Dialogi, eh... 4840 18

O temacie

Autor Mirrond

Zaczęty 19.09.2011 roku

Wyświetleń 4840

Odpowiedzi 18

Mirrond

Mirrond

Użytkownicy
posty24
  • Użytkownicy
Nie ogarniam. Reparsowanie nie wykryło błędów, a w grze... cóż, reakcja jest taka, jakbym każdy dialog zaczynał AIStopProcessInfos (czy jakoś tak).



//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_HUNTER_EXIT(C_INFO)
{
npc         = MIN_10415_HUNTER;
nr              = 999;
condition = DIA_HUNTER_EXIT_Condition;
information = DIA_HUNTER_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_HUNTER_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_HUNTER_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> OPCJA KRADZIEŻY
//========================================

INSTANCE DIA_HUNTER_PICKPOCKET(C_INFO)
{
npc          = MIN_10415_HUNTER;
nr       = 900;
condition    = DIA_HUNTER_PICKPOCKET_Condition;
information  = DIA_HUNTER_PICKPOCKET_Info;
permanent    = TRUE;
description  = Pickpocket_60;
};

FUNC INT DIA_HUNTER_PICKPOCKET_Condition()
{
C_Beklauen (43, 40);
};

FUNC VOID DIA_HUNTER_PICKPOCKET_Info()
{
Info_ClearChoices (DIA_HUNTER_PICKPOCKET);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_PICKPOCKET, DIALOG_BACK ,DIA_HUNTER_PICKPOCKET_BACK);
Info_AddChoice (DIA_HUNTER_PICKPOCKET, DIALOG_PICKPOCKET ,DIA_HUNTER_PICKPOCKET_DoIt);
};

FUNC VOID DIA_HUNTER_PICKPOCKET_DoIt()
{
B_Beklauen ();
Info_ClearChoices (DIA_HUNTER_PICKPOCKET);
};

FUNC VOID DIA_HUNTER_PICKPOCKET_BACK()
{
Info_ClearChoices (DIA_HUNTER_PICKPOCKET);
};

//========================================
//-----------------> WELCOME
//========================================

INSTANCE DIA_HUNTER_WELCOME (C_INFO)
{
   npc          = MIN_10415_HUNTER;
   nr       = 1;
   condition    = DIA_HUNTER_WELCOME_Condition;
   information  = DIA_HUNTER_WELCOME_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Kim jesteś?";
};

FUNC INT DIA_HUNTER_WELCOME_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_HUNTER_WELCOME_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_WELCOME_15_01"); //Witaj. Co tu robisz?
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_WELCOME_03_02"); //Nudzę się.
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_WELCOME_15_03"); //Miałem na myśli...
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_WELCOME_03_04"); //Wiem, co miałeś na myśli. A co do mojego zajęcia, to jestem myśliwym. Przynajmniej zazwyczaj.
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_WELCOME_15_05"); //Zazwyczaj?
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_WELCOME_03_06"); //Poluję kiedy mi każą. A jak nie każą, to zajmuję się sprzedażą ziół.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_WELCOME_03_07"); //W lesie jest ich mnóstwo. Wystarczy poszukać.
    AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> handel
//========================================

INSTANCE DIA_HUNTER_handel (C_INFO)
{
   npc          = MIN_10415_HUNTER;
   nr       = 2;
   condition    = DIA_HUNTER_handel_Condition;
   information  = DIA_HUNTER_handel_Info;
   permanent = FALSE;
   trade        = TRUE;
   description = "Jakie zioła sprzedajesz?";
};

FUNC INT DIA_HUNTER_handel_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_HUNTER_WELCOME))
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_HUNTER_handel_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_handel_15_01"); //Jakie zioła sprzedajesz?
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_handel_03_02"); //Różne. Przejrzyj je sobie.
    B_GiveTradeInv (self);
    AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> KOLONIA
//========================================

INSTANCE DIA_HUNTER_KOLONIA (C_INFO)
{
   npc          = MIN_10415_HUNTER;
   nr       = 3;
   condition    = DIA_HUNTER_KOLONIA_Condition;
   information  = DIA_HUNTER_KOLONIA_Info;
   permanent = TRUE;
   description = "Jesteś w kopalni Iana. Czy to znaczy że byłeś w Kolonii?";
};

FUNC INT DIA_HUNTER_KOLONIA_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_HUNTER_WELCOME))
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_HUNTER_KOLONIA_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_KOLONIA_15_01"); //Jesteś w kopalni Iana. Czy to znaczy że byłeś w Kolonii?
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_KOLONIA_03_02"); //Tak, byłem. Zaraz, zaraz. Czy ja ciebie już gdzieś nie widziałem? Też tam siedziałeś?
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_KOLONIA_15_03"); //Tak. Spędziłem tam trochę czasu.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_KOLONIA_03_04"); //Trochę czasu... Ty to masz poczucie humoru.
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_KOLONIA_15_05"); //Do którego obozu konkretnie należałeś?
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_KOLONIA_03_06"); //Byłem Szkodnikiem w Nowym Obozie. Przyjemne zajęcie. Tu coś ukraść, tam coś sprzedać... Gdyby to nie było więzienie, to nawet nie byłoby tak źle.
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_KOLONIA_15_07"); //Skoro byłeś Szkodnikiem, to jak poznałeś Iana?
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_KOLONIA_03_08"); //Kiedy Bariera padła, byłem poza obozem. Wracać nie miałem zamiaru, a kiedy uciekałem przez przełęcz natknąłem się na Iana i jego ludzi. A potem już samo poszło.
    AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> ZIOLA
//========================================

INSTANCE DIA_HUNTER_ZIOLA (C_INFO)
{
   npc          = MIN_10415_HUNTER;
   nr       = 4;
   condition    = DIA_HUNTER_ZIOLA_Condition;
   information  = DIA_HUNTER_ZIOLA_Info;
   permanent = TRUE;
   description = "Jakie zioła można znaleźć w lesie?";
};

FUNC INT DIA_HUNTER_ZIOLA_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_HUNTER_WELCOME))
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_15_01"); //Jakie zioła można znaleźć w lesie?
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_03_02"); //Różnorakie. Wilczy Korzeń, Smoczy Korzeń, Leśny Mech, Piekielny Kwiat, Pleśń, Szczaw Starokrólewski, Mech Drzewny i Kamienny Kwiat.

    AI_StopProcessInfos (self);

    Info_ClearChoices (DIA_HUNTER_ZIOLA);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Wilczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Smoczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Leśnym Mchu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Piekielnym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Pleśni.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PL01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Szczawiu Starokrólewskim.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Mchu Drzewnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Żywotniku Piekielnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Kamiennym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_KK01);
};

FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR_15_01"); //Opowiedz mi o Wilczym Korzeniu.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR_03_02"); //To naprawdę rzadka roślinka. Ciężko ją znaleźć.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR_03_03"); //Ale warto się namęczyć. To jedno z najsilniejszych ziółek leczniczych, jakie można znaleźć w Khorinis.
    Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
    B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Wilczy Korzeń to bardzo silnie działająca roślina lecznicza, rosnąca głównie w lasach.");
    Info_ClearChoices (DIA_HUNTER_ZIOLA);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Wilczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Smoczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Leśnym Mchu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Piekielnym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Pleśni.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PL01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Szczawiu Starokrólewskim.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Mchu Drzewnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Żywotniku Piekielnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Kamiennym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_KK01);
};

FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01_15_01"); //Opowiedz mi o Smoczym Korzeniu.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01_03_02"); //Smoczy Korzeń to bardzo rzadka roślina. Po jej zjedzeniu mięśnie ulegają wyczuwalnemu wzmocnieniu.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01_03_03"); //Podobno można z nich zrobić miksturę zwiększającą siłę jeszcze bardziej, ale nie mam co do tego pewności. Nie jestem alchemikiem.
    Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
    B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Smoczy Korzeń to jadalna roślina zwiększająca siłę tego, który ją zje.");
    Info_ClearChoices (DIA_HUNTER_ZIOLA);
    Info_ClearChoices (DIA_HUNTER_ZIOLA);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Wilczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Smoczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Leśnym Mchu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Piekielnym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Pleśni.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PL01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Szczawiu Starokrólewskim.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Mchu Drzewnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Żywotniku Piekielnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Kamiennym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_KK01);
};

FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01_15_01"); //Opowiedz mi o Leśnym Mchu.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01_03_02"); //To trucizna i to mocna. Lepiej jej unikać.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01_03_03"); //Czasem można ją pomylić ze smoczym korzeniem.
    Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
    B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Leśny Mech to niebezpieczna trucizna, podobna do Smoczego Korzenia.");
    Info_ClearChoices (DIA_HUNTER_ZIOLA);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Wilczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Smoczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Leśnym Mchu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Piekielnym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Pleśni.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PL01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Szczawiu Starokrólewskim.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Mchu Drzewnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Żywotniku Piekielnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Kamiennym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_KK01);
};

FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01_15_01"); //Opowiedz mi o Piekielnym Kwiecie.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01_03_02"); //To jedna z najrzadszych roślinek w tutejszych lasach.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01_03_03"); //Jeden Piekielny Kwiat to odpowiednik paru tygodni intensywnych ćwiczeń fizycznych.
    Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
    B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Piekielny Kwiat to rzadka, leśna roślina, w olbrzymim stopniu zwiększająca siłę.");
    Info_ClearChoices (DIA_HUNTER_ZIOLA);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Wilczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Smoczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Leśnym Mchu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Piekielnym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Pleśni.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PL01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Szczawiu Starokrólewskim.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Mchu Drzewnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Żywotniku Piekielnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Kamiennym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_KK01);
};

FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_PL01()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_PL01_15_01"); //Opowiedz mi o Pleśni.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_PL01_03_02"); //Pleśń porasta drzewa. Jest lekko trująca, ale raczej nikogo nie zabije. Co najwyżej zafunduje lekki ból żołądka.
    Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
    B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Pleśń porasta drzewa. I jest lekko trująca.");
    Info_ClearChoices (DIA_HUNTER_ZIOLA);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Wilczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Smoczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Leśnym Mchu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Piekielnym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Pleśni.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PL01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Szczawiu Starokrólewskim.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Mchu Drzewnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Żywotniku Piekielnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Kamiennym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_KK01);
};

FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01_15_01"); //Opowiedz mi o Szczawiu Starokrólewskim.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01_03_02"); //Oh, to naprawdę rzadka i wartościowa roślinka.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01_03_03"); //Zwiększa ogólną wytrzymałość organizmu, dzięki czemu można przeżyć gorsze rany, niż zwykle.
    Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
    B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Szczaw Starokrólewski to silna roślina, w dużym stopniu zwiększająca wytrzymałość organizmu.");
    Info_ClearChoices (DIA_HUNTER_ZIOLA);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Wilczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Smoczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Leśnym Mchu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Piekielnym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Pleśni.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PL01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Szczawiu Starokrólewskim.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Mchu Drzewnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Żywotniku Piekielnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Kamiennym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_KK01);
};

FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01_15_01"); //Opowiedz mi o Mchu Drzewnym.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01_03_02"); //Oh, to dość rzadki mech. Porasta, jak można się domyślić, drzewa.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01_03_03"); //Używa się go do opatrywania ran.
    Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
    B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Mech Drzewny to dość silnie działające lekarstwo.");
    Info_ClearChoices (DIA_HUNTER_ZIOLA);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Wilczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Smoczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Leśnym Mchu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Piekielnym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Pleśni.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PL01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Szczawiu Starokrólewskim.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Mchu Drzewnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Żywotniku Piekielnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Kamiennym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_KK01);
};

FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01_15_01"); //Opowiedz mi o Żywotniku Piekielnym.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01_03_02"); //Jedno z najrzadszych roślin w Khorinis.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01_03_03"); //Wzmacnia wytrzymałość organizmu, dzieki czemu można wytrzymać większe rany. No i działa przeciwbólowo.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01_03_04"); //Ale bezbólowo permanentnie. Czyli poprostu słabiej odczuwa się ból.
    Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
    B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Żywotnik Piekielny to rzadka roślina leśna, w znacznym stopniu wzmacniająca organizm.");
    Info_ClearChoices (DIA_HUNTER_ZIOLA);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Wilczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Smoczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Leśnym Mchu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Piekielnym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Pleśni.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PL01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Szczawiu Starokrólewskim.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Mchu Drzewnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Żywotniku Piekielnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Kamiennym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_KK01);
};

FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_KK01()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_KK01_15_01"); //Opowiedz mi o Kamiennym Kwiecie.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_KK01_03_02"); //To pospolita roślina trująca. Na szczęście słabo działająca.
    Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
    B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Kamienny Kwiat to słabo działająca trucizna, rosnąca głównie w lasach.");
    Info_ClearChoices (DIA_HUNTER_ZIOLA);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Wilczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Smoczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Leśnym Mchu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Piekielnym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Pleśni.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PL01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Szczawiu Starokrólewskim.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Mchu Drzewnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Żywotniku Piekielnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01);
    Info_AddChoice (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Kamiennym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_KK01);
};





zSpy wykrywa...

AI Output -unit DIA_HUNTER_WELCOME_15_01 not found ! <-> I tak dla każdego "punktu" dialogu.




Pomocy :(
 

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
ja na twoim miejscu zrobiłbym te wszystkie dialogi jakimś programem od tego, nie byłoby błędów.
 

Mirrond

Mirrond

Użytkownicy
posty24
  • Użytkownicy

Mirrond

Dialogi, eh...
#2 2011-09-19, 21:30(Ostatnia zmiana: 2011-09-19, 21:31)
To było robione Easy Dialog Makerem... Ino przypadkiem gdy zaznaczałem to nie "chwyciłem" informującego o tym napisu na górze. Przecież nie jestem takim wariatem żeby to w notatniku pisać, rok bym jeden skrypt robił xD
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Glupie pytanie ale czy zrobiles update w spacerze?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Mirrond

Mirrond

Użytkownicy
posty24
  • Użytkownicy
Update? Masz na myśli Update->Save, czyli ogólnie rzecz ujmując skompilowanie dialogów?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Obejrzyj ten filmik filmik czipa17
Najlepiej jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś obejrzyj wszystkie jego filmy.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Mirrond

Mirrond

Użytkownicy
posty24
  • Użytkownicy
Obejrzałem. Żadnych różnic od tego co ja robiłem nie dostrzegłem, eh...
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Dialogi, eh...
#7 2011-09-20, 14:32(Ostatnia zmiana: 2011-09-20, 14:35)
Jak powtarzasz jeden skrypt kilka razy to napisz go w funkcji i rób do niego odwołania ;) o wiele mniej wtedy masz kodu ;) chodzi mi o dialog "zioła" twój ma 208 linijek mój ma 139 :D

/////////////////////////////////////////////////////////////
//-----------------> Funkcja ZIOLA///////////////////////////
/////////////////////////////////////////////////////////////
FUNC VOID Choice_ziola()
{
    Info_ClearChoices           (DIA_HUNTER_ZIOLA);
    Info_AddChoice              (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Wilczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR);
    Info_AddChoice              (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Smoczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01);
    Info_AddChoice              (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Leśnym Mchu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01);
    Info_AddChoice              (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Piekielnym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01);
    Info_AddChoice              (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Pleśni.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PL01);
    Info_AddChoice              (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Szczawiu Starokrólewskim.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01);
    Info_AddChoice              (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Mchu Drzewnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01);
    Info_AddChoice              (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Żywotniku Piekielnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01);
    Info_AddChoice              (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Kamiennym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_KK01);

};
//========================================
//-----------------> ZIOLA
//========================================

INSTANCE DIA_HUNTER_ZIOLA (C_INFO)
{
   npc          = MIN_10415_HUNTER;
   nr           = 4;
   condition    = DIA_HUNTER_ZIOLA_Condition;
   information  = DIA_HUNTER_ZIOLA_Info;
   permanent    = TRUE;
   description  = "Jakie zioła można znaleźć w lesie?";
};

FUNC INT DIA_HUNTER_ZIOLA_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_HUNTER_WELCOME))
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_15_01"); //Jakie zioła można znaleźć w lesie?
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_03_02"); //Różnorakie. Wilczy Korzeń, Smoczy Korzeń, Leśny Mech, Piekielny Kwiat, Pleśń, Szczaw Starokrólewski, Mech Drzewny i Kamienny Kwiat.

    AI_StopProcessInfos (self);

    Choice_ziola();

};

FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR_15_01"); //Opowiedz mi o Wilczym Korzeniu.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR_03_02"); //To naprawdę rzadka roślinka. Ciężko ją znaleźć.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR_03_03"); //Ale warto się namęczyć. To jedno z najsilniejszych ziółek leczniczych, jakie można znaleźć w Khorinis.
    Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
    B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Wilczy Korzeń to bardzo silnie działająca roślina lecznicza, rosnąca głównie w lasach.");
    Choice_ziola();
};

FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01_15_01"); //Opowiedz mi o Smoczym Korzeniu.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01_03_02"); //Smoczy Korzeń to bardzo rzadka roślina. Po jej zjedzeniu mięśnie ulegają wyczuwalnemu wzmocnieniu.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01_03_03"); //Podobno można z nich zrobić miksturę zwiększającą siłę jeszcze bardziej, ale nie mam co do tego pewności. Nie jestem alchemikiem.
    Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
    B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Smoczy Korzeń to jadalna roślina zwiększająca siłę tego, który ją zje.");
    Choice_ziola();
};

FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01_15_01"); //Opowiedz mi o Leśnym Mchu.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01_03_02"); //To trucizna i to mocna. Lepiej jej unikać.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01_03_03"); //Czasem można ją pomylić ze smoczym korzeniem.
    Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
    B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Leśny Mech to niebezpieczna trucizna, podobna do Smoczego Korzenia.");
    Choice_ziola();
};

FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01_15_01"); //Opowiedz mi o Piekielnym Kwiecie.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01_03_02"); //To jedna z najrzadszych roślinek w tutejszych lasach.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01_03_03"); //Jeden Piekielny Kwiat to odpowiednik paru tygodni intensywnych ćwiczeń fizycznych.
    Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
    B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Piekielny Kwiat to rzadka, leśna roślina, w olbrzymim stopniu zwiększająca siłę.");
    Choice_ziola();
};

FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_PL01()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_PL01_15_01"); //Opowiedz mi o Pleśni.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_PL01_03_02"); //Pleśń porasta drzewa. Jest lekko trująca, ale raczej nikogo nie zabije. Co najwyżej zafunduje lekki ból żołądka.
    Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
    B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Pleśń porasta drzewa. I jest lekko trująca.");
    Choice_ziola();
};

FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01_15_01"); //Opowiedz mi o Szczawiu Starokrólewskim.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01_03_02"); //Oh, to naprawdę rzadka i wartościowa roślinka.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01_03_03"); //Zwiększa ogólną wytrzymałość organizmu, dzięki czemu można przeżyć gorsze rany, niż zwykle.
    Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
    B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Szczaw Starokrólewski to silna roślina, w dużym stopniu zwiększająca wytrzymałość organizmu.");
    Choice_ziola();
};

FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01_15_01"); //Opowiedz mi o Mchu Drzewnym.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01_03_02"); //Oh, to dość rzadki mech. Porasta, jak można się domyślić, drzewa.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01_03_03"); //Używa się go do opatrywania ran.
    Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
    B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Mech Drzewny to dość silnie działające lekarstwo.");
    Choice_ziola();
};

FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01_15_01"); //Opowiedz mi o Żywotniku Piekielnym.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01_03_02"); //Jedno z najrzadszych roślin w Khorinis.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01_03_03"); //Wzmacnia wytrzymałość organizmu, dzieki czemu można wytrzymać większe rany. No i działa przeciwbólowo.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01_03_04"); //Ale bezbólowo permanentnie. Czyli poprostu słabiej odczuwa się ból.
    Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
    B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Żywotnik Piekielny to rzadka roślina leśna, w znacznym stopniu wzmacniająca organizm.");
    Choice_ziola();
};

FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_KK01()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_KK01_15_01"); //Opowiedz mi o Kamiennym Kwiecie.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_KK01_03_02"); //To pospolita roślina trująca. Na szczęście słabo działająca.
    Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
    B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Kamienny Kwiat to słabo działająca trucizna, rosnąca głównie w lasach.");
    Choice_ziola();
};

Błąd wskazuje ze dialogu nie ma w plikach OU Przed skompilowaniem dialogów trzeba skompilować skrypty zrobiłeś to ?

Mirrond

Mirrond

Użytkownicy
posty24
  • Użytkownicy
No mówię że tak, to oczywiste w końcu jest... wywalam Ou.bin i Ou.csl, włączam Spacera i klikam na Update. Czekam i klikam na Save. Robię coś źle?
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Dialogi, eh...
#9 2011-09-20, 15:42(Ostatnia zmiana: 2011-09-20, 15:45)
No mówię że tak, to oczywiste w końcu jest... wywalam Ou.bin i Ou.csl, włączam Spacera i klikam na Update. Czekam i klikam na Save. Robię coś źle?
Przeczytaj jeszcze raz bo źle przeczytałeś :)

ma być tak
usuń Ou.bin i Ou.csl
włącz spacera
skompiluj skrypty
potem klikasz Refresh
dajesz ok na wiadomości
potem dajesz Update
i zapisujesz dialogi

Mirrond

Mirrond

Użytkownicy
posty24
  • Użytkownicy
Dalej to samo.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
A w wpisy w dzienniku są?
 

Mirrond

Mirrond

Użytkownicy
posty24
  • Użytkownicy
Nie wiem. Nie jestem w stanie dotrzeć do dialogów w których się one pojawiają - Choices nie działa, rozpoczynający je dialog powoduje, jak pozostałe, koniec rozmowy.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
BTW znalazłem bład w skrypcie Rafała:
/////////////////////////////////////////////////////////////
//-----------------> Funkcja ZIOLA///////////////////////////
/////////////////////////////////////////////////////////////
FUNC VOID Choice_ziola()
{
    Info_ClearChoices           (DIA_HUNTER_ZIOLA);
    Info_AddChoice              (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Wilczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR);
    Info_AddChoice              (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Smoczym Korzeniu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01);
    Info_AddChoice              (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Leśnym Mchu.", DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01);
    Info_AddChoice              (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Piekielnym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01);
    Info_AddChoice              (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Pleśni.", DIA_HUNTER_ZIOLA_PL01);
    Info_AddChoice              (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Szczawiu Starokrólewskim.", DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01);
    Info_AddChoice              (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Mchu Drzewnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01);
    Info_AddChoice              (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Żywotniku Piekielnym.", DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01);
    Info_AddChoice              (DIA_HUNTER_ZIOLA, "Opowiedz mi o Kamiennym Kwiecie.", DIA_HUNTER_ZIOLA_KK01);

};
//========================================
//-----------------> ZIOLA
//========================================

INSTANCE DIA_HUNTER_ZIOLA (C_INFO)
{
   npc          = MIN_10415_HUNTER;
   nr           = 4;
   condition    = DIA_HUNTER_ZIOLA_Condition;
   information  = DIA_HUNTER_ZIOLA_Info;
   permanent    = TRUE;
   description  = "Jakie zioła można znaleźć w lesie?";
};

FUNC INT DIA_HUNTER_ZIOLA_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_HUNTER_WELCOME))
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_15_01"); //Jakie zioła można znaleźć w lesie?
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_03_02"); //Różnorakie. Wilczy Korzeń, Smoczy Korzeń, Leśny Mech, Piekielny Kwiat, Pleśń, Szczaw Starokrólewski, Mech Drzewny i Kamienny Kwiat.

    Choice_ziola();

};

FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR_15_01"); //Opowiedz mi o Wilczym Korzeniu.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR_03_02"); //To naprawdę rzadka roślinka. Ciężko ją znaleźć.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_WILKOR_03_03"); //Ale warto się namęczyć. To jedno z najsilniejszych ziółek leczniczych, jakie można znaleźć w Khorinis.
    Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
    B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Wilczy Korzeń to bardzo silnie działająca roślina lecznicza, rosnąca głównie w lasach.");
    Choice_ziola();
};

FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01_15_01"); //Opowiedz mi o Smoczym Korzeniu.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01_03_02"); //Smoczy Korzeń to bardzo rzadka roślina. Po jej zjedzeniu mięśnie ulegają wyczuwalnemu wzmocnieniu.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_SK01_03_03"); //Podobno można z nich zrobić miksturę zwiększającą siłę jeszcze bardziej, ale nie mam co do tego pewności. Nie jestem alchemikiem.
    Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
    B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Smoczy Korzeń to jadalna roślina zwiększająca siłę tego, który ją zje.");
    Choice_ziola();
};

FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01_15_01"); //Opowiedz mi o Leśnym Mchu.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01_03_02"); //To trucizna i to mocna. Lepiej jej unikać.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_LM01_03_03"); //Czasem można ją pomylić ze smoczym korzeniem.
    Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
    B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Leśny Mech to niebezpieczna trucizna, podobna do Smoczego Korzenia.");
    Choice_ziola();
};

FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01_15_01"); //Opowiedz mi o Piekielnym Kwiecie.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01_03_02"); //To jedna z najrzadszych roślinek w tutejszych lasach.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_PK01_03_03"); //Jeden Piekielny Kwiat to odpowiednik paru tygodni intensywnych ćwiczeń fizycznych.
    Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
    B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Piekielny Kwiat to rzadka, leśna roślina, w olbrzymim stopniu zwiększająca siłę.");
    Choice_ziola();
};

FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_PL01()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_PL01_15_01"); //Opowiedz mi o Pleśni.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_PL01_03_02"); //Pleśń porasta drzewa. Jest lekko trująca, ale raczej nikogo nie zabije. Co najwyżej zafunduje lekki ból żołądka.
    Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
    B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Pleśń porasta drzewa. I jest lekko trująca.");
    Choice_ziola();
};

FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01_15_01"); //Opowiedz mi o Szczawiu Starokrólewskim.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01_03_02"); //Oh, to naprawdę rzadka i wartościowa roślinka.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_SSK01_03_03"); //Zwiększa ogólną wytrzymałość organizmu, dzięki czemu można przeżyć gorsze rany, niż zwykle.
    Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
    B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Szczaw Starokrólewski to silna roślina, w dużym stopniu zwiększająca wytrzymałość organizmu.");
    Choice_ziola();
};

FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01_15_01"); //Opowiedz mi o Mchu Drzewnym.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01_03_02"); //Oh, to dość rzadki mech. Porasta, jak można się domyślić, drzewa.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_MD01_03_03"); //Używa się go do opatrywania ran.
    Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
    B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Mech Drzewny to dość silnie działające lekarstwo.");
    Choice_ziola();
};

FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01_15_01"); //Opowiedz mi o Żywotniku Piekielnym.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01_03_02"); //Jedno z najrzadszych roślin w Khorinis.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01_03_03"); //Wzmacnia wytrzymałość organizmu, dzieki czemu można wytrzymać większe rany. No i działa przeciwbólowo.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_ZP01_03_04"); //Ale bezbólowo permanentnie. Czyli poprostu słabiej odczuwa się ból.
    Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
    B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Żywotnik Piekielny to rzadka roślina leśna, w znacznym stopniu wzmacniająca organizm.");
    Choice_ziola();
};

FUNC VOID DIA_HUNTER_ZIOLA_KK01()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_KK01_15_01"); //Opowiedz mi o Kamiennym Kwiecie.
    AI_Output (self, other ,"DIA_HUNTER_ZIOLA_KK01_03_02"); //To pospolita roślina trująca. Na szczęście słabo działająca.
    Log_CreateTopic (Topic_ROSLINY,LOG_NOTE);
    B_LogEntry (Topic_ROSLINY,"Kamienny Kwiat to słabo działająca trucizna, rosnąca głównie w lasach.");
    Choice_ziola();
};
Teraz powinno dojść do końca.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Dialogi, eh...
#14 2011-09-20, 17:28(Ostatnia zmiana: 2011-09-20, 17:31)
BTW znalazłem bład w skrypcie Rafała:

A był byś łaskaw zobaczyć pierwszy skrypt ???
też jest "błąd" a raczej nie błąd lecz nie potrzebna funkcja. Ja chciałem tylo pokazać ze można w lepszy sposób stworzyć ten dialog a nie przyglądałem się mu dogłębnie ;)

Wiec zanim napisze kto zrobił byka to sprawdź to ;)

Lecz dalej pozostaje kwestia problemu bo problem pojawiał się też przy pierwszym dialogu bez choise

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
No dobra nie błąd typu syntax error ale to też błąd bo choice nie był by aktywowany bo zakańczałeś dialog przed daniem wyboru.
 

Mirrond

Mirrond

Użytkownicy
posty24
  • Użytkownicy
Może mi ktoś wyjaśnić co zrobić żeby to działało? ._.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
No nie zrozum mnie źle ale ja polecałbym zrobić to jeszcze raz tym razem bez makerów. Polecam poczytać tutoriale o dialogach zanim się za to zabierzesz chyba ze już coś tam wcześniej robiłeś. Makery są użyteczne tylko jak masz mało czasu/ nie lubisz pisać skryptów oraz wiesz jak naprawiać błędy.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Mirrond

Mirrond

Użytkownicy
posty24
  • Użytkownicy

Mirrond

Dialogi, eh...
#18 2011-09-21, 19:16(Ostatnia zmiana: 2011-09-21, 22:07)
Cytuj
wiesz jak naprawiać błędy

Ja musiałbym umieć naprawiać błędy znacznie lepiej, gdybym chciał to robić nieprzezmaker. :D

Dobra, olewam to, nieco mi się koncept zmienił i tego dialogu i tak nie będzie. Temat można zamknąć, chyba że ktoś ma coś do dodania.




Nikt jeszcze nie zamknął? Ufff




Podobny error pojawił się na drugim kompie, z innymi skryptami, które kiedyś działały. Nie ogarniam tego...

Ale zauważyłem, że w czasie kompilowania dialogów w spacerze (no wiecie, po Update) na tej liście, nie widać niczego, co by świadczyło o obecności moich nowych dialogów w grze. To chyba nie jest normalne, nie?





 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry