Gothic I jakaś dziwna tekstura! 2787 7

O temacie

Autor CyNT3R

Zaczęty 23.09.2012 roku

Wyświetleń 2787

Odpowiedzi 7

CyNT3R

CyNT3R

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
A więc... Zacząłem bawić się w modowanie gothica I. Dodałem broń, pancerz ale jak chciałem dodać szatę to po odpaleniu gry mam dziwną teksturę! (tzn. taki brązowy kamień) co może być przyczyną tego błędu? Teksture dodałem w pliku ".asc"

skrypt szaty:

Cytuj
INSTANCE CYNTER_SZATA(C_Item)
{
   name                =   "Szata CyNT3Ra";

   mainflag             =   ITEM_KAT_ARMOR;
   flags                =   0;

   protection [PROT_EDGE]    =    180;
   protection [PROT_BLUNT] =    180;
   protection [PROT_POINT] =    180;
   protection [PROT_FIRE]    =    180;
   protection [PROT_MAGIC] =    150;

   wear                =   WEAR_TORSO;

    value                =   9999;

   visual                =   "kdfh.3ds";
   visual_change          =   "Hum_cyn_szat.asc";
   visual_skin          =   0;
   material             =   MAT_LEATHER;

   description            =   name;
   TEXT[0]               =   "Szata CyNT3Ra";
   TEXT[1]               =   NAME_Prot_Edge;         COUNT[1]   = protection   [PROT_EDGE];
   TEXT[2]               =   NAME_Prot_Point;      COUNT[2]   = protection   [PROT_POINT];
   TEXT[3]             =   NAME_Prot_Fire;         COUNT[3]   = protection   [PROT_FIRE];
   TEXT[4]               =   NAME_Prot_Magic;      COUNT[4]   = protection   [PROT_MAGIC];
   TEXT[5]               =   NAME_Value;            COUNT[5]   = value;
};
 
CyNT3Я

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
A takie podchwytliwe pytanie... a dodałeś teksturę?



Jak tak to gdzie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
pewnie zle wpisales nazwe tekstury w pliku asc
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

CyNT3R

CyNT3R

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
nazwę skopiowałem z pliku
Cytuj
"HUM_szata_cynt.tga"
a sama tekstura jest w
Cytuj
Gothic\_Work\Data\Textures\Items
 
CyNT3Я

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
moze sprobuj usunac skompilowana wersje pliku asc w folderze anims/compiled
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

CyNT3R

CyNT3R

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
moze sprobuj usunac skompilowana wersje pliku asc w folderze anims/compiled
Nadal to samo ;(
 
CyNT3Я

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Teksturę dodaj do textures (nigdzie dalej), skopiuj nazwę tekstury, wklej nazwę tekstury do ASC, usuń skompilowaną wersję zbroi i potem spróbuj.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

CyNT3R

CyNT3R

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
Teksturę dodaj do textures (nigdzie dalej), skopiuj nazwę tekstury, wklej nazwę tekstury do ASC, usuń skompilowaną wersję zbroi i potem spróbuj.
nie pomogło... dodam iż usunąłem szate i zrobiłem wszystko od nowa.
A i jeszcze w innej zbroi dałem .tga do
Cytuj
Textures\Items
i działa(oczywiście ta zbroja, nie szata)

Problem rozwiązany
plik tex. nazywał się
Cytuj
"HUM_szata_cynt.tga.tga"
a w folderze wyświetlało bez końcówki czyli
Cytuj
"HUM_szata_cynt.tga"
temat do zamknięcia :D
 
CyNT3Я


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry