Siemka,
Udało mi się zrobić Heavy'iego (Team Fortress 2) w Gothicu 2. Chciałem zrobić taki dialog w którym następują pewne czynności. Heavy ma w ekwipunku Miniguna, Ammo do Miniguna, Shotguna i Ammo do Shotguna. Na początku Heavy nosi zwykłego Shotguna (taka jest moja myśl

). Następnie podczas dialogu chce żeby było coś takiego:
-Kim jesteś? (other, self)
-Jestem Heavy Weapons Guy. (self, other)
Heavy zdejmuje Shotguna (self)
Heavy zakłada Miniguna (self)
Heavy wyciąga Miniguna (self)
-A to moja broń! (self, other)
Heavy chowa broń (self)
Heavy zdejmuje Miniguna (self)
Heavy zakłada Shotguna (self)
Gdy robiłem coś takiego, że Heavy tylko zakłada Miniguna (bez wcześniejszego zdejmowania Shotguna), a potem zakłada Shotguna (bez wcześniejszego zdejmowania Miniguna) działy się dziwne rzeczy. Dlatego chcę zrobić tak jak rozpisałem się troszeczkę wyżej.
Jednak gdy chce w skrypcie napisać żeby Heavy ZDJĄŁ jakąś broń, wyskakuje mi że nie ma takiej czynności. Wpisywałem tak:
UnEquipItem (self, ItMw_Shotgun);
A za drugim razem tak:
Un_EquipItem (self, ItMw_Shotgun);
Jednak nie działało. Czy ktoś mógłby pomóc? Możecie też pobrać ten dialog i zobaczyć jak wygląda.