Moddowanie na Windows 7 8399 23

O temacie

Autor redfessor

Zaczęty 30.06.2013 roku

Wyświetleń 8399

Odpowiedzi 23

redfessor

redfessor

Użytkownicy
posty129
Propsy82
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy

redfessor

Moddowanie na Windows 7
2013-06-30, 19:14(Ostatnia zmiana: 2013-07-05, 17:23)
Witam. Mam problem z gothic 1 na windows 7 32 bit. Zainstalowałem gre, Mod Tools i wrzuciłem skrypty 3 zbroi, i jednego npc + dorzuciłem pliki *.tga zbroi (wypakowałem plik textures, przerobiłem na pliki graficzne ztex) Zainstalowałem także GI_Win7_Nvidia_Workaround-1.0, wczoraj jeszcze mi działało.. a teraz już nie. Nawet jeszcze chyba dzisiaj, ale wyrzucało błąd gdy wpisałem kod postaci i gra sie wyłączała. A teraz gdy próbuje włączyc grę to mam taki błąd.

- Win 7 Ultimate 32 bit
- Karta Graficzna NIVIDIA GeForce 8400M GS (Wg. windowsa sterowniki sa aktualne)
Możecie mi jakoś pomóc ? szukałem na internecie ale nie znalazłem nic co by pomogło na stałe.

http://www.worldofgo...ownload_205.htm - To też się może przydać, bo gdy chce naprawić skrypty spacerem to wywala mi błąd, nie próbowałem jeszcze tego.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Próbowałeś reinstall gry oraz sterowników?

redfessor

redfessor

Użytkownicy
posty129
Propsy82
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy

redfessor

Moddowanie na Windows 7
#2 2013-06-30, 19:30(Ostatnia zmiana: 2013-06-30, 20:00)
Za każdym razem usuwam gre i od nowa wszystko instaluje. A co do sterowników karty graf. to nie.
Te błędy co mi wyrzuca moga być tym spowodowane ?

EDIT: Zainstalowałem sterowniki do karty graficznej i dalej to samo.
 

Dooku

Dooku

Użytkownicy
posty18
  • Użytkownicy
Pytanie, instalujesz gothica w */Program Files czy bezpośrednio na dysku? Mi zaczęło wszystko śmigać dopiero jak zainstalowałem Gothic na E:\JoWood. Spróbuj, może akurat zadziała.
 

redfessor

redfessor

Użytkownicy
posty129
Propsy82
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Nie instaluje w domyślnym [ C:\Program Files\Piranha Bytes\Gothic] tylko od razu D:\Gothic
 

Kyniu

Kyniu

Użytkownicy
posty112
Propsy8
  • Użytkownicy


http://www.worldofgo...ownload_205.htm - To też się może przydać, bo gdy chce naprawić skrypty spacerem to wywala mi błąd, nie próbowałem jeszcze tego.

Wyskakuje ci błąd ten, co jest podany w załączniku? Czy jakiś inny?

A co do tego  z tym działaniem i nie Gothica, tak naprawdę też pamiętam, że miałem takie cudy, że raz mi ładnie działał przez jakiś okres Czasu, potem jak włączyłem kompa i Odpalic chciałem Gothica to nie reagowało nic, tak jak bym nie klikał na ikonkę odpalającą Gothica, resetowałem pc i odpalałem Gothica i działał. Z tym to się cuda dzieją. Nie wiem sam czym to jest spowodowane, a jeżeli wpisujesz kod na postać[ nie wiem czy działa to tak w Gothicu 1 jak w 2, że jak wpiszesz np Dexter to ci wywala to Acces Violation, a jak po instancji to działa, wiem że tak w dwójce jest, a w jedynce nie wiem, jeżeli wpisujesz tylko imię npc, to wpisz instancje i zobacz, czy się postać pojawi czy Acces Violation wywali]. Jeżeli nie to, co pisze, to nie wiem już..
 

redfessor

redfessor

Użytkownicy
posty129
Propsy82
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
http://www.worldofgothic.de/dl/download_205.htm - tego nie instalowałem, tylko jak próbowałem naprawić skrypty spacerem to wywala błąd na załączniku.
np. wpisywałem kod na swoją zbroję [którą sobie zrobiłem w krypcie] to działało normalnie, a gdy wpisuje kod na postać wpisuje insert non_3500_Ktos to wywala mi Acces Violation.
A te błędy co dałem w załącznikach to są zaraz po instalacji.. znaczy tak:
1. Inslatuje Gothica
2. Gothic Mod Tools
3. Rozpakuwuje tekstury, konwenteruje je itd. dodaje tez swoje zbroje w pliku *.tga
4. Dodaje przerobiony armor.d i npc
5. Instaluje GI_Win7_Nvidia_Workaround-1.0
i jak uruchamiam gothic'a to mi sie coś takiego dzieje
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Mi nie wyskauje żaden błąd odnośnika chcesz to mogę ci przesłać tego SpacerStartera.

redfessor

redfessor

Użytkownicy
posty129
Propsy82
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy

redfessor

Moddowanie na Windows 7
#8 2013-06-30, 22:17(Ostatnia zmiana: 2013-07-05, 17:23)
Nie zrozumiałeś mnie ;) linku nie sprawdzałem, chodziło mi o to, że pokazałem błędy, które mi wyskoczyły na załączonych obrazkach ;)

EDIT: Taki mi wywaliło błąd gdy uruchomiłem spacer starter.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Aha spoko.

DarkeY

DarkeY

Użytkownicy
posty80
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A bez podmieniania zbroi błędu nie ma?
Bo jeżeli nie ma to albo źle podmieniasz albo plik jest wadliwy.
 
Youtuber/Streamer - Dawid Tieru Saworski
youtube.com/user/dawio966

redfessor

redfessor

Użytkownicy
posty129
Propsy82
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy

redfessor

Moddowanie na Windows 7
#11 2013-06-30, 22:40(Ostatnia zmiana: 2013-06-30, 23:49)
Nie ważne czy chce naprawic skrypty czy wgl. włączyć gre to i tak wywala błąd. Skrypty są dobre, bo jak jeszcze mi działal gothic to jak wpisałem kod na zbroje to działało i była taka, jaką stworzyłem.

EDIT: Byłby ktoś chętny do pomocy przy modzie ? więcej info na PW.
 

redfessor

redfessor

Użytkownicy
posty129
Propsy82
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Zainstalowałem jeszcze raz grę w domyślnym katalogu, gra się włączyła.. okej, zainstalowałem wiec Gothic Toolsa i wywala mi błąd. Cudem udało mi się go jakoś skopiować

Wiecie o co chodzi ?

======================================= UNHANDLED EXCEPTION OCCURED ======================================================
======================================= CRASH INFOS: =====================================================================
Startup Options:-game:gothicgame.ini -zreparse
=============================================== CALLSTACK : ==============================================================
001B:772F77B2 (0x00000020 0x00778691 0x00000000 0x00000024) ntdll.dll, RtlEnterCriticalSection()+18 byte(s)
001B:0077AD03 (0x00000000 0x00000024 0x01674164 0x0044064F) GothicMod.exe, _lock_file()+46 byte(s)
001B:00778691 (0x0126F530 0x00000024 0x00000001 0x00000000) GothicMod.exe, fwrite()+12 byte(s)
001B:0044064F (0xFFFFFFFF 0x005C8117 0x0126F530 0x00000024) GothicMod.exe, zFILE_FILE::Write()+319 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Bert\Zdisk.cpp, line 765+20 byte(s)
001B:007931B0 (0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000) GothicMod.exe, SetFileAttributesA()+36884 byte(s)
 

redfessor

redfessor

Użytkownicy
posty129
Propsy82
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Rozwiązałem już ten problem, wyrzucało mi błąd, ponieważ zmieniłem plik Textures.vdf na Textures.vdf.disabled [Uzyłem GothicVDFS, rozpakowałem ten plik a potem uzyłem zTEX]
Myslałem, że to wina win7, ale na win xp to samo było, i po zmianie z powrotem na Textures.vdf działa.
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Moddowanie na Windows 7
#14 2013-07-02, 23:05(Ostatnia zmiana: 2013-07-02, 23:23)
Tak w ogóle to radzę w takim razie wywalić GI_Win7_Nvidia_Workaround-1.0. Obecnie nie robi to nic poza spowolnieniem(i to masakrycznym) działania gry + problemami ze Spacerem.

Zamiast tego radzę ściągnąć Nvidia Inspector i dodać do profilu Gothica I spacer.exe oraz GothicMod.exe a w przypadku G2 spacer2.exe do profilu Gothic II. Tutorial jest przyklejony tutaj w dziale Problematyka.
 

redfessor

redfessor

Użytkownicy
posty129
Propsy82
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Zrobiłem tak jak mówisz i na win7 działa, jednak mam inny problem, tylko nie wiem czy pisac to tutaj czy robić nowy temat.. ale napisze tutaj.
Chodzi o Spacera.. tam gdzie przerobiłem świat strsznie spadają FPS'y i się wszystko przycina i jest strażnie duze zuzycie procesora a w innym miejscu chodzi płynnie.. wiecie czym może to być spowodowane ?
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Moddowanie na Windows 7
#16 2013-07-03, 11:29(Ostatnia zmiana: 2013-07-03, 11:33)
Pewnie dodałeś zbyt duży zasięg świateł dynamicznych.

To jest ogólnie najbardziej podstawowy błąd, którego efektem w edytorze G1 jest właśnie taki spadek fps. Jeżeli możesz, dawaj światła dynamiczne o quality "fast" i o zasięgu 150-300. Nigdy nie dawaj dużej ilości świateł dynamicznych, których zasięg każdego z nich byłby liczony w tysiącach.
Choć oczywiście można takich czasem używać, ale z umiarem. Przykładowo PB oświetliło tym sposobem klasztor zmiennokształtnych, ale jest to zaledwie jedno światło 10tys i oddalone światło 2tys, których zasięg jest tak ustawiony, by łapał tylko niewielką część ruin.

Zamiast tego, jeżeli chcesz oświetlić jakieś pomieszczenie, jaskinię bądź podziemia używaj świateł statycznych. Są lżejsze, tworzą cienie, przez co pomieszczenie nie wygląda płasko + nie wyciekają przez ściany. Światła statyczne działają jednak tylko w miejscach, które mają tzw. portale(jeśli pamiętasz te dziwne czarne ściany, które pojawiają się w drzwiach domków jak od nich odejdziesz - to są portale).
 

redfessor

redfessor

Użytkownicy
posty129
Propsy82
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Hym... okej. Możesz dokładnie opisać co i jak, chyba, że jest gdzies dokładny toturial.
PS. Pomożesz mi i koledze przy tworzeniu modyfikacji do G1 ? lub może znasz kogoś kto by pomógł ?
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Hym... okej. Możesz dokładnie opisać co i jak, chyba, że jest gdzies dokładny toturial.

To okienko to cała filozofia. Reszty nauczysz się z tutoriali i.

PS. Pomożesz mi i koledze przy tworzeniu modyfikacji do G1 ? lub może znasz kogoś kto by pomógł ?
Nie pomogę, sry. I nie, nie znam nikogo.
 

redfessor

redfessor

Użytkownicy
posty129
Propsy82
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy

redfessor

Moddowanie na Windows 7
#19 2013-07-03, 14:33(Ostatnia zmiana: 2013-07-03, 14:55)
A okej, dziękuję :)  
Jak nie wiem jak coś zrobić to zawsze patrze w grze i zapisuje, ale to przeoczyłem.
Hym.. dobrze :)

EDIT:

"quality "fast"" nie mam FAST mam MEDIUM , HIGH i LOW_FASTEST
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry