[G1] Budzis Skrypt Mod 112164 201

O temacie

Autor RafalBudzis

Zaczęty 20.08.2011 roku

Wyświetleń 112164

Odpowiedzi 201

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Budzis Skrypt Mod
#80 2012-03-21, 15:13(Ostatnia zmiana: 2012-03-21, 15:14)
Zauważyłem ze coraz więcej osób pyta o modyfikacje co bardzo mnie wspiera bo wiem ze mam po co tworzyć moda dalej. W ramach podziękowania za pytania i trucie dupy :D  Filmik

https://www.youtube.com/watch?v=WjaWHGoHPpA

girugamesh

girugamesh

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Widze że wersja 4.0 będzie fajna.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
W końcu jest zapowiedź modyfikacji w HD (dość ładnie ogarnięte)

https://www.youtube.com/watch?v=K7akeguR_tI

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Aż chce się dać propsa, ale mnie limit złapał bo gumena propsowałem. Właściwie to wychodzi Ci całkiem fajny content mod :D  


Wiem że sam masz problemy z ortografią itp. ale polecam Ci byś założył własny team i zrobił z tego Edycję Rozszerzoną (pozdro Gothic1210 :lol2:  ) w sumie wystarczy że wpleciesz kila pobocznych wątków do fabuły, oraz może trochę ciekawszych zadań pobocznych. Wiem że oryginalnym celem jest udostępnienie skryptów dla mniej uzdolnionych, ale zrobienie paru zadań dla ciebie to raczej żaden problem, a na pewne uprzyjemni rozgrywkę zarówno starym wyjadaczom jak i nowych do Gothic (są tacy?).
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Planuje zrobić "karteczki poszlaki" w różnych miejscach będą pochowane karteczki i bedą nie jasne wskazówki gdzie znajduje się następna na samym końcu znajdziemy miecz runiczny w wylosowanym efektem na początku gry. Więc każda nowa gra będzie wiązała się z innym efektem ;d

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Coś jak almanach w g1? I to się chwali! Kurde limity propsów powinny być większe. a nie tylko 5 na dzień :(


Ale kilka zadań też byś mógł dodać i co powiesz na system reputacji? Nawet bez dodawania nowych zadań, zawsze mnie wkurzało że mi mówili "jeszcze długa droga przed tobą", ale nie mówili ile dokładnie muszę harować dla nich by mnie polubili.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Daedagor

Daedagor

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
Ja jestem za tym, by dodać urwane wątki z G1, np. coś z Quentinem, Fletcherem i Scattim czy Opuszczonej Kopalni (która miała własny ekran ładowania czyli coś twórcy mieli tam dać). Coś ala Golden Mod, ale o tym już pisałem Budzisowi.
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Cytuj
W końcu jest zapowiedź modyfikacji w HD (dość ładnie ogarnięte)
2:58
można grać jako kucyk :3333
 
makin' bacon

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
2:58
można grać jako kucyk :3333
Bo trudno się domyślić ze o fryzurę chodzi ;d

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
aaaj tam krew od razu
 
makin' bacon

MarkosBoss

MarkosBoss

RaveN Studio
posty119
Propsy186
Profesjabrak
  • RaveN Studio
Odnośnie tego filmu:
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=vG6ELshma4E
[/media]

Czy nie ładniej by było, gdyby pokazać dwa paski życia w którymś miejscu na ekranie z podpisami gladiatorów? Bo te zwykłe napisy i cyferki (+ lamerski, że tak powiem, podpis "Procenty PŻ") są... zbyt zwyczajne.

BTW - Kharim rządzi. :D
BTW2 - "Strażnik" powinien być podpisany "Kirgo".

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
BTW2 - "Strażnik" powinien być podpisany "Kirgo".
Imiona nie których postaci poznajemy w trakcie gry ;)

Co do pasków to na czcionkach wyglądają do dupy ;d  A nowych nie potrafię zrobić jeszcze nie ten poziom ;d  Nie mogłem włączyć paska many przy mieczach runicznych to co dopiero zrobić nowe.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Przeczytałem w wersji 4.1, że odświeżasz miejsce zrzutu. Super, proponowałbym Ci wykorzystac w swojej modyfikacji tego moda:


http://www.gothicmods.info/index.php?option=com_content&view=article&id=46&Itemid=58


Kiedyś skontaktowalem sie jakoś z Lukassem i pozwolił mi użyć jego starmoda w swojej modyfikacji, także sądzę, że teraz tez problemu nie bedzie.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Ja to zrobię po swojemu ;p  planuje tam zrobić domek dać 3 strażników (jeden nowy) i zrobić zmianę warty oraz zamykać miejsce zrzutu na noc ;) Spokojnie poradzę sobie sam ;d

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

Budzis Skrypt Mod
#94 2012-03-25, 14:24(Ostatnia zmiana: 2012-03-25, 14:25)
Ok ;) Widze, ze na GK sie zarejestrowales :P Poznasz po avku :D  Odpisalem tam w twoim temacie.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Neltharion

Neltharion

Użytkownicy
posty15
Propsy8
  • Użytkownicy
Hmm to będzie racej nie mod a nieoficjalny dodatek ;)
 
Programista uczy się całe życie...

"Wszystko powinno być tak uproszczone jak to tylko możliwe...ale nie prostsze"

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!

Luk
DreamVader 2

Budzis Skrypt Mod
#96 2012-03-25, 16:46(Ostatnia zmiana: 2012-03-25, 16:47)
Niby fajne, ale czemu ma służyć opcja pisania klawiszem "F11"?
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Chociażby prezentacją tak jak tutaj?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
No w sumie racja. Zawsze to lepsze jak poradniki z komentarzami w notatniku.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Budzis Skrypt Mod
#99 2012-03-25, 18:09(Ostatnia zmiana: 2012-03-25, 18:10)
Myślę też ze zrobię wybieranie czcionki w tym trybie będzie można wybrać czcionkę z białym tłem i masz w łatwy sposób zrobione całe zdanie czcionką gothic`a. Widziałem ze dużo osób robi / robiło komiksy z Gothic taka czcionka wyszła by bajerancko zamiast zwykłej czarnej jak do tej pory ;d

Z resztą myślę ze znajdziecie zastosowania sami ;)


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry