To istnieje w rutenie i w lihver tyle ze tam jest to bardziej rozwinięte i tak samo planujemy to rozwinąć w returnie
Obecnie dobry przykładem tego jest grimash, który przy osiagnieciu 200 hp zaczyna się leczyć

W każdej sytuacja postać ma 60% w 1h

Patch 1.2
Postać z R1 z pancerzem z płytek pełzaczy 100 siły i nomadem vs Teneklyk który ma 100 dmg, 140 ochrony przed bronia i 1000 hp akcja do wykonania

Patch 1.3 bez nowego system
Postac z R1 zbroja wodnego kręgu x5, 100 siła arogancja sentenzy vs teneklyk 250 defa, 200 dmg, 3000 hp akcja nie wykonalna na r1
Patch 1.3 z nowym systemem
Postac z R1 zbroja wodneog kregu x5, 100 siła arogancja sentenzy vs teneklyk 250 defa, 200 dmg, 3000 hp i przebiegiem walki gdy ma 2500 hp pojawia się 4 wilków do pomocy gdy, ma 1500 gracz zostaje złapany w korzeń gdyby chciał uciec, gdy ma 700 hp pojawia się 3 czarnych wilków i 3 wargi
Zaimplemetowalibysmy to tylko dla bossow, podrasowane to juz sa aby mozna je był ubić najwcześniej jw r3, system walki z bossem ala z wowa zapewnia brak możliwości przewidywania przy 1 starciu bo ofc nie opiszę wam bossów sami musicie sprawdzić co potrafią jak z nimi walczyć i jak dobrze postać przygotować na te walkę
