JŻ na 100% 88980 346

O temacie

Autor młody95

Zaczęty 24.08.2011 roku

Wyświetleń 88980

Odpowiedzi 346

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

JŻ na 100%
#200 2011-08-25, 00:12(Ostatnia zmiana: 2011-08-25, 00:13)
pod mano fakturą 1 pojebało cie nie bende dla ciebie kurwo do łodzi jechał dopiero marzłem na dworze bo astek szmata kzaczył

Zajebistość tej wypowiedzi wypaliła mi dziury w mózgu.
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
pod mano fakturą 1 pojebało cie nie bende dla ciebie kurwo do łodzi jechał dopiero marzłem na dworze bo astek szmata kzaczył
bo jesteś pizdą i się motyla noga boisz. chciałeś żeby ci ktoś z trójmiasta robił wizytę, bo chciałeś się z nim napjerdalać. teraz ja motyla noga jadę kawałek w twoją stronę CZEKAM motyla noga. POKAŻ ŻE MASZ JAJA A NIE TYLKO WŁOSY DZIEWICZY WĄSIK
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

JŻ na 100%
#202 2011-08-25, 00:14(Ostatnia zmiana: 2011-08-25, 00:14)
nie, nadal na Ciebie czekam. zal mi Ciebie, bo mimo iz 'masz na miejscu' nie wyszedłes. dobra, jak ja Cię nie pobije to zrobia to twoi 'koledzy' z klasy juz 1 wrzesnia.

TYLE WART JEST TE TWOJE JP
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
 

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
ejj ty mlody, a może podziel się z numerem fona?
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
pod mano fakturą 1 pojebało cie nie bende dla ciebie kurwo do łodzi jechał dopiero marzłem na dworze bo astek szmata kzaczył
Cytuj
...dworze bo astek szmata...
Cytuj
astek
Mistrz :lol2:
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

młody95

młody95

Użytkownicy
posty14
Propsy24
  • Użytkownicy
wiecie ile z waszego kozaczenia pizdy wyszło dobrego spotkałem sie z kupmlami wyjebałem bronka i spadam na litra leszcze
 
Zrobisz jak uważasz >>ACAB<<

Tu nie chodzi kogo lubisz Tylko do którego należysz społeczeństwa

Uwaga nie chce mi sie tego pisać w każdym poście w którym dodam odpowieć

SORKI ZA BŁĘDY ORTOGRAFICZNE

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Eee... litra? Ja tam we dwóch 3 litry wypiłem, a potem skrzynkę piw na głowę. Cienias.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

młody95

młody95

Użytkownicy
posty14
Propsy24
  • Użytkownicy
dziwne astek niby jesteś i czekasz a 15 osub nie może cie dojżeć zajebisty jesteś
 
Zrobisz jak uważasz >>ACAB<<

Tu nie chodzi kogo lubisz Tylko do którego należysz społeczeństwa

Uwaga nie chce mi sie tego pisać w każdym poście w którym dodam odpowieć

SORKI ZA BŁĘDY ORTOGRAFICZNE

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nie no jak jest prowo to limit propsów powinien zostać zniesiony bo tak to nawet nie ma jak się odwdzięczyć za dobrą zabawę :(
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
Cytat: młody95#msg date=1314224286mi wyjebałem bronka i spadam na litra leszcze
[/quote
Słyszeliście? ta menda wyjebał bronka! teraz znowu Kaczyński dojdzie do władzy >_<"
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Jebany ochlapie, kolega z forum na ciebie czeka, aby sobie spokojnie "porozmawiać", a Ty takie kity wciskasz.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
dobra, przyznaję się, gość ze mną wygrał...
powalił mnie na ziemie swoją głupotą tak, że nie mogłem wstać :lol2:
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
a to piwo to kurva pewnie jakieś pierdlone karmi czy inne gówno typu soczek
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!

mgr Fartuess

JŻ na 100%
#214 2011-08-25, 00:18(Ostatnia zmiana: 2012-02-14, 15:53)
btw. Ja tam jestem ciekaw co on skryptuje... z tą dubą i astekiem to jakoś nie wierzę, żeby jakikolwiek skrypt przez imć pana napisany działał  :lol:

[mod=mea]#inclute >studjo.h<
mein)(
}
sout >< "jotpe":
{
[/mod]
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
dziwne astek niby jesteś i czekasz a 15 osub nie może cie dojżeć zajebisty jesteś
nie wierzę, że masz aż tylu kolegów :lol2:
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
dziwne astek niby jesteś i czekasz a 15 osub nie może cie dojżeć zajebisty jesteś
tylko pizda chwali się kumplami
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Cytat: młody95#msg date=1314224371mi wyjebałem bronka i spadam na litra leszcze
[/quote
Ale ty jesteś męski! Umowisz sie ze mna? Jestem kobieta, w dodatku dziewicą.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
15 osub
Pominę błąd ortograficzny (osób bo osoby) no ale to ty jesteś zajebisty koksu 15 na jednego z resztą na Azteka to i tak za mało.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

młody95

młody95

Użytkownicy
posty14
Propsy24
  • Użytkownicy
aztek prawda jest taka że nawet nie miszkasz w kaliszu
 
Zrobisz jak uważasz >>ACAB<<

Tu nie chodzi kogo lubisz Tylko do którego należysz społeczeństwa

Uwaga nie chce mi sie tego pisać w każdym poście w którym dodam odpowieć

SORKI ZA BŁĘDY ORTOGRAFICZNE


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry