Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3046861 7439

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3046861

Odpowiedzi 7439

gothic1210
  • Gość
Nie wiem jeszcze ile to zajmie. Maksymalnie 3 miesiące. Tak myślę. 
 

UnknownJAY

UnknownJAY

Użytkownicy
posty41
Propsy2
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
A to nowa aktualizacja będzie zawierała ulepszenia w systemie walki i dialogów czy jeszcze czegoś możemy się spodziewać ? Jakiś modelów nowych czy coś w tym stylu..
 
One i tak wrócą, jeśli się nimi nie zajmiesz jak należy !!..!!

tuldor88

tuldor88

Użytkownicy
Spamer, hejter, męczydupa
posty187
Propsy41
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Spamer, hejter, męczydupa
Mnie tam się obecne modele podobają i nie wiem po co nowe skoro mod nie dodaje jakiejś zawrotnej ilości nowych przedmiotów jakie by tego wymagały (księgi, kryształ z kotła itp itd z powodzeniem wykorzystują obecne obrazy a zbroje bandytów wygladaja ok). Bardziej bym się na dialogach i skryptach skupił bo to w końcu esencja modyfikacji :)
 

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mi w tym modzie brakuje nowych światów, i jakiegoś nowego wątku głównego. Mam nadzieję, że to się rozwinie, no ale o nowych światach w opisie nic nie ma, a mogło by coś być. No dobra, jest wejście do opuszczonej kopalni, no ale to jest praktycznie w każdej modyfikacji rozszerzającej fabułę.

No i oczywiście podniesienie znaczenia rudy, bo po pierwsze już na początku gry można jej uzbierać od groma, a po drugie nie ma jej za bardzo na co wydawać. 
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Mi w tym modzie brakuje nowych światów, i jakiegoś nowego wątku głównego. Mam nadzieję, że to się rozwinie, no ale o nowych światach w opisie nic nie ma, a mogło by coś być. No dobra, jest wejście do opuszczonej kopalni, no ale to jest praktycznie w każdej modyfikacji rozszerzającej fabułę.

No i oczywiście podniesienie znaczenia rudy, bo po pierwsze już na początku gry można jej uzbierać od groma, a po drugie nie ma jej za bardzo na co wydawać. 
Nie, bo zrobią sie drugie Mroczne Tajemnice.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

gothic1210
  • Gość
Mi w tym modzie brakuje nowych światów, i jakiegoś nowego wątku głównego. Mam nadzieję, że to się rozwinie, no ale o nowych światach w opisie nic nie ma, a mogło by coś być. No dobra, jest wejście do opuszczonej kopalni, no ale to jest praktycznie w każdej modyfikacji rozszerzającej fabułę.

No i oczywiście podniesienie znaczenia rudy, bo po pierwsze już na początku gry można jej uzbierać od groma, a po drugie nie ma jej za bardzo na co wydawać.
Na pewno nie będzie nowego wątku głównego. Szukaj gdzie indziej.
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
No i link z dropboxa padł. :/ Jest jakiś inny?
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
 

UnknownJAY

UnknownJAY

Użytkownicy
posty41
Propsy2
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Mnie tam się obecne modele podobają i nie wiem po co nowe skoro mod nie dodaje jakiejś zawrotnej ilości nowych przedmiotów jakie by tego wymagały (księgi, kryształ z kotła itp itd z powodzeniem wykorzystują obecne obrazy a zbroje bandytów wyglądają ok). Bardziej bym się na dialogach i skryptach skupił bo to w końcu esencja modyfikacji :)

Dla mnie tez jest wszystko oki ale wiadomo człowiek z chęcią by zobaczył takie bajery jak np były w modyfikacji  Dark Saga walka z tarcza czy Diccuric ruchomy wyciąg, różne postacie które nie tylko można spotkać w danym miejscu ale np poruszały się po całym święcie i można było spotkać je w rożnych miejscach jak podróżuj nawet orków,  cudnie zrobiona trawa poruszające się drzewa i krzewy ukryte miejsca czy opuszczone jakiś stary obozy myśliwych w lesie czy cos oraz przedmioty które mogą pomoc na początku gry tak jak (stara zbroja)w końcu to Gothic. A do tego kolonia to niebezpieczne miejsce także zwiększenie jego zalesienia i dodania tam silnych przeciwników dało by to może taki dziki klimat ze najlepiej  poruszać się  ścieżkami itd. Szczególnie jak na G1 będzie działała modyfikacja odnośnie Dx11 to dopiero będzie Kolonia wyglądać nieźle.  Nom Wyglądają świetnie ich zbroje, chociaż osobiście u siebie staram sie dać najemnikom model zbroi z G2 a Bandyta żeby została ta z jedynki ale cały czas coś nie wychodzi ;/. A wgl to łatwiej jest coś powiedzieć itd niz zrobić także co będzie nowego to będzie:)Chociaż mnie denerwuje fakt ze handlarza mozna pobic i zabrać mu caly towar
 
One i tak wrócą, jeśli się nimi nie zajmiesz jak należy !!..!!

gothic1210
  • Gość
Mnie też to denerwuje, ale ja po prostu nie biję NPC bez potrzeby. 
 

UnknownJAY

UnknownJAY

Użytkownicy
posty41
Propsy2
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Mnie też to denerwuje, ale ja po prostu nie biję NPC bez potrzeby.


Własnie tego nie robię ale sam fakt ze o tym wiem i ze mogę taki nr zrobić czasem dobija człowieka
ze czasem chciało by się zagrać  w Gothica jak kiedyś pierwszy raz totalnie nic nie wiedzieć.
 
One i tak wrócą, jeśli się nimi nie zajmiesz jak należy !!..!!

tuldor88

tuldor88

Użytkownicy
Spamer, hejter, męczydupa
posty187
Propsy41
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Spamer, hejter, męczydupa
Cytat: Szulwik
Mi w tym modzie brakuje nowych światów, i jakiegoś nowego wątku głównego. Mam nadzieję, że to się rozwinie, no ale o nowych światach w opisie nic nie ma, a mogło by coś być. No dobra, jest wejście do opuszczonej kopalni, no ale to jest praktycznie w każdej modyfikacji rozszerzającej fabułę.
Mnie to sie właśnie podoba - czuję ze gram w Gothica a nie w jakiegos potworka do jakiego uzyto gothicowych modeli :D
Cytuj
Nie, bo zrobią sie drugie Mroczne Tajemnice.
Otóż to! :)
Cytuj
No i oczywiście podniesienie znaczenia rudy, bo po pierwsze już na początku gry można jej uzbierać od groma, a po drugie nie ma jej za bardzo na co wydawać.
Tym bym oczywiście nie pogardził :)

Co do bicia kupców - to akurat dobrze, w końcu dziwna jest sytuacja gdy może ci cos sprzedać ale jak dostanie w łeb to magicznie mu cały sklep znika prawda?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Cytuj
Co do bicia kupców - to akurat dobrze, w końcu dziwna jest sytuacja gdy może ci cos sprzedać ale jak dostanie w łeb to magicznie mu cały sklep znika prawda?
Na serio nie potraficie myśleć logicznie? Chyba to jest sensowne, bo oni jakby to powiedzieć sprzedają ze straganu i nie mają przedmiotów w swoim eq.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



tuldor88

tuldor88

Użytkownicy
Spamer, hejter, męczydupa
posty187
Propsy41
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Spamer, hejter, męczydupa
Cytuj
Na serio nie potraficie myśleć logicznie?
Nie, nie potrafimy, tyś jedyny myślący rozsądnie...
Skoro coś sprzedaje to ma te rzeczy pod ręką, oczywiscie nie trzyma ich w dupie i z niej nie wyciąga ale ma to w jakiej skrzyni/na straganie w innym pobliskim pojemniku... Co nie zmienia faktu że gdy dostanie po łbie nijak nikt nam nie broni rzeczonego pojemnika otworzyc czy do tego co na straganie leży sięgnąć... Gdybysmy sie trzymali stricte realiów sprawa by wyglądała tak:
- tłuczemy kupca
- zabieramy mu z ekwipunku klucz do skrzyni
- otwieramy skrzynie jaka stoi obok i zabieramy przedmioty
Fakt że zamiast 3 punktów są dwa to uproszczenie by nie dodawać 'dla zasady' tony interaktywnych pierdółek. Czy teraz owo 'logiczne myślenie' jest już do zaakceptowania ? :)
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Nie, nie jest. Tłuczesz kolesia i bierzesz jego rzeczy z ekwipunku, nie ze straganu, proste. Dla mnie takie uproszczenie do dupy można se wsadzić. 
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



tuldor88

tuldor88

Użytkownicy
Spamer, hejter, męczydupa
posty187
Propsy41
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Spamer, hejter, męczydupa
Ok, Bezi je? Je... a SRA? Nie? To dlaczego mu dupsko nie pęknie? Bo nie ma sensu dodawać do gry wszystkich pierdół 'urealniających'... to nie simsy :P
Mniej wiecej z tego samego powodu mamy przedmioty nie w interaktywnym straganie a w ekwipunku kupca...
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Tuldor to jest myśl. Można to w ten sposób rozwiązać.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Sagez

Sagez

Użytkownicy
posty52
Propsy11
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam nadzieję że twórcy nie dodadzą jakichś nowych głównych wątków fabularnych, żeby rzeczywiście nie powstały z tego kolejne Mroczne Tajemnice. Skończyłem grać i było super. Nie wiem tylko, czy z Angelą można było coś robić (mam na myśli questa czy questy:D) i szkoda że w Opuszczonej Kopalni ten jedyny żywy kopacz się do mnie nie odezwał. 

Dla mnie miodność tego moda polega na tych małych, fajnych rzeczach jak cięcie drewna czy inne ,,pierdółki''. No i jestem fanem Obozu na bagnie, więc nowości dla nich najbardziej mnie cieszą.

Aha, jeszcze jedna rzecz. W V rozdziale jak zabijamy Gomeza to trochę szkoda, że nie ma opcji ,,pochwalenia się'' przywódcom pozostałych obozów. Ten Lee to taki wielki leń - Wolnej Kopalni nie odbił, Zamku też mu nie chce zająć, chociaż ktoś o tym wspomniał (ale to pewnie byłoby za dużo roboty dla Was).



 

Sttark

Sttark

Użytkownicy
posty52
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witajcie. 
Wykonuje własnie misje z kapliczkami, mianowicie ich oczyszczanie, o ile kapliczkę zza obozem łatwo było zlokalizować , to już cmentarz nie wiem jak poświęcić. Byłem tam, zabiłem kopaczy, rozmawiałem z nimi a zadanie jest niezaliczone. Jak wykonać to zadanie? Z góry dzięki za pomoc. 
 

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witajcie.
Wykonuje własnie misje z kapliczkami, mianowicie ich oczyszczanie, o ile kapliczkę zza obozem łatwo było zlokalizować , to już cmentarz nie wiem jak poświęcić. Byłem tam, zabiłem kopaczy, rozmawiałem z nimi a zadanie jest niezaliczone. Jak wykonać to zadanie? Z góry dzięki za pomoc.

1. Nie ten temat
2. Masz na myśli cmentarz nad placem wymian? Jeśli tak, to wystarczy że zabijesz kopaczy, i oczyścisz kapliczkę, którą oczyściłeś. Potem idź do zleceniodawcy, i się pochwal. Zadanie skończone.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry