GTA V 118352 381

O temacie

Autor Baggio

Zaczęty 14.11.2012 roku

Wyświetleń 118352

Odpowiedzi 381

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca


Ale, że to odnosnie Xboxa, tak? Nic dziwnego, konsolowcy zawsze mają gorzej :lol2:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
To odnośnie polityki marketingowej RockStara. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Sawik jedna rzecz,  bo widać ze jesteś osoba do której to jeszcze nie dotarło GTA V w wersji na Pc nie jest kurwa portem ja prld wersji na PS4 i X1 jest portem z PC wiec kurwa jak wersja na PC może być portem czegokolwiek.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader

Baggio
DreamVader

GTA V
#183 2015-03-10, 16:27(Ostatnia zmiana: 2015-03-10, 17:12)
Oj spinacie dupska, a gry jeszcze nie ma. Sama zawiść w tych internetach, co drugi to mądrzejszy. Ja wczoraj odkupiłem od ziomka GTX650 i liczę, że z moimi 4gm ram i prockiem Phenom II 4X B50 3,5ghz pójdzie na tych minimalnych, ale bez jakiś większych ścinek(najlepiej bez żadnych :D)
POZDRO , JOŁ PIS
@Sculler , jestem za pisem
 

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
za PISem jesteś?
 
some things are meant to be

Splash

Splash

Moderator
posty4213
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Oj spinacie dupska, a gry jeszcze nie ma. Sama zawiść w tych internetach, co drugi to mądrzejszy. Ja wczoraj odkupiłem od ziomka GTX650 i liczę, że z moimi 4gm ram i prockiem Phenom II 4X B50 3,5ghz pójdzie na tych minimalnych, ale bez jakiś większych ścinek(najlepiej bez żadnych :D)
POZDRO , JOŁ PIS
@Sculler , jestem za pisem
Minimalnie wymagana jest 9800GT, która jest słabsza od GTX 650, więc jest szansa na wyższe ustawienia.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

batu222

batu222

Użytkownicy
"I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
posty135
Propsy32
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • "I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
Oj spinacie dupska, a gry jeszcze nie ma. Sama zawiść w tych internetach, co drugi to mądrzejszy. Ja wczoraj odkupiłem od ziomka GTX650 i liczę, że z moimi 4gm ram i prockiem Phenom II 4X B50 3,5ghz pójdzie na tych minimalnych, ale bez jakiś większych ścinek(najlepiej bez żadnych :D)
POZDRO , JOŁ PIS
@Sculler , jestem za pisem
Minimalnie wymagana jest 9800GT, która jest słabsza od GTX 650, więc jest szansa na wyższe ustawienia.

Ja już wolę się ubezpieczać, bo już mi się trafiały przypadki, że "minimalne wymagania" mówiły jedno, a prawda była trochę inna (na niekorzyść)..
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Sawik jedna rzecz,  bo widać ze jesteś osoba do której to jeszcze nie dotarło GTA V w wersji na Pc nie jest kurwa portem ja prld wersji na PS4 i X1 jest portem z PC wiec kurwa jak wersja na PC może być portem czegokolwiek.
Że jak? Podaj jakieś źródła tych rewelacji. Czekam na niezbite dowody, najlepiej info prosto od RockStara.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
To sobie wejdź na Rockstar neswire i przeczytaj info odnośnie przesunięcia daty premiery na 14 kwietnia jak byk R* pisze ze wersja na PC jest najbardziej zaawansowane wersja bla bla tworzona od podstaw z myślą o PC
Praktycznie już każdy wie ze Wersja na Pc to nie jest port ale jak widać są takie rodzynki jak ty do których to jeszcze za chuja nie dociera lub nie chce dotrzeć whatever
Juz nawet zaplenie konsolowcy sa swaidomi tego ze dostali okrojona graficznie itp wersje PC na NG
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
To sobie wejdź na Rockstar neswire i przeczytaj info odnośnie przesunięcia daty premiery na 14 kwietnia jak byk R* pisze ze wersja na PC jest najbardziej zaawansowane wersja bla bla tworzona od podstaw z myślą o PC
Praktycznie już każdy wie ze Wersja na Pc to nie jest port ale jak widać są takie rodzynki jak ty do których to jeszcze za chuja nie dociera lub nie chce dotrzeć whatever
Juz nawet zaplenie konsolowcy sa swaidomi tego ze dostali okrojona graficznie itp wersje PC na NG

jest napisane*

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Czekaj kurwa, dobrze ja to rozumuję? 
Zrobili GTAV na starą generację, przeportowali na PC... a następnie zrobili Port wersji PC na konsole? To wychodzi z Twoich wywodów, to po prostu NIE MOŻE być prawda. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Sawik, drożysz temat o którym nie masz pojęcia.

R* od poczatku robiło 2 wersje, wiadoce platformy to  Pc, PS3 i X360
Od podstaw była robiona wersja PC i od podstaw była robiona wersja na PS3 i X360, wersja na PS4 i X1 istnieje tylko dlatego ze istniała juz wersja na PC wynika to z tego ze gdy R* się dowiedziało ze architektura Next Genów jest taka sama jak Pc sprawa była dość prosta, portujemy Pc wersje na next geny i mamy gówno kosztem kolejny zarobek, gdyż R* ogólnie nigdy nie miało w planach zrobić wersji na NG ale ze architektura tych akurat była taka a nie inna to można to było zrobić  gównianym wysiłkiem i jeszcze mieć z tego dojebany zysk.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ale z ekonomicznego punktu widzenia to w ogóle nie ma sensu, dlatego też zakładam że to ty pierdolisz, tyle. 
Co więcej, w takim wypadku, czemu wersja PC się jeszcze nie ukazała? 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Jak do ściany kurwa, ja pierdole a R* to potwierdza, chuja ma do tego ekonomia kurwa mowie cie brniesz w temat a chuja o nim wiesz
Jak widać R* w chuj sie to oplacało bo zarobili kontener zielonych wiec kto tu pierdoli ?

Z przyczyn oczywistych R* to ludzie chorzy na szczegóły itp to nie jest nic nowego wersja na Pc była gotowa na równi z ta na PS3 i X360 ale R* nie mogło sobie pozwolić na wpadkę jak w przypadku GTA IV, poza tym wydajać wtedy produkt defakto ujebaliśmy by sobie trochę a nawet sporo zysku, doskonale wiedzieli ze Pecetowcy nie przyjmą czegoś takiego jak mamy na PS3 lub x360 to jest nieodpuszczalne zwłaszcza ze R* to jak wspomniałem to jebani perfekcjoniści dla nich wypuszczenie jednocześnie wersji na PS3 & X360 i PC to primo starty finansowe i to dość spore sekundo wersja na PC wyglądała by tak samo jak na X360 i PS3 to jest kurwa niedopuszczalne.

Pierw może przeżyj wszystkie newsy od R* na Newswire następnie zapoznaj się z wyciekami jakie wystąpiły, defakto wszystkie okazały się prawdziwe co R* nie świadomie bądź świadomie z czasem potwierdzało i wrócimy do tematu.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Cytat: Tizgar link=topic=18624.msg1190376#msg1190376
date=1426044760
zarobili kontener zielonych
Taki huj zarobili. Odlicz koszty produkcji, dystrybucji etc. a wcale takie huj wie nie ile nie wychodzi. Tak, na pewno zarobili tym tytułem większość niż ja zarobię przez całe życie, ale biorąc pod uwagę fakt że GTAV była już dawno ogłoszona najdroższym tytułem kiedykolwiek, a te koszta ciągle rosną... Well...
No i oczywiście pozostaje fakt że kontener zielonych jeżeli już to mieliby TakeTwo.

R* to potwierdza
Huj, pierdolę, albo mi przedstawisz link który to udowadnia, albo stul pysk.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

GTA V
#195 2015-03-11, 08:23(Ostatnia zmiana: 2015-03-11, 13:22)
Tak do dyskusji PC vs. konsole

http://ekspert.ceneo.pl/battlefield-hardline-bez-1080p-na-konsolach

No COŚ DZIWNEGO, że gry na słabe konsole mają gorszą grafikę i gorzej działają :D Któż by się spodziewał :D

Ale to przecież GRY wychodzą stricte pod konsole i mają gorszą optymalizacje :lol2:


Post połączony: 2015-03-11, 13:22
https://www.facebook.com/video.php?v=1435370199843499&srcid=1438202942893558&relatedids%5B0%5D=1438202942893558&relatedids%5B1%5D=1435370199843499&relatedids%5B2%5D=1438422529538266&relatedids%5B3%5D=914855575326642&relatedids%5B4%5D=914713422007524&source=60

Osz fuck, biedny kotek
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
gorzej działają
W którym miejscu masz to napisane? Ja tam widzę info o mniejszej rozdziałce, ale za to ma hulać na 60fps, także o czym mówisz?

Ale to przecież GRY wychodzą stricte pod konsole i mają gorszą optymalizacje :lol2:
Gdzie kurwa napisałeś stricte? Napisałem "są tworzone pod konsole", bo tak jest, już nawet taki banał jak ilość jebanych przycisków na padzie ich ogranicza. Podaj mi jaki ostatnio wydany tytuł AAA jest exclusive dla PC.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Ale od kiedy kurwa jest zasada, że jak NIE jest Exclusive pod PC to juz jest pod konsole? :lol2: Coraz mniej logicznego myslenia, dawaj Sawik, wytaczaj kolejne działa :D

EDIT: A skad info, ze gorzej dzialaja? Od kumpli, zarowno tych realnych jak i internetowych, którzy mają konsole. 3 na 5 zapytanych przeze mnie kumpli nie są zadowoleni z konsoli i wiekszosc gier ktore wychodzą (szczegolnie TERAZ, nowe gry) nie chodza w 60 fps.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Odpowiedź "od kumpli" jest w huj wygodna - nie można jej zweryfikować. Co nie? 

Jednak załóżmy że masz rację rozwiązania są dwa: 
1. Developerzy nie potrafią zoptymalizować gier pod nowe konsole.
2. To będzie najkrótsza generacji konsoli. 
Opcji trzeciej nie ma. 

I nie jest to zasada, ale cały temat drążycie że konsole wymuszają ograniczenia, jeśli gra ma się ukazać na obu platformach, sporo nowinek musi zostać wyciętych niezaimplementowanych bo niedopuszczalne jest żeby wycinać elementy rozgrywki pomiędzy platformami. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Odpowiedź "od kumpli" jest w huj wygodna - nie można jej zweryfikować. Co nie? 

Wystarczy spojrzec na facebooka profilu gram.pl, "W To Sie Grało" i kilka innych. Wszedzie są głosy 3/4 za PC i 1/4 na konsole.

Co do opcji:
1.Mi sie wydaje, że po prostu konsola nie daje takich mozliwosci. Na PC twórcy mogą rozwinąc wyobraznie - albo komus pojdzie albo nie pójdzie. Jezeli nie pojdzie to ma dwa rozwiazania - wzmonic PC'ta lub jebnąć to w pizdu.
2.Tego nie powiem, nie siedze w tym temacie. Tyle, co zobacze/uslysze.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry