Runiczna strzała 2791 3

O temacie

Autor Hraoldzix

Zaczęty 17.09.2011 roku

Wyświetleń 2791

Odpowiedzi 3

Hraoldzix

Hraoldzix

Użytkownicy
posty73
Propsy12
  • Użytkownicy
Jak coś takiego zrobić? Chodzi o to, że wale z łuku w potwora, inną specjalną strzałą i jeśli strzała trafi to np. wywołuje się efekt. Proszę o wskazówki, gdzie takie coś wpisać i jak zrobić. Polecą propsy :D
 
Życie jest jak papier toaletowy. Długie , szare i do du**. . .



Chyba, że masz Gothica :P






http://www.bandyckahistoriateam.pun.pl/

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Runiczna strzała
#1 2011-09-17, 17:56(Ostatnia zmiana: 2011-09-17, 17:58)
Wzorując się na orygyginalnych skryptach.
Wycinek z pliku IT_ADDON_WEAPONS
Spoiler
instance ItRw_Addon_FireArrow (C_Item)
{
   name             =   "Ognista strzała";

   mainflag          =   ITEM_KAT_MUN;
   flags             =   ITEM_BOW | ITEM_MULTI;

   wear            =   WEAR_EFFECT;
   effect            =   "SPELLFX_FIREARROW";

   // FIXME_Noki: Werte
   value             =   Value_Pfeil;

   visual             =   "ItRw_Arrow.3ds";
   material          =   MAT_WOOD;

   description         = name;
//   TEXT[0]            = "";               COUNT[0]   = ;
//   TEXT[1]            = "";               COUNT[1]   = ;
//   TEXT[2]            = NAME_Damage;         COUNT[2]   = damageTotal;
//   TEXT[3]          = NAME_Dex_needed;      COUNT[3]   = cond_value[2];
//   TEXT[4]            = "";                COUNT[4]   = ;
   TEXT[5]            = NAME_Value;         COUNT[5]   = value;
};

Jeszcze dodam że będziesz musiał albo używać wyspecjalizowanego łuku do takich strzał albo napisać monolog do zmiany strzał. Co do tego drugiego to jest temat o tym jak to zrobić.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Runiczna strzała
#2 2011-09-17, 20:24(Ostatnia zmiana: 2011-09-17, 20:27)
Polecam mój program miecze runiczne strzały też można ;) ściągnij wersje 0.2.4 bo 3.0 jest nie testowana

http://themodders.org/index.php?/topic/12570-miecze-magiczne-v024-30/

To co ty napisałeś sawik to strzała z efektem a nie wywołująca efekt jak chciał Hraoldzix

Hraoldzix

Hraoldzix

Użytkownicy
posty73
Propsy12
  • Użytkownicy

Hraoldzix

Runiczna strzała
#3 2011-09-18, 10:46(Ostatnia zmiana: 2011-09-18, 11:44)
Thx za pomoc. Łapcie propsy za pomoc :D

EDIT: Ten program mi się nie przyda, bo jest do gothica 1 a ja chcę do 2. Wie ktoś jak to zrobić do gothica 2?
 
Życie jest jak papier toaletowy. Długie , szare i do du**. . .



Chyba, że masz Gothica :P






http://www.bandyckahistoriateam.pun.pl/


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry