Gothic: Czas Zapłaty [beta] 1137315 2392

O temacie

Autor shergar

Zaczęty 2.03.2012 roku

Wyświetleń 1137315

Odpowiedzi 2392

Remix

Remix

Użytkownicy
Murzyn Internetów :O
posty291
Propsy41
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Murzyn Internetów :O
Tam gdzie był w podstawowym G1 :)  W jaskini koło SO, dojść do niej możesz po takich półkach skalnych...
 
https://www.youtube.com/watch?v=TNdy0ea6gc4

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
eee chłopaki gram w bete i wykonuje zadanie dla Draxa z komfiturami moje pytanie brzmi :gdzie jest Gillbert

Spoiler

Sporządzone na podstawie zwykłego G1.
 

Sparkh

Sparkh

Użytkownicy
posty13
Propsy1
  • Użytkownicy

Sparkh

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#1822 2013-04-29, 12:19(Ostatnia zmiana: 2013-04-29, 12:20)
Gilbert jest po prawej stronie jak wychodzisz z OR na kamiennych schodkach
 

siewka181

siewka181

Użytkownicy
PomiotBeliara
posty411
Propsy68
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • PomiotBeliara
W oficjalnej wersji będzie wyeliminowany ten błąd z zacinaniem się gry i potrzebą resetowania komputera ?W oficjalnej wersji będzie wyeliminowany ten błąd z zacinaniem się gry i potrzebą resetowania komputera ?
 
JAK NAZYWA SIĘ CHOROBA NA KTÓRĄ CIERPIĄ WYZNAWCY ADANOSA ?
WADA NOSA :d
Motyw do Google Chrome by ja: https://www.mychrometheme.com/t/94h6ywsfrpdltksaofn965n3e
http://z0r.de/L/z0r-de_4014.swf

Splash

Splash

Moderator
posty4213
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
No raczej
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Młynek

Młynek

Użytkownicy
posty20
Propsy3
  • Użytkownicy
Dzięki za odp na moje pytanie wreszcie dołącze ro rebeliantów :lol2:
 
Grafik 2D

GOTHIC WORLD MASTERS

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
W oficjalnej wersji będzie wyeliminowany ten błąd z zacinaniem się gry i potrzebą resetowania komputera ?

W oficjalnej wersji będzie wyeliminowany ten błąd z zacinaniem się gry i potrzebą resetowania komputera ?
no raczej kurwa nie inaczej
 

siewka181

siewka181

Użytkownicy
PomiotBeliara
posty411
Propsy68
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • PomiotBeliara
No to się czeszę i czekam na officjal z niecierpliwością. Oby wszystko wypaliło
 
JAK NAZYWA SIĘ CHOROBA NA KTÓRĄ CIERPIĄ WYZNAWCY ADANOSA ?
WADA NOSA :d
Motyw do Google Chrome by ja: https://www.mychrometheme.com/t/94h6ywsfrpdltksaofn965n3e
http://z0r.de/L/z0r-de_4014.swf

Młynek

Młynek

Użytkownicy
posty20
Propsy3
  • Użytkownicy
eee oO  lol wykonałem wszystkie zadania w OR oprócz dostarczenia rekrutów czy to zadanie jest potrzebne do dołączenia do OR jak tak to kto może być jako ochotnik narazie mam tylko jednego To JACK ALIGATOR :naughty:
 
Grafik 2D

GOTHIC WORLD MASTERS

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Ogrodnik, zmień nick bo mi się mylisz z Tomaszem :P
 

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Na cholerę grasz? Aż tak ciśnie? :)  Przecież niedługo (powiedzmy) ma wyjść już wersja, w której będzie możliwość przejścia moda.
 

radex115544

radex115544

The Modders
posty420
Propsy154
ProfesjaTester
  • The Modders
eee oO  lol wykonałem wszystkie zadania w OR oprócz dostarczenia rekrutów czy to zadanie jest potrzebne do dołączenia do OR jak tak to kto może być jako ochotnik narazie mam tylko jednego To JACK ALIGATOR :naughty:
No raczej to jest główna misja . Ps Masz osobny temat #msg1081480#msg1081480Pomoc w zadaniach#msg1081480#msg1081480 więc jeśli chodzi ci o zadania z bety to raczej tam się kieruj
 

Młynek

Młynek

Użytkownicy
posty20
Propsy3
  • Użytkownicy
spoko już będe pamiętał jestem nowy na forum i nie wiele o nim wiem
PS.Dreamerion nie zmienie nicku niechce mi sie :D
PS.2 Dreamerion ja też mam Tomasz na imie ale dziwny zbieg okoliczności
PS.3 Bagio tak aż tak ciśnie!!!
 
Grafik 2D

GOTHIC WORLD MASTERS

Gorn5533

Gorn5533

Użytkownicy
posty48
Propsy6
  • Użytkownicy
wy to chyba nie macie co robic w nocy :D
 

Młynek

Młynek

Użytkownicy
posty20
Propsy3
  • Użytkownicy
odezwał się ranny ptaszek a 19:37 to nie wieczór jeszcze słońce świeci na horyzoncie
 
Grafik 2D

GOTHIC WORLD MASTERS

Dark

Dark

Moderator działu
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Moderator działu

Dark
Moderator działu

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#1835 2013-04-30, 13:55(Ostatnia zmiana: 2013-04-30, 13:57)
Miło widzieć, że premiery modyfikacji do Gothica potrafią jeszcze wywoływać takie emocje ;d  To duży motywator dla innych grup (DK :D )

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Miło widzieć, że premiery modyfikacji do Gothica potrafią jeszcze wywoływać takie emocje ;d  To duży motywator dla innych grup (DK :D )

Moglibyście częściej publikować na TM jakieś materiały z moda (screeny itp), tym bardziej że zauważyłeś emocje oczekujących na mody. DK jest jedną z najciekawszych powstających modyfikacji do G2NK, bo ma ukazać przeszłość Khorinis (nie teraźniejszość lub przyszłość jak większość modów). Nawet kilka screenów na jakiś czas to nie lada gratka dla oczekujących graczy.
 

Wiktor19971

Wiktor19971

Użytkownicy
posty71
Propsy8
  • Użytkownicy
Pytanie do twórców, jeśli będziecie zbierać ekipę dubbingerską to się zgłaszam.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#1838 2013-04-30, 20:15(Ostatnia zmiana: 2013-04-30, 20:16)
Dzięki, ale nie zbieramy.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Pytanie do twórców, jeśli będziecie zbierać ekipę dubbingerską to się zgłaszam.
Szukam i szukam, z cztery razy już Twoją wypowiedź przeczytałem, możesz mi wskazać gdzie tu jest pytanie?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 10 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry