Tick_Tock 9335 31

O temacie

Autor zommer

Zaczęty 12.11.2011 roku

Wyświetleń 9335

Odpowiedzi 31

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Tak, i znów was witam x] Cóż, tym razem chciałbym was spytać odnoście tiktoków (tick tock'ów). Chodzi mi o to, że robię tak jak w tutorialu na themodders kliczek i tak jak czas powinno liczyć, to nie liczy.Cóż, robiłem to dawno temu, i dawno nie reinstalowałem gothica to zapomniałem x] I mam zrobione to tak
(Zresztą nawet gdy po reinstalce gothic'a 2, zostawiłem tekstury, meshe i skrypty, to dodałem sobie pasek od exp'a i się nie wyświetlił, robiony w foncie.Ta, moja pamięć zawodzi.)

Cytuj
func void INIT_OLDWORLDMOD ()
{
        Wld_SendTrigger("TICK_TOCK");
      B_InitMonsterAttitudes ();
        B_InitGuildAttitudes();
        B_InitNpcGlobals ();
       
        INIT_SUB_OLDWORLDMOD();
};

To jest startup.d dla niewiedzących i tak to wygląda. Zdaję mi się że dobrze O.o (Tak, wszystko otwieram w tym świecie)
Cytuj
STORY\TICK_T.d
STORY\B_Story\B_PRINTBARS.d

To jest do piska do Gothic.src, B_PRINTBARS odpowiada za paski więc tu nie jest źle. Bodajże zresztą chyba kiedyś tego nie dopisywałem, teraz tak profilaktycznie dałem.

Cytuj
//**************************************************************
//Zumer's Script's
//**************************************************************

var int minitime;
func void tick_tock()
{
        PrintScreen (inttostring(minitime/10), minitime%100,minitime%100,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",2);
        minitime=minitime+1;
};

I tu jest to co odpowiada za tick tock'a (skopiowane z tutoriala x])



I tick_tock ze spacera.
//*****************
//Zaznaczam! Że nie wywala mi błędów!
//*****************
 

damdan

damdan

Labirynt
posty176
Propsy43
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt

damdan
Labirynt

Tick_Tock
#1 2011-11-12, 21:06(Ostatnia zmiana: 2011-11-12, 21:07)
cdDyn na true , spróbuj , w spacerze
 

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Nadal nic : (
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Sprawdź czy ci w ogóle zapisało tick_tocka spacer robi czasem kawały nie wiem czy tylko tick_tocków czy inne rzeczy też "zapomina" zapisać.



Mam też pytanie czemu w skrypcie pisze "Zumer's Script's" skoro jest to skopiowane z tutka?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

zommer

Tick_Tock
#4 2011-11-13, 09:48(Ostatnia zmiana: 2011-11-13, 09:48)
Bo w tym skrypcie od tick_tock'a dopisuje też moje. Jeżeli komuś to wadzi, to oczywiście mogę to przesunąć pod to :] Jest zapisane właśnie. Jest też na liście vobów...
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

Tick_Tock
#5 2011-11-13, 11:03(Ostatnia zmiana: 2011-11-13, 11:08)
w tick tocku spróbuj dać tak:
var int minitime;
func void TICK_TOCK()
{
PrintScreen (inttostring(minitime/10), minitime%100,minitime%100,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",2);
minitime=minitime+1;
Wld_SendTrigger("TICK_TOCK");
};
 

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Ni-ic, dodałem samo to najpierw to też nic. Potem usunąłem ze startup'a i zostawiłem tylko to, też nic. :/ A tak ogółem, może ktoś zrobić np u siebie tick_tocka w jakimś malutkim świecie, i mi to przesłać? Może ja mam coś w spacerze źle.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

Tick_Tock
#7 2011-11-13, 13:00(Ostatnia zmiana: 2011-11-13, 13:07)
Czekaj mój błąd XD
var int minitime;
func void TICK_TOCK()
{
PrintScreen (inttostring(minitime/10), minitime%100,minitime%100,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",2);
minitime=minitime+1;
if(true){
   Wld_SendTrigger("TICK_TOCK");
};
};

i tu masz mojego tick tocka ze spacera działającego porównaj ze swoim:


Uploaded with ImageShack.us
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Tick_Tock
#8 2011-11-13, 13:13(Ostatnia zmiana: 2011-11-13, 13:14)
Podałeś funkcje INIT_OLDWORLDMOD która jest mało ważna ważniejsze jest to czy wpisałeś odwołanie do funkcji INIT_OLDWORLDMOD ();w
func void STARTUP_OLDWORLDMOD ()
2 sprawa paczka vds jest ze zmienionym rozszerzeniem ?? (trzeba tylko przy nazwach światów użytych w gothicu)

@edek
sorry ale musze uzyc tego słowa CO TO DO KURWY JEST ????
if(true){
   Wld_SendTrigger(TICK_TOCK);
};

P.S. zommer nie słuchaj edka bo piepszy jak można zrobić takiego if`a przecież to się dupy nie trzyma xD

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Coś czego nie zrozumiesz.
Tu masz jeden tutek:
http://themodders.org/index.php?/topic/6462-regeneracja/
A po drugie kilkadziesiąt razy pisałem tick tocki sobie i innym więc chyba wiem lepiej?
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Coś czego nie zrozumiesz.
Tu masz jeden tutek:
http://themodders.org/index.php?/topic/6462-regeneracja/


Mi się zdaje ze to spowoduje nadmierne zapętlenie tick tocka a poza tym po cholerę ten if ??? Ja niby nie rozumiem ty pewnie nie wiesz co zwraca wartość logiczna np. a>2 ;d  Gdybyś wiedział to byś przyznał racje ze ten if jest nie potrzebny.

Cytuj
A po drugie kilkadziesiąt razy pisałem tick tocki sobie i innym więc chyba wiem lepiej?

Gdybyś wiedział lepiej to byś zrobił wszystko na jednym TickTocku aby nie obciążać procka 15 skryptami wywoływanymi w innych odstępach czasowych.
Osobny TickTock dla sprintu - głupota.

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Kto powiedział że mam kilka tick tocków :lol2: ? Mam jeden o nazwie spirint i nic więcej. BTW nie mam zamiaru ciągnąć tego jak zdaje Ci się że wszystkie rozumy wjebałeś to zapisz się do NASA. A Ty zommer zrobisz jak uważasz za słuszne.
 

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Mam prosty sposób aby to rozwiązać O.o Zobaczę co 1 zadziała ^^
 

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

zommer

Tick_Tock
#13 2011-11-13, 15:02(Ostatnia zmiana: 2011-11-13, 15:09)
ekhem, napisałem w startupie to tak :
Cytuj
// *********
// OLDWORLDMOD
// *********
func void STARTUP_OLDWORLDMOD ()
{
                Wld_InsertNpc            (PAL_6001_Alfred,"MOVEMENT_MOLERAT_06_CAVE_GUARD2");
            Wld_InsertNpc            (PAL_6002_Gerik,"MOVEMENT_MOLERAT_06_CAVE_GUARD3");
            Wld_InsertNpc            (STRF_6003_Mike,"OW_CAVE_04");
            Wld_InsertNpc            (STRF_6004_STRF,"OW_CAVE_03");
            Wld_InsertNpc            (DJG_6005_Brein,"OW_DJG_SWAMPCAMP_01");
            Wld_InsertNpc            (DJG_6006_Price,"OW_DJG_SWAMPCAMP_02");
            Wld_InsertNpc            (DJG_6007_Erkin,"OC_SIT");
            Wld_InsertNpc            (PAL_6008_czykropki,"OW_SIT_BENCH_01");
            Wld_InsertNpc            (YWolf,"SPAWN_OW_SCAVENGER_AL_ORC");
            Wld_InsertNpc            (YWolf,"OW_PATH_3_01");
            Wld_InsertNpc            (YWolf,"OW_PATH_OC_NC");

};

        func void INIT_SUB_OLDWORLDMOD ()
        {
        };

func void INIT_OLDWORLDMOD ()
{
        Wld_SendTrigger("TICK_TOCK");
      B_InitMonsterAttitudes ();
        B_InitGuildAttitudes();
        B_InitNpcGlobals ();
       
        INIT_SUB_OLDWORLDMOD();
};

I już wiem że coś zrypałem x]

A do tego,
Cytuj
2 sprawa paczka vds jest ze zmienionym rozszerzeniem ?? (trzeba tylko przy nazwach światów użytych w gothicu)
to przepraszam nie rozumiem o co chodzi. Paczka to GothicGame.mod


@Edek
Ustawiłem sobie tak jak ty to wszystko, ale tak naprawdę nadal się nie pokazuję. Więc myślę że to wina czegoś co jest źle w startupie.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
BTW a świat jaką ma nazwę? (zen)
 

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
OldWorldMod.zen i znajduje się w folderze \Worlds\OldWorld
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Tak sobie pomyślałem że może twój skrypt w ogóle nie jest parsowany? Zrób gdzieś specjalnie błąd i sprawdź czy wywali Ci go jak normalnie sprasuje znaczy że twój skrypt nie jest w ogóle brany pod uwagę przez gothic'a
 

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

zommer

Tick_Tock
#17 2011-11-13, 15:20(Ostatnia zmiana: 2011-11-13, 15:24)
Leci props dla pana u góry. Gothic nie widzi mi tych skryptów choć jest dopiska w gothic.src. Spróbuję je dodać do np it_weapons czy cuś.

--Edit--
Taa dopisałem to do startup.d ale oprócz gwałtownych lagów i spatków wydajności nic się nie pokazuje.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Może najpierw w samym tick tocku zrób proste printscreen z napisem test jak się wyświetli raz znaczy że coś jest źle jak w w ogóle jeszcze gorzej a jak x razy to działa.
 

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Więc tak, oprócz w dalszym ciągu cholernie wielkich lagów to nic się nie wyświetla :[  A skrypt wyświetlania jest dobrze zrobiony bo dodałem go też do tego że po zjedzeniu jabłka jakiś tam tekst się wyświetla. I po zjedzeniu się wyświetlił, a tu nie.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry