O temacie
Autor CyNT3R
Zaczęty 23.09.2012 roku
Wyświetleń 2790
Odpowiedzi 7
CyNT3R
INSTANCE CYNTER_SZATA(C_Item){ name = "Szata CyNT3Ra"; mainflag = ITEM_KAT_ARMOR; flags = 0; protection [PROT_EDGE] = 180; protection [PROT_BLUNT] = 180; protection [PROT_POINT] = 180; protection [PROT_FIRE] = 180; protection [PROT_MAGIC] = 150; wear = WEAR_TORSO; value = 9999; visual = "kdfh.3ds"; visual_change = "Hum_cyn_szat.asc"; visual_skin = 0; material = MAT_LEATHER; description = name; TEXT[0] = "Szata CyNT3Ra"; TEXT[1] = NAME_Prot_Edge; COUNT[1] = protection [PROT_EDGE]; TEXT[2] = NAME_Prot_Point; COUNT[2] = protection [PROT_POINT]; TEXT[3] = NAME_Prot_Fire; COUNT[3] = protection [PROT_FIRE]; TEXT[4] = NAME_Prot_Magic; COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC]; TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;};
Sawik Moderator działu
Splash Moderator
"HUM_szata_cynt.tga"
Gothic\_Work\Data\Textures\Items
moze sprobuj usunac skompilowana wersje pliku asc w folderze anims/compiled
Bogdan Zwei
Teksturę dodaj do textures (nigdzie dalej), skopiuj nazwę tekstury, wklej nazwę tekstury do ASC, usuń skompilowaną wersję zbroi i potem spróbuj.
Textures\Items
"HUM_szata_cynt.tga.tga"