Nie ogarniam. Reparsowanie nie wykryło błędów, a w grze... cóż, reakcja jest taka, jakbym każdy dialog zaczynał AIStopProcessInfos (czy jakoś tak).
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================
INSTANCE DIA_HUNTER_EXIT(C_INFO)
{
npc = MIN_10415_HUNTER;
nr = 999;
condition = DIA_HUNTER_EXIT_Condition;
information = DIA_HUNTER_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};
FUNC INT DIA_HUNTER_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_HUNTER_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//========================================
//-----------------> OPCJA KRADZIEŻY
//========================================
INSTANCE DIA_HUNTER_PICKPOCKET(C_INFO)
{
npc = MIN_10415_HUNTER;
nr = 900;
condition = DIA_HUNTER_PICKPOCKET_Condition;
information = DIA_HUNTER_PICKPOCKET_Info;
permanent = TRUE;
description = Pickpocket_60;
};
FUNC INT DIA_HUNTER_PICKPOCKET_Condition()
{
C_Beklauen (43, 40);
};
FUNC VOID DIA_HUNTER_PICKPOCKET_Info()
{
Info_ClearChoices (DIA_HUNTER_PICKPOCKET);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_PICKPOCKET, DIALOG_BACK ,DIA_HUNTER_PICKPOCKET_BACK);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_PICKPOCKET, DIALOG_PICKPOCKET ,DIA_HUNTER_PICKPOCKET_DoIt);
};
FUNC VOID DIA_HUNTER_PICKPOCKET_DoIt()
{
B_Beklauen ();
Info_ClearChoices (DIA_HUNTER_PICKPOCKET);
};
FUNC VOID DIA_HUNTER_PICKPOCKET_BACK()
{
Info_ClearChoices (DIA_HUNTER_PICKPOCKET);
};
//========================================
//-----------------> WELCOME
//========================================
INSTANCE DIA_HUNTER_WELCOME (C_INFO)
{
npc = MIN_10415_HUNTER;
nr = 1;
condition = DIA_HUNTER_WELCOME_Condition;
information = DIA_HUNTER_WELCOME_Info;
permanent = FALSE;
description = "Kim jesteś?";
};
FUNC INT DIA_HUNTER_WELCOME_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_HUNTER_WELCOME_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_WELCOME_15_01"); //Witaj. Co tu robisz?
AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_WELCOME_03_02"); //Nudzę się.
AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_WELCOME_15_03"); //Miałem na myśli...
AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_WELCOME_03_04"); //Wiem, co miałeś na myśli. A co do mojego zajęcia, to jestem myśliwym. Przynajmniej zazwyczaj.
AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_WELCOME_15_05"); //Zazwyczaj?
AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_WELCOME_03_06"); //Poluję kiedy mi każą. A jak nie każą, to zajmuję się sprzedażą ziół.
AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_WELCOME_03_07"); //W lesie jest ich mnóstwo. Wystarczy poszukać.
AI_StopProcessInfos (self);
};
//========================================
//-----------------> handel
//========================================
INSTANCE DIA_HUNTER_handel (C_INFO)
{
npc = MIN_10415_HUNTER;
nr = 2;
condition = DIA_HUNTER_handel_Condition;
information = DIA_HUNTER_handel_Info;
permanent = FALSE;
trade = TRUE;
description = "Jakie zioła sprzedajesz?";
};
FUNC INT DIA_HUNTER_handel_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_HUNTER_WELCOME))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_HUNTER_handel_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_handel_15_01"); //Jakie zioła sprzedajesz?
AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_handel_03_02"); //Różne. Przejrzyj je sobie.
B_GiveTradeInv (self);
AI_StopProcessInfos (self);
};
//========================================
//-----------------> KOLONIA
//========================================
INSTANCE DIA_HUNTER_KOLONIA (C_INFO)
{
npc = MIN_10415_HUNTER;
nr = 3;
condition = DIA_HUNTER_KOLONIA_Condition;
information = DIA_HUNTER_KOLONIA_Info;
permanent = TRUE;
description = "Jesteś w kopalni Iana. Czy to znaczy że byłeś w Kolonii?";
};
FUNC INT DIA_HUNTER_KOLONIA_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_HUNTER_WELCOME))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_HUNTER_KOLONIA_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_KOLONIA_15_01"); //Jesteś w kopalni Iana. Czy to znaczy że byłeś w Kolonii?
AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_KOLONIA_03_02"); //Tak, byłem. Zaraz, zaraz. Czy ja ciebie już gdzieś nie widziałem? Też tam siedziałeś?
AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_KOLONIA_15_03"); //Tak. Spędziłem tam trochę czasu.
AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_KOLONIA_03_04"); //Trochę czasu... Ty to masz poczucie humoru.
AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_KOLONIA_15_05"); //Do którego obozu konkretnie należałeś?
AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_KOLONIA_03_06"); //Byłem Szkodnikiem w Nowym Obozie. Przyjemne zajęcie. Tu coś ukraść, tam coś sprzedać... Gdyby to nie było więzienie, to nawet nie byłoby tak źle.
AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_KOLONIA_15_07"); //Skoro byłeś Szkodnikiem, to jak poznałeś Iana?
AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_KOLONIA_03_08"); //Kiedy Bariera padła, byłem poza obozem. Wracać nie miałem zamiaru, a kiedy uciekałem przez przełęcz natknąłem się na Iana i jego ludzi. A potem już samo poszło.
AI_StopProcessInfos (self);
};
//========================================
//-----------------> ZIOLA
//========================================
INSTANCE DIA_HUNTER_ZIOLA (C_INFO)
{
npc = MIN_10415_HUNTER;
nr = 4;
condition = DIA_HUNTER_ZIOLA_Condition;
information = DIA_HUNTER_ZIOLA_Info;
permanent = TRUE;
description = "Jakie zioła można znaleźć w lesie?";
};
FUNC INT DIA_HUNTER_ZIOLA_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_HUNTER_WELCOME))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_15_01"); //Jakie zioła można znaleźć w lesie?
AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_03_02"); //Różnorakie. Wilczy Korzeń, Smoczy Korzeń, Leśny Mech, Piekielny Kwiat, Pleśń, Szczaw Starokrólewski, Mech Drzewny i Kamienny Kwiat.
AI_StopProcessInfos (self);
Info_ClearChoices (DIA_HUNTER_ZIOLA);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Wilczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Smoczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Leśnym Mchu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Piekielnym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Pleśni.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PL01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Szczawiu Starokrólewskim.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Mchu Drzewnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Żywotniku Piekielnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Kamiennym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_KK01);
};
FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR_15_01"); //Opowiedz mi o Wilczym Korzeniu.
AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR_03_02"); //To naprawdę rzadka roślinka. Ciężko ją znaleźć.
AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR_03_03"); //Ale warto się namęczyć. To jedno z najsilniejszych ziółek leczniczych, jakie można znaleźć w Khorinis.
Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Wilczy Korzeń to bardzo silnie działająca roślina lecznicza, rosnąca głównie w lasach.");
Info_ClearChoices (DIA_HUNTER_ZIOLA);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Wilczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Smoczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Leśnym Mchu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Piekielnym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Pleśni.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PL01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Szczawiu Starokrólewskim.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Mchu Drzewnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Żywotniku Piekielnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Kamiennym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_KK01);
};
FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01_15_01"); //Opowiedz mi o Smoczym Korzeniu.
AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01_03_02"); //Smoczy Korzeń to bardzo rzadka roślina. Po jej zjedzeniu mięśnie ulegają wyczuwalnemu wzmocnieniu.
AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01_03_03"); //Podobno można z nich zrobić miksturę zwiększającą siłę jeszcze bardziej, ale nie mam co do tego pewności. Nie jestem alchemikiem.
Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Smoczy Korzeń to jadalna roślina zwiększająca siłę tego, który ją zje.");
Info_ClearChoices (DIA_HUNTER_ZIOLA);
Info_ClearChoices (DIA_HUNTER_ZIOLA);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Wilczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Smoczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Leśnym Mchu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Piekielnym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Pleśni.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PL01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Szczawiu Starokrólewskim.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Mchu Drzewnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Żywotniku Piekielnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Kamiennym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_KK01);
};
FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01_15_01"); //Opowiedz mi o Leśnym Mchu.
AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01_03_02"); //To trucizna i to mocna. Lepiej jej unikać.
AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01_03_03"); //Czasem można ją pomylić ze smoczym korzeniem.
Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Leśny Mech to niebezpieczna trucizna, podobna do Smoczego Korzenia.");
Info_ClearChoices (DIA_HUNTER_ZIOLA);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Wilczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Smoczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Leśnym Mchu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Piekielnym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Pleśni.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PL01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Szczawiu Starokrólewskim.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Mchu Drzewnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Żywotniku Piekielnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Kamiennym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_KK01);
};
FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01_15_01"); //Opowiedz mi o Piekielnym Kwiecie.
AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01_03_02"); //To jedna z najrzadszych roślinek w tutejszych lasach.
AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01_03_03"); //Jeden Piekielny Kwiat to odpowiednik paru tygodni intensywnych ćwiczeń fizycznych.
Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Piekielny Kwiat to rzadka, leśna roślina, w olbrzymim stopniu zwiększająca siłę.");
Info_ClearChoices (DIA_HUNTER_ZIOLA);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Wilczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Smoczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Leśnym Mchu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Piekielnym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Pleśni.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PL01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Szczawiu Starokrólewskim.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Mchu Drzewnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Żywotniku Piekielnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Kamiennym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_KK01);
};
FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_PL01()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_PL01_15_01"); //Opowiedz mi o Pleśni.
AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_PL01_03_02"); //Pleśń porasta drzewa. Jest lekko trująca, ale raczej nikogo nie zabije. Co najwyżej zafunduje lekki ból żołądka.
Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Pleśń porasta drzewa. I jest lekko trująca.");
Info_ClearChoices (DIA_HUNTER_ZIOLA);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Wilczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Smoczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Leśnym Mchu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Piekielnym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Pleśni.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PL01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Szczawiu Starokrólewskim.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Mchu Drzewnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Żywotniku Piekielnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Kamiennym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_KK01);
};
FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01_15_01"); //Opowiedz mi o Szczawiu Starokrólewskim.
AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01_03_02"); //Oh, to naprawdę rzadka i wartościowa roślinka.
AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01_03_03"); //Zwiększa ogólną wytrzymałość organizmu, dzięki czemu można przeżyć gorsze rany, niż zwykle.
Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Szczaw Starokrólewski to silna roślina, w dużym stopniu zwiększająca wytrzymałość organizmu.");
Info_ClearChoices (DIA_HUNTER_ZIOLA);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Wilczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Smoczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Leśnym Mchu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Piekielnym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Pleśni.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PL01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Szczawiu Starokrólewskim.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Mchu Drzewnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Żywotniku Piekielnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Kamiennym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_KK01);
};
FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01_15_01"); //Opowiedz mi o Mchu Drzewnym.
AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01_03_02"); //Oh, to dość rzadki mech. Porasta, jak można się domyślić, drzewa.
AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01_03_03"); //Używa się go do opatrywania ran.
Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Mech Drzewny to dość silnie działające lekarstwo.");
Info_ClearChoices (DIA_HUNTER_ZIOLA);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Wilczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Smoczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Leśnym Mchu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Piekielnym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Pleśni.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PL01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Szczawiu Starokrólewskim.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Mchu Drzewnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Żywotniku Piekielnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Kamiennym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_KK01);
};
FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01_15_01"); //Opowiedz mi o Żywotniku Piekielnym.
AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01_03_02"); //Jedno z najrzadszych roślin w Khorinis.
AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01_03_03"); //Wzmacnia wytrzymałość organizmu, dzieki czemu można wytrzymać większe rany. No i działa przeciwbólowo.
AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01_03_04"); //Ale bezbólowo permanentnie. Czyli poprostu słabiej odczuwa się ból.
Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Żywotnik Piekielny to rzadka roślina leśna, w znacznym stopniu wzmacniająca organizm.");
Info_ClearChoices (DIA_HUNTER_ZIOLA);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Wilczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Smoczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Leśnym Mchu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Piekielnym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Pleśni.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PL01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Szczawiu Starokrólewskim.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Mchu Drzewnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Żywotniku Piekielnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Kamiennym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_KK01);
};
FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_KK01()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_KK01_15_01"); //Opowiedz mi o Kamiennym Kwiecie.
AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_KK01_03_02"); //To pospolita roślina trująca. Na szczęście słabo działająca.
Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Kamienny Kwiat to słabo działająca trucizna, rosnąca głównie w lasach.");
Info_ClearChoices (DIA_HUNTER_ZIOLA);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Wilczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Smoczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Leśnym Mchu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Piekielnym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Pleśni.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PL01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Szczawiu Starokrólewskim.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Mchu Drzewnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Żywotniku Piekielnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Kamiennym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_KK01);
};
zSpy wykrywa...
AI Output -unit DIA_HUNTER_WELCOME_15_01 not found ! <-> I tak dla każdego "punktu" dialogu.
Pomocy :(