z zakończenia questa. Oto skrypt:
Spoiler
//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NEUTRAL_Rupert_EXIT (C_INFO)
{
npc = NEUTRAL_Rupert;
nr = 999;
condition = DIA_NEUTRAL_Rupert_EXIT_Condition;
information = DIA_NEUTRAL_Rupert_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_NEUTRAL_Rupert_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_NEUTRAL_Rupert_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//*********************************************************************
// Powitanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie (C_INFO)
{
npc = NEUTRAL_Rupert;
nr = 1;
condition = DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_Condition;
information = DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_Info;
permanent = FALSE;
description = Witaj!;
};
FUNC INT DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_Info()
{
AI_Output (other, self ,DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_15_00); //Witaj!
AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie_01_01); //Witaj nieznajomy!
};
//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie (C_INFO)
{
npc = NEUTRAL_Rupert;
nr = 1;
condition = DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_Condition;
information = DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_Info;
permanent = FALSE;
description = Moge Ci w czymś pomóc?;
};
FUNC INT DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Powitanie))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_Info()
{
AI_Output (other,self,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_15_00); //Moge Ci w czymś pomóc? Bo widze, że się denerwujesz.
AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_01); //Ach tak, miałem nadzieję, że o to spytasz. Otóż potrzebne mi pewne zioła...
AI_Output (other,self,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_15_02); //Tak?
AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_03); //Tylko w tym problem, że w miejscu gdzie one występują roi się od Ścierwojadów i Kretoszczurów.
AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_04); //I byłbym wdzięczy jak byś mi przyniósł 5 Czerwonych Ziół. Znajdziesz je za tym mostem.
};
//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2 (C_INFO)
{
npc = NEUTRAL_Rupert;
nr = 1;
condition = DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2_Condition;
information = DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2_Info;
permanent = FALSE;
description = Dobrze, przyniose Ci te zioła.;
};
FUNC INT DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2_Info()
{
AI_Output (other,self,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_15_00); //Dobrze, przyniose Ci te zioła.
AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_01); //To wspaniale. Nie ominie Cie nagroda.
Log_CreateTopic (TOPIC_zioło, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_zioło, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_zioło, Mam przynieść 5 Czerwonych Ziół. Musze tylko uważać na te bestie.);
};
//*********************************************************************
// Koniec Zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NEUTRAL_Rupert_koniec_z (C_INFO)
{
npc = NEUTRAL_Rupert;
nr = 1;
condition = DIA_NEUTRAL_Rupert_koniec_z_Condition;
information = DIA_NEUTRAL_Rupert_koniec_z_Info;
permanent = FALSE;
description = Oto twoje zioła.;
};
FUNC INT DIA_NEUTRAL_Rupert_koniec_z_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie2) && (npc_hasitems (other, itfo_beer) >= 1))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_NEUTRAL_Rupert_koniec_z_Info()
{
AI_Output (other,self,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_15_00); //Oto twoje zioła.
AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_01); //Jednak zdołałeś je zdobyć. Jestem pod wrażeniem.
AI_Output (self,other,DIA_NEUTRAL_Rupert_Zadanie_01_02); //Masz tutaj kilka monet.
B_giveinvitems (other, self, itfo_beer, 1);
Createinvitems (self, ItMi_gold, 500);
B_giveinvitems (self, other, ItMi_gold, 500);
B_LogEntry (TOPIC_zioło, Dałem Rupertowi 5 ziół.);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_zioło, LOG_SUCCESS);
};