[G1] Budzis Skrypt Mod 111319 201

O temacie

Autor RafalBudzis

Zaczęty 20.08.2011 roku

Wyświetleń 111319

Odpowiedzi 201

MrocznyBezi99

MrocznyBezi99

Użytkownicy
posty17
Propsy2
  • Użytkownicy
A ja mam pewien problem ponieważ gdy mam założony miecz runiczny Beliara i chce zmienić mu czar to pisze mi że nie mam założonego miecza runicznego Beliara :ayfkm: .
 

BezimiennyBrony

BezimiennyBrony

Użytkownicy
posty14
Propsy2
  • Użytkownicy
A ja mam pewien problem ponieważ gdy mam założony miecz runiczny Beliara i chce zmienić mu czar to pisze mi że nie mam założonego miecza runicznego Beliara :ayfkm: .

Ja mam tak samo, na szczęście z Ostrzem Adanosa (czy jakoś tak) wszystko śmiga. A myślałeś może o zrobieniu mieczów runicznych, tyle, że jednoręcznych?
 
Staram się pomóc. Co z tego wyjdzie - nie wiem.

Orion

Orion

Użytkownicy
posty41
  • Użytkownicy
Mógłbym wiedzieć jak usunąłeś sześciany z lasów i bagien? Nie mogę znaleźć o tym poradnika/tutoriala/wytłumaczenie w google.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Rafał z reguły nie ma nic przeciwko użyciu jego świata z tego co pamiętam, krótka wzmianka o nim i/lub BSM powinna załatwić sprawę.

Oczywiście polecam się z nim upewnić, odpowiadam "za niego" bo ostatnio rzadko go widuję na tM.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Orion

Orion

Użytkownicy
posty41
  • Użytkownicy
No tak, ale wolałbym dowiedzieć się jak to zrobić. :)  Oczywiście wzmianka o nim zostanie zamieszczona. (O ile będzie w czym, bo nie wiem czy to co robię w ogóle ujrzy światło dzienne.)
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Budzis Skrypt Mod
#165 2013-05-22, 11:15(Ostatnia zmiana: 2013-05-22, 11:19)
Orion nie polecam robić tego samemu strasznie się naszarpałem zanim to zrobiłem :x Jak usuwałem w blenderze waliło się światło chyba gdzieś na początku tego tematu jakiś screen jest ;d . W końcu zrobiłem to w okropny sposób przy eksporcie w kerax możesz zaznaczyć obiekty które są eksportowane. I po kolei w tej liście odznaczałem straszna babranina i do tego uschnąłem oczywiście portale w jaskiniach :x Będę musiał to jeszcze poprawić ale nie wiem czy opłaca się jeszcze robić coś z gothic na razie jestem pochłonięty swoja grą 2D :D

Oczywiście tak jak powiedział sawik nie mam nic przeciwko kopiowaniu moge nawet pomóc wyciągnąć zen z paczki .mod Jak chcesz moge też ci dać sam .3ds bez portali ale sam byś musiał ogarnąć macrosa w spacerze

turbocheat

turbocheat

Użytkownicy
posty243
Propsy31
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

turbocheat

Budzis Skrypt Mod
#166 2013-05-22, 12:13(Ostatnia zmiana: 2013-05-22, 12:13)
Kurcze blade do jakiego ciorta Budzis zablokowałeś marvina w 1 rozdziale ?:)
 
✯✯✯"Specjalizuje się w zadawaniu ciosów w plecy."✯✯✯

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Kurcze blade do jakiego ciorta Budzis zablokowałeś marvina w 1 rozdziale ?:)
A na co ci marvin, przecież na początku modyfikacja jest dość łatwa
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
A na co ci marvin, przecież na początku modyfikacja jest dość łatwa
Patrz nick, sygnatura.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kyniu

Kyniu

Użytkownicy
posty112
Propsy8
  • Użytkownicy

Kyniu

Budzis Skrypt Mod
#169 2013-05-22, 15:03(Ostatnia zmiana: 2013-05-22, 15:03)
Patrz nick, sygnatura.

NO to będzie musiał sobie jakoś 1 rozdział bez marvina przemęczyć :D . Albo pewnie zrezygnuje zaraz, albo usunie BSM i w zwykłym Gothicu na marvinie  będzie jechał lub jest jeszcze jedna możliwość:
Będzie pytał, jak ominąć tą blokadę marvina w G1 BSM
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Sawik, ja mam nick "Toworish" a ruskiem nie jestem
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Sawik, ja mam nick "Toworish" a ruskiem nie jestem
Pobieżnie sprawdź jego posty, zrozumiesz :lol2:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Pobieżnie sprawdź jego posty, zrozumiesz :lol2:
Spoko niema co drążyć, jednak jego postów nie czytam
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

BezimiennyBrony

BezimiennyBrony

Użytkownicy
posty14
Propsy2
  • Użytkownicy
Kurcze blade do jakiego ciorta Budzis zablokowałeś marvina w 1 rozdziale ?:)

Oto link do wersji BSM, z odblokowanymi cheatami od pierwszego rozdziału. Wystarczyło poszukać ;)
http://www.sendspace.com/file/6e78ol
 
Staram się pomóc. Co z tego wyjdzie - nie wiem.

turbocheat

turbocheat

Użytkownicy
posty243
Propsy31
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

turbocheat

Budzis Skrypt Mod
#174 2013-05-22, 17:26(Ostatnia zmiana: 2013-05-22, 17:31)
Oto link do wersji BSM, z odblokowanymi cheatami od pierwszego rozdziału. Wystarczyło poszukać ;)
http://www.sendspace.com/file/6e78ol
Moj błąd , nie poszukałem dokładnie. Dzięki za info.

Down@ Dzięki :)  no własnie dla mieczy runicznych głownie sciagnelem tego moda i chciałem je obczaić a tu niespodzianka bo nie mogę załączyć marvina :)
 
✯✯✯"Specjalizuje się w zadawaniu ciosów w plecy."✯✯✯

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Budzis Skrypt Mod
#175 2013-05-22, 17:28(Ostatnia zmiana: 2013-05-22, 17:33)
Moj błąd , nie poszukałem dokładnie. Dzięki za info.
Miłej zabawy z mieczami runicznymi :D  Jak coś kod był chyba "insert rh" Pod F1 chyba była pomoc :)

BezimiennyBrony Fajnie wiedzieć że ktoś się orientuje :D  Dzięki :D

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Namiot

Budzis Skrypt Mod
#176 2014-07-09, 10:22(Ostatnia zmiana: 2014-07-09, 10:33)
Witam, chciałbym się dowiedzieć jak modyfikować tego moda. Otóż potrzebuje usprawnić FH na potrzeby filmów o naukę walki,magii i zmianę stylu chodzenia. Mam GothicVDFS 1.6.2 i przy próbie wyładowania skryptów BSM mam komunikat unexpected version. To znaczy, że mam zmienić wersje programu na inną czy jest jakaś blokada przed modyfikowaniem?

Z Repupliki pobrałem wersje 4.0.3 chociaż w GothicStarter jest 4.0.1


Wypakuj VDFS z gothic 2  :ok:

Dziękować!
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Wypakuj VDFS z gothic 2  :ok:
 

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Teraz mam problem z GothicSourcer V3.10. Podczas wypakowywania program zamyka się.

Wystąpił problem z aplikacją GothicSourcer MFC.....przepraszamy :(

W message window mam przy każdym pliku not found ,a pogram wywala dokładnie zaraz po pojawieniu się na liście Gothic.dat.
 

Taliasan

Taliasan

Użytkownicy
posty378
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry