Pytania i porady odnośnie rozwoju postaci. 1533728 4348

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 22.07.2013 roku

Wyświetleń 1533728

Odpowiedzi 4348

Robertinho

Robertinho

Użytkownicy
posty145
Propsy25
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
No ale podobno "Głos Strażnika" ma double damage'a więc może dobrze,że zżera więcej.
Ogółem to dziwne i szkoda, że runy 1 kręgu zużywają aż 10 many na 1 strzał.
By zabić golema kamiennego trzeba by pocić 2x mając 50 MP...

dokladnie ma double damage'a, nawet runa z 3 kregu niestety nazwy zapomnialem, bo przed chwila ją zdobylem i errora mi wywalilo i z gothica wyszlo do pulpitu, nie jest tak dobra jak Głos Strażnika. Cale Khorinis z 1/2 rozdzialu, Pół GD i prawie caly Jarkendar wybilem tą runą. Jeśli dobrze runa wejdzie potrafi powalić 2 potworki jakieś, często ubijałem za 1 razem 2 zębaczy..
 

Forcini

Forcini

Użytkownicy
posty169
Propsy28
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dla tego właśnie nie grałem strażnikiem :) aby czuć wyzwanie wybrałem ścieżkę Magii. A co do kosturu Maga Wody to jest świetny, działa na Golemy kamienne, ogniste, i bagienne, przeciwnika niestety nie poraża, co szkoda... I nie polecam nim walczyć w pojedynkach... Od razu uśmierca.    P.s.  Co to jest do cholery górski kryształ... Runa Lodowa Lanca to potrzebuje ale coś nie kojarze ów składnika...
 

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Buub

Buub

Użytkownicy
posty302
Propsy53
  • Użytkownicy
Witajcie co sądzicie o mojej postaci, jestem po jarkendarze, i kiedy mogę iść do GD. I jak szybko zdobyć 100 zreki bo chcę dostać się na wyspę etlu


Po co Ci 100 zręczności na wyspie Etlu? Chodzi o kradzieź klucza od Hagena? Ja po prostu go pobiłem. Cięzki zawodnik, ale na 100% mozna wziąć klucz + porządny miecz. Udało mi się go wyprowadzić za ratusz i po sprawie. A na wyspe Etlu radziłbym dostać się z porządna postacią. Paladyni mocarni, ale expa dużo. Wczesniej wykonałem zadanie z Gomezem, więc nie przejmowałem się karma u innosa - 200;)
 

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy
Albo można nazbierać deszczy ognia lub gromu, wystarczy takie 2-3 czary a praktycznie cały obóz paladynów już nie żyje :P, ale wcześniej trzeba znaleść miejsce, gdzie inni nie mogą dotrzeć dopiero wtedy moja rada zadziała
 

Connor

Connor

Użytkownicy
posty188
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tyle że będę miał ten amulet zmieniający postać Ten pokojowy sposób, hmm pobić hagena nie pomyślałem spróbuje
 
Welcome to a world where dreams become nightmares!
Undead Army

glock_95

glock_95

Użytkownicy
posty15
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam, słyszałem o broniach legendarnych, jak np. Tancerz Śmierci i Nomad. Słyszałem że Tancerz jest w jaskini z runą dla nowicjusza i pełzaczami, tam go nie ma. Z kolei Nomad nie wiem gdzie jest. I jakie jeszcze polecacie bronie do 70 STR i przyzwoitym DMG?
 

glock_95

glock_95

Użytkownicy
posty15
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam, słyszałem o broniach legendarnych, jak np. Tancerz Śmierci i Nomad. Słyszałem że Tancerz jest w jaskini z runą dla nowicjusza i pełzaczami, tam go nie ma. Z kolei Nomad nie wiem gdzie jest. I jakie jeszcze polecacie bronie do 70 STR i przyzwoitym DMG?
 

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Za siedzibą Dextera, w jaskini z umarlakami, pełzaczem i magiem jest krzyż przeznaczenia...Ciężki do zdobycia i wymagający 105/135 ale zamiata...

Robertinho

Robertinho

Użytkownicy
posty145
Propsy25
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam, słyszałem o broniach legendarnych, jak np. Tancerz Śmierci i Nomad. Słyszałem że Tancerz jest w jaskini z runą dla nowicjusza i pełzaczami, tam go nie ma. Z kolei Nomad nie wiem gdzie jest. I jakie jeszcze polecacie bronie do 70 STR i przyzwoitym DMG?

Nomad jest w jednej ze skrzyń w grobowcu za farmą Onara (bodajże w tej środkowej). Sporo szkieletów wyskoczy po otworzeniu kufra, radzę szybko wziąc Nomada i zwiewać gdzie pieprz rośnie. Ale on zadaje 110lub120 obrażen i wymaga 80 siły.
Tancerz śmierci jest w Jarkendarze w jednej z budowli budowniczych (nie jestem pewien czy ma jakiś wpływ przy tej broni "losowość", jak to było przy Młocie Adanosa, ale ja go znalazłem w budowli na bagnach czyli Domie Uzdrowicieli, był w jednym z "grobów")

Ja do tej pory swoim strażnikiem świątynnym, bo nie dawno zdobylem szpon beliara i załadowałem go duszą S'enyaka, nawalałem Gniewem Nazgula (110 obrażen 60siły! dwuręczna-sieczna) ale zanim ją możesz dopiero po Jarkendarze zdobyć, jest w GD w grobowcu, gdzie w G1 z Miltenem zdobywałeś jeden z kamienii ogniskujących, a w G2 musisz zdobyć amulet Angara, jest również tam również pierwszy chromanin :).
 

harys

harys

Użytkownicy
posty18
Propsy4
  • Użytkownicy
Witam. czy opłaca się robić postać skierowaną głównie na zręczność+łuki, czy lepiej pojść w siłe? Drugie pytanie dotyczy wydobywania złota/rudy, warto rozwinąć te umiejętności na 100%?
 

panzpis

panzpis

Użytkownicy
Co palisz w piecu?
posty524
Propsy167
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Co palisz w piecu?
Sama zręczność nie wystarczy, bo wiele potworów ma niewrażliwość na strzały i do większości zbroi potrzeba siły. Ale opłaca się: możesz wbić kilka poziomów na kradzieży, spokojnie otwierać zamki. Jednak trochę musisz zainwestować w siłę. Uczyć się wydobywania do 100% się za bardzo nie opłaca, ale jak masz dużo pn...
 
Ludzie mają swoje cele, mają swoje ambicje, mają swoje ideały i za to walczą i umierają, a pan chce tylko żyć, to niech pan sobie żre i żyje dalej!
                                         Janusz Korwin-Mikke,
                        prezes Kongresu Nowej Prawicy

https://pl-pl.facebook.com/janusz.korwin.mikke

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy
1. Co do łucznictwa to coś ci o tym powiem bo sam nim gram, jak grasz łucznikiem to jest co nie co łatwiej bo walisz na dystans i momentami nawet lepsze DMG bierze od broni wręcz ale minus jest taki że zwykłym łukiem nie ruszysz żadnego ożywieńca, chyba że świętym łukiem albo ognistymi strzałami. Weźmy dalej np. trolle ich to w ogóle nie da się z łuku zabić, trzeba zrobić do walką wręcz jak preferujesz łucznictwo to musisz jeszcze coś tam umieć do 1H bo czasem może ci się to przydać.
2.Ja osobiście nie miałem problemów ze złotem, więc nie uczyłem się wydobywania go. A co do rudy to w przyszłości będzie główna questowa rzecz związana właśnia z umiejętnością wydobywania rudy, więc tutaj proponuje trochę się poduczyć możesz nawet do 100 procent jeśli wola.
 

elathir

elathir

Użytkownicy
posty174
Propsy31
  • Użytkownicy
Myślę, że w wydobyciach spokojnie po jednym punkcie wystarczy, byleby posiadać tą umiejętność.

A co do łuku, zawsze można grac magiem-łucznikiem. Wtedy do walki wręcz używamy kostura, który nie wymaga siły. A inteligencję w grze nabijamy głównie za złoto (czytanie książek, uczenie się przepisów z kartek) i umiejętności bez których i tak się nie obejdziemy (trofea) a nie cenne pn. Więc starczy jako tako walkę bronią opanować. Poleciłbym tutaj kostur 2h, be ze względu na zasięg łatwo nim nieumarłych prać. A gildia? Może guru. Czemu? Jego kostur odrzuca, więc dobry jest by odepchnąć wroga i dobić go z łuku. czary są nie tyle ofensywne co pomocnicze (strach choćby) co przyda się w trudnych momentach itd.

A skąd wziąć manę bez wydawania pn? Tabliczki + jedzenie czarnych grzybów + picie tyle piwa ile znajdziemy + jaranie zioła itd.
 

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wyczytałem na bliźniaczym forum (możliwe,że i na tym forum było już o tym), że po przeczytaniu klasztornej księgi "Próba Ognia" kilkaset (!) razy - a potem dobiciu przynajmniej do 30 many, możemy siać spustoszenie podpalającym kosturem. Czy ten bug nadal działa? Ja niestety już nie mogę sprawdzić... bo działa tylko na przyszłych magów.

Robertinho

Robertinho

Użytkownicy
posty145
Propsy25
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Są jakieś bronie powyżej 200 siły prócz Uriziela? Bo wiem, że pancerz haradrimów wymagać będzie coś koło 200, pakowałem siłe do około 120, no i dzieki miksturkom wskoczyło do okolo 210.. Dwuręczną robiłem chyba do 64% później dopiero użyłem tabliczek, wskoczyło do 89 + bonusy za walkę i chyba nie ma sensu więcej rozwijać, bo za zabijanie jaszczuroludzi/orków i tak wskoczy do 100..
 

harys

harys

Użytkownicy
posty18
Propsy4
  • Użytkownicy
Zrobiłem mały eksperyment na kodach żeby się dowiedzieć gdzie będzie większy profit odnośnie skupywanych skór i oto wyniki:
Skóra wilka:6/8
Skóra Cieniostwora:250/150
Skóra trolla:300/200
Skóra warga:14/18
Skóra dzika:9/14
Skóra gada:28/15

Legenda:
Kolor czerwony - bosper
Kolor pomarańczowy - Alfred
 

Ventrue

Ventrue

Moderator działu
Herr Mannelig
posty1127
Propsy597
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Herr Mannelig
Walnij to też do porad ogólnych.
 

Connor

Connor

Użytkownicy
posty188
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witajcie zacząłem grać od nowa na SnC 1.1 na poziomie łatwym, i chcę się zapytać na jakiej zasadzie są naliczanie obrażenia od mieczy wymagających zręczności, czy obrażenia zależą od siły czy od zreki. Moim celem jest postać Palladyn broń jednoręczna no i tu zależy czy to będzie miecz wymagający zreki czy siły, bo nie wiem jak są te obrażenia naliczane, do tego jakiś łuk i trochę magi też nie zaszkodzi. Napiszcie mi wszelkiego rodzaju porady dotyczące jak grać na tej wersji gry (SnC 1.1)
 
Welcome to a world where dreams become nightmares!
Undead Army

Ventrue

Ventrue

Moderator działu
Herr Mannelig
posty1127
Propsy597
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Herr Mannelig
harys, mógłbyś może zrobić podobny spis odnośnie sprzedawania u Alfreda pozostałych trofeów?
 


0 użytkowników i 4 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry