Gothic: Czas Zapłaty [beta] 983333 2392

O temacie

Autor shergar

Zaczęty 2.03.2012 roku

Wyświetleń 983333

Odpowiedzi 2392

EdwardCrab61

EdwardCrab61

Użytkownicy
posty77
Propsy8
  • Użytkownicy
A według mnie, twórcy mają wyjebane na te wszystkie spamy  :pokerface:

Co dokładnie masz na myśli?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator

Splash
Moderator

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#1961 2013-05-19, 00:09(Ostatnia zmiana: 2013-05-19, 00:10)
To, że ekipa ma w dupie ten cały spam i w spokoju kończą moda
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
i w spokoju kończą moda
no właśnie nie, bo ktoś im dupę truje.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator

Splash
Moderator

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#1963 2013-05-19, 00:27(Ostatnia zmiana: 2013-05-19, 00:28)
Nie muszą czytać postów na forum. Przecież nie trują im dupy po przez np. pukanie/walenie do drzwi, wydzwanianie telefonem, czy też spam na fb/gg lub pw
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

siewka181

siewka181

Użytkownicy
PomiotBeliara
posty411
Propsy68
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • PomiotBeliara
A mod spodziewany jest w czerwcu czy dalej ?
 
JAK NAZYWA SIĘ CHOROBA NA KTÓRĄ CIERPIĄ WYZNAWCY ADANOSA ?
WADA NOSA :d
Motyw do Google Chrome by ja: https://www.mychrometheme.com/t/94h6ywsfrpdltksaofn965n3e
http://z0r.de/L/z0r-de_4014.swf

Acnefan

Acnefan

Użytkownicy
posty69
Propsy7
  • Użytkownicy
A mod spodziewany jest w czerwcu czy dalej ?
Dołączam sie do pytania ;)
 

shergar

shergar

Moderator działu
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Darth Revan
Cytuj
czy też spam na fb/gg lub pw

Niestety trochę tego jest ;p

No mod się powoli kończy, ale raczej wątpię, że w maju uda się z finishem.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator

Splash
Moderator

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#1967 2013-05-19, 19:37(Ostatnia zmiana: 2013-05-19, 19:38)
Wy to macie ciężkie życie. I że też wam się chce dokończyć moda pod taką presją i za to macie szacunek. Nieważne czy w maju czy w czerwcu. Dla mnie to może wyjść nawet za rok :P
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Grając dziś w Skyrim'a

 

Gorn5533

Gorn5533

Użytkownicy
posty48
Propsy6
  • Użytkownicy
niewazne kiedy wyjdzie po prostu bedzie to bedzie ale juz bedzie 100% pewnosci 0 bugów :D
 

Vioanis

Vioanis

Użytkownicy
posty12
Propsy1
  • Użytkownicy
Nie da się wyeliminować wszystkich bugów   :lol:

@Down Wątpię by ktoś kto moduje 10 letnią grę od 5/6 lat miał ochotę  jeszcze pieprzyć  się z wszystkimi bugami + bugi samego silnika i pierwszej części
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Da się tylko, że to trudne, bo trzeba najpierw znaleźć przyczynę, a poprawa buga może wygenerować kolejne. Do takich rzeczy trzeba mieć solidne nerwy.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

EdwardCrab61

EdwardCrab61

Użytkownicy
posty77
Propsy8
  • Użytkownicy
Grając dziś w Skyrim#msg1084736a



No, widzę, że nie tylko my czekamy na moda...Skyrim też czeka
 

Gorn5533

Gorn5533

Użytkownicy
posty48
Propsy6
  • Użytkownicy
wyjebane kiedy wyjdzie wazne ze by bylo
 

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
wyjebane kiedy wyjdzie wazne ze by bylo

Już coś takiego wcześniej pisałeś.
 

Gorn5533

Gorn5533

Użytkownicy
posty48
Propsy6
  • Użytkownicy
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Dlaczego na stronie moda od 2 lat nic nie dodano?
 

Mysiak

Mysiak

Użytkownicy
posty3
Propsy1
  • Użytkownicy

Mysiak

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#1977 2013-05-20, 20:27(Ostatnia zmiana: 2013-05-20, 20:28)
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Because fuck you, that#msg1084877s why!

Idź sprawdź, czy nie ma cię gdzie indziej.

Pytanie jest istotne.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Dlaczego na stronie moda od 2 lat nic nie dodano?
Bo nie ma nic istotnego do zakomunikowania. Ktoś z grupy w początkowych stronach tego tematu wypowiadał się że odnośnie bety nie będą tam pisać, ponieważ jest zbyt zbugowana i mogłoby to źle wpłynąć na wizerunek modyfikacji.

Pytanie jest istotne.
Czemu? Podaj argumenty że jest to istotne. To czy na stronie jest news czy go nie ma raczej nie ma wpływu na rozwój modyfikacji. Jeśli chodzi o wizerunek modyfikacji, skoro niedługo ma wyjść pełna wersja, to po co "brudzić" stronę obietnicami i terminami skoro już wiele razy to zawiodło?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry