Gothic II NK - Bandycki Los 12663 27

O temacie

Autor Fabio

Zaczęty 5.07.2013 roku

Wyświetleń 12663

Odpowiedzi 27

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Fabio
The Modders

Gothic II NK - Bandycki Los
2013-07-06, 00:29(Ostatnia zmiana: 2013-08-15, 11:32)
Bandycki Los - Modyfikacja do Gothica II NK


Krótki Opis Fabuły Moda:

"Z pozoru miałem być kolejnym więźniem w Górniczej Dolinie... Obudziłem się w Khorinis w celi więziennej". Fabuła moda opowiada o Kerlothcie przywódcy jednej z grup bandytów w Khorinis. Kerloth opracował plan napadu na kupca lecz plan nie wypalił a on został pojmany. Następnego dnia po nieudanym napadzie na kupca obudził się on w celi więziennej w Khorinis gdzie miał czekać na swój wyrok jednak nie spodziewał się ,że jeszcze coś może go uratować. Kilka dni później Lord Andre prosi Kerlotha do siebie i proponuje mu aby on popłynął na wyspę gdzie stacjonują Magowie wody i im pomógł jednak później sprawy się komplikują a jak? Odpowiedź będzie można uzyskać grając w moda.


Modyfikacja zaoferuje:
-Nowego bohatera
-Nowe zróżnicowane światy (Tak będzie sporo chodzenia i to bardzo)
-Nową wciągającą na wiele wiele godzin fabułę.
-Ciekawe questy (wraz z zagadkami)
-Parę Cutscenek
-Intro
-Outro
-Dubbing PL
-Nowe modele pancerzy, broni itd.


Screenshoty:


Na razie możemy pokazać tylko tyle ssów  ale niedługo powinna pojawić się kolejna porcja ssów z moda. Na wstępie mówimy że nie planujemy dodawać do moda duali i innych typu rzeczy bardziej stawiamy na fabułę, ciekawe misję.

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Powodzenia, nic więcej nie mam do powiedzenia.  :wink:
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
No ładnie się zapowiada, ale mam kilka drobnych uwag. Przydałoby się zmienić imiona może Kerloth - niektórym będzie się kojarzył z Kerolothem. Tekstury trawy i ścian w niektórych miejscach są rozmazane. No i gość w szacie poszukiwacza mi trochę nie pasuje  :D
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Nadeszło lato, populacja modów do Gothica zwiększa się.
Czekam jak to będzie we wrześniu ;)
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

Gothic II NK - Bandycki Los
#4 2013-07-06, 08:44(Ostatnia zmiana: 2013-07-06, 08:45)
Zapowiada sie fajnie, czekamy ;)

Moglbys screeny pstrykac w wiekszej rozdzielczosci :lol2:  ludzie, to nie czasy starej ery, zeby jeszcze w gothiczka grac 800x600 :D  i pewnie jeszcze 800x600x16? :naughty:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Eleven

Eleven

Użytkownicy
posty66
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Zapowiada się nieżle, jeśli nie ma w modzie najemników, to dodaj ich lekki pancerz z g2 jako pancerz bandyty. Będzie więcej pancerzy, a ten do nich pasuje, gdyż jest to również przerobiony strój szkodnika w podobnej kolorystyce.

No i gość w szacie poszukiwacza mi trochę nie pasuje  :D
Moim zdaniem akurat pasuje, bo kto powiedział, iż musi to być szata dla "mrocznych wysłanników Beliara". Przecież to jest zwykła szata, która pasuje np: do nekromantów, mrocznych magów lub gdy miałem jeden z pomysłów na moda, miał ją nosić mag będący również alchemikiem, który od błędu w eksperymencie miał oszpeconą twarz i dlatego nosi maskę.
A swoją drogą, jestem na 99% pewny, że model tej szaty jest tym samym, który w intro g1 mają magowie tworzący barierę.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Hehe dzięki :)  Co do tej szaty poszukiwacza to oczywiście zostanie ona zmieniona. Co do ssów to następnym razem będą wrzucone w większej rozdzielczości a nad zmianą imiona się jeszcze pomyśli. We wrześniu raczej ten mod nie wyjdzie bo ma on być długi ale na pewno do tego czasu będzie jeszcze dużo ssów ;d .

Salvatore

Salvatore

Użytkownicy
posty61
Propsy50
  • Użytkownicy
Jak chcesz to mogę Ci pospacerować. :ok:
 

Tablecloth

Tablecloth

Użytkownicy
posty71
Propsy1
  • Użytkownicy
Na wstępie mówimy że nie planujemy dodawać do moda duali i innych typu rzeczy bardziej stawiamy na fabułę, ciekawe misję.


Podoba mi się to.Powodzenia i mam nadzieję że mod rzeczywiście ujrzy światło dzienne.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Aktualnie potrzebujemy kompozytora. Jest ktoś chętny ?.

szeklan12

szeklan12

Użytkownicy
posty13
  • Użytkownicy
Mógłbym pomóc ci w tworzeniu moda bo moja grupa skończyla prace nad modyfikacja do jedynki wiec służe pomocą
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy

Korek

Gothic II NK - Bandycki Los
#11 2013-07-06, 21:12(Ostatnia zmiana: 2013-07-06, 21:31)
Cytat: szeklan12#msg
Jestem Szeklan12 główny założyciel grupy DarkModders

Cytat: Darkmodders#msg
Z wielką przykrością stwierdzam że mod Zagadka Orków nie ujrzy światła dziennego ponieważ komputer na którym były pliki moda spalił się. Spaleniu uległ dysk twardy i płyta główna. Przepraszamy. :pokerface:  :pokerface:  :pokerface:  

Mógłbym pomóc ci w tworzeniu moda bo moja grupa skończyla prace nad modyfikacja do jedynki wiec służe pomocą

 :ayfkm:
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Fabio
The Modders

Gothic II NK - Bandycki Los
#12 2013-07-06, 21:57(Ostatnia zmiana: 2013-07-06, 21:58)
WTF szeklan i Darkmodders to ta sama osoba ? Aktualnie nie potrzeba pomocy na razie jedynie kompozytora xD

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Mógłbym pomóc ci w tworzeniu moda bo moja grupa skończyla prace nad modyfikacja do jedynki wiec służe pomocą
Lepiej nie, bo Fabioskowi dysk spalicie  :lol2:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Chociaż tyle że zabezpieczyłem to jak na razie na dropboxie kolega tak samo więc nie przepadnie :D

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Dobra, dobra. Dropbox też dziwnym trafem potrafi się spalić :lol2:  


Wierzę, że Ci się uda.  :ok:
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Dobra może i tak (dysk twardy przenośny nie :D ) zawsze znajdzie się jakiś pendrive xD.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Dobra, dobra. Dropbox też dziwnym trafem potrafi się spalić :lol2:  
Ty się kurwa nie śmiej.
Opisywałem to kiedyś na forum, ale chyba bardziej się o tym rozwijałem w tajnym, nevermind. W każdym razie, jak miałem awarię, to na trzech różnych komputerach, kości pamięci i serwerze w jednym dniu!
Żeby nie było, jestem idiotą i zamiast skorzystać z okazji podarowanej przez Boga i uciec od moddingu, ja wszystko odbudowałem...
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Haha dobre :D

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Ty się kurwa nie śmiej.
Opisywałem to kiedyś na forum, ale chyba bardziej się o tym rozwijałem w tajnym, nevermind. W każdym razie, jak miałem awarię, to na trzech różnych komputerach, kości pamięci i serwerze w jednym dniu!
Żeby nie było, jestem idiotą i zamiast skorzystać z okazji podarowanej przez Boga i uciec od moddingu, ja wszystko odbudowałem...
Sawik budowniczy zawsze da radę! Ktoś, kto naprawdę chce coś zrobić, będzie do tego dążyć mimo wszystko, czego życzę wszystkim modderom. Spalony dysk? Może jeszcze meteoryt przypieprzył centralnie w komputer?  :wink:  Każdy wie, że spowodowane jest to zwyczajnym nie chce mi się. Ale tak jak już wspomniałem, robisz coś z pasją i chcesz to ukończyć, to mimo trudności i "spalonych dysków" będziesz dążył do ukończenia swojego dzieła.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry