Zakon Shabowego z YT - szukam Scenarzysta 13830 30

Ankieta

Czy podoba ci się tytuł?

Głosów w sumie: 11

O temacie

Autor Zakon Biedy

Zaczęty 28.10.2012 roku

Wyświetleń 13830

Odpowiedzi 30

Zakon Biedy

Zakon Biedy

Użytkownicy
posty26
Propsy2
  • Użytkownicy
Potrzebuję scenarzysty od zaraz do serialu parodii Gothic II NK!
Będzie to drużyna:
"Myśliwi z klanu Świni"

Główne postacie:
Wybrałem je z modu Gothic Mroczne Tajemnice!
Kazmir - przywódca obozu strażników kopalni,
Alchemik - Ten na górze przy opuszczonej kopalni,
Baal Kolis - Ten z obozu fanatyków,
Krwiopusz - strażnik bramy w Obozie

Drugi plan:
Snow,
Snaf,
Daron,
Milten,
Diego,
Bezi,
Lester,
Xardas,
Magowie wody (wszyscy)
Pyroflak (Pyrokar),
Urflak (Ulthar),
Sergiusz Red (Serpentes)
Babo Moczygębok (Babo)
itp.

Wymagania!
1. Odpowiedni styl pisania, coś podobnego do tego:
Scena 4
Bartek - Ty chyba sobie kpisz!
Kacper - Nie!
[...]
(Kacper wychodzi)
Coś w tym stylu!

2. Poczucie humoru! Powinieneś brać przykłady z kultury popularnej (np. pójdziemy na wyprzedaż w Tesco).

3. Możliwe jest używanie wulgaryzmów! Nawet wskazane!
To tyle!

Zgłoszenia przyjmuję w PW!
I niech nikt se nie myśli, że nigdy nie kręciłem! Oto mój kanał:  
http://www.youtube.com/user/max0kon
To tyle ode mnie!
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
3. Możliwe jest używanie wulgaryzmów! Nawet wskazane!
:facepalm:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Zakon Biedy

Zakon Biedy

Użytkownicy
posty26
Propsy2
  • Użytkownicy
No co! W tedy filmy są bardziej śmieszne!
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Cytuj
No co! W tedy filmy są bardziej śmieszne!
Cytuj
Zakon Biedy
Chyba umysłowej.
 

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
No co! W tedy filmy są bardziej śmieszne!
Nie wiem czy się przeklina dla śmiechu.
 

Zakon Biedy

Zakon Biedy

Użytkownicy
posty26
Propsy2
  • Użytkownicy
Czy jest ktoś chętny czy nie! Oczywiście na dziś!
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Z ciekawości wszedłem na twój kanał, odpaliłem jakiś film i jestem załamany. Wytrzymałem nie więcej niż pół minuty.
 

Zakon Biedy

Zakon Biedy

Użytkownicy
posty26
Propsy2
  • Użytkownicy
E tamte filmy to już przeszłość! Stare dzieje! Ja nie pisałem na samej górze, że robię arcydzieło! Ja robię parodie, a one nie są za bardzo dobrym gatunkiem!
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Dobra parodia to jest sztuka, nawet nie pojmujesz gatunku który próbujesz zrobić...
Ps. Parodie są bardzo dobrym gatunkiem, z tym że nie dla amatorów "Zróbmy filma, damy w huj przekleństw i będzie spoko".
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Zakon Biedy

Zakon Biedy

Użytkownicy
posty26
Propsy2
  • Użytkownicy
No też tak uważam, ale, ale mi nie chodzi tu, żeby dać w trzy pierony przekleństw tylko też i jakieś żarty, tu jakieś porównanie z teściową, tu coś z biedronki! A przekleństw będzie może 5 na cały jeden odcinek!
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Cytuj
jakieś żarty, tu jakieś porównanie z teściową, tu coś z biedronki!
Super żarty, 5/5.
 

Zakon Biedy

Zakon Biedy

Użytkownicy
posty26
Propsy2
  • Użytkownicy
Dzięki! Wiesz oglądałem dużo tego typu filmów i wiem jakie żarty są top 10! To pomoże ktoś napisać mi scenariusz na jakieś 10 czy 9 minut! Chociaż jakieś dowcipy podać!
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
No też tak uważam, ale, ale mi nie chodzi tu, żeby dać w trzy pierony przekleństw tylko też i jakieś żarty,
Czyli do przekleństw chcesz czasami ewentualnie dodać jakiś żart? :D
 

Zakon Biedy

Zakon Biedy

Użytkownicy
posty26
Propsy2
  • Użytkownicy
Na odwrót do żartów dodawać przekleństwa! O coś takiego mi chodzi!

Ej no, ej no! Ktoś chętny do pomocy!
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Cytuj
Wiesz oglądałem dużo tego typu filmów i wiem jakie żarty są top 10!
Możesz je wymienić? Ja też chciałbym wiedzieć.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
 

Zakon Biedy

Zakon Biedy

Użytkownicy
posty26
Propsy2
  • Użytkownicy
Żarty o śmierci Hance Mostowiak,
O Ryśku z Klanu,
O Maćku z Klanu,
Polak potrafi,
O Teściowej,
O Biedronce,
Chak Noris,
O różnych intymnych sprawach,
Basen Narodowy,
o blondynkach.

Innych nie znam!
 

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Żarty o śmierci Hance Mostowiak,
O Ryśku z Klanu,
O Maćku z Klanu,
Polak potrafi,
O Teściowej,
O Biedronce,
Chak Noris,
O różnych intymnych sprawach,
Basen Narodowy,
o blondynkach.

Innych nie znam!
Czy mi się wydaje czy on z nas sobie jaja robi?
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
To już lepiej Luka najmij do pisania żartów.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Czy mi się wydaje czy on z nas sobie jaja robi?
Chciałbym w to wierzyć, ale za dużo w życiu widziałem :C
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry