GTA V 118491 381

O temacie

Autor Baggio

Zaczęty 14.11.2012 roku

Wyświetleń 118491

Odpowiedzi 381

gothic1210
  • Gość
Chodzi o jebana blokadę, nie masz 4 rdzeniówki nie odpalisz, jak narazie wszystko wskazuje ze GTA można będzie odpalić tylko na 64 bitowych systemach i tylko ona 4+ rdzeniówkach, ofc dopóki nie będą testy zrobione to jest wróżenie z fusów na chwile obecna :P
Zastosował ktoś kiedyś taką blokadę? Opierasz się na czymś, Tizgarze? O ile z blokowaniem modeli kart jeszcze się spotkałem to coś takiego jest dla mnie abstrakcją. Założę się, że Splash spokojnie odpali GTA V na takim procesorze. Tyle, że może mieć np 22fps, a po wymianie proca o wiele więcej.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Tak ubishit ja zastosował, pragnę abyś zauważył ze napisałem może się tak stanie a może nie to nic pewnego, wniosek ze tak może się stać ( podkreślam może nie musi ) opieram tylko na tym ze podane modele procków to tylko 4 rdzeniówki, wiec to nie jest nic pewnego dlatego napisałem wyraźnie wróżenie z fusów, dopiero dowiemy się jak będzie.

Sawik
Sam kurwa stul pysk bo udzielasz się w temacie o którym kurwa nie masz bladego pojęcia, wiesz co to jest Rockstar Newswire czy nie ? nie potrafisz sobie kurwa wejść w google i odpalić strony Rockstara i przeczytać masz tam dowody na wszystko co powiedziałem a i btw żeby obalić twoje gownix argumenty, GTA V jest najdroższa gra w produkcji pochłonęła ona ponad 200mln zielonych, pierwszego dnia sprzedaży przyniosła ona zysku rzędu 800mn zielonych wiec już 1 dnia 4 krotnie kwotę którą na nią wydali się zwróciła, prosta zasada nie masz pojęcia o czym pierdolisz to nie pierdol, bo tez mogę sobie wejść w temat na TM odnośnie grafiki i popierdolić jak ty teraz mimo ze totalnie chuja o grafice wiem.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Kurwa, byłem na newswire i dlatego napisałem to co napisałem, tam nic odnośnie takich spraw nie ma, stąd prośba o linki. 
To jedno. Drugie, jak już mówiłem - to nie R* zarobił, tylko taketwo interactive, i nie tyle bo doliczyć trzeba koszty dystrybucji oraz produkcji, dodaj to tego koszty eksploatacji budynków (co nie jest wliczone w koszta produkcji), etc. etc. Jak wspomniałem na samym początku - tak, zarobili więcej niż ja przez całe życie, jednak na pewno nie byłoby tak gdyby pracowali nad GTAV w dwóch składach - PC i konsole, bo wtedy zamiast 267 milionów, mielibyśmy około 500 milionów w kosztach. Dolicz do tego jeszcze fakt że GTAV jest dalej rozwijane, więc koszta produkcji stale rosną, od ponad roku co na kurwa logikę wskazuje że to co zarobili w pierwszych dniach, z czasem muszą wykładać w dalsze rozwijanie gry.

No i za bardzo zbaczamy z tematu, nadal czekam na potwierdzone przez RockStar że wersja PC była robiona oddzielnie i że była gotowa na równi z Xbox360 i PS3. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Na to masz potwierdzenie z wycieku który miał miejsce w 2014 roku gdzie wyciekł dziennik prac, zaś potwierdzenie tego wycieku to news w którym R* podaje nowa datę 14 kwietnia, masz wyraźnie napisane ze Wersja Pc jet a raczej już była Tworzona od podstaw z myślą o PC kurwa skoro byleś na stronie to jakim chujem dalej tego nie przeczytałeś ?

Mówimy o zarobkach pierwszego dnia wiec to im się dawno zwróciło mowie nie masz pojęcia o temacie a go drożysz wiesz choćby dlaczego R* wydaje free dlc bo może, stać ich na to dzięki Sharkcards im się wszystko cały czas opłaca i to z kolosalna nawiązką.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Huj pierdolę, nie mam zamiaru toczyć dyskusji w której ktoś się powołuje na źródła których ani nie idzie znaleźć, ani on nie jest w stanie podesłać. Tak samo mogę napisać że mam info z pewnego źródła że GTAV na PC jest tak hujowo zoptymalizowane że będzie niegrywalne nie ważne od specyfikacji komputera. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
To ja raczej pierdole, rozmawiać z typem na temat o którym niema bladego pojęcia a się kurwa mądrzy jesteś przykładem skurwiałego lenia który prostej rzeczy nie potrafi znaleźć.

The PC version of Grand Theft Auto V is our most graphically and technically advanced version yet, fully optimized to support a broad range of current hardware and features a host of PC-specific enhancements including greater levels of detail, deep configuration options and ultra-high-definition support – as well as the powerful new Rockstar Editor for recording, staging and editing original custom videos.

Ci to kurwa nawet przetłumaczę bo pewnei tez ci się nie chce

Grand Theft Auto V w wersji PC jest najbardziej zaawansowaną jej wersją pod względem technicznym i graficznym, w pełni zoptymalizowaną pod kątemdostępnych komponentów komputerowych, stworzoną od podstaw z myślą o tej właśnie platformie, zawierająca całą masę ulepszeń, w tym bardziej szczegółową grafikę, rozbudowane opcje konfiguracji i obsługę rozdzielczości Ultra HD – a do tego złożony edytor Rockstar służący do nagrywania, planowania i montażu materiałów wideo tworzonych przez graczy.

Zródło: http://www.rockstargames.com/newswire/article/52394/gtav-updates-online-heists-coming-march-10-gtav-for-pc
Wiem ze dla ciebie to i tak chujowe źródło ale to już akurat twój problem nie mój
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
stworzoną od podstaw z myślą o tej właśnie platformie
:lol2:
Nie no, serio, jebłem na cyce. Który kawałek tak przetłumaczyłeś? Bo błędne tłumaczenie to nie ze mną :lol2:

Pst... Chyba źle zrozumiałeś.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
No, @Tizgar też bym chcial, abyś to wyjasnil :P
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Jakby chciał wyjaśnić to wyjaśniłby jeszcze tego samego dnia (ewentualnie dzień później) ewidentnie podawał informacje wyssane z palca :ok:

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Co wyjaśnił, ten news każdy tak przetłumaczył zobacz sobie strony o GTA V, Fan page i wszystkie inne chuje muje dzikie węzę z tym związane wszędzie tłumaczenie tego jest takie samo nikt nie tłumaczy dosłownie :P

Kogokolwiek związanego z środowiskiem GTA V byś się nie zapytał to każdy powie ze To nie port bo to już każdy wie od prawie 2 lat
Jak komuś bardzo zależy to się pisze maila do R* z zapytaniem, bo ludzie pisali. R* w odpowiedz jasno twierdzi ze gra nie jest portem pisząc ze robiona jest od podstaw.

Port to byśmy już dawno dostali tak jak to było z GTA 4 szybko zapowiedz ze będzie i szybko wyszedł, port bez optymalizacji, tutaj R* odgórnie mówił ze taka akcja jest dla nich nie dopuszczalna wiec po co byłby ten cały szum itp skoro to miałby być port, to by wyszedł już dawno i to z gówniana optymalizacja ba w sumie jej brakiem a tu jak narazie po samych wymaganiach widać ze mamy doczynienia z całkowicie innym produktem.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Więc każdy przetłumaczył źle. 
I jak na razie nie masz do czynienia z czymkolwiek, zanim zaczniesz fanatycznie tego bronić to poczekaj aż wyjdzie. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wyszedł nowy patch do GTA5
https://www.youtube.com/watch?v=mZDCrY6Iysc


i smiał się aztek, i śmiał, i śmiał... :lol2:
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Ta to nie patch a raczej co innego defakto Aztek chyba tez nie w temacie jesteś
Co to dałeś to pokazanie rozwoju ( downgradów : P) na Ps4 GTA V od 1.00 do 1.08 które ukazuje jak bardzo R* downgraduje grę z powodu małej mocy shit konsol
Ma to tez podłoże marketingowe o którym można sobie poczytać na GTAforums gdzie użytkownicy znaleźli ciekawa i jakże trafna zależność:

Otóz identyczne downgrady szły tez przed premiera na PS4 i X1 dla wrsji X360 i Ps3 z przyczyny prostej, aby było co porównywać i tu sytuacja się powtarza idą Downgrade dla Ps4 i X1 aby pokazać ze wersja PC będzie ta najbardziej dojebana, nikogo taki obrót sprawy nie dziwi, narzekają tylko gracze konsol bo dostają downgrade bo ich konsole przestają ogarniać temat lub hajs musi się zgadzać i trzeba zrobić aby Pc było najlepsze nawet kosztem konsol :P
Polityka firmy, jak się coś naobiecywało to teraz trzeba się z tego wywiązać :P vel trzeba dostarczy adekwatny produkt do wygenerowanego Hypa :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
W temacie jest tylko Tizgar!
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

gothic1210
  • Gość
Nie jestem w temacie, ale zapytam. Jak to GTA już chodziło po premierze na tych konsolach i wszyscy grali to po co teraz detale zmniejszać? 
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch

Tizgar

GTA V
#215 2015-03-26, 21:31(Ostatnia zmiana: 2015-03-27, 17:29)
Zeby było 60 fps, dzis sprawa zaczęła sie troche wyjasnaic :P
Cały bajer to czysty marketing który ma pokazać ze doskonała jest tylko wersja Pc
R* pisał ze Pc to najbardziej zaawansowana wersja a by mieć pewności ze tak będzie najłatwiej jest cofnąć wersje NG co czasów kamienia łupanego :P

Po aktualizacji juz kolejne bo teraz jest aktualnie 1.09 Gracze zauważyli ze gra chodzi plyniej nie w 30 fps a w dużo większej ilości niestety efekt taki został uzyskany przy donwgradzie graficzny  i o to chodziło, teraz pacną porównanie w 60 fps z wersja Pc i wiadomo ze wszystko będzie na korzyść Pc, bo przy takim downgradzie graficznym to juz konsole nie maja się czym bronic.

Post połączony: 2015-03-27, 17:29
O GTA V głośno jest i widac ciszej nie bedzie bo mamy nowe SS i R* juz potwierdza w przyslym tygodniu trailer premierowy czyli pewnie 31 marca go dostaniemy, defakto tez w samym newsie juz potrwierdzaja date 14 kwietnia a wiec obsuwy już żadnej nie bedize 14 kwietnia staje sie juz faktem który się dokona.


http://www.rockstargames.com/newswire/article/52408/screens-from-grand-theft-auto-v-for-pc
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Jak pisałem post wcześniej na temat nowych SS i Trailera tak R* słowa dotrzymuje.
Juz 2 kwietnia we czwartek o godzinie 16 na światło dzienne wyjdzie Oficjalny Trailer Wersji PC, ofc Trailer będzie w 60 fps :P
I Tak jak R* potwierdziło już przy okazji nowych SS z Ubiegłego Piątku, premiera nie zaliczy już żadnej obsuwy będzie to 14 Kwietnia 2015

http://www.rockstargames.com/newswire/article/52410/grand-theft-auto-v-pc-at-60-frames-per-second-official
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Be zbędnego pierdolenia dla tych którzy jeszcze nie widzieli.

http://www.rockstargames.com/videoplayer/?id=11267&locale=en_us
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
TV spot z Pc ofc również dostępny w 60 fps z GTA:online z trybu Heist
GTA:online jest nieodzowna częścią GTA 5 także teoretycznie i praktycznie kupując GTA 5 kupujemy 2 gry w jednym

Spot w TV zacznie się ukazywać już od jutra

https://www.youtube.com/watch?v=U4lWSh3cSww
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Gościu, nie spam już tym gównem. Napisz to w 1 poście, minął tylko dzień. Warn powinien polecieć i tyle. Ten trailer był już setki razy w takiej bądź innej formie, rzygać się chcę szczerze mówiąc na tą wspaniałą premierę, jakże 'wspaniałej' gry.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry