Pytania odnośnie zadań i rozgrywki 4421875 14149

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 22.07.2013 roku

Wyświetleń 4421875

Odpowiedzi 14149

Forcini

Forcini

Użytkownicy
posty169
Propsy28
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Sprawdź kryptę koło Słonecznego Kręgu gdzie niegdyś była Zabójca Smoków czy jakoś tak. Pamiętam, że któryś z szkieletów - ozdób groty tulił do siebie mise,albo tam koło latarni Jacka.
 

MagnuMr1p

MagnuMr1p

Użytkownicy
posty43
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
itmw_2h_orcprestige
Powinien działać. A co się stało naszemu Urshakowi ?
hahah dziala!
  Wczesniej  po zabiciu  tego orkowego dowodcy jak gadalem z ur shakiem, nie bylo wgl wzmianki  na temat ulumulu. Nawet po   zapomnieniu. Wkurzylem sie i go zabilem, 2 pkt nauki dostalem xd
 Takie pytanko, dolina cieni jest wliczona w jakas wazna misje? Czy po prostu wolne dodatkowe terytorium?
 

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytat: MagnuMr1p
Cytat: BeziJuve w 2013-10-14, 16:01Cytuj itmw_2h_orcprestigePowinien działać. A co się stało naszemu Urshakowi ? hahah dziala!
  Wczesniej  po zabiciu  tego orkowego dowodcy jak gadalem z ur shakiem, nie bylo wgl wzmianki  na temat ulumulu. Nawet po   zapomnieniu. Wkurzylem sie i go zabilem, 2 pkt nauki dostalem xd
 Takie pytanko, dolina cieni jest wliczona w jakas wazna misje? Czy po prostu wolne dodatkowe terytorium?
Tak jest wlicozna w główna misję ( tak mi sie wydaje ze to glowna misja), zwiazania z swiatynia sniacego.
 

Forcini

Forcini

Użytkownicy
posty169
Propsy28
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie zrobisz Doliny Cieni to nie wejdziesz do Świątyni. Do tego Dolina Cieni jest powiązana z Miastem Umarłych czy jakoś tak. A by dostać Ulu-Mulu trzeba pierw podejść pod Świątynię, potem pogadać z Zardasem, później z przyjacielem orkiem na temat tego symbolu potęgi i uznania.
 

hubert231

hubert231

Użytkownicy
posty91
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
mam kilka pytanek. pewnie na niektóre już pewnie nie raz padała odpowiedź ale po prostu nie mogę nic znaleźć (gram najemnikiem-mówię to w razie gdyby to miało jakieś znaczenie w moich pytaniach). pytanka:
1.w modzie jest broń sieczna, klujaca i obuchowa. wiem że kłująca zabija a nie powala ale jakie są inne różnice broni (wiem że obuchowa świetnie sobie radzi np. ze strażnikami kamiennymi-sam się przekonałem) poza różnicami możecie mi powiedzieć na jakiego przeciwnika jaka broń najlepsza
2.śledź-ryba występująca w Gothicu 2, która ma wartość --->0<--- i to mnie właśnie dziwi. dlatego się pytam czy poza zregenerowanie kilku pkt trafień coś jeszcze ona wnosi do gry? lub jest związana z jakimś questem?
3.czy dla najemnika, jeśli tak to kiedy, opłaca się uczyć ostrzenia broni dwuręcznych? nauczyłem się tego (ale zrobiłem save przed) lecz nie mogłem nic zrobić przy tym kole (pisało, że brak odpowiedniego przedmiotu a miałem zardzewiały miecz dwuręczny)
4.warto mi się uczyć w pierwszym rozdziale kradzieży kieszonkowej? pytam się bo w nocy kruka dużo pkt zabierało to a mało wnosiło do gry początkowo
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
System dobrze znany z gier rpg

Bron sieczna = Topór, miecz
Bron obuchowa = Palka, maczuga, młot
Bron kłuta = Łuk i kusze

Z to wiedza będziesz w stanie sam sobie odpowiedzieć na dalsza cześć pytania :P

Śledź zapewne jest składnikiem do czegoś bądź po prostu regeneruje hp i nic poza tym ( wartość 0 w tym wypadku jest logiczna bo kupiec nawet za darmo nie chce śmierdzącej ryby )

Na pozostałe dwa pytania odpowiedz jest ta sama logiczne ze tak opłaca się ( do ostrzenia nie koniecznie będzie się nadawać pierwsza lepsza bron i nie tylko to trzeba  )
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytat: hubert231
mam kilka pytanek. pewnie na niektóre już pewnie nie raz padała odpowiedź ale po prostu nie mogę nic znaleźć (gram najemnikiem-mówię to w razie gdyby to miało jakieś znaczenie w moich pytaniach). pytanka:
1.w modzie jest broń sieczna, klujaca i obuchowa. wiem że kłująca zabija a nie powala ale jakie są inne różnice broni (wiem że obuchowa świetnie sobie radzi np. ze strażnikami kamiennymi-sam się przekonałem) poza różnicami możecie mi powiedzieć na jakiego przeciwnika jaka broń najlepsza
2.śledź-ryba występująca w Gothicu 2, która ma wartość --->0<--- i to mnie właśnie dziwi. dlatego się pytam czy poza zregenerowanie kilku pkt trafień coś jeszcze ona wnosi do gry? lub jest związana z jakimś questem?
3.czy dla najemnika, jeśli tak to kiedy, opłaca się uczyć ostrzenia broni dwuręcznych? nauczyłem się tego (ale zrobiłem save przed) lecz nie mogłem nic zrobić przy tym kole (pisało, że brak odpowiedniego przedmiotu a miałem zardzewiały miecz dwuręczny)
4.warto mi się uczyć w pierwszym rozdziale kradzieży kieszonkowej? pytam się bo w nocy kruka dużo pkt zabierało to a mało wnosiło do gry początkowo
2. śledz dodaje +20 do hp na stałe.
3. Nie opłaca się
4. Jak masz kolo 50 zręczności to tak, tylko uważaj na karmę u innosa.
 

hubert231

hubert231

Użytkownicy
posty91
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Tizgar dzieki za udzielenie sie ani trochę mi nie pomogłeś ;/ Gdybyś dopisał coś np. wiem jakie to bronie (bo jest napisane w Gothicu) ale czym się różnią (chodzi mi o skuteczność do danych jednostek), co jeszcze trzeba poza bronią do ostrzenia, co to znaczy że nie pierwsza lepsza broń (są jakieś inne poza zardzewiałymi?) itp
@Kuken przypomniałeś mi jedną rzecz: do czego wlaśnie jest ta karma? tego nie było w nocy kruka więc nie wiem, a często tutaj na forum słysze o tym, ludzie wspominają o tym jakby to było bardzo ważne a nie wiem co powoduje że np. ja mam 21 karmy beljara i 18 innosa (jeśli się nie mylę)
 

elathir

elathir

Użytkownicy
posty174
Propsy31
  • Użytkownicy
Z 3. się nie zgodzę. Jeden punkt na ostrzenie oręża warto wydać. Co prawda zyski z tego pojawią się dość późno, dopiero jest naostrzy się kilkadziesiąt sztuk zardzewiałego oręża umiejętność podskoczy do wartości dających sensowne przedmioty, ale w późnej fazie gry to jest istna kopalnia złota. A nie oszukujmy się, jeden punkt to nie dużo.

A co do broni? Wszystko co kamienne lub kościste bijesz obuchem, w zasadzie każdego innego golema też. A w reszcie wypadków? Broń kłuta trochę lepiej radzi sobie z zwierzyną (wilki, wargi itd.). I to na tyle różnic. w innych wypadkach nie ma chyba jakiejś stałej reguły.
 

BeziJuve

BeziJuve

Użytkownicy
posty182
Propsy62
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Karma jest potrzebna do kilku rzeczy - potrzebna jest przy ładowaniu Szponu Beliara i w zadaniu związanym z duchem Gomeza ( więcej nie pamiętam).
 

Forcini

Forcini

Użytkownicy
posty169
Propsy28
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Karma dodatnia u Boga Ciemności pozwala kontrolować przywoływane potwory, przynajmniej z dziedziny Mrocznej Magii. Jak jest u Innosa tego nie wiem, a przecież może przywoływać Ognistego Golema :) by ostrzyć broń, potrzeba bodajże ostrza (?)  człowiek co napisał że broń kłująca to to samo co broń dystansowa - brawo mi cię człowieku.    Kłująca to broń podobna do szpad, zatem te bronie bandytów, rapier, (ogółem to jeszcze halabarda i te kosy na sztorc - Falks, i berło sędziego też powinny być bronią kłującą) i tak jak napisał tamten pan wyżej ona sprawdza się na potworach, ale tych co nie mają zbyt grubej skóry- na cieniostworze coś mi słabo działało, obuch ogółem z kolei to broń ciężka, więc miażdży wszystko, wadą jej jest to że z reguły jest krótka, bo im krótsza, tym większy impet ciosu co się równa większym narażeniom, więc kamienne, czy nieumarli nadają się jak nic na świetne cele tych broni. Nicze to broń sieczna, uniwersalna na wszystko co jest nawet pancerne. Wiadome tylko że coś co jest dziurawe- szkielet, by kamienne - golem , ich efektywność spada nawet do zera. A no... Kłująca vs. Szkielety to zły pomysł.
 

hubert231

hubert231

Użytkownicy
posty91
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@up wszystko co chciałem weidzieć
 

HellVard

HellVard

Użytkownicy
posty520
Propsy91
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Halabarda chyba nie jest kłująca, bo nie zabija od razu, trzeba delikwenta standardowo dobić. 
Co do zadania od Gildii Kupców ze straganem Jory, to chyba najbardziej opłaca się zabulić 2,5k złota i zachować ten eliksir dla siebie?

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytat: HellVard
Halabarda chyba nie jest kłująca, bo nie zabija od razu, trzeba delikwenta standardowo dobić. 
Co do zadania od Gildii Kupców ze straganem Jory, to chyba najbardziej opłaca się zabulić 2,5k złota i zachować ten eliksir dla siebie?
Jestem na 90 % pewien że taka opcja nie istnieje, po prostu, żeby w ogolę dostać klucz do skrzyni z tym eliksirem trzeba pogadać z kopaczem, i wątpię by dal on ten klucz gdy wybraliśmy opcje 2.5k  No chyba ze po pobiciu go będzie miał.
 

Forcini

Forcini

Użytkownicy
posty169
Propsy28
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Albo jedno albo drugie.  Taki napój jakby był dostępny dla byle szaraka by zachwiał równowagę :) 25 odporności na ogień? No bez przesady. Do tego ubijać co rozdział ogniste jaszczury przy wieży golema cienia i ma się tyle odporności na ogień że głowa mała... Zwłaszcza że tych jaszczurow pełno jest :) a co do tego że halabarda to broń kłująca- to nie jest nią w grze, ale w realiach bardziej tak służyła :)
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
W grze bronie kłute to tyle bronie dystansowe czyli łuki i kusze 
Nawet w realiach halabarda dalej jest sieczna ewentualnie czubek na rękojeści glewii może być kłuty np włócznia była by kłuta
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Forcini

Forcini

Użytkownicy
posty169
Propsy28
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Próbowałeś kiedyś bić bronią drzewcową jak cepem? Halabarda to broń długa i ciężka, nie była do atakowania, tylko do obrony, do tego pchnięcia są szybsze, i zużywają znacznie mniej energii. Prawdziwe bitwy nie kończyły się po minucie. Po ciosach z góry czy boku, szybko się zmęczysz, a nie o to chodzi by bić chwilę jak wariat i dać się zabić gdy się zmęczysz.     P.s  Grimesa nie da się okraść z klucza podczas dialogu z nim po rozpoczęciu misji z tym napojem. Więc daj sobie spokój z próbą zabójstwa.
 

HardcorE

HardcorE

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Witam. Może mi ktoś podać kod na Ur-Thralla, bo zabiłem go, a chciałbym odwiedzić dolinę Cieni :)
 

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytat: HardcorE
Witam. Może mi ktoś podać kod na Ur-Thralla, bo zabiłem go, a chciałbym odwiedzić dolinę Cieni
Spoiler
ORC_8550_URNAZUL

Maciuś

Maciuś

Użytkownicy
Believer in Jesus Christ
posty1583
Propsy217
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Believer in Jesus Christ
Mam obecnie 141 zręczności i dalej nie jest możliwe otworzenie skrzynki kiedy ktoś śpi obok niej. CZEMU?
 
1 Corinthians 3:19
For the wisdom of this world is foolishness with God.
Psalm 19
The heavens declare the glory of God; and the firmament sheweth his handywork.
Luke 8:17
For nothing is secret, that shall not be made manifest; neither any thing hid, that shall not be known and come abroad.


0 użytkowników i 11 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry