[Wspólne granie] Company of Heroes 154966 774

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 18.02.2012 roku

Wyświetleń 154966

Odpowiedzi 774

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
Jasne że mieliście, aztek przecież żartuje.

Tak w ogóle jak rozpoczynać z ludźmi gre multi? Próbowalismy z sawikiem zagrać ale żaden z nas nie mógł dołączyć do drugiego.
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Po pierwsze to rankingowe szukanie 2 vs 2 nie ma sensu, jedyna w miarę racjonalna gra to ranked 1 vs 1.
 
Комиссар RBT

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.

Gerry Rafferty
O.D.A.L.

[Wspólne granie] Company of Heroes
#402 2012-09-28, 23:34(Ostatnia zmiana: 2012-09-29, 01:49)
Czemu zniknęly mi modele? Próbowałem rozegrać skirmish z cpu kilka razy, ciągle to samo.

http://s6.ifotos.pl/img/relic0000_xrhaars.jpg


EDIT: Naprawione, wystarczyło zmienić ustawienia graficzne na wyższe

Cytuj
Po pierwsze to rankingowe szukanie 2 vs 2 nie ma sensu, jedyna w miarę racjonalna gra to ranked 1 vs 1.
Nie rozumiem
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
hwep powoli wzbija sie na wyzyny, dzis skopal nieco juz doswiadczonego meata. propsy :ok:
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
hwep powoli wzbija sie na wyzyny, dzis skopal nieco juz doswiadczonego meata. propsy :ok:


Cytuj
Aztek  :   (05 October 2012 - 16:00) jestem jak coś
Aztek  :   (05 October 2012 - 15:54) to wlaczam
Aztek  :   (05 October 2012 - 15:54) jak coś bede na koncie meata :I

Doprawdy?  :lol2:
 
Комиссар RBT

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
:lol2:  coz, potem zagrali drugi raz. brytyjsko partyzancki styl gry meata nie jest w stanie byc nasladowanym przez kogokolwiek innego :lol2:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Tak w ogóle jak rozpoczynać z ludźmi gre multi? Próbowalismy z sawikiem zagrać ale żaden z nas nie mógł dołączyć do drugiego.
Problem na 99% naprawiony, wyjebałem McAfee i dziś połączyłem się z każdą grą jaką testowałem (około 20) bez ani jednego NAT#msg1054897a, trochę dziwne bo ostatnio jak próbowałem grać z Adanosem to wyłączenie go nie pomogło, ale ważne że działa :ok:


Kto zagra z WWN?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.


to óczucie gdy NAT negotiation failure
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Potwierdzam, jeden wielki wkurw i rozpierdol. Aż pójde do admina sieci i coś mu zrobie za to.
 
Комиссар RBT

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
ok, moge juz grac w coha :D  kolejka chetnych?
 


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Są jacyś chętni do gry?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam jutro kolokwium z logiki, więc... mogę zagrać :ok:
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Mam jutro kolokwium z logiki, więc... mogę zagrać :ok:

Jak to dumnie brzmi, Azor.  :lol2:
 
Комиссар RBT

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.

Gerry Rafferty
O.D.A.L.

[Wspólne granie] Company of Heroes
#415 2012-11-19, 21:21(Ostatnia zmiana: 2012-11-19, 21:30)
Tak w ogóle to dziwi mnie nieco logika coha. Dłuzsza lufa = gorsza skuteczność przeciwko piechocie? Ma to jakieś oparcie w rzeczywistości? Tak samo ze stuhami i stugami, nie wydaje mi się prawdziwe żeby jeden był przeznaczony tylko do osztrzeliwania pojazdów pancernych a drugi do ostrzeliwania piechoty. Skuteczność tutaj zależy chyba bardziej od pocisku, nie od pojazdu.
Jeszcze inna sprawa z brytyjskimi działami 17 i 25 funtów. W grze nie możesz wykorzystywać 25 funtówki jako bezpośredniego działa at, choć brytyjczycy nieraz je w taki sposb wykorzystywali przed pojawieniem się działa 6-funtowego.


Chciałem zaznaczyć że nic nie oskarżam ani nie uwazam się za eksperta. Co więcej, mi samemu wydaje się że mylę się ze stuhami i stugami. Tylko pytam i chciałbym by ktoś kto zna się na tym bardziej ode mnie, wytłumaczył.


Edit: O i jeszcze jedna sprawa, działa przeciwlotnicze. One mają jakiś efekt przeciwlotniczy w grze? Zauważyłem że czasem flaki strzelają do gliderów lub thunderboltów, ale nie widziałem nigdy żeby cokolwiek z nieba zestrzeliły :D  Czy jest możliwe żeby strafing run lub zesłanie spadochroniaży na flaki skończył się tragicznie dla amerykańców, lub może upgradowany halftrack zestrzelił henshelta?
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
CoH super realistyczny nie jest, zakładam, że nigdy nie miał być :D  Takie a nie inne parametry nie służą niczemu innemu jak zbalansowaniu rozgrywki. Możesz spróbować zainstalować mod - Blitzkrieg (http://www.moddb.com/mods/blitzkrieg), poprawia pod tym względem to i owo (całkiem sporo). Do tego dodaje fajne ficzery, jak np. automatyczny kamuflaż dla wszystkich jednostek, które znajdują się za przeszkodą (taka mała próbka CoH2).

A działa przeciwlotnicze - tak, mają wpływ na siły powietrzne. Głównie wykorzystują to niemcy przeciw kompanii lotniczej amerykańców. Potrafią zestrzeliwać samoloty zwiadowcze, strzelnicze i bombowce. Najlepiej sprawdzają się w tym celu działa flak'88.
U amerykańców sprawa wygląda trochę gorzej - przeciwlotnicze są tylko ciężarówki (ulepszone). Za to konfrontacja z powietrzem sprowadza się tylko do luftwaffe - wsparcie powietrzne do niszczenia czołgów.
Co ciekawe odpowiednio wcześnie zestrzelony samolot nie znika z bitwy, lecz spada na mapę. Nieraz byłem świadkiem kiedy samolot wleciał w bazę niszcząc budynki czy sporą grupę żołnierzy rozwiązując problemy z karabinami w ręku. :D
 

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
Jak mówiłem nie zalezy mi aż tak żeby był strasznie realistyczny bo to trudno osiągnąć w grze komputerowej, chciałem tyko info. Choć w sumie teraz dochodzę do wniosku nieskuteczność stuha w walce przeciw pojazdom wynikałaby ze słabej prędkości pocisku wystrzeliwanego z haubicy a co za tym idzie niskiej szansy na penetracje.

Co do AA, szkoda że takie zestrzelenie samolotu nie ma większych korzyści bo zazwyczaj i tak taki thunderbolt zdąży coś spsuć chyba. Było by fajnie gdyby po straceniu tak samolotu zwiększała się cena ammo przy następnym użyciu.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Co do AA, szkoda że takie zestrzelenie samolotu nie ma większych korzyści bo zazwyczaj i tak taki thunderbolt zdąży coś spsuć chyba.
nie :D  mozna go zestrzelic przed pierwsza bomba :D
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Długi tekst Hwepa

Gdzieś czytałem o tym, że za wszystkie obrażenia w CoH zadawane przez broń, pojazd lub coś innego decyduje pewna losowość. Ot, czysty skrypt.
 
Комиссар RBT


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry