Cry of Fear 6146 2

O temacie

Autor Antitraxx

Zaczęty 10.08.2011 roku

Wyświetleń 6146

Odpowiedzi 2

Antitraxx

Antitraxx

Użytkownicy
posty70
Propsy18
  • Użytkownicy
Gdy tylko usłyszałem że tą modyfikację tworzą ludzie odpowiedzialni za takie tytuły jak "Afraid of Monsters" oraz "Resident Evil: Cold Blood", już wiedziałem że to będzie hicior. I nie myliłem się. Twórcy postanowili wykorzystać zebrane doświadczenie przy poprzednich tytułach, i przedstawić graczom nową domenę strachu. Tak jak w poprzednim wypadku modyfikacja będzie pod kątem Half-Life 1, jednak stwierdzenie "modyfikacja do Half-Life 1" jest haniebne dla tej pozycji. Raczej właściwym określeniem jest "produkcja na bazie GoldSrc".

Cytuj
You wake up in a dark alley, not knowing anything. What has happened?
This is your struggle to find the truth and answers to your questions. Answers for the darkness and fear that is making your pulse race like violent blows against your head.
What are "they"? Where do "they" come from? What the hell has happened around here?
Are these the indulgences of insanity?
Time's up. You can't stand there reading those SMS's forever. It's time to head down the pathways ahead and find your answers.

Tak jak w przypadku poprzednich twórczości tych panów, fabułę modyfikacji tworzymy MY. Są podane tylko okoliczności w jakich się dzieje modyfikacja. W przypadku tej twórczości, okoliczności kręcą się wokół tajemniczego i bezimiennego jegomościa który znienacka budzi się w ciemnej alejce, kompletnie nic nie pamiętając. Będzie musiał ruszyć w podróż by poznać odpowiedź na swoje pytania.

Mechanika modyfikacji nie będzie w kompletnie niczym przypominać mechaniki znanej z poczciwego HL1, uświadczymy tu takie wynalazki jak : nowe animacje poruszania się postaci, modele high poly, bardzo szczegółowe tekstury, poprawioną fizykę gry, oraz wiele wiele innych. Tak jak mechanika modyfikacji nie będzie podobna do HL1, tak wymagania modyfikacji nie będą podobne do HL1. Z 266 MHz CPU, 32 MB ram i akceleratora 3D zrobi się 2 GHz CPU, 512 MB ram i 128 MB. Wymagania podobne do tych z HL2: Episode 1. Ale dla posiadaczy sprzętu z kartą zintegrowaną powiem na pocieszenie : spokojnie, pójdzie. :D

Data premiery moda niestety nie jest jeszcze znana a wielka szkoda, bo atmosfera wokół modyfikacji jest gorąca jak jasna cholera. Na temat tej modyfikacji jedno jest pewne: mod przebije grywalnością nie jedną budżetową produkcję grozy. Czuję to całym sobą, a nam jako wiernym graczom pozostaje tylko czekać na newsy nt. moda. :-)

Screeny
YouTube@ Oficjalny Trailer
Najnowszy gameplay z modyfikacji (ponad 7 minut)

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Chyba pora wygrzebać HL1 i poczekać na moda :D  dla ciebie :ok:  za info.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Well, dzięki. w ogromie modków do hl na moddb ciężko wygrzebać coś naprawdę dobrego.
 
makin' bacon


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry