Władanie bronią 3872 6

O temacie

Autor GothicGameTV

Zaczęty 6.08.2011 roku

Wyświetleń 3872

Odpowiedzi 6

GothicGameTV

GothicGameTV

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy

GothicGameTV

Władanie bronią
2011-08-06, 12:37(Ostatnia zmiana: 2011-08-06, 18:36)
Witam mam taki problem że gdy dodaję nową postać która ma 70% w władaniu bronią to trzyma broń od 60% ale jak już dodam do Startupa tą postać to mimo że ma 70% w władaniu to trzyma jakby miał 10% w jej władaniu... Jaki może być w tym problem ?
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Władanie bronią
#1 2011-08-06, 12:52(Ostatnia zmiana: 2011-08-06, 12:54)
Te procenty chyba przy NPC nic nie zmieniają mi się zdawało ze za trzymanie broni przez NPC odpowiada linijka

fight_tactic    =
przypisywać możesz następujące wartości

FAI_HUMAN_Mage; //mag
FAI_HUMAN_STRONG; //silny
FAI_HUMAN_MASTER; //mistrz
FAI_HUMAN_COWARD; //tchórz

GothicGameTV

GothicGameTV

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy
Mam wpisane MASTER ale i tak trzyma jakby 10% miał w mieczu... Zresztą sam zobacz skrypt !

instance TUK_891_Banic (Npc_Default)
{
// ------ NPC ------
name = "Banic";
guild = GIL_NONE;
id = 891;
voice = 5;
flags   = 2; //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
npctype = NPCTYPE_FRIEND;

// ------ Atrybuty ------
B_SetAttributesToChapter (self, 6); //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)

// ------ Taktyka Walki ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_MASTER; // MASTER / STRONG / NORMAL / COWARD

// ------ Nałożona broń ------ //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
EquipItem (self, Itmw_addon_Tenesa);
CreateInvItems (self, itri_prot_fire_01, 1);

// ------ Inwentarz ------
B_CreateAmbientInv (self);

// ------ Wygląd ------ //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
B_SetNpcVisual     (self, MALE, "Hum_Head_Fatbald", Face_B_Normal_Sharky, BodyTex_B, ITAR_Bdt_H);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Relaxed.mds"); // Mage / Militia / Tired
     // Relaxed / Arrogance
// --Istotne talenty NPCa (dziwne to to :P)--
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Talent walki ------ //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
B_SetFightSkills (self, 80);

// ------ Rutyna ------
daily_routine = Rtn_Start_891;
};

FUNC VOID Rtn_Start_891 ()
{
TA_Stand_ArmsCrossed (07,00,21,00,"NW_XARDAS_START");
TA_Stand_ArmsCrossed (21,00,07,00,"NW_XARDAS_START");
};
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Próbuj tym
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,2); to nadaje atrybut postaci bo mając te 80 % i tak ma zielony zapewne ;)

Lord sklilen

Lord sklilen

Użytkownicy
posty64
Propsy8
  • Użytkownicy

Lord sklilen

Władanie bronią
#4 2011-08-06, 18:30(Ostatnia zmiana: 2011-08-06, 18:38)
Spróbuj ją przyzwać na kodach i wtedy zobacz.

Spróbuj wejść do gry podeść do tej postaci zapisać i wyjść następnie wczytać no i zobacz czy wtedy cały czas będzie tak frajersko trzymałam miecz
 

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
W tutku czipa17 jest jak to zrobić żeby grało to jest video tutek i jest w spisze swawika tutek nazywa się " modowanie od a do z"
 

GothicGameTV

GothicGameTV

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy
Spróbuj ją przyzwać na kodach i wtedy zobacz.

Spróbuj wejść do gry podeść do tej postaci zapisać i wyjść następnie wczytać no i zobacz czy wtedy cały czas będzie tak frajersko trzymałam miecz

Więc tak co do pierwszego sposobu to przyzwana postać włada jak powinna , lecz ta co już była włada tak jak mówiłem jakby miała z 10% ...

Postać władała jakby miała 10% ale po zapisaniu gry , wszystkie moje NPC już władały brońmi jak powinny :)

Dlatego daje ci propsa !

Chciałbym jeszcze wiedzieć czy to normalne że dopiero władają brońmi dobrze po zapisaniu gry czy da się jeszcze coś z tym zrobić ?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry