Dialogi nie po kolei... 3988 7

O temacie

Autor Alan

Zaczęty 2.04.2013 roku

Wyświetleń 3988

Odpowiedzi 7

Alan

Alan

Użytkownicy
posty16
  • Użytkownicy

Alan

Dialogi nie po kolei...
2013-04-02, 21:16(Ostatnia zmiana: 2013-04-02, 21:17)
Ujmę to tak: Gdy klikam na dialog  Moge Ci w czymś pomóc?  zamiast takiego samego pojawia mi w dymku  Oto twoje zioła  a następnie Jednak zdołałeś je zdobyć. Jestem pod wrażeniem z zakończenia questa. Oto skrypt:

Spoiler
//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NEUTRAL_Rupert_EXIT   (C_INFO)
{
npc         = NEUTRAL_Rupert;
nr          = 999;
condition   = DIA_NEUTRAL_Rupert_EXIT_Condition;
information = DIA_NEUTRAL_Rupert_EXIT_Info;
permanent   = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_NEUTRAL_Rupert_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_NEUTRAL_Rupert_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
// Powitanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie   (C_INFO)
{
npc         = NEUTRAL_Rupert;
nr          = 1;
condition   = DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_Condition;
information = DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_Info;
permanent   = FALSE;
description = Witaj!;
};

FUNC INT DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_Condition()
{

return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_Info()
{
AI_Output (other, self ,DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_15_00); //Witaj!
AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_01_01); //Witaj nieznajomy!

};

//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie   (C_INFO)
{
npc         = NEUTRAL_Rupert;
nr          = 1;
condition   = DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_Condition;
information = DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_Info;
permanent   = FALSE;
description = Moge Ci w czymś pomóc?;
};

FUNC INT DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_Info()
{
AI_Output (other,self,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_15_00); //Moge Ci w czymś pomóc? Bo widze, że się denerwujesz.
AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_01); //Ach tak, miałem nadzieję, że o to spytasz. Otóż potrzebne mi pewne zioła...
    AI_Output (other,self,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_15_02); //Tak?
    AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_03); //Tylko w tym problem, że w miejscu gdzie one występują roi się od Ścierwojadów i Kretoszczurów.
    AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_04); //I byłbym wdzięczy jak byś mi przyniósł 5 Czerwonych Ziół. Znajdziesz je za tym mostem.
   
};

//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2   (C_INFO)
{
npc         = NEUTRAL_Rupert;
nr          = 1;
condition   = DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2_Condition;
information = DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2_Info;
permanent   = FALSE;
description = Dobrze, przyniose Ci te zioła.;
};

FUNC INT DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2_Info()
{
AI_Output (other,self,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_15_00); //Dobrze, przyniose Ci te zioła.
AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_01); //To wspaniale. Nie ominie Cie nagroda.


   
Log_CreateTopic (TOPIC_zioło, LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus (TOPIC_zioło, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_zioło, Mam przynieść 5 Czerwonych Ziół. Musze tylko uważać na te bestie.);
};

//*********************************************************************
// Koniec Zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NEUTRAL_Rupert_koniec_z  (C_INFO)
{
npc         = NEUTRAL_Rupert;
nr          = 1;
condition   = DIA_NEUTRAL_Rupert_koniec_z_Condition;
information = DIA_NEUTRAL_Rupert_koniec_z_Info;
permanent   = FALSE;
description = Oto twoje zioła.;
};

FUNC INT DIA_NEUTRAL_Rupert_koniec_z_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2) && (npc_hasitems (other, itfo_beer) >= 1))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_NEUTRAL_Rupert_koniec_z_Info()
{
AI_Output (other,self,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_15_00); //Oto twoje zioła.
AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_01); //Jednak zdołałeś je zdobyć. Jestem pod wrażeniem.
    AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_02); //Masz tutaj kilka monet.
 
B_giveinvitems (other, self, itfo_beer, 1);
Createinvitems (self, ItMi_gold, 500);
B_giveinvitems (self, other, ItMi_gold, 500);
B_LogEntry (TOPIC_zioło, Dałem Rupertowi 5 ziół.);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_zioło, LOG_SUCCESS);
};
 

Stonnos111

Stonnos111

Użytkownicy
posty301
Propsy53
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ujmę to tak: Gdy klikam na dialog  Moge Ci w czymś pomóc?  zamiast takiego samego pojawia mi w dymku  Oto twoje zioła  a następnie Jednak zdołałeś je zdobyć. Jestem pod wrażeniem z zakończenia questa. Oto skrypt:

Spoiler
//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NEUTRAL_Rupert_EXIT   (C_INFO)
{
npc         = NEUTRAL_Rupert;
nr          = 999;
condition   = DIA_NEUTRAL_Rupert_EXIT_Condition;
information = DIA_NEUTRAL_Rupert_EXIT_Info;
permanent   = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_NEUTRAL_Rupert_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_NEUTRAL_Rupert_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
// Powitanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie   (C_INFO)
{
npc         = NEUTRAL_Rupert;
nr          = 1;
condition   = DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_Condition;
information = DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_Info;
permanent   = FALSE;
description = Witaj!;
};

FUNC INT DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_Condition()
{

return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_Info()
{
AI_Output (other, self ,DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_15_00); //Witaj!
AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_01_01); //Witaj nieznajomy!

};

//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie   (C_INFO)
{
npc         = NEUTRAL_Rupert;
nr          = 1;
condition   = DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_Condition;
information = DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_Info;
permanent   = FALSE;
description = Moge Ci w czymś pomóc?;
};

FUNC INT DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_Info()
{
AI_Output (other,self,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_15_00); //Moge Ci w czymś pomóc? Bo widze, że się denerwujesz.
AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_01); //Ach tak, miałem nadzieję, że o to spytasz. Otóż potrzebne mi pewne zioła...
    AI_Output (other,self,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_15_02); //Tak?
    AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_03); //Tylko w tym problem, że w miejscu gdzie one występują roi się od Ścierwojadów i Kretoszczurów.
    AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_04); //I byłbym wdzięczy jak byś mi przyniósł 5 Czerwonych Ziół. Znajdziesz je za tym mostem.
   
};

//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2   (C_INFO)
{
npc         = NEUTRAL_Rupert;
nr          = 1;
condition   = DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2_Condition;
information = DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2_Info;
permanent   = FALSE;
description = Dobrze, przyniose Ci te zioła.;
};

FUNC INT DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2_Info()
{
AI_Output (other,self,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_15_00); //Dobrze, przyniose Ci te zioła.
AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_01); //To wspaniale. Nie ominie Cie nagroda.


   
Log_CreateTopic (TOPIC_zioło, LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus (TOPIC_zioło, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_zioło, Mam przynieść 5 Czerwonych Ziół. Musze tylko uważać na te bestie.);
};

//*********************************************************************
// Koniec Zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NEUTRAL_Rupert_koniec_z  (C_INFO)
{
npc         = NEUTRAL_Rupert;
nr          = 1;
condition   = DIA_NEUTRAL_Rupert_koniec_z_Condition;
information = DIA_NEUTRAL_Rupert_koniec_z_Info;
permanent   = FALSE;
description = Oto twoje zioła.;
};

FUNC INT DIA_NEUTRAL_Rupert_koniec_z_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2) && (npc_hasitems (other, itfo_beer) >= 1))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_NEUTRAL_Rupert_koniec_z_Info()
{
AI_Output (other,self,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_15_00); //Oto twoje zioła.
AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_01); //Jednak zdołałeś je zdobyć. Jestem pod wrażeniem.
    AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_02); //Masz tutaj kilka monet.
 
B_giveinvitems (other, self, itfo_beer, 1);
Createinvitems (self, ItMi_gold, 500);
B_giveinvitems (self, other, ItMi_gold, 500);
B_LogEntry (TOPIC_zioło, Dałem Rupertowi 5 ziół.);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_zioło, LOG_SUCCESS);
};

Cóż według mnie W zadanie i koniec zadania nie może być tego samego słowa w AI_Output (other,self,DIA_NEUTRAL_Rupert_zadanie_.....
chodzi o słowo zadanie
Jak nie wiesz o co chodzi to obejrz sobie poradnik czipa17 tworzenie modów od a do z odc.5
 
"A człowiek pokonał bestię która wróciła do królestwa Beliara"

Alan

Alan

Użytkownicy
posty16
  • Użytkownicy
Ujmę to tak: Gdy klikam na dialog  Moge Ci w czymś pomóc?  zamiast takiego samego pojawia mi w dymku  Oto twoje zioła  a następnie Jednak zdołałeś je zdobyć. Jestem pod wrażeniem z zakończenia questa. Oto skrypt:

Spoiler
//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NEUTRAL_Rupert_EXIT   (C_INFO)
{
npc         = NEUTRAL_Rupert;
nr          = 999;
condition   = DIA_NEUTRAL_Rupert_EXIT_Condition;
information = DIA_NEUTRAL_Rupert_EXIT_Info;
permanent   = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_NEUTRAL_Rupert_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_NEUTRAL_Rupert_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
// Powitanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie   (C_INFO)
{
npc         = NEUTRAL_Rupert;
nr          = 1;
condition   = DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_Condition;
information = DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_Info;
permanent   = FALSE;
description = Witaj!;
};

FUNC INT DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_Condition()
{

return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_Info()
{
AI_Output (other, self ,DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_15_00); //Witaj!
AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_01_01); //Witaj nieznajomy!

};

//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie   (C_INFO)
{
npc         = NEUTRAL_Rupert;
nr          = 1;
condition   = DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_Condition;
information = DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_Info;
permanent   = FALSE;
description = Moge Ci w czymś pomóc?;
};

FUNC INT DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_Info()
{
AI_Output (other,self,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_15_00); //Moge Ci w czymś pomóc? Bo widze, że się denerwujesz.
AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_01); //Ach tak, miałem nadzieję, że o to spytasz. Otóż potrzebne mi pewne zioła...
    AI_Output (other,self,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_15_02); //Tak?
    AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_03); //Tylko w tym problem, że w miejscu gdzie one występują roi się od Ścierwojadów i Kretoszczurów.
    AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_04); //I byłbym wdzięczy jak byś mi przyniósł 5 Czerwonych Ziół. Znajdziesz je za tym mostem.
   
};

//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2   (C_INFO)
{
npc         = NEUTRAL_Rupert;
nr          = 1;
condition   = DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2_Condition;
information = DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2_Info;
permanent   = FALSE;
description = Dobrze, przyniose Ci te zioła.;
};

FUNC INT DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2_Info()
{
AI_Output (other,self,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_15_00); //Dobrze, przyniose Ci te zioła.
AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_01); //To wspaniale. Nie ominie Cie nagroda.


   
Log_CreateTopic (TOPIC_zioło, LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus (TOPIC_zioło, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_zioło, Mam przynieść 5 Czerwonych Ziół. Musze tylko uważać na te bestie.);
};

//*********************************************************************
// Koniec Zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NEUTRAL_Rupert_koniec_z  (C_INFO)
{
npc         = NEUTRAL_Rupert;
nr          = 1;
condition   = DIA_NEUTRAL_Rupert_koniec_z_Condition;
information = DIA_NEUTRAL_Rupert_koniec_z_Info;
permanent   = FALSE;
description = Oto twoje zioła.;
};

FUNC INT DIA_NEUTRAL_Rupert_koniec_z_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2) && (npc_hasitems (other, itfo_beer) >= 1))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_NEUTRAL_Rupert_koniec_z_Info()
{
AI_Output (other,self,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_15_00); //Oto twoje zioła.
AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_01); //Jednak zdołałeś je zdobyć. Jestem pod wrażeniem.
    AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_02); //Masz tutaj kilka monet.
 
B_giveinvitems (other, self, itfo_beer, 1);
Createinvitems (self, ItMi_gold, 500);
B_giveinvitems (self, other, ItMi_gold, 500);
B_LogEntry (TOPIC_zioło, Dałem Rupertowi 5 ziół.);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_zioło, LOG_SUCCESS);
};

Cóż według mnie W zadanie i koniec zadania nie może być tego samego słowa w AI_Output (other,self,DIA_NEUTRAL_Rupert_zadanie_.....
chodzi o słowo zadanie
Jak nie wiesz o co chodzi to obejrz sobie poradnik czipa17 tworzenie modów od a do z odc.5

A no tak, mój błąd. Jakoś wcale na to nie patrzyłem, zaraz zobacze :)
 

Stonnos111

Stonnos111

Użytkownicy
posty301
Propsy53
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Stonnos111

Dialogi nie po kolei...
#3 2013-04-02, 21:41(Ostatnia zmiana: 2013-04-02, 21:46)
Ujmę to tak: Gdy klikam na dialog  Moge Ci w czymś pomóc?  zamiast takiego samego pojawia mi w dymku  Oto twoje zioła  a następnie Jednak zdołałeś je zdobyć. Jestem pod wrażeniem z zakończenia questa. Oto skrypt:

Spoiler
//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NEUTRAL_Rupert_EXIT   (C_INFO)
{
npc         = NEUTRAL_Rupert;
nr          = 999;
condition   = DIA_NEUTRAL_Rupert_EXIT_Condition;
information = DIA_NEUTRAL_Rupert_EXIT_Info;
permanent   = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_NEUTRAL_Rupert_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_NEUTRAL_Rupert_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
// Powitanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie   (C_INFO)
{
npc         = NEUTRAL_Rupert;
nr          = 1;
condition   = DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_Condition;
information = DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_Info;
permanent   = FALSE;
description = Witaj!;
};

FUNC INT DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_Condition()
{

return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_Info()
{
AI_Output (other, self ,DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_15_00); //Witaj!
AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_01_01); //Witaj nieznajomy!

};

//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie   (C_INFO)
{
npc         = NEUTRAL_Rupert;
nr          = 1;
condition   = DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_Condition;
information = DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_Info;
permanent   = FALSE;
description = Moge Ci w czymś pomóc?;
};

FUNC INT DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_Info()
{
AI_Output (other,self,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_15_00); //Moge Ci w czymś pomóc? Bo widze, że się denerwujesz.
AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_01); //Ach tak, miałem nadzieję, że o to spytasz. Otóż potrzebne mi pewne zioła...
    AI_Output (other,self,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_15_02); //Tak?
    AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_03); //Tylko w tym problem, że w miejscu gdzie one występują roi się od Ścierwojadów i Kretoszczurów.
    AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_04); //I byłbym wdzięczy jak byś mi przyniósł 5 Czerwonych Ziół. Znajdziesz je za tym mostem.
   
};

//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2   (C_INFO)
{
npc         = NEUTRAL_Rupert;
nr          = 1;
condition   = DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2_Condition;
information = DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2_Info;
permanent   = FALSE;
description = Dobrze, przyniose Ci te zioła.;
};

FUNC INT DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2_Info()
{
AI_Output (other,self,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_15_00); //Dobrze, przyniose Ci te zioła.
AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_01); //To wspaniale. Nie ominie Cie nagroda.


   
Log_CreateTopic (TOPIC_zioło, LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus (TOPIC_zioło, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_zioło, Mam przynieść 5 Czerwonych Ziół. Musze tylko uważać na te bestie.);
};

//*********************************************************************
// Koniec Zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NEUTRAL_Rupert_koniec_z  (C_INFO)
{
npc         = NEUTRAL_Rupert;
nr          = 1;
condition   = DIA_NEUTRAL_Rupert_koniec_z_Condition;
information = DIA_NEUTRAL_Rupert_koniec_z_Info;
permanent   = FALSE;
description = Oto twoje zioła.;
};

FUNC INT DIA_NEUTRAL_Rupert_koniec_z_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2) && (npc_hasitems (other, itfo_beer) >= 1))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_NEUTRAL_Rupert_koniec_z_Info()
{
AI_Output (other,self,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_15_00); //Oto twoje zioła.
AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_01); //Jednak zdołałeś je zdobyć. Jestem pod wrażeniem.
    AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_02); //Masz tutaj kilka monet.
 
B_giveinvitems (other, self, itfo_beer, 1);
Createinvitems (self, ItMi_gold, 500);
B_giveinvitems (self, other, ItMi_gold, 500);
B_LogEntry (TOPIC_zioło, Dałem Rupertowi 5 ziół.);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_zioło, LOG_SUCCESS);
};

Cóż według mnie W zadanie i koniec zadania nie może być tego samego słowa w AI_Output (other,self,DIA_NEUTRAL_Rupert_zadanie_.....
chodzi o słowo zadanie
Jak nie wiesz o co chodzi to obejrz sobie poradnik czipa17 tworzenie modów od a do z odc.5

A no tak, mój błąd. Jakoś wcale na to nie patrzyłem, zaraz zobacze :)


Mam jeszcze jedna uwage otóż postać ma dać zioła a nie piwo zamień kod piwa na kod ziół. Sprawdz sobie w skryptach a znajdziesz. itmi_beer to kod piwa a ty musisz dać kod jakiegoś zioła i ilość w twoim przypadku ma byc tak
B_giveinvitems (other, self, (tutaj kod zioła, a tu ilość));
 
"A człowiek pokonał bestię która wróciła do królestwa Beliara"

Alan

Alan

Użytkownicy
posty16
  • Użytkownicy
Ujmę to tak: Gdy klikam na dialog  Moge Ci w czymś pomóc?  zamiast takiego samego pojawia mi w dymku  Oto twoje zioła  a następnie Jednak zdołałeś je zdobyć. Jestem pod wrażeniem z zakończenia questa. Oto skrypt:

Spoiler
//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NEUTRAL_Rupert_EXIT   (C_INFO)
{
npc         = NEUTRAL_Rupert;
nr          = 999;
condition   = DIA_NEUTRAL_Rupert_EXIT_Condition;
information = DIA_NEUTRAL_Rupert_EXIT_Info;
permanent   = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_NEUTRAL_Rupert_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_NEUTRAL_Rupert_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
// Powitanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie   (C_INFO)
{
npc         = NEUTRAL_Rupert;
nr          = 1;
condition   = DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_Condition;
information = DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_Info;
permanent   = FALSE;
description = Witaj!;
};

FUNC INT DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_Condition()
{

return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_Info()
{
AI_Output (other, self ,DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_15_00); //Witaj!
AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_01_01); //Witaj nieznajomy!

};

//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie   (C_INFO)
{
npc         = NEUTRAL_Rupert;
nr          = 1;
condition   = DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_Condition;
information = DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_Info;
permanent   = FALSE;
description = Moge Ci w czymś pomóc?;
};

FUNC INT DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_Info()
{
AI_Output (other,self,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_15_00); //Moge Ci w czymś pomóc? Bo widze, że się denerwujesz.
AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_01); //Ach tak, miałem nadzieję, że o to spytasz. Otóż potrzebne mi pewne zioła...
    AI_Output (other,self,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_15_02); //Tak?
    AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_03); //Tylko w tym problem, że w miejscu gdzie one występują roi się od Ścierwojadów i Kretoszczurów.
    AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_04); //I byłbym wdzięczy jak byś mi przyniósł 5 Czerwonych Ziół. Znajdziesz je za tym mostem.
   
};

//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2   (C_INFO)
{
npc         = NEUTRAL_Rupert;
nr          = 1;
condition   = DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2_Condition;
information = DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2_Info;
permanent   = FALSE;
description = Dobrze, przyniose Ci te zioła.;
};

FUNC INT DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2_Info()
{
AI_Output (other,self,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_15_00); //Dobrze, przyniose Ci te zioła.
AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_01); //To wspaniale. Nie ominie Cie nagroda.


   
Log_CreateTopic (TOPIC_zioło, LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus (TOPIC_zioło, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_zioło, Mam przynieść 5 Czerwonych Ziół. Musze tylko uważać na te bestie.);
};

//*********************************************************************
// Koniec Zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NEUTRAL_Rupert_koniec_z  (C_INFO)
{
npc         = NEUTRAL_Rupert;
nr          = 1;
condition   = DIA_NEUTRAL_Rupert_koniec_z_Condition;
information = DIA_NEUTRAL_Rupert_koniec_z_Info;
permanent   = FALSE;
description = Oto twoje zioła.;
};

FUNC INT DIA_NEUTRAL_Rupert_koniec_z_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2) && (npc_hasitems (other, itfo_beer) >= 1))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_NEUTRAL_Rupert_koniec_z_Info()
{
AI_Output (other,self,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_15_00); //Oto twoje zioła.
AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_01); //Jednak zdołałeś je zdobyć. Jestem pod wrażeniem.
    AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_02); //Masz tutaj kilka monet.
 
B_giveinvitems (other, self, itfo_beer, 1);
Createinvitems (self, ItMi_gold, 500);
B_giveinvitems (self, other, ItMi_gold, 500);
B_LogEntry (TOPIC_zioło, Dałem Rupertowi 5 ziół.);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_zioło, LOG_SUCCESS);
};

Cóż według mnie W zadanie i koniec zadania nie może być tego samego słowa w AI_Output (other,self,DIA_NEUTRAL_Rupert_zadanie_.....
chodzi o słowo zadanie
Jak nie wiesz o co chodzi to obejrz sobie poradnik czipa17 tworzenie modów od a do z odc.5

A no tak, mój błąd. Jakoś wcale na to nie patrzyłem, zaraz zobacze :)


Mam jeszcze jedna uwage otóż postać ma dać zioła a nie piwo zamień kod piwa na kod ziół. Sprawdz sobie w skryptach a znajdziesz. itmi_beer to kod piwa a ty musisz dać kod jakiegoś zioła.

Wiem wiem, ja to tylko tak testowo dałem bo nie chciało mi sie szukać komendy na jakieś zielsko :D
 

Stonnos111

Stonnos111

Użytkownicy
posty301
Propsy53
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dialogi działają?
 
"A człowiek pokonał bestię która wróciła do królestwa Beliara"

Alan

Alan

Użytkownicy
posty16
  • Użytkownicy
Dialogi działają?

Obecnie Spacer mi sie zepsuł i nie chce kompilować. Jutro to już ogarne :)
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Dialogi nie po kolei...
#7 2013-04-02, 22:26(Ostatnia zmiana: 2013-04-02, 22:36)
Jest jeszcze Redefix lepszy do dialogów od spacka Zapomniałem że już pisałem ci to w innym temacie
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry