Dragon Age: Inquisition 66125 222

O temacie

Autor Ali G

Zaczęty 29.06.2013 roku

Wyświetleń 66125

Odpowiedzi 222

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • online
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
@Ali G ? :D
Nie odpowie ci, od trzech dni regularnie chodzi nafurany tylko po to by móc dalej grać. No, ale to chyba odpowiedź sama w sobie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
@Sawik, a wpierdol chcesz? :D

@Werewolf Nie nie grałem, brak możliwości "przetestowania" gry trochę mnie odstrasza, ponieważ cena wciąż jest wysoka. Po gemplejach widzę, że to na pewno no nie jest bliżej Początkowi, slasherowa ułatwiona wersja walki, jak na Bioware ponoć dość otwarty świat, fabularnie nie wiem, nie chciałem sobie spoilerować(ale to tylko gp, wiec moja wiedza jest trochę uboga). Jedynie mogę powiedzieć, że jest o niebo lepiej niż w 2, więc myśle, że nie zjebałeś zakupu.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Pod względem dialogów jest tak samo źle jak w DA 2.  -_-
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Pod względem dialogów jest tak samo źle jak w DA 2.  -_-

Grałeś czy widziałeś na gameplayu?

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Nie mógł grać, bo karta 1GB nie uciągnie DA:I. Ja grałem i dialogi są o wiele bardziej rozbudowane :)
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Pod względem dialogów jest tak samo źle jak w DA 2.  -_-

Grałeś czy widziałeś na gameplayu?
To nie ma znaczenia  :ok:

@gothicman - Jak masz na myśli takie dialogi, no to pozdro.

 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Ja tam nie grałem, ale sądząc po twojej znajomości do takich gier śmiem twierdzić, że widziałeś jedną z krótszych rozmów w grze nie grając/oglądając dłużej jak pół godziny i sądząc po tym wyrabiasz sobie opinie w ten sposób na temat danej gry. Pozdro :ok:

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Wiesz, pograłem trochę w DA 2 i tam wszystkie dialogi wyglądały tak samo, jak na SS, tak samo jak tutaj. Pokaż mi chociaż 2-3 DŁUŻSZE dialogi w DA:I. Jak nie, to morda w kubeł.  :ok:  Na gameplayu 30 min wszystkie dialogi tak wyglądały, ale oczywiście lepiej pierdolić głupoty.  ^^

EDIT:

@gothicman - Chodziło mi o długość dialogów a nie o jebane kółko  :facepalm: 
Wysil się trochę, i czytaj dokładnie.  :antyprops:
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard

Simon Said
Moderator

Dragon Age: Inquisition
#129 2015-03-14, 23:06(Ostatnia zmiana: 2015-03-14, 23:13)
A co masz przeciwko kołowemu systemu dialogowemu? Przeszkadza Ci to jakoś? Chciałbym zwrócić Ci uwagę na to, że gra daje Ci pięć opcji dialogowych do jednego dialogu i akurat pamiętam, która to jest rozmowa i wiem, że wybranie każdej opcji z osobna kończy się innym dialogiem. Innymi słowy, nie znasz się. :ok:

Innymi słowy (x2), oceniasz grę pod względem długości dialogów po jednej standardowej rozmowie? Twoim zdaniem każda osoba jaką spotkasz w grze/w świecie powinna Cię zalać potokiem słów? W Twoim przypadku nikt by nie chciał, żebyś powiedział coś więcej, niż cześć więc nie wiem co oczekujesz po grze :)
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
@Mac Dun zacznij mówić sensownie, wtedy jak dopiero zagrasz, a nie udajesz specjalistę od siedmiu boleści. Przynajmniej swoją niechęć do gry zachowaj dla siebie, bo z nowych to może lubisz jedynie 5 jak nie mniej..

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Zeby ocenić grę trzeba w nią zagrać skoro Duniek nie grałeś na chuj się wypowiadasz w temacie który się ciebie nie tyczy.
Zeby nie było ja tam tez nie grałem wiec oceniać nie będę bo na podstawie GP jest ok ale  tak nigdy mnie do DA nie pchało i to się raczej nie zmieni :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Czyli miałem rację że nawet nie potraficie wskazać kilku dłuższych dialogów, i pierdolicie jakieś smuty  :lol2:

No i np grafikę nie można ocenić po gameplay, albo inne wizualne rzeczy, jaaasne  :lol:

Z nowych gier podobał mi się np wiesiek 1, crysis, jeszcze trochę by się znalazło  ^^
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
To nie sa nowe gry to dziadki juz :P

Widać ze chuja masz pojecie o growym świecie w obecnej jego formie oraz stadium.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Dialog z Cassandrą i Lelianą po zamknięciu portalu do pustki. Proszę bardzo.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • online
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Czyli miałem rację że nawet nie potraficie wskazać kilku dłuższych dialogów, i pierdolicie jakieś smuty 

No i np grafikę nie można ocenić po gameplay, albo inne wizualne rzeczy, jaaasne 

Z nowych gier podobał mi się np wiesiek 1, crysis, jeszcze trochę by się znalazło 
A w Gothicu to wcale po zapytaniu przykladowego obywatela "co nowego" nie odpowiada jednym zdaniem, wcale, są rozbudowane wątki w chuj :lol2:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Gepsiu

Gepsiu

Użytkownicy
chicken <3
posty233
Propsy51
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • chicken <3
Wy to macie naprawdę problemy.
Wymagacie od twórców gier rozbudowanych dialogów, a w życiu codziennym mówicie " krótko ".

Na przykładzie Mac Dun'a.
Miało pisać: It's fine, because........ ?
Co by to dało?
 
cip cip cip Kukuryku cip cip cip

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Tak kurwa, porównuj bezimiennych NPC gothica do postaci DA:I  :lol2: :lol2:

I tak, ci NPC z gothica 2 mówiły więcej niż postacie DA:I.

Tak się zaprzeczałeś że czytasz dialogi w grach were, a chuja prawda.  ^^
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
@Mac Dun ja nie wiem co ty tutaj robisz. Żadna gra ci się nie podoba, mody w 99% też. A co do tematu tej gry: Nie wiem co możesz sądzić po 30min gameplay, gdzie to tak naprawdę bardzo krótko. Przykładowo w grach dany etap (nawet godzinny, lub nieco więcej) jest nudny jak flaki z olejem i tak dalej. W tym wypadku może być tak samo. Obejrzyj przynajmniej 5 odcinków, albo zagraj i oceniaj.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • online
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Tak kurwa, porównuj bezimiennych NPC gothica do postaci DA:I 

I tak, ci NPC z gothica 2 mówiły więcej niż postacie DA:I.

Tak się zaprzeczałeś że czytasz dialogi w grach were, a chuja prawda. 
Główne postaci w Gothiczku tez mają krótkie dialogi. Mają i długie i krótkie. Nie oczekujesz chyba, że na pytanie "wysrales sie?" ktoś w Inkwizycji odpowie poematem na 3 strony? Podobnie jest w Gothicu jak i Inkwizycji - są postacie mające i długie i krótkie, są postacie mające tylko długie i są postaci mające tylko krótkie.

Zaprzeczalem, ze czytam dialogi w grach? Nie zaprzeczalem, bo czytam, wiec czemu mialbym zaprzeczac?

I nie, NPC z gothica nie mowily wiecej niz postacie w DA:I.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry