JŻ na 100% 89416 346

O temacie

Autor młody95

Zaczęty 24.08.2011 roku

Wyświetleń 89416

Odpowiedzi 346

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Nie no, pierdolne sie na glebe i motyla noga do rana nie wstane :lol2:  Człowieku zagraj w chińczyka, tylko pionków nie zjedz, jak przegrasz
 

młody95

młody95

Użytkownicy
posty14
Propsy24
  • Użytkownicy
aztek a ty gdzie mieszkasz pizdo
 
Zrobisz jak uważasz >>ACAB<<

Tu nie chodzi kogo lubisz Tylko do którego należysz społeczeństwa

Uwaga nie chce mi sie tego pisać w każdym poście w którym dodam odpowieć

SORKI ZA BŁĘDY ORTOGRAFICZNE

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
ej kaczka kurwo adres podaj dokładny mam kandydata dla ciebie
Podał ci razem z numerem domy ma ci to jeszcze wklepać do nawigacji czy co?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
motyla noga debilu masz podany wyżej, rusz mózgownicą (jeżeli takową posiadasz) i sobie sprawdź. Poza tym to chyba ty cwaniaczku miałeś przyjechać nas naklepać a nie bronić się kolegami :ok:  Ale to oczywiste, że my tu sramy pod siebie :lol2:
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
aztek a ty gdzie mieszkasz pizdo
Z Kalisza, daj swoje zdjęcie, żebym mógł Cię rozpoznać
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

JŻ na 100%
#105 2011-08-24, 23:24(Ostatnia zmiana: 2011-08-24, 23:26)
Ej WWZ i kaczka wasze pięknie i przejrzyste leszczowate zdania są do mnie
Wypierdalać mi z tą gównianą niebieską dobiską
Ciecie
No mówiłem że artysta, bo przeczytałem cały post i nihuj nie wiem o co chodziło.
Prawie jak u mickiewicza.


aztek a ty gdzie mieszkasz pizdo
Robisz Tour po Polsce?

ej kaczka kurwo adres podaj dokładny mam kandydata dla ciebie
Myślałem że chcesz nas dojechać osobiście, a tu zatrudniasz kandydatów :<
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie wiem czy się śmiać, czy płakać, bo to mój rocznik...
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

JŻ na 100%
#107 2011-08-24, 23:25(Ostatnia zmiana: 2011-08-24, 23:25)
Oddychaj =D

Robisz Tour po Polsce?
:lol2:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
A i młody95 do kaczusia to mi grzeczniej jasne?
Azteków itp możesz wyzywać ale od kaczorowskiego to wara.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Nie wiem czy się śmiać, czy płakać, bo to mój rocznik...
masz na myśli 95 w nicku, 96 z katalogu czy 94 za które się podaje? :lol2:  :lol2:
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

JŻ na 100%
#110 2011-08-24, 23:26(Ostatnia zmiana: 2011-08-24, 23:26)
95 w nicku. Z resztą chuj jeden go wie, który to rocznik. ;)
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

młody95

młody95

Użytkownicy
posty14
Propsy24
  • Użytkownicy
aztek to podaj miejsce i czas
 
Zrobisz jak uważasz >>ACAB<<

Tu nie chodzi kogo lubisz Tylko do którego należysz społeczeństwa

Uwaga nie chce mi sie tego pisać w każdym poście w którym dodam odpowieć

SORKI ZA BŁĘDY ORTOGRAFICZNE

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
To jest spontan, czy zorganizowany event? Ostatnio było tak śmiesznie jak mieliśmy organizatorów i reklamy na mistrzach ;)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Centrum kalisza, tylko daj to zdjęcie... chyba, że się boisz. Pewnie chudy z Ciebie szczur i w ogóle :C
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Cytuj
mam kandydata dla ciebie
prawie się zesrałem  :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:
 
makin' bacon

młody95

młody95

Użytkownicy
posty14
Propsy24
  • Użytkownicy
centrum czyli gdzie idioto jebany mam lepszy pomysł w parku koło domku parkowego jest fajna ciemna drużka
 
Zrobisz jak uważasz >>ACAB<<

Tu nie chodzi kogo lubisz Tylko do którego należysz społeczeństwa

Uwaga nie chce mi sie tego pisać w każdym poście w którym dodam odpowieć

SORKI ZA BŁĘDY ORTOGRAFICZNE

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
centrum czyli gdzie idioto jebany mam lepszy pomysł w parku koło domku parkowego jest fajna ciemna drużka
zgoda, to teraz daj zdjęcie, żebym mógł Cię rozpoznać... czyli co? teraz idziemy?
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Aztek weź kilku kumpli bo tacy to zazwyczaj z obstawą chodzą i się nie wstydzą w kilku na jednego.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

JŻ na 100%
#118 2011-08-24, 23:29(Ostatnia zmiana: 2011-08-24, 23:30)
centrum czyli gdzie idioto jebany mam lepszy pomysł w parku koło domku parkowego jest fajna ciemna drużka

Boisz się, że ktoś zauważy twój trądzik na ryju? Smutne :C
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

JŻ na 100%
#119 2011-08-24, 23:30(Ostatnia zmiana: 2011-08-24, 23:30)
Centrum kalisza, tylko daj to zdjęcie... chyba, że się boisz. Pewnie chudy z Ciebie szczur i w ogóle :C
Poznasz go bez problemu. Nosi bluze JP i puszcza firme z komórki na głośniczku.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry