Znajdź plik "...\Story\B_Story\B_Kapitelwechsel.d" <- Plik ów zawiera funkcję, którą w G2NK zmieniany jest rozdział. Wywołuje ona z kolei inną funkcję, wbudowaną jak mniemam, której nie można zmodyfikować, wygląda tam ona tak:
IntroduceChapter( var string Tytul1, var string Tytul2, var string NazwaPlikuFoto, var string NazwaPlikuDzwieku, var int Opoznienie );
Nie do końca wiem jak wyświetla dwie pierwsze zmienne, więc metodą prób i błędów podstaw dwa różne ciągi i zobacz jak to będzie wyglądało w praktyce. Wcale nie trzeba się bawić gomanem, jak wrzucisz nowe foto dla rozdziału w odpowiednie miejsce "...\Textures\Desktop\nomip" to gra powinna to przekonwertować. A co do opóźnienia, to chyba dotyczy tego ile foto jest wyświetlane w milisekundach. Z resztą po analizie podanego pliku powinieneś dać sobie radę.