[POMYSŁY]Budzis Skrypt Mod 4.0 75827 199

O temacie

Autor RafalBudzis

Zaczęty 11.11.2011 roku

Wyświetleń 75827

Odpowiedzi 199

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
ale mu chodzi o odlanie sie heheheheh
Potrzeby fizjologiczne zostały odrzucone. Lepiej teraz?


Rafał są jakieś szanse na nowy ekwipunek? Chodzi mi o zwiększoną ilość mieczy, hełmów oraz pancerzy (chociażby te z WoG) nowym żarłem czy amuletem też nie pogardzimy :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy

Gotyk

[POMYSŁY]Budzis Skrypt Mod 4.0
#41 2011-11-16, 14:19(Ostatnia zmiana: 2011-11-16, 14:20)
A no tak w Khorana-prolog dało się rąbać drzewo xD
Nie no ale tak serio to mi się podobała jedna rzecz z modu Velaya a mianowicie zmiana wyglądu tego zamku gdzie jest Dexter podczas rozgrywki.
I w związku z tym można wprowadzić coś takiego jak pory roku czyli zmiana tekstur z pustynnych na trawiaste, ziomowe i tak by się zmieniały co jakiś tam czas na kolejną porę roku... :)
 

Madness

Madness

Użytkownicy
posty56
Propsy85
  • Użytkownicy
eee.... akcja gohic aż tak długo nie trwa
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A no tak w Khorana-prolog dało się rąbać drzewo xD
Nie no ale tak serio to mi się podobała jedna rzecz z modu Velaya a mianowicie zmiana wyglądu tego zamku gdzie jest Dexter podczas rozgrywki.
I w związku z tym można wprowadzić coś takiego jak pory roku czyli zmiana tekstur z pustynnych na trawiaste, ziomowe i tak by się zmieniały co jakiś tam czas na kolejną porę roku... :)

W Gothic`u pisze który dzień własnie mija prawda (dziennik zadań) ?? pora roku zmienia się co około 90 dni. Wiec pytanie przechodziłeś kiedyś gothic`a 1 ponad 90 dni ??
ogólnie gothic nie trzyma się w ogóle pór roku ;d
Gothic 1 - wydaje się ze jest jesień (pochmurno liście w lasach opadają)
Gothic 2 (Xardas twierdzi ze byliśmy pod głazami 2 tygodnie) - a wydaje się ze w G2 jest wiosna/lato ;d  (czyste niebieskie niebo - bardziej zielone drzewa)

nie wiem nie jestem przekonany do tego pomysłu ze zmianami pór.

A teraz mam taki pomysł aby móc być w kilku obozach na raz ;d  być magiem i cieniem np. :D
Kto powiedział ze nie można by ściemniać ;d  ze nie należymy do nikogo ale to zajmie troche więcej czasu.

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy
ogólnie gothic nie trzyma się w ogóle pór roku ;d
Gothic 1 - wydaje się ze jest jesień (pochmurno liście w lasach opadają)
Gothic 2 (Xardas twierdzi ze byliśmy pod głazami 2 tygodnie) - a wydaje się ze w G2 jest wiosna/lato ;d  (czyste niebieskie niebo - bardziej zielone drzewa)
Eh jak sam powiedziałeś Gothic jest nie liniowy co do pór roku no wygląd mógł by się zmieniać co jakiś okres a nie jak w realu :D
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
ogólnie gothic nie trzyma się w ogóle pór roku ;d
Gothic 1 - wydaje się ze jest jesień (pochmurno liście w lasach opadają)
Gothic 2 (Xardas twierdzi ze byliśmy pod głazami 2 tygodnie) - a wydaje się ze w G2 jest wiosna/lato ;d  (czyste niebieskie niebo - bardziej zielone drzewa)
Eh jak sam powiedziałeś Gothic jest nie liniowy co do pór roku no wygląd mógł by się zmieniać co jakiś okres a nie jak w realu :D
no można by to zrobić ze bezimienny dostaje sie do koloni w koncu listopada i bedziesz miał najpierw normalnie a potem śnieg no ale nie wiem co z deszczem bym zrobic :/
no i coś z dostawaniem się do vob`ów aby zmienić im 3ds`y na te bez liści

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Jestem za Twoim pomysłem bycia w kilku obozach. Propsik poleciał.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy
ogólnie gothic nie trzyma się w ogóle pór roku ;d
Gothic 1 - wydaje się ze jest jesień (pochmurno liście w lasach opadają)
Gothic 2 (Xardas twierdzi ze byliśmy pod głazami 2 tygodnie) - a wydaje się ze w G2 jest wiosna/lato ;d  (czyste niebieskie niebo - bardziej zielone drzewa)
Eh jak sam powiedziałeś Gothic jest nie liniowy co do pór roku no wygląd mógł by się zmieniać co jakiś okres a nie jak w realu :D
no można by to zrobić ze bezimienny dostaje sie do koloni w koncu listopada i bedziesz miał najpierw normalnie a potem śnieg no ale nie wiem co z deszczem bym zrobic :/
no i coś z dostawaniem się do vob`ów aby zmienić im 3ds`y na te bez liści

W sumie to faktycznie ciężko by było...
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
No to jak pory roku, to może jeszcze pupil i żona dla Bezimiennego! A co tam! Olejmy wszelkie ograniczenia na rzecz swobody a'la Sims!

Dodam, że pomysł z byciu w kilku gildiach/obozach jest dla mnie nielogiczny. No, bo jak można być sługą Innosa i Adanosa(magowie) jednocześnie wierząc w "bóstwo" z obozu na bagnie?
 
Комиссар RBT

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Mógłbyś pomyśleć nad autosave'ami, gothic często wywala i takie tam, a ludzie często nie zapisują.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Kereth, tu raczej chodzi o "fałszywe" wyznanie wiary i uzyskanie przywilejów w celach własnych lub na potrzeby "szpiegostwa". Powiedzmy, że jest sekciarzem i uczy sie walki bronią a jednoczesnie jest magiem wody i tak naprawde wierzy w Adanosa i uczy sie kregow.


O wlasnie, Rafał, moglbys pomyslec nad zmiana "włosów" i stylów chodzenia. Np. że po dojsciu do sekty chodzi jak mnich, jak szkodnik/cien to jak menel, straznik/najemnik tak sie wozi :D


A jesli chodzi o wlosy to konkretnie zeby nam golili łeb po dojsciu do bractwa.

@UP kurde, skonczyly mi sie propsy. A szkoda bo byś dostał jednego za pomysł z autosavemai
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka

Lansjer
Rzeka

[POMYSŁY]Budzis Skrypt Mod 4.0
#51 2011-11-18, 17:27(Ostatnia zmiana: 2011-11-18, 17:31)
Cytuj
Dodam, że pomysł z byciu w kilku gildiach/obozach jest dla mnie nielogiczny. No, bo jak można być sługą Innosa i Adanosa(magowie) jednocześnie wierząc w "bóstwo" z obozu na bagnie?

Propsuje, i dodam też że jeśli by robić już kilka gildii, to bez przesady. Można zrobić dodatkowe 3, ale nie więcej tak jak jest w MT - do dziś pamiętam bugi z tym związane, gdy wykonywałem jakieś misje i byłem chyba we wszystkich gildiach jakich się dało.

Cytuj
Np. że po dojsciu do sekty chodzi jak mnich, jak szkodnik/cien to jak menel, straznik/najemnik tak sie wozi

Nawet dobry pomysł :ok:   tylko jest problem w tym, że każdy biega w gothicu. Chyba nie chciało by wam się powoli chodzić tylko dlatego, żeby zobaczyć fajną animację
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Propsuje, i dodam też że jeśli by robić już kilka gildii, to bez przesady. Można zrobić dodatkowe 3, ale nie więcej tak jak jest w MT - do dziś pamiętam bugi z tym związane, gdy wykonywałem jakieś misje i byłem chyba we wszystkich gildiach jakich się dało.

NIE chce dodawać żadnej nowej gildii ...(nie można nawet) chce zeby była możliwość oszukania ludzi i przystąpienia do kilku obozów na raz.

Co do bug`ów to błąd poziomków kto powiedział ze ja to zrobię to źle ?? przecież można zrobić jakieś dodatkowe zmienne i warunki.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Mówiliście ze za dużo pasków na ekranie to źle a więc ;d  Dostałem olśnienia i zrobiłem chowający się pasek HP

pasek chowa się jeżeli mamy 100 % życia
jeżeli jesteśmy chorzy albo zatruci kolor ramki zmienia się na zielony
napisy Jestem głodny, zatruty, chory widzimy dopiero po otwarciu ekwipunku ;d

Dokładny efekt :
https://www.youtube.com/watch?v=YmQTcy2T4YU


Co o tej zmianie myślicie ?

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Co o tej zmianie myślicie ?
Co ja na to? Ja na to props :D

Masz w planach robienie nowych pasków? Jak tak to czego? Wytrzymałość? Experience?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu

RoMek
RaveN Studio

[POMYSŁY]Budzis Skrypt Mod 4.0
#55 2011-11-19, 23:57(Ostatnia zmiana: 2011-11-19, 23:57)
Jak na moje oko, to ta ramka jest żółta, a nie zielona.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Mógłbyś też pomyśleć nad zdejmowaniu zbroi z zabitych npc, bo troche nierealne jest, że z martwego czleka nie mozna zdjac zbroi.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Rafałek, props :ok:  Dałbym wczoraj, ale nie wiedzieć czemu straciłem neta już o 1:30 :<

Mógłbyś też pomyśleć nad zdejmowaniu zbroi z zabitych npc, bo troche nierealne jest, że z martwego czleka nie mozna zdjac zbroi.
Imo zupełnie bez sensu. Gracz w połowie gry i tak nie ma już co z forsą robić a co by było, gdyby jeszcze sprzedawał zbroję każdego npc... z samych bandytów obłowiłby się tak, że mógłby sobie wynająć dziesięciu wafli do podcierania dupy.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Imo zupełnie bez sensu. Gracz w połowie gry i tak nie ma już co z forsą robić a co by było, gdyby jeszcze sprzedawał zbroję każdego npc... z samych bandytów obłowiłby się tak, że mógłby sobie wynająć dziesięciu wafli do podcierania dupy.

zawsze można zwiększyć obronę dla NPC żeby byli trudniejsi oraz zrobić ze zabrane zbroje będą zepsute i mało warte ;)

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Mógłbyś też pomyśleć nad zdejmowaniu zbroi z zabitych npc, bo troche nierealne jest, że z martwego czleka nie mozna zdjac zbroi.
Imo zupełnie bez sensu. Gracz w połowie gry i tak nie ma już co z forsą robić a co by było, gdyby jeszcze sprzedawał zbroję każdego npc... z samych bandytów obłowiłby się tak, że mógłby sobie wynająć dziesięciu wafli do podcierania dupy.
Dodatkowo mówiąc o realizmie taki pancerz po zabiciu właściciela powinien być dziurawy jak sito więc za wiele by i tak za niego nie dostał, kolejną sprawą jest ciężar takie coś byłoby nierealne bo kto by udźwignął tyle zbroi i pancerzy. Ze strony skryptów to jak mi się wydaje to właśnie Rafał gdzieś na forum pisał jak to zrobić więc da się i on potrafi :P
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry