Historia nad oceanem 13702 28

O temacie

Autor wr0d

Zaczęty 7.05.2013 roku

Wyświetleń 13702

Odpowiedzi 28

wr0d

wr0d

Użytkownicy
posty53
Propsy55
  • Użytkownicy

wr0d

Historia nad oceanem
2013-05-07, 20:52(Ostatnia zmiana: 2013-11-25, 12:41)
themodders
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Dodaj jakąś tematykę narodowo-wyzwoleńczą i będzie w porządku.
 

Eleven

Eleven

Użytkownicy
posty66
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Na brzegu stoi pewien mężczyzna, 31 lat, siwe włosy, zmarszczki będące naturalnym efektem jego podeszłego wieku. Był on rybakiem, z którego to fachu utrzymywał całą rodzinę.
Jego żona była szwaczką- szyła ubrania dla największych dostojników nad brzegiem oceanu.
Ich syn, Alojzy Maślecki, 24 letni żeglarz, zajmował się razem z ojcem łapaniem ryb.

Skoro mężczyzna stoi, to dlaczego później piszesz, iż był rybakiem? To już nim nie jest?
Poza tym, w oczy rzuca się:

Cytuj
pewien mężczyzna, 31 lat
Cytuj
Ich syn, 24 letni
To miał dziecko w wieku 7 lat? oO
 

wr0d

wr0d

Użytkownicy
posty53
Propsy55
  • Użytkownicy

wr0d

Historia nad oceanem
#3 2013-05-07, 21:54(Ostatnia zmiana: 2013-11-25, 12:41)
themodders
 

Eleven

Eleven

Użytkownicy
posty66
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
To używaj cały czas przeszłego! Znasz kogoś, kto został ojcem gdy miał 7 lat?
 

wr0d

wr0d

Użytkownicy
posty53
Propsy55
  • Użytkownicy

wr0d

Historia nad oceanem
#5 2013-05-07, 22:02(Ostatnia zmiana: 2013-11-25, 12:41)
themodders
 

Eleven

Eleven

Użytkownicy
posty66
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Po pierwsze: nie napisałeś, iż dzieje się to w świecie gothica.
Po drugie: w świecie gothica nie jest nic takiego wyjaśnione, więc nie przesadzaj.
 

wr0d

wr0d

Użytkownicy
posty53
Propsy55
  • Użytkownicy

wr0d

Historia nad oceanem
#7 2013-05-07, 22:22(Ostatnia zmiana: 2013-11-25, 12:41)
themodders
 

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Słaby trolling.
 

wr0d

wr0d

Użytkownicy
posty53
Propsy55
  • Użytkownicy

wr0d

Historia nad oceanem
#9 2013-05-07, 22:51(Ostatnia zmiana: 2013-11-25, 12:42)
themodders
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Czy to był halibut czarny czy atlantycki??
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

wr0d

wr0d

Użytkownicy
posty53
Propsy55
  • Użytkownicy

wr0d

Historia nad oceanem
#11 2013-05-08, 14:41(Ostatnia zmiana: 2013-11-25, 12:42)
themodders
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
To Ty się nie znasz, bo halibut czarny i halibut niebieski to dwie nazwy tego samego gatunku, Reinhardtius hippoglossoides. Swego czasu pasjonowałem się halibutami i innymi rybami z rzędu płastugokształtnych.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Siostra Alojzego, Kazimiera, nie grzeszyła urodą, jednak z jakiegoś niepojętego powodu zainteresowała Bydlaka.
Też nie wiem czemu się nią zainteresował.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Kelten
Gry (themodders@telegram)

Historia nad oceanem
#14 2013-05-08, 16:03(Ostatnia zmiana: 2013-05-08, 16:05)
Siostra Alojzego, Kazimiera, nie grzeszyła urodą, jednak z jakiegoś niepojętego powodu zainteresowała Bydlaka.
Też nie wiem czemu się nią zainteresował.

A ja wiem  :lol:  
Cytuj
Szybko pobrali się i wyszli za mąż.
:D  Czyli wyszło na to ,że oboje są facetami.
Ps:Tylko nie mówcie nikomu ,że Bydlak jest gejem!
 

wr0d

wr0d

Użytkownicy
posty53
Propsy55
  • Użytkownicy

wr0d

Historia nad oceanem
#15 2013-05-08, 16:25(Ostatnia zmiana: 2013-11-25, 12:42)
themodders
 

Ponury Żniwiarz

Ponury Żniwiarz

Użytkownicy
♠ 6661 ♠
posty34
Propsy8
ProfesjaConcept Artist
  • Użytkownicy
  • ♠ 6661 ♠

Ponury Żniwiarz

Historia nad oceanem
#16 2013-05-08, 18:01(Ostatnia zmiana: 2013-05-08, 18:27)
Cytuj
nie życzę sobie więcej takich uwag pod adresem bohaterów mojego opowiadania.
No, oczywiście. Skoro nie chcesz krytyki ani komentarzy, to po co wystawiasz publicznie? A może było sprecyzować, że nie chcesz uwag negatywnych, i wszystkim ma się podobać? Najwyraźniej nie znane Ci jest, popularne w niektórych kręgach powiedzenie: "Chcesz krytyki? Idź na The Modders"
A swoją drogą to trochę dziwne to "opowiadanie". Nie licząc różnych zastanawiających faktów, jak np. ojcostwo w wieku siedmiu lat, czy drobnych nie prawidłowości (np. mieszanie czasów) jest po prostu sztywne i nudne.
Jeśli miał być to pokaz twoich umiejętności pisarskich, to na pewno żadną z nich nie jest kreatywność, wyobraźnia itp.
Czytając to miałem wrażenie że jesteś akurat w trakcie omawiania książki "Stary człowiek i Morze", jej treść niemal stanęła mi przed oczami. Więc, tak jak już raz wspomniałem: W opowiadaniu nie dzieje się nic interesującego ani wciągającego, o epickości lepiej nie mówmy. Jedyne co mogę dobrego o nim powiedzieć to to, że w oczy nie rzucają się błędy ortograficzne, tyle.

Dalej. Moją uwagę zwrócił również temat: http://themodders.org/index.php?/topic/19880-oferta-pomocy-pisanie-dialogow/
Tutaj również, za grosz emocji w rozmowie. Dodatkowo w przedstawionym dialogu postacie targują się, i w oczy kłuje masa cyferek.
W wypadku gdy w dialogu pod rząd pada wiele liczb, proponowałbym pisanie ich słownie.

Oczywiście, brak błędów cieszy, przynajmniej nie kaleczysz języka ojczystego i tekst czyta się gładko. Jednak, jeśli miał to być pokaz twoich umiejętności pisarskich, to w mojej skromnej opinii, wypadł nieco słabo. Nie pokazałeś w tym tekście ani odrobiny kreatywności i wyobraźni, wszystko napisane jest w stylu w jakim pisze się podręczniki i encyklopedie. Sądząc po temacie do którego dołączyłem link, chciałbyś zaistnieć na scenie moderów jako scenarzysta bądź autor dialogów, a do tego potrzebne jest coś więcej niż poprawność językowa, która jest w tym wypadku czymś oczywistym i bez czego nawet nie mógłbyś myśleć o jakimkolwiek zajęciu związanym z pisaniem.

W każdym razie masz potencjał i jeśli będziesz rozwijał ten talent to kto wie, może i coś z tego będzie.
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Jeśli miał być to pokaz twoich umiejętności pisarskich, to na pewno żadną z nich nie jest kreatywność, wyobraźnia itp.
Proszę zachować takie opinie dla siebie, jako wybitny i znany mecenas sztuki biorę tego nowicjusza pod swoje skrzydła.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
"Chcesz krytyki? Idź na The Modders"
To czyim multikontem jesteś?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

wr0d

wr0d

Użytkownicy
posty53
Propsy55
  • Użytkownicy

wr0d

Historia nad oceanem
#19 2013-05-08, 19:45(Ostatnia zmiana: 2013-11-25, 12:42)
themodders
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry