Dobra pomęczyłem się jednak jeszcze i doszedłem do tego:
-przerobiłem model i zapisałem w formacie 3ds.
-zrobiłem do niego teksture w formacie tga.
-przerobiłem plik asc. pancerza paladyna
-w pliku IT_armor dodałem odpowiedni wpis
W grze normalnie przywołuję pancerz za pomocą kodu...zakładam go lecz on nie wygląda tak jak powinien.
Model przypomina pancerz paladyna lecz z wieloma błedami: przeźroczyste miejsca, brak tekstury, widać minilanie stary model który usunąłem chodzi o taki jaby był niewidzialny acz kolwiek zarysy są widoczne.
Może opiszę co robię z modelem:
-z modelu pancerza paladyna usuwam cały tułów. (zostają naramienniki, ręce, nogi)
-tworzę do niego teksturę.
Pracuję niestety w Wings 3D gdyż nie ogarniam Blendera

Chcę aby model był widoczny tak jak spodnie kopacza tzn. widać tam spodnie, tułów jest nagi (bez pancerza).
Chciałbym uzyskać taki efekt:
Pancerz GladiatoraChciałbym się dowiedzieć w czym robię błąd. Czy przy edytowaniu modelu ? Czy może nie wystarczy przerobienie pliku asc. zbroi paladyna tylko trzeba napisać owy plik (skrypt?) od nowa. Jeżeli tak trzeba proszę również o pomoc. Nie chcę gotowca gdyż chcę się czegoś nauczyć lecz dokładne informacje.