Dubbing 3271 8

O temacie

Autor Alan

Zaczęty 3.04.2013 roku

Wyświetleń 3271

Odpowiedzi 8

Alan

Alan

Użytkownicy
posty16
  • Użytkownicy
Witam. Chciałbym zrobić dubbing ale niewiem jak dokładnie się do tego zabrać. Otóż mam już głos .wav ( z taką samą nazwą jak dialog w skrypcie) i teraz niewiem gdzie to "wrzucić". Bo chciałbym to od razu zrobić z modem( jak się da) ... A żadnych tutoriali na tym forum nie widziałem.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
x:\Program Files (x86)\JoWood\Gothic II\_Work\data\Sound\Speech\*.WAVGdzie "x" tam litera dysku gdzie instalowałeś gothic,
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Alan

Alan

Użytkownicy
posty16
  • Użytkownicy
Niestety nie posiadam takiego folderu. Mam tylko ..._Work\Data\Music (\Anims\Scripts...)
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
A wypakował sound.vdf?
Jak nie to... po prostu go zrób :F
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Alan

Alan

Użytkownicy
posty16
  • Użytkownicy
No dobshe. Ale jak go potem do moda dodać? Mają być takie luźne pliki czy jak? :)
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Słyszałem plotki o niejakich paczkach ".mod" i ".vdf", ale nie wiem nie znam się, ponoć nawet program GothicVDFS powstał.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Alan

Alan

Użytkownicy
posty16
  • Użytkownicy

Alan

Dubbing
#6 2013-04-03, 19:14(Ostatnia zmiana: 2013-04-03, 19:15)
No zrobiłem te foldery, wgrałem tam nazwadialogu.wav wchodze do świata gry odpalam dialog i nic...
 

JanKielbasa123

JanKielbasa123

Użytkownicy
posty199
Propsy7
  • Użytkownicy

JanKielbasa123

Dubbing
#7 2013-04-03, 19:22(Ostatnia zmiana: 2013-04-03, 19:25)
STWÓRZ PACZKĘ Z MODEM, BARANIE... GothicVDFS, builder, zaznaczasz folder docelowy, wkładasz OU.bin i Gothic.src (oczywiście najpierw miej w spacerze zupdatowane dialogi i zreparsowane na stałe skrypty...) Ogólnie to całkiem dużo roboty. Mało z tego pamiętam, dawno to robiłem, ale jak chcesz to daj swoje GG to ci dokładnie opiszę jak to zrobić.

PS.Zresztą google i tutki theModders nie bolą, możesz sobie poszukać "Jak zrobić paczkę z modem". Dziękuje, dobranoc.
 
Szmato! Czochraj bobra, bo bez walki się nie oddam!



Czeladnik

Alan

Alan

Użytkownicy
posty16
  • Użytkownicy
@UP

Dobra, już to wcześniej ogarnąłem ale dzięki za pomoc :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry