Wiedźmin 3: Dziki Gorn 773034 1986

O temacie

Autor Drock

Zaczęty 5.02.2013 roku

Wyświetleń 773034

Odpowiedzi 1986

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Martwi mnie, że walka wygląda na taką prostą :c
W wieśku 2 walka nie wyglądała też na jakąś zaawansowaną, ot parę klawiszy we właściwym momencie, kwestia wyczucia, i odrobiny zręcznośći. W w3 system walki chyba będzie prawie tak samo wyglądać.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Niby tak, ale na filmiku ogrywali to bodajże na najłatwiejszym poziomie. W wieśku 2 wyglądało to tak samo na łatwym = Nie wymagało praktycznie niczego, przeciwnik nawet się nie bronił wystarczyło klikać.

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Mi w Wieśku 2 walka pasowała. Fakt, nie jest to nic zajebistego, ale w prosty sposób otrzymaliśmy dynamiczną i wymagającą walkę. W trójce będzie to samo , ta? Wiadomo, że walka jaka jest np. w Risenie oprawiona nową grafą i ładniejszymi animacjami mogła by dobrze się wpasować, ale jak widać twórcy mają inną wizję. :) Goticzki i pierwszy Risen miały fajny system walki, co nie? :d
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Kuba Czaker,
to był akurat materiał nie pokazywany na żywo, więc mogli zaszaleć - nie zrobili tego.

Przy zapowiedziach mówili, że walka będzie inspirowana na Dark Souls, czego tu zupełnie nie widać :c
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Może najlepsze zostawiają aby gracz sam to odkrył? Mnie się podoba :D 
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
wiara jest w tobie silna :v
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przecież mówili że zrobią walkę bardziej każualową bo im się to zwyczajnie opłaci 
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Przy zapowiedziach mówili, że walka będzie inspirowana na Dark Souls, czego tu zupełnie nie widać :c

Cytuj
czego tu zupełnie nie widać :c

Dzięki bogu i wszystkim innym.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Cytuj
Cytuj
Przy zapowiedziach mówili, że walka będzie inspirowana na Dark Souls, czego tu zupełnie nie widać :c

Cytuj
czego tu zupełnie nie widać :c

Dzięki bogu i wszystkim innym.

Rozwiń to, bo jestem ciekaw co na ten temat masz do powiedzenia.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
To, że wszyscy zachwycają sie dark soulsem, ze niby taki trudny. Nie wiem, pogralem, i chyba jestem inny, doszedlem do pierwszego bossa z jedną śmiercią (przez własną głupote, bo źle ocenilem wysokość skoku :D). Ta gra nie jest trudna jeżeli sie wyczuje w odpowiednim momencie kiedy należy blokować, kiedy odskoczyć a kiedy atakować. Owszem, są wrogowie którzy mają na jednego hita, dlatego najlepiej jest nie dać sie trafić (fakt, to juz jest troche trudniejsze). Do tego gralem na klawiaturze i myszce - a na tym podobno jest trudniej bo PONOĆ (nie wiem, nie gralem na padzie) ta gra zostala stworzona pod Pada.

Dalej nie gralem, nie lubie gier, gdzie fabuła jest jedynie tłem a gra polega głównie na walce.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Nie odpowiedziałeś na moje pytanie. Ja się nie pytałem czy DS jest trudny czy nie(pominę już to, że szczycisz się przejściem prologu, nie mając styczności z innymi bossami). Tak samo jak pominę to:
Cytuj
Dalej nie gralem, nie lubie gier, gdzie fabuła jest jedynie tłem a gra polega głównie na walce.
bo to nie jest temat o tej grze. Pytam co konkretnie nie podoba Ci się w tym systemie walki, że wzorowanie na nim jest grzechem największym?

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

Wiedźmin 3: Dziki gon
#431 2015-04-27, 12:59(Ostatnia zmiana: 2015-04-27, 13:12)
Nie podoba mi sie to, że wystarczy zrobić unik/blok aby uniknąć ataku i kilka innych fiuczerow typu to, że gdy postac atakuje przeciwnika gdy ten wykonuje atak to nagle on przestaje wykonywać. Ok, rozumiem gdy to sie tyczy jakiś małych szkieletów, ale gdy walczymy z wielką górą mięcha? Sądzisz, że cios tak małego człowieczka zablokowalby jego cios?

EDIT: tak jak to ktos powiedzial raczej bym widzial to w stylu Risenów/Gothiców.

EDIT2: I zanim ktoś sie jeszcze zacznie burzyć, od razu mówie - to MOJE zdanie, nie ogólna opinia, choć ciężko o to, żeby coś pisane przeze mnie nie bylo moim zdaniem.

EDIT3: I zauwazylem, ze w Bloodborne to poprawili. Wyjebali blokowanie (chyba, że jest tarcza), podczas uników można oberwać i przede wszystkim nie można przerwać ataków potężniejszych wrogów.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Wiedźmin 3: Dziki gon
#432 2015-04-27, 13:13(Ostatnia zmiana: 2015-04-27, 15:58)
Trudnosc DS to tak naprawde wyssane z palce placze noobow, ktorzy dopiero zaczynaja grac w gry.
Trudnosc DS, polega na tym ze gra nie prowadzi cie za raczke, nie ma debilnej strzalki idz tam, i musisz sam kombinowac.



Zreszta caly system walki w w2 byl strasznie slaby. Najlepszy system walki byl w PoP, ktory pod wzgledem swobody bije wszystkie gry.Dziwie sie, ze nikt do tej pory nie probowal powielic tego systemu.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Trudnosc DS to tak naprawde wyssane z palce placze noobow, ktorzy dopiero zaczynaja grac w gry.
Trudnosc DS, polega na tym ze gra nie prowadzi cie za raczke, nie ma debilnej strzalki idz tam, i musisz sam kombinowac.



Zreszta caly system walki w w2 byl strasznie slaby. Najlepszy system walki byl w PoP, ktory pod wzgledem swobody bije wszystkie gry.Dziwie sie ze nikt do tej pory, nie probowal powielic tego systemu.
Ogólnie propsuje, ale wytlumacz mi co takiego było w PoP, bo nie gralem to nie wiem.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
A to ciekawe, jak ja grałem mobki, które mogłem wyprowadzić z równowagi, albo sparować to własnie szkielety i inni nieumarli mojego "pokroju" bossy i minibossy nie miały takich słabości(jedynie seria 4-5 ciosów mogła wywołać ministuna, ale w większości sytuacji byś tego nie dożył). O ile mi wiadomo jedynym bossem, którego można było sparować to ostatni boss. A jeżeli chodzi o dodge, to lepiej skakać jak małpa w zoo bez żadnych ograniczeń. W DS2 dobrze to zrobili, że przewrotki zależą teraz od oddzielnego parametru, przez co turlanie się pod bossem z myślą o nieśmiertelności jest skazane na napis "Nie żyjesz" do tego nerf na stame, której starcza na o wiele mniej niż w DS1 i nerf na tarcze, które nie blokują tak efektywnie+dodanie możliwości przełamania obrony czyni ten system naprawdę zbalansowanym i wymagającym. Ale jak się człowiek nie pokusi chociaż na zgłębienie podstaw to się tak pierdoli(i nie, nie mówię tu jako fanboy DSa jak już prawdopodobnie zdążyłeś pomyśleć).

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Ogólnie propsuje, ale wytlumacz mi co takiego było w PoP, bo nie gralem to nie wiem.
http://m.
https://www.youtube.com/watch?v=PHgGfsZN-5I


Ten filmik chyba najlepiej pokazuje jak wyglada.


A to ze potwor przestaje atakowac w DS, to ja bym powiedzial ze to nie wina systemu walki, tylko fizyki gry.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Nie gralem w DS2, a to, w co pogralem w DS1 mnie skutecznie odstraszylo. Dziekuje, postoje, poczekam na jakąś inną, ciekawszą grę.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Najlepszy system walki jest w takich grach jak Skyrim, Warband i w sumie Dark Souls, aczkolwiek w tym ostatnim jest realistyczny ale bardzo nieciekawy.

Nienawidzę w grach wszelkiego turlania się po ziemi i ciągłego odskakiwania, takie rzeczy przeczą prawom fizyki i logiki. Ja rozumiem że bohater w grze to jakiś super pro koksu, zabójca potworów no ale bez przesady. Normalni ludzie jak pojedynkują się na miecze to raczej nie tarzają się po ziemi bo po pierwsze jest to bardzo męczące, a po drugie bez sensu. Skoro w grach ulepszają grafikę aby przypominała jak najbardziej rzeczywistą, a z drugiej strony robią takie shity to mnie krew zalewa.

Zwłaszcza jeśli ma się na sobie jakikolwiek pancerz czy zbroje. 

 

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Skyrim ma chujowy system walki. Warband średni, w zwykłym M&B jest przyjemniejszy.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Skyrim ma chujowy system walki. Warband średni, w zwykłym M&B jest przyjemniejszy.

No właśnie, w Skyrim ssie.


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry