[Wspólne granie] Company of Heroes 154760 774

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 18.02.2012 roku

Wyświetleń 154760

Odpowiedzi 774

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
nie :lol:  zrob sobie turniej sam ze soba. moze nawet wygrasz? kto wie :lol:
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Hmm... tabela z graczami, gra 1v1? Jak dla mnie brzmi nieźle :D

Ja się zapisuję na pewno. Meata zapisuję od razu za niego. Reszta nie wiem - niech się zgłasza :D

Aha, jeszcze brata mogę ściągnąć.

edit.
wstępna lista:
Aztek
Meat
Seba

kopiujcie i uzupełniajcie
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Jako pomysłodawca też się piszę :D

wstępna lista:
 Aztek
 Meat
 Seba
 Sawik
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
I tak Aztek z Meatrikzem zwani również słabiakami wygrają, więc...








... więc zapiszę, a co! :lol2:

wstępna lista:
Aztek
Meat
Seba
Sawik
Kereth
 
Комиссар RBT

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

[Wspólne granie] Company of Heroes
#324 2012-07-17, 11:08(Ostatnia zmiana: 2012-07-17, 11:10)
wstępna lista:
Aztek
Meat
Seba
Sawik
Kereth
Adanos (Wehrmacht, Panzerwaffe)

Ale najlepiej to chyba w weekendy :D

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
skoro tak to i ja się dopiszę precyzyjniej:

wstępna lista:
Aztek
Meat (Brytole)
Seba
Sawik
Kereth
Adanos (Wehrmacht, Panzerwaffe)
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Kiedy byśmy w ogóle grali? Dzisiaj miałbym czas, a w inne dni nie wiem :D  Więc jakby ktoś chciał w ramach turnieju już ze mną zagrać, niech da znać :D

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kaczka? Eto? Razem z wami byłoby 8 osób :D  TO JUŻ 2 TABELE PO 4 OSOBY DO TURNIEJU! : D
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Wymyśliliśmy ze stekiem fajną sztuczkę:


: D
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Kaczka? Eto? Razem z wami byłoby 8 osób :D  TO JUŻ 2 TABELE PO 4 OSOBY DO TURNIEJU! : D
Ja się do jedynek nie nadaję. Nie lubię przegrywać XD
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To co?
2 tabele po 3 osoby. Z grupy wychodzą 2 osoby. Każda walczy z osobą z przeciwnej grupy i zwycięzca przechodzi do finału?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

[Wspólne granie] Company of Heroes
#333 2012-07-20, 14:30(Ostatnia zmiana: 2012-07-20, 14:53)
Grupa A:
1A
2A
3A

Grupa B:
1B
2B
3B

Półfinały P1: 1A z 2B oraz P2: 1B z 2A

Finał: zwycięzcy półfinałów P1 z P2

Teraz tylko rozlosować uczestników :D
:D

No i, kiedy ma być ten turniej? :lol2:

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak dla mnie może zacząć się od zaraz :lol2:  Tylko trzeba wybrać jakiś uczciwy przydział grup. Proponuję wybrać numerki 1-6. Zaufana osoba spoza uczestników rozdzieli liczby pomiędzy 2 grupy. My wybierzemy jedną z cyfr i ta właśnie osoba powie nam do której grupy należymy (A lub B). Następnie, kiedy wszyscy będziemy już rozdzieleni napisze post na forum z grupami i uczestnikami w niej :ok:
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
tyle, że od 25 do 10 sierpnia nie mam dostępu do internetu, sry.  :lol2:
 
Комиссар RBT

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
ZAGRAŁBYM ALE AZTEK ZABRAŁ MI SHOUTA WCZORAJ :lol:
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
spoko Eto, tylko byś sprawił, że liczba uczestników byłaby nieparzysta :ok:

Cytuj
tyle, że od 25 do 10 sierpnia nie mam dostępu do internetu, sry. :lol2:  
to zaczynamy od zaraz :D  ze swoimi numerkami 1-6 zgłaszajcie się do Kyra, on wam powie, którą macie grupę :D  Korzystajcie z GG/PW :ok:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Po numerek lecieć do Kyra? Trochę niejasno to napisałeś.\

Edit: Gramy w anihilację czy vitory points też?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
VP. Wyślij Kyrowi numerek, który wybrałeś od 1-6.
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry