Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3190482 7440

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3190482

Odpowiedzi 7440

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Outlander, postuluj o dział, znalezienie czegokolwiek w temacie to koszmar, szczególnie przez popularne tu flejmy. 
Podstawy do tego masz, zresztą już wcześniej dział miałeś :ok: 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

gothic1210
  • Gość
A czego konkretnie szukałeś w temacie? Może pomogę ci znaleźć. 
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Screenów, co zostaje co nie, wszystkiego czego moze potrzebowac zjadacz chleba który przestal sledzic modyfikacje :ok:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Drakon1590

Drakon1590

Użytkownicy
posty115
Propsy82
Profesjabrak
  • Zbanowany
pusto
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Myślę, że to załatwia sprawę i od teraz będziesz na bieżąco w temacie.
:lol2:
Widać że mnie jeszcze nie znasz.


Outlander, wiesz mniej więcej jak się interesuje modyfikacjami, ale akurat na Twoją mam oko, ba, być może nawet specjalnie dla niej zainstaluję G1.
Case 1:
Wpadam, szukam jakiś screenów... weź coś tu znajdź, wszędzie jakieś spory o lore, o questy, o to kto komu pałkę lizał.
Case 2:
Wpadam, szukam jakiegoś info o fabule, to samo, widać jakieś spiny, jakieś domysły i snucia samozwańczych znawców, ale nie widzę rzetelnych, godnych zaufania informacji.


Właśnie dlatego prosiłem byś rozważył postulowanie o dział. Temat rozrósł się do stopnia gdzie wyszukiwanie rzetelnych i "oficjalnych" informacji od Ciebie jest po prostu zbyt czasochłonne. Mając własny dział mógłbyś to posortować, że nie wspomnę że na flame/offtop mógłbyś wydzielić sobie temat śmietnik, lub po prostu kasować.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

dinozaur7

dinozaur7

Użytkownicy
posty246
Propsy56
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
 

gothic1210
  • Gość
Sawik odesłałbym cię na oficjalne forum projektu, ale tam też nic nie pisze. xD Obiecuję, że udostępnię wszystkie informacje w późniejszym czasie. Razem z Ahnbaelem musimy wcześniej jeszcze ustalić kilka faktów dotyczących pewnych wątków.

Na dzień dzisiejszy mogę wrzucić garść screenów: http://imgur.com/a/itHjg#0

 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Wow, niezłe screeny. Jaram sie jeszcze bardziej :D

Fajny sakrofag orków. Tekstura zbroi myśliwego na zbroi diega też bardzo przypadla mi do gustu. Ta druga tekstura na zbroi straznika swiatynnego tez wydaje sie baaardzo fajna. Zbroje oliviera mialem juz przyjemnosc podziwiania w Returningu o ile dobrze pamietam, 
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

podkopek

podkopek

Użytkownicy
posty89
Propsy15
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
No no, fajnie wygląda nie powiem ;D chętnie bym już sobie pograł bo odkąd się dowiedziałem o modzie nie grałem w G1, żeby sobie narobić apetytu ^^
 

Fletcher

Fletcher

Użytkownicy
Strażnik
posty240
Propsy52
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Strażnik
Mam pytanie, aczkolwiek pewnie było już zadawane. Ale nie mam zamiaru czytać 76 stron w poszukiwaniu odpowiedzi, więc..
- Jeżeli bohater dołączy do Bractwa Śniącego, to będzie mógł zrobić sobie tatuaże bądź ogolić głowę na zero ? 
- Czy będzie możliwość zostania Guru ? jeżeli tak to do jakiego kręgu magii będzie można się uczyć ? 
 

radex115544

radex115544

The Modders
posty420
Propsy154
ProfesjaTester
  • The Modders
Cytuj
- Czy będzie możliwość zostania Guru ? jeżeli tak to do jakiego kręgu magii będzie można się uczyć ?
Guru będzie można zostać i chyba będzie mógł się uczyć do 5 kręgu magii.
 

Drakon1590

Drakon1590

Użytkownicy
posty115
Propsy82
Profesjabrak
  • Zbanowany
pusto
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Def (niby) Lore Mode On na 100% żebyście się mocno nie przejechali na tym.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

radex115544

radex115544

The Modders
posty420
Propsy154
ProfesjaTester
  • The Modders
Cytuj
Nie wprowadzaj chłopaka w błąd swoimi spekulacjami. Na chwilę obecną nie ma pewności, czy Outlander zostawił w modzie możliwość zostania Guru i
nauki 5-tego kręgu. A oto cytat tego, o czym mowa:
Dlatego właśnie napisałem chyba bo nie mam tej pewności ile Guru będzie mógł się nauczyć kręgów.Jednak co do Guru to jestem raczej na 100% pewny że zostaje bo czytałem na oficjalnej stronie projektu dyskusje nad powstającą wersją  w której się doczytałem że Guru zostaje.
 

Drakon1590

Drakon1590

Użytkownicy
posty115
Propsy82
Profesjabrak
  • Zbanowany
pusto
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Wziąłem 3 wdechy, pomysłem o tym co mi się podoba i wniosek jest taki ze wszystko co mi się podoba w Er a raczej podobało zostało wycięte. Prosisz mnie żebym coś dla ciebie zrobił po tym jak zawartość moda ta lepsza została wycięta, przez ciebie i tobie podobny zastanów się o co prosisz.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

xendix

xendix

Użytkownicy
posty497
Propsy98
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Ja mam pytania z kolei o kilka rzeczy
-Czy stwory zostaną pogrupowane na gatunki np:Leśny,Górski itd...
-Czy lokacje w górniczej dolinie będą zmienione klimatycznie np:Śnieg w miejscu gdzie zdobywaliśmy kamień ogniskujący
-Czy zostaną dodane nowe lokacje?
-Fabuła główna pozostanie bez zmian czy zostaną dodane nowe rutyny i rozwiązania znanych wątków?
-W grze przewidywane jest jedno zakończenie czy może coś więcej?
-Czy będzie możliwość wyboru poziomu trudności?
-Czy zostanie udostępniona wersja z wątkami wyciętymi?(Czarny mag itd..)
 

Drakon1590

Drakon1590

Użytkownicy
posty115
Propsy82
Profesjabrak
  • Zbanowany
pusto
 

dinozaur7

dinozaur7

Użytkownicy
posty246
Propsy56
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Drako - zauważyłem że piszesz przydługie posty ;D
a co do tych usuniętych wątków to napisze jak ja to widzę
1. Magnaci - zgadzam się, zostanie magnatem niszczy klimat przetrwania gothica za który wszyscy lubimy tą gre :lol2:
2. 5 krąg u guru - a tu i tak i nie bo z jednej strony nie ma czarów a z drugiej bez tego kręgu zostanie guru nie ma sensu bo tak samo jest z magami wody ale tam mamy chociaż czary na ten krąg :cool:
3. Czarny mag - To nie drugie MT... :lol:
4 Nowicjusze - a tu nie wiem o co wam chodzi bo magowie są w obozie ważni i potrzebują pomocników więc jest to całkiem ciekawe
 Proszę teraz o nie pisanie podobnych postów jakie to dziwne pomysły mam bo Outlander znowu zamknie temat ;p
A i popieram drakona - po co marudzić jak i tak mod będzie zabójczy  :F
 

Drakon1590

Drakon1590

Użytkownicy
posty115
Propsy82
Profesjabrak
  • Zbanowany
pusto
 


0 użytkowników i 17 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry