Błąd jest a jednak go niema! 2731 3

O temacie

Autor Hraoldzix

Zaczęty 2.07.2011 roku

Wyświetleń 2731

Odpowiedzi 3

Hraoldzix

Hraoldzix

Użytkownicy
posty73
Propsy12
  • Użytkownicy
Witam ponownie, mam zamiar zadać wam kolejne uciążliwe pytanie, które dzisiaj będzie brzmiało: Co jest do holery?! Tutaj jest skrypt dialogu błąd wykrywa w 144 linijce a brzmi on: Unknow Identifier : INSTANCE (line 144) Oto skrypt:
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Pacho_EXIT(C_INFO)
{
npc             = GRD_224_Pacho;
nr              = 999;
condition = DIA_Pacho_EXIT_Condition;
information = DIA_Pacho_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description     = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Pacho_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Pacho_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> WRZODATTACK
//========================================

INSTANCE DIA_Pacho_WRZODATTACK (C_INFO)
{
   npc          = GRD_224_Pacho;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Pacho_WRZODATTACK_Condition;
   information  = DIA_Pacho_WRZODATTACK_Info;
   permanent = FALSE;
   Important    = TRUE;
};

FUNC INT DIA_Pacho_WRZODATTACK_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Hayk_Wrzod))
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Pacho_WRZODATTACK_Info()
{
    AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_WRZODATTACK_03_01"); //Ale mu dowaliłem nie sądzisz?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_WRZODATTACK_03_02"); //Kirgo też zrobił swoje...
    AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_WRZODATTACK_03_03"); //Temu przygłupowi to się należało!
    AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_WRZODATTACK_03_04"); //...Może wreszcie przestanie sprowadzać trolle do obozu...
    AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> ARENAPACHO
//========================================

INSTANCE DIA_Pacho_ARENAPACHO (C_INFO)
{
   npc          = GRD_224_Pacho;
   nr           = 2;
   condition    = DIA_Pacho_ARENAPACHO_Condition;
   information  = DIA_Pacho_ARENAPACHO_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Walczycie z Kirgiem na arenie?";
};

FUNC INT DIA_Pacho_ARENAPACHO_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Pacho_WRZODATTACK))
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Pacho_ARENAPACHO_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Pacho_ARENAPACHO_15_01"); //Walczycie z Kirgiem na arenie?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_ARENAPACHO_03_02"); //Nie...
    AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_ARENAPACHO_03_03"); //Skończyliśmy z tym!
    AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_ARENAPACHO_03_04"); //Naszym zadaniem jest pilnowanie areny i dbanie o to aby przestrzegano reguł.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Pacho_ARENAPACHO_15_05"); //A jeśli ktoś ich nie przestrzega?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_ARENAPACHO_03_06"); //Ląduje w lochu...
    AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_ARENAPACHO_03_07"); //...Z mieczem w brzuchu! (śmieje sie)
};

//========================================
//-----------------> PACHONEK
//========================================

INSTANCE DIA_Pacho_PACHONEK (C_INFO)
{
   npc          = GRD_224_Pacho;
   nr           = 3;
   condition    = DIA_Pacho_PACHONEK_Condition;
   information  = DIA_Pacho_PACHONEK_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Mogę w czymś pomóc?";
};

FUNC INT DIA_Pacho_PACHONEK_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Pacho_PACHONEK_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Pacho_PACHONEK_15_01"); //Mogę w czymś pomóc?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_PACHONEK_03_02"); //Hmm...
    AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_PACHONEK_03_03"); //Niech cię obejżę...
    if (other.attribute[ATR_STRENGTH] >= 40)
    {
        AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_PACHONEK_03_04"); //Masz krzepę i to wielką jak na ciebie...
        AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_PACHONEK_03_05"); //Może się nadasz...
        AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_PACHONEK_03_06"); //Ostatnio Nek gdzieś zaginął...
        AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_PACHONEK_03_07"); //Fletcher niedługo zajmie jego miejsce chyba, że TY do tego nie dopuścisz...
        AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_PACHONEK_03_08"); //Przyjmujesz tę robotę?
        MIS_Nek = LOG_RUNNING;

        Log_CreateTopic            (CH1_Nek, LOG_MISSION);
        Log_SetTopicStatus       (CH1_Nek, LOG_RUNNING);
        B_LogEntry                     (CH1_Nek,"Pacho powiedział, że muszę znaleźć Neka, aby Fletcher nie musiał zajmować jego miejsca. Wtedy najprawdopodobniej coś mi odpali za wykonanie zadania...");

}
else
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Pacho_PACHONEK_15_09"); //No i jak?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_PACHONEK_03_10"); //Nie nadasz się do tej roboty...
    AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_PACHONEK_03_11"); //Musiałbyś walczyć a tego zapewne nie potrafisz...
    AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_PACHONEK_03_12"); //Ktoś inny zrobi to za ciebie!
    AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> NEKQUEST
//========================================

INSTANCE DIA_Pacho_NEKQUEST (C_INFO) LINIJKA 144
{
   npc          = GRD_224_Pacho;
   nr           = 4;
   condition    = DIA_Pacho_NEKQUEST_Condition;
   information  = DIA_Pacho_NEKQUEST_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Znalazłem Neka! ";
};

FUNC INT DIA_Pacho_NEKQUEST_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Nek_HelloNek))
    && (MIS_Nek == LOG_RUNNING)
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Pacho_NEKQUEST_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Pacho_NEKQUEST_15_01"); //Znalazłem Neka!
    AI_Output (other, self ,"DIA_Pacho_NEKQUEST_15_02"); // Właśnie idzie do obozu.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_NEKQUEST_03_03"); //Świetnie!
    AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_NEKQUEST_03_04"); //Weź to, przyda ci się...
    B_GiveInvItems (self, other, VLK_ARMOR_L, 1);
    AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_NEKQUEST_03_05"); //Miał to pewien bohater, który stanął na arenie i od razu pożegnał się z życiem...
    AI_Output (other, self ,"DIA_Pacho_NEKQUEST_15_06"); //Lekko zgnite ale przeżyjesz...
    AI_Output (other, self ,"DIA_Pacho_NEKQUEST_15_07"); //Lepszy rydz nisz nic...
    AI_StopProcessInfos (self);
    B_LogEntry                     (CH1_Nek,"Odnalazłem Neka, powinien już iść do obozu. Pacho dał mi za wykonanie tego zadania spodnie kopacza");
    Log_SetTopicStatus       (CH1_Nek, LOG_SUCCESS);
    MIS_Nek = LOG_SUCCESS;
};


Za dobre odpowiedzi polecą propsy!  :ok:  :ok:  :ok:   :naughty:
 
Życie jest jak papier toaletowy. Długie , szare i do du**. . .



Chyba, że masz Gothica :P






http://www.bandyckahistoriateam.pun.pl/

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Błąd jest a jednak go niema!
#1 2011-07-02, 17:15(Ostatnia zmiana: 2011-07-02, 17:27)
Mamy liczyć linijki? Pokaż w której to linijce.


EDIT1:Sorry nie doczytałem już widzę.
EDIT2:U mnie parsuje się bez problemu, spróbuj dodać enter z przodu możliwe że chodzi o inny plik.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Błąd jest a jednak go niema!
#2 2011-07-02, 19:50(Ostatnia zmiana: 2011-07-02, 19:51)
Brakuje }; na końcu
FUNC VOID DIA_Pacho_PACHONEK_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Pacho_PACHONEK_15_01"); //Mogę w czymś pomóc?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_PACHONEK_03_02"); //Hmm...
    AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_PACHONEK_03_03"); //Niech cię obejżę...
    if (other.attribute[ATR_STRENGTH] >= 40)
    {
        AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_PACHONEK_03_04"); //Masz krzepę i to wielką jak na ciebie...
        AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_PACHONEK_03_05"); //Może się nadasz...
        AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_PACHONEK_03_06"); //Ostatnio Nek gdzieś zaginął...
        AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_PACHONEK_03_07"); //Fletcher niedługo zajmie jego miejsce chyba, że TY do tego nie dopuścisz...
        AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_PACHONEK_03_08"); //Przyjmujesz tę robotę?
        MIS_Nek = LOG_RUNNING;

        Log_CreateTopic            (CH1_Nek, LOG_MISSION);
        Log_SetTopicStatus       (CH1_Nek, LOG_RUNNING);
        B_LogEntry                     (CH1_Nek,"Pacho powiedział, że muszę znaleźć Neka, aby Fletcher nie musiał zajmować jego miejsca. Wtedy najprawdopodobniej coś mi odpali za wykonanie zadania...");

        }
        else
        {
        AI_Output (other, self ,"DIA_Pacho_PACHONEK_15_09"); //No i jak?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_PACHONEK_03_10"); //Nie nadasz się do tej roboty...
    AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_PACHONEK_03_11"); //Musiałbyś walczyć a tego zapewne nie potrafisz...
    AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_PACHONEK_03_12"); //Ktoś inny zrobi to za ciebie!
    AI_StopProcessInfos (self);
};


Hraoldzix

Hraoldzix

Użytkownicy
posty73
Propsy12
  • Użytkownicy
Leci props :D   :ok:   Działa :D
 
Życie jest jak papier toaletowy. Długie , szare i do du**. . .



Chyba, że masz Gothica :P






http://www.bandyckahistoriateam.pun.pl/


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry