli taka ona spora to daj chociaż jakieś efekty prac w postaci ss, bo nikt ci kota w worku nie weźmie a wątpię, że komuś będzie się chciało pisać bezpośrednio do ciebie na pw.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2151
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Faktycznie dodaj ssy czy coś.

Mchuable

Mchuable

Użytkownicy
posty19
Propsy2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
no na razie efekty pracy są znikome bo tylko jest fabuła a żeby cokolwiek było potrzebuje grafika 3D żeby potem wstawić waypointy, npc itd.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2151
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
No ale to jest tak: Masz ssy to ludzie są zainteresowani i chcą się podjąć a jak ich nie masz nie są zainteresowani. Zwykle jest to tak że najpierw samemu trzeba zrobić a później dodawać ogłoszenie z efektem prac.

MrSzymon345

MrSzymon345

Użytkownicy
posty127
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nawet nie powiedziales do ktorego Gothica.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2151
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Chodzi mu o Gothica II ;).

Mchuable

Mchuable

Użytkownicy
posty19
Propsy2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
przepraszam was wszystkich bo ja jeszcze nie doświadczony w proszeniu tutaj o pomoc :D
edytowałem pierwszego posta
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
A ja naiwnie myślałem że szukasz grafika do WoKa.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Mchuable

Mchuable

Użytkownicy
posty19
Propsy2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
tym to powinieneś się ty zająć ewentualnie drugi cheff
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry