Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3435097 7447

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3435097

Odpowiedzi 7447

gothic1210
  • Gość
Warewolf ma rację. W innym wypadku byłoby to nielogiczne i bezsensowne.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Outlander, a czy zostająć magiem ognia mamy szanse zostania magnatem? I jakie korzysci daje nam sama ranga magnata, co razem z tą rangą otrzymujemy i co sie z nią dzieje po 4 rozdziale? :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Faktycznie teraz to brzmi logicznie :) Juz nie moge sie doczekac :<
 

pyta1092

pyta1092

Użytkownicy
posty37
Propsy4
  • Zbanowany
i co kiedy wyjdzie wersja 1.4 czy zapytaliście sie kogoś czy kopnie was w kostke
 

gothic1210
  • Gość
 

Wyzysk11

Wyzysk11

Użytkownicy
posty728
Propsy34
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Będzie opuszczona kopalnie , prawda ?
 

gothic1210
  • Gość
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Długo zajmie skończenie ostatecznej wersji ? Ok , czekam cierpliwie i życzę wam aby jak najszybciej wyszła :)
 

gothic1210
  • Gość
Nie podajemy ostatecznie daty permiery. Ostatnio sporo zrobiliśmy. Zapraszam do zapoznania się zchangelogiem na naszym nowym forum. Można tam ewentualnie głębiej dopytać o postępy prac: http://gothic-edycja-rozszerzona.cba.pl/showthread.php?tid=4
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja mam jeszcze pytanie w kwestii dubbingu. Będziecie nagrywać trochę tego dubbingu, pewnie będą dodane nowe opcje dialogowe u "starych" npc, więc jeśli już to będziecie te stare postacie nagrywać od samego początku? Dziwnie by brzmiało to w rozmowie, prowadzisz dialog z Gomezem(np), a tu nagle odzywa się całkiem innym głosem. Trochę więcej pracy, ale na pewno było by to bardziej "profesjonalne". No i ogólnie, jak z tym dubbingiem idzie?

Edit: Dubbing bezimmiennego też pewnie chcieli byście zrobić, własnie on byłby najbardziej zauważalny, więc może zamiast szukać kogoś z podobnyn głosem poprostu powklejacie jakieś krótkie, oryginalne kwestie typu: ehm; dobrze; tak; ?
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Zrobiłbyś wybór paska życia do wyboru czy G1 czy G2 ?
 

Vincent93

Vincent93

Użytkownicy
posty103
Propsy82
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Ja mam jeszcze pytanie w kwestii dubbingu. Będziecie nagrywać trochę tego dubbingu, pewnie będą dodane nowe opcje dialogowe u "starych" npc, więc jeśli już to będziecie te stare postacie nagrywać od samego początku? Dziwnie by brzmiało to w rozmowie, prowadzisz dialog z Gomezem(np), a tu nagle odzywa się całkiem innym głosem. Trochę więcej pracy, ale na pewno było by to bardziej "profesjonalne". No i ogólnie, jak z tym dubbingiem idzie?

Stare zdubbingowane kwestie powinny jak najbardziej zostać. To zbyt integralna część gry moim zdaniem.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Tez sie zgadzam ze kwestie dubingowane powinny zostac po staremu, w NK nikomu to nie przeszkadzalo.
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Tez sie zgadzam ze kwestie dubingowane powinny zostac po staremu, w NK nikomu to nie przeszkadzalo.
Nie mam pojęcia jak kwestie dubbingowe mogły by przeszkadzać s NK, skoro głosy były podkładane przez tych samych aktorów?

No i w ogóle się nie zgadzam z wami, dubbing z ich założeń ma być na wysokim poziomie, więc samo nagranie kilku postaci od nowa raczej nie rozczaruje graczy. No i na potwierdzenie dam tu na przykład chociażby Returninga, (gdzie sam dubbing też nie był tragiczny)po starszym, niskim głosie Xardasa odzywał się całkiem inny, pizdowaty, nie pasujący do niej głos, i uwierzcie mi będzie to brzmiało tak samo chujowo w tej modyfikacji(jak w każdej innej zresztą), no chyba że postać dostaje "od początku"  nowy głos, temu nic nie przeczy.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Cytuj
Tez sie zgadzam ze kwestie dubingowane powinny zostac po staremu, w NK nikomu to nie przeszkadzalo.
Nie mam pojęcia jak kwestie dubbingowe mogły by przeszkadzać s NK, skoro głosy były podkładane przez tych samych aktorow

Nie wszystkie glosy byly takie same, czesc zostala podkladana przez innych aktorow.
 

gothic1210
  • Gość
Nie liczcie na dubbing.
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czemu? Z tego co pamiętam Dreamerion deklarował się że ogarnie to wszystko, a dubbingować będą w sporej części YouTuberzy, a wersja 1.4 miała się ukazać z dubbingiem?
No chyba że pomyliłem mody.
 

Vincent93

Vincent93

Użytkownicy
posty103
Propsy82
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie pomyliłeś. Ten gość zniknął i wyszła lipa. Ale myślę że jakiś dobry zastępca na pewno by się znalazł i sprawa ruszyłaby z miejsca.
 

gothic1210
  • Gość
Uważacie, że wątek Czarnego Maga należy usunąć z modyfikacji i uznać jako niepasujący?  Jak to kiedyś ujął Avallach: edycja rozszerzona to tytuł wskazujący na profesjonalne wykonanie [...] (dopisek by ja ---> ) oraz wykonany maksymalnie bezpiecznie, czyli wątki i questy są maksymalnie zgodne i nie ma ryzykownych zwrotów akcji. A ten wątek jest sporny.
 


0 użytkowników i 17 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry