GTA V 118613 381

O temacie

Autor Baggio

Zaczęty 14.11.2012 roku

Wyświetleń 118613

Odpowiedzi 381

batu222

batu222

Użytkownicy
"I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
posty135
Propsy32
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • "I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
Jak myślicie, w zestawie procek intel i5 4690K, GTX 770, 16 GB RAM powinno być OK?? Bo w sumie komputer miał mieć bardziej przeznaczone zastosowanie do Battlefield'a 4 i wzwyż, a tutaj tak GTA V coraz bliżej.. 
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Jak myślicie, w zestawie procek intel i5 4690K, GTX 770, 16 GB RAM powinno być OK?? Bo w sumie komputer miał mieć bardziej przeznaczone zastosowanie do Battlefield'a 4 i wzwyż, a tutaj tak GTA V coraz bliżej.. 
Powinien dać rade, tym bardziej, jeżeli Rockstar dotrzymają słowa zwiazanego z optymalizacja, a raczej dotrzymają.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Splash

Splash

Moderator
posty4213
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
To mnie właśnie dziwi jak oni doszli do takiej optymalizacji. Wcześniej mówili, że GTX 770 może nie wystarczyć, a niedługo później podają wymagania, gdzie zalecana karta to GTX 660.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Każdego to dziwi :P ale może serio zrobili optymalizacyjny CUD i chcą odzyskać tytuł najlepiej zoptymalizowanej gry z powrotem :P
Wiadmo ze gadka o GTX770 to było nie potwierdzone info i więcej w nim fejku niz prawdy było :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Splash

Splash

Moderator
posty4213
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Dla mnie to duża korzyść, bo niedługo będę miał 660 :D Mam nadzieję, że podkręcony G3258 wystarczy. Powoli będę zbierał na jakiegoś i5.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Istneije opcja ze nie odpalisz gry nawet z tym procem :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Splash

Splash

Moderator
posty4213
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
To samo było, gdy mówili, że nie odpalę Skyrima na Pentiumie 4. Odpaliłem bez problemu.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Chodzi o jebana blokadę, nie masz 4 rdzeniówki nie odpalisz, jak narazie wszystko wskazuje ze GTA można będzie odpalić tylko na 64 bitowych systemach i tylko ona 4+ rdzeniówkach, ofc dopóki nie będą testy zrobione to jest wróżenie z fusów na chwile obecna :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Splash

Splash

Moderator
posty4213
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Rockstar to nie Ubisoft. Dying Light działa dobrze na Pentiumie G3258. Dlaczego GTA V miałoby nie działać skoro wymaga słabszej karty niż Dying Light?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
A co ma do tego karta? o procku mówimy zresztą wyraźnie napisałem może  wiec odpowiedz na to pytanie poznamy w okolicach premiery :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

batu222

batu222

Użytkownicy
"I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
posty135
Propsy32
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • "I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
A co ma do tego karta? o procku mówimy zresztą wyraźnie napisałem może  wiec odpowiedz na to pytanie poznamy w okolicach premiery :P

Tizgar i tak ma najlepiej ze sprzętem (patrząc na sygnaturkę)  :F .
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Tak bo zbiera kurz :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
deklasacja PS4 tostera przez PC :P
Zobaczymy jak będziesz szczekał jeśli port im nie wyjdzie :3
Nie oszukujmy się, gry, poza niektórymi wyjątkami, są tworzone pod konsole. Na PeCety dostajemy porty, często z poprawioną grafiką, ale równie często idzie to w parze ze złą optymalizacją.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Cytat: Tizgar w Wczoraj o 18:57deklasacja PS4 tostera przez PC Zobaczymy jak będziesz szczekał jeśli port im nie wyjdzie :3
Nie oszukujmy się, gry, poza niektórymi wyjątkami, są tworzone pod konsole. Na PeCety dostajemy porty, często z poprawioną grafiką, ale równie często idzie to w parze ze złą optymalizacją.
Podaj przykłady. Tylko nie z dupy wzięte 4-5 gier a słowo klucz - gry - masz na myśli, że mówisz "wszystkie" gry.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Risen 2, NFS:The Run, Enslaved, Bully, Resident Evil 4, Borderlands 1, Dead Space (cała seria), Dark Souls (by w pełni zrozumieć pograj w pierwszą wersję, najlepiej na klawiaturze), Saint Row II, !! GTA IV !!
Powinieneś kojarzyć większość.

No i po trzykrotnym przeczytaniu swojej wiadomości, nigdzie nie mogę znaleźć cytowanego "wszystkie".
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

GTA V
#175 2015-03-10, 09:52(Ostatnia zmiana: 2015-03-10, 10:07)
No i jeszcze AC  :cool:
Mac Dun - które AC jest robione typowo pod konsole i ma chujową optymalizacje?

AC III    AC:U :F  (jak się uprze, to AC:BF też  :trollface:)

Wszystkie AC były robione typowo pod konsole tak w ogóle :)
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Risen 2 chujowa optymalizacja i pod konsole? Gdzie? To, że system walki sprowadza sie do klikania myszy i spacji nie znaczy, że jest to pod konsole.
NFS aż do Borderlandsów nie gralem, Dead Space ogladalem i nie wydaje mi sie, aby to bylo pod konsole czy mialo chujową optymalizacje. Dark Souls? Tu sie zgodze.
Staints Rowsa nie gralem, nie wiem, GTA V TEŻ nie jest robiona typowo pod konsole, spójrzmy na stare czesci. Po prostu wyszla szybciej na konsole - jak gry wyjdą najpierw na PC a pozniej konsole to nikt nie placze, że to gry pod PC.

Nie napisales wszystkie. Napisales "gry wychodzą pod konsole". Tak jakbym napisal "zwierzęta są chujowe" - slowo klucz oznacza wszystkie.


Mac Dun - które AC jest robione typowo pod konsole i ma chujową optymalizacje?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Werewolf, co ty pierdolisz? PONAD ROK, tego twojego "szybciej" gdyby nie miało głęboko zakorzenionych stricte konsolowych pierdół, to już dawno by wyszło. Ty myślisz że oni specjalnie bo Thorusek zrobił upgrade kompa poprawiali grafikę przez ten rok? Ogaru. A no i zobaczymy jak to wyjdzie w realu, GTAV miało wyglądać zajebiście już na X360, wiemy jak wyszło. Stare części? Mówisz o GTA IV które niektórzy okrzykują najgorszym portem ever? Czy o San Andreas które było robione jeszcze przed wielkim BOOM na konsole? I który w dodatku jest tak skomplikowany że na chwilę obecną większość telefonów pozwala na grę? 
Risen 2 nie konsolowy? WTF? Porzucili zajebisty system walki, porzucili dotychczasowe normy ekwipunku, zadań etc, na typowo konsolowe menu. Chcesz wiedzieć czemu? Zagraj w Risena 1 na Xbox 360, dowiesz się. Odnośnie optymalizacji wzywam na świadka @Cumshot @AliG 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Werewolf, co ty pierdolisz? PONAD ROK, tego twojego "szybciej" gdyby nie miało głęboko zakorzenionych stricte konsolowych pierdół, to już dawno by wyszło. Ty myślisz że oni specjalnie bo Thorusek zrobił upgrade kompa poprawiali grafikę przez ten rok? Ogaru. A no i zobaczymy jak to wyjdzie w realu, GTAV miało wyglądać zajebiście już na X360, wiemy jak wyszło. Stare części? Mówisz o GTA IV które niektórzy okrzykują najgorszym portem ever? Czy o San Andreas które było robione jeszcze przed wielkim BOOM na konsole? I który w dodatku jest tak skomplikowany że na chwilę obecną większość telefonów pozwala na grę? 
Risen 2 nie konsolowy? WTF? Porzucili zajebisty system walki, porzucili dotychczasowe normy ekwipunku, zadań etc, na typowo konsolowe menu. Chcesz wiedzieć czemu? Zagraj w Risena 1 na Xbox 360, dowiesz się. Odnośnie optymalizacji wzywam na świadka @Cumshot @AliG 
Nic nie wspomnialem o upgradzie swojego sprzetu, jak zwykle pierdolenie bo brak argumentów.

Grafike poprawili w GTA V? Poprawili, bo po prostu PC na wiecej pozwala, nie dlatego, że takie mają zachcianki. Jak wyjdzie? Też czekam, zobaczymy, moze wyjsc dobrze, moze wyjsc chujowo, narazie wyglada, ze wyjdzie dobrze.

Tu Ci przyznam racje, GTA IV to najgorszy port. San Andreas? Proste? A czemu ma być trudne skoro to tylko strzelanie? To samo mozna powiedziec o Max Peynie, Mafii i kilkunastu innych grach.

To, że porzucili w Risenie 2 system walki z jedynki to nie ruch konsolowy - to czysta glupota ze strony pirani. Co do optymalizacji: Ja w Risena 2 gralem jeszcze na starym kompie i nie mialem z nią zadnych problemow.

Koniec off topu.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
To jest mój brak argumentów. 

 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry