Wzorując się na orygyginalnych skryptach.
Wycinek z pliku IT_ADDON_WEAPONS
Spoiler
instance ItRw_Addon_FireArrow (C_Item)
{
name = "Ognista strzała";
mainflag = ITEM_KAT_MUN;
flags = ITEM_BOW | ITEM_MULTI;
wear = WEAR_EFFECT;
effect = "SPELLFX_FIREARROW";
// FIXME_Noki: Werte
value = Value_Pfeil;
visual = "ItRw_Arrow.3ds";
material = MAT_WOOD;
description = name;
// TEXT[0] = ""; COUNT[0] = ;
// TEXT[1] = ""; COUNT[1] = ;
// TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
// TEXT[3] = NAME_Dex_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
// TEXT[4] = ""; COUNT[4] = ;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};
Jeszcze dodam że będziesz musiał albo używać wyspecjalizowanego łuku do takich strzał albo napisać monolog do zmiany strzał. Co do tego drugiego to jest temat o tym jak to zrobić.